BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ALEX KROES GESCHORST, de puinhopen blijven!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2024 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2024 - 14:11 schreef wvb het volgende:
Een veelzeggend verhaal, de tweede keer dat ze Tahamata afserveren, als speler overkwam het hem ook al eens.
Wat een zooitje, welke mensen met enige ambitie willen daar nog gaan werken en uit welke koker komt dit besluit.
https://voetbal.headliner.nl/item/tahamata-keihard-richting-ajax-zo-houden-we-geen-iconen-meer-over-fcupdate-261481?ref=hn_ajax
Chief sport blablabla
nummer10
 nummer10 - maandag 15 april 2024 - 00:56   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1193429/motie-van-wantrouwen-op-komst-bij-ajax-van-praag-en-blind-moeten-vrezen.html

Hopppaaaaa EINDELIJK
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - maandag 15 april 2024 - 10:46   quote  deeplink  
Kom op mannen!

Laten we de komende dagen en weken onze mening horen: KROES MOET BLIJVEN !
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - maandag 15 april 2024 - 11:23   quote  deeplink  
25 april komt de bestuursraad bijeen om te praten over haar standpunten te bepalen voor de aandeelhoudersvergadering (BAVA) in mei.
25 april is ook de geboortedag van Johan Cruijff !

Ik ga voor één heel duidelijk standpunt: KROES MOET BLIJVEN!
Pietje
 Pietje - maandag 15 april 2024 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2024 - 11:23 schreef Obdam4Ajax het volgende:
25 april komt de bestuursraad bijeen om te praten over haar standpunten te bepalen voor de aandeelhoudersvergadering (BAVA) in mei.
25 april is ook de geboortedag van Johan Cruijff !

Ik ga voor één heel duidelijk standpunt: KROES MOET BLIJVEN!
En ik sluit mij volledig bij je aan!!!
p111
 p111 - maandag 15 april 2024 - 15:39   quote  deeplink  
Oke,Kroes moet blijven als dat mogelijk is!!
nummer10
 nummer10 - maandag 15 april 2024 - 17:35   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1193569/bnr-spot-overtreding-van-praag-had-tijdens-knvb-voorzitterschap-al-ajax-aandelen.html#comment_17485042

Ouwe mafkees 😂
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 april 2024 - 19:11   quote  deeplink  
Mocht dit waar zijn vind ik het ongelooflijk, wat een sukkel is het dan
Pietje
 Pietje - maandag 15 april 2024 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2024 - 19:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mocht dit waar zijn vind ik het ongelooflijk, wat een sukkel is het dan
En die durft dan op Alex Kroes te jagen. Hoe brutaal kun je zijn!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 15 april 2024 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2024 - 21:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

En die durft dan op Alex Kroes te jagen. Hoe brutaal kun je zijn!
Idd hoe lomp ben je dan, hij is nu zijn geloofwaardigheid kwijt
Pietje
 Pietje - maandag 15 april 2024 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2024 - 21:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Idd hoe lomp ben je dan, hij is nu zijn geloofwaardigheid kwijt
Absoluut. Hij waande zich waarschijnlijk onaantastbaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 april 2024 - 09:19   quote  deeplink  
Nog steeds blijft de RVC stug vol houden in het niet opnieuw aanstellen van Alex Kroes.

Het zijn niet meer dan een stelletje diknekken die puur op persoonlijk gewin uit zijn.

Ik erger me hier dag in dag uit mateloos aan

Optiefen met heel de RVC

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 april 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zondag 21 april 2024 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2024 - 09:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Nog steeds blijft de RVC stug vol houden in het niet opnieuw aanstellen van Alex Kroes.

Het zijn niet meer dan een stelletje diknekken die puur op persoonlijk gewin uit zijn.

