BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële In-beom Hwang topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2026 - 15:06   quote  deeplink  
Daar komt geen club voor lijkt me.
MMM
 MMM - donderdag 25 juni 2026 - 16:52   quote  deeplink  
Hopelijk een club die alleen de eerste speelronde heeft gezien.
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 juni 2026 - 18:47   quote  deeplink  
Was hij zelf slecht dan want niet gezien, want nederlaag het team wil niet zeggen hij slecht was
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 juni 2026 - 18:50   quote  deeplink  
Beetje een typische Hwang wedstrijd. Hij probeert teveel te doen als het niet loopt, hij is wat dat betreft niet echt een speler die het tij kan keren. Niet dat hij nou per se minder was dan zijn teamgenoten. Het was vooral dat het voor geen meter liep en dat alle belangrijke spelers het ook af lieten weten. Hij is 1 van die belangrijke spelers.
bijft007
 bijft007 - donderdag 25 juni 2026 - 19:22   quote  deeplink  
typisch wedstrijd van hem dan ja, en klopt wel dat hij als het geheel minder loopt of er net wat meer gevraagd wordt hij individueel en zeker bij ons ook niet het verschil weet te maken

Bij ons veel wijzen en doen dan als een Modric in zn prime en onnodig in dieptes lopen of compensatie overtredingen maken maar echt functioneel van meerwaarde zijn niet gezien bij ons dan helaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2026 door bijft007 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 juni 2026 - 19:26   quote  deeplink  
Staat tegenover dat als het team wel georganiseerd speelt, je een hoop aan hem kan hebben. Dat bewezen zijn eerste maanden bij ons en ook de eerste wedstrijd op het WK wel.
van geil
 van geil - donderdag 25 juni 2026 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2026 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Staat tegenover dat als het team wel georganiseerd speelt, je een hoop aan hem kan hebben. Dat bewezen zijn eerste maanden bij ons en ook de eerste wedstrijd op het WK wel.
Dat bewijst in mijn ogen juist dat hij geen goede speler is.
Hij is altijd de eerste die als t beetje niet lukt, overal loopt al n kip zonder kop, en de hele organisatie laat lopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 juni 2026 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2026 - 20:08 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat bewijst in mijn ogen juist dat hij geen goede speler is.
Hij is altijd de eerste die als t beetje niet lukt, overal loopt al n kip zonder kop, en de hele organisatie laat lopen.
Klopt, daar ga ik in mee, dat probeerde ik ook een beetje aan te geven. Maar er zijn ook zat spelers die in geen enkele omstandigheid goed zijn. Hwang is goed in een goed georganiseerd team. Dan kan je veel hebben aan zijn loopvermogen, behoorlijk techniek en trap. Maar inderdaad als de organisatie wegvalt, is hij vaak ook de eerste die het overzicht verliest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële In-beom Hwang topic

0.0252549