Ik erger me hier dag in dag uit mateloos aan

Optiefen met heel de RVC
Dat de RvC niet toegeeft snap ik wel, dat pluche zit natuurlijk heerlijk en hun riante inkomen voelt ook heerlijk. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke. Wat zij "presteren" is bepaald niet in het belang van Ajax. Het is puur eigenbelang. Bah! Nee, we krijgen ze niet weg helaas.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 april 2024 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2024 - 13:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat de RvC niet toegeeft snap ik wel, dat pluche zit natuurlijk heerlijk en hun riante inkomen voelt ook heerlijk. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke. Wat zij "presteren" is bepaald niet in het belang van Ajax. Het is puur eigenbelang. Bah! Nee, we krijgen ze niet weg helaas.
Helaas niet Pietje, er wordt wel druk uitgeoefend langs alle kanten maar ze blijven heerlijk zitten, ben benieuwd hoe het gaat aflopen want Kroes staat bij iedereen goed aan geschreven
nummer10
 nummer10 - maandag 22 april 2024 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 april 2024 - 17:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helaas niet Pietje, er wordt wel druk uitgeoefend langs alle kanten maar ze blijven heerlijk zitten, ben benieuwd hoe het gaat aflopen want Kroes staat bij iedereen goed aan geschreven
Als kroes niet mag blijven kon de pleuris nog wel eens uitbreken via de achterban...
Scout2
 Scout2 - woensdag 24 april 2024 - 19:17   quote  deeplink  
KROES MOET GEWOON BLIJVEN.
Scout2
 Scout2 - woensdag 24 april 2024 - 19:20   quote  deeplink  
Iniësta hoort m.i gelijk te staan met Messi. (Moest ik eff kwijt.)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 24 april 2024 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 april 2024 - 11:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Als kroes niet mag blijven kon de pleuris nog wel eens uitbreken via de achterban...
Ze moeten Kroes thuis oppikken en afleveren in de J.C. ArenA inclusief slaapzak en luchtbed
Pietje
 Pietje - donderdag 25 april 2024 - 15:11   quote  deeplink  
ik lees zojuist (ook op teletekst) dat Alex Kroes tóch terugkeert bij Ajax. Voorlopig als titulair technisch directeur (TD). Hij is blij met deze tussenoplossing!
Pietje
 Pietje - donderdag 25 april 2024 - 15:14   quote  deeplink  
Alex Kroes is per direct terug bij Ajax in de rol van titulair technisch directeur van de Amsterdamse voetbalclub, zo meldt De Telegraaf op woensdagmiddag. Kroes keert dus niet terug als algemeen directeur, wat hij eerst was, maar als technisch directeur. Zolang het onderzoek bij de Autoriteit Financiële Markten loopt, zal hij dus titulair directeur zijn.

Kroes werd door de rvc geschorst omdat hij gehandeld zou hebben met voorkennis. Maar groot nieuws op de woensdagmiddag, want de commissarissen zijn teruggekomen op dit besluit. Kroes keert terug als technisch directeur in Amsterdam.

Kroes reageert op zijn terugkeer bij Ajax. “Ik ben heel blij dat we een passende oplossing hebben gevonden. Dat we samen het belang van Ajax en het voetbal voorop hebben gesteld. De focus bij Ajax moet weer op voetbal liggen. We hebben ieders steun nodig om dit seizoen zo goed mogelijk af te sluiten. Tegelijkertijd gaan we gezamenlijk daadkrachtig aan de slag voor het nieuwe seizoen.”

Bemoedigende woorden van Kroes over de club waar hij weer werkzaam is. “Het is de hoogste tijd dat alle krachten binnen en rondom de club zich verenigen als één Ajax en alle kennis en kunde die er onder de Ajax-mensen is bundelen. Ik kijk ernaar uit om niet alleen met Louis van Gaal, Danny Blind, Marijn Beuker en Kelvin de Lang, maar met iedereen om hen heen te bouwen aan een mooie toekomst voor Ajax. Ajax moet weer Ajax worden.”

Ook Michael van Praag reageert op het nieuws rondom Kroes. “Wij zijn niet doof voor de geluiden om ons heen en hebben de afgelopen weken uitgebreid gesproken met mensen binnen en buiten Ajax, waaronder de raad van commissarissen en natuurlijk met Alex zelf. Uiteraard zijn er voorwaarden afgesproken die deze verandering mogelijk hebben gemaakt. De club moet vooruit en wij denken dat het goed is voor Ajax dat we uiteindelijk samen tot deze oplossing zijn gekomen.”
Scout2
 Scout2 - donderdag 25 april 2024 - 15:27   quote  deeplink  
Ik vermoed een listige beslissing, ga er maar aan staan deze zomer zonder geld.

Een goed excuus om na verloop Kroes alsnog eruit te jakkeren.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 april 2024 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 15:27 schreef Scout2 het volgende:
Ik vermoed een listige beslissing, ga er maar aan staan deze zomer zonder geld.

Een goed excuus om na verloop Kroes alsnog eruit te jakkeren.
Ik ben (over het algemeen) een optimistisch mens en ga uit van het positieve. Ik doe niet mee met complot denken. Maar wie weet heb je gelijk.

Eerst maar eens de overbodige spelers zien te verkopen, dan komt er vanzelf geld binnen om betere spelers te kopen. Maar ja, welke speler wil nu nog voor Ajax spelen. Een Ajax dat zich wellicht het komend seizoen niet plaatst voor Europees voetbal.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 april 2024 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 16:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben (over het algemeen) een optimistisch mens en ga uit van het positieve. Ik doe niet mee met complot denken. Maar wie weet heb je gelijk.

Eerst maar eens de overbodige spelers zien te verkopen, dan komt er vanzelf geld binnen om betere spelers te kopen. Maar ja, welke speler wil nu nog voor Ajax spelen. Een Ajax dat zich wellicht het komend seizoen niet plaatst voor Europees voetbal.
Ik ga weer met je mee, ik geloof ook niet in complot denken.

Ik denk wel dat er altijd spelers geïnteresseerd zijn in Ajax, een club met zo'n rijk verleden blijft altijd interessant.

Deze club met Kroes zal uitstralen dat ze weer een superieur Ajax willen, blijft altijd een springplank naar die topclubs die hoger staan in Europa, zoals de Spaanse en Engelse topploegen.

Ik heb er wel vertrouwen in nadat alle functies binnen Ajax goed gevuld zijn
Scout2
 Scout2 - donderdag 25 april 2024 - 17:04   quote  deeplink  
Heeft toch helemaal niets met complotdenken te maken, complotdenken komt bij de politiek en corrupte bestuurders vandaan.

Je moet wel zeer naiëf zijn om te denken dat er geen complotten afspelen, dan weet je vast de definitie van de termen 'corrupt' en ' eigenbelang' niet.

Ik ben ook een positief mens, maar wel één die realistisch is. Van praag wil Kroes nu echt niet plots terug hoor, dat doet ie onder de druk en om zijn eigenbelang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2024 door Scout2 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 25 april 2024 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 17:04 schreef Scout2 het volgende:
Heeft toch helemaal niets met complotdenken te maken, complotdenken komt bij de politiek en corrupte bestuurders vandaan.

Je moet wel zeer naiëf zijn om te denken dat er geen complotten afspelen, dan weet je vast de definitie van de termen 'corrupt' en ' eigenbelang' niet.

Ik ben ook een positief mens, maar wel één die realistisch is. Van praag wil Kroes nu echt niet plots terug hoor, dat doet ie onder de druk en om zijn eigenbelang.
Is er al iets concreets dan, nee dus ?

Naar de toekomst kijkend KAN het zo maar zijn dat de RVC zijn biezen moet pakken maar ik kijk eerlijk gezegd niet zo ver voor uit.
Pietje
 Pietje - donderdag 25 april 2024 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 17:04 schreef Scout2 het volgende:
Heeft toch helemaal niets met complotdenken te maken, complotdenken komt bij de politiek en corrupte bestuurders vandaan.

Je moet wel zeer naiëf zijn om te denken dat er geen complotten afspelen, dan weet je vast de definitie van de termen 'corrupt' en ' eigenbelang' niet.

Ik ben ook een positief mens, maar wel één die realistisch is. Van praag wil Kroes nu echt niet plots terug hoor, dat doet ie onder de druk en om zijn eigenbelang.
Als politicoloog en econoom ga ik met jou niet de discussie aan waar welk begrip vandaan komt, want dat weet mijn neus uiteraard ook wel.
En realistisch ben ik ook. Wat voor mij van belang is, is het feit dat Alex Kroes zelf te kennen heeft gegeven dat hij content is met deze oplossing. En Kroes lijkt mij mondig genoeg te zeggen als het niet zijn zin zou zijn. Het zou zomaar ook kunnen zijn, dat Van Praag een nederlaag heeft geleden binnen de Raad van Commissarissen. Maar dat weten wij uiteraard niet en daar zullen zij nooit mee naar buiten treden
Dus bespaar mij jouw denigrerende lessen. Reserveer die maar voor anderen!
Pietje
 Pietje - donderdag 25 april 2024 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 16:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ga weer met je mee, ik geloof ook niet in complot denken.

Ik denk wel dat er altijd spelers geïnteresseerd zijn in Ajax, een club met zo'n rijk verleden blijft altijd interessant.

Deze club met Kroes zal uitstralen dat ze weer een superieur Ajax willen, blijft altijd een springplank naar die topclubs die hoger staan in Europa, zoals de Spaanse en Engelse topploegen.

Ik heb er wel vertrouwen in nadat alle functies binnen Ajax goed gevuld zijn
Gezellig hoor om opnieuw met mij mee te gaan! 🤣
hjf
 hjf - donderdag 25 april 2024 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2024 - 18:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als politicoloog en econoom ga ik met jou niet de discussie aan waar welk begrip vandaan komt, want dat weet mijn neus uiteraard ook wel.
En realistisch ben ik ook. Wat voor mij van belang is, is het feit dat Alex Kroes zelf te kennen heeft gegeven dat hij content is met deze oplossing. En Kroes lijkt mij mondig genoeg te zeggen als het niet zijn zin zou zijn. Het zou zomaar ook kunnen zijn, dat Van Praag een nederlaag heeft geleden binnen de Raad van Commissarissen. Maar dat weten wij uiteraard niet en daar zullen zij nooit mee naar buiten treden
Dus bespaar mij jouw denigrerende lessen. Reserveer die maar voor anderen!
Dat zijn hele wijze woorden. Amen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ALEX KROES GESCHORST, de puinhopen blijven!









0.0126740