|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vind hem normaal wel okay, maar wat hij vandaag aan het doen was?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Allemaal toch.
Echt positief viel er niemand op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, Bos was nog wel in orde vond ik. Wellenreuther paar cruciale reddingen. Kraaijeveld voldoende. En Watanabe zelf ontrekt zich vaak nog wel aan de malaise. Vandaag niet.
Maar goed, vond ons hele middenveld verschrikkelijk slecht. Daar zat wel een heel groot probleem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Normaal ook matig hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind het wel meevallen. Hij is geen Hancko uiteraard, maar vind hem geen zwakke plek. Ik zie er binnen Feyenoord geen 5 die een beter seizoen hebben dan hij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind het wel meevallen. Hij is geen Hancko uiteraard, maar vind hem geen zwakke plek. Ik zie er binnen Feyenoord geen 5 die een beter seizoen hebben dan hij. Trauner en Beelen in hun prime waren beter dan Watanebe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Trauner zeker. Beelen vergelijkbaar niveau denk ik. Die kan ook niet heel veel met een bal hoor. Dan is Watanabe misschien wel sterker daarin. Beelen verdedigend misschien wel een plusje.
Maar goed, zowel Trauner als Beelen hebben niet gespeeld dit seizoen. En die voetbalden toen ze wel speelden in een veel beter functionerend elftal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sorry hoor maar veel te vaak onzichtbaar ,en dat is dodelijk voor een CV. Gek genoeg voorkwam hij wel een tegentreffer . Hadden ze hem opgehaald voor 3 of 4 miljoen dan had het nog te billeken geweest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Watanabe heeft lang laten zien dat ie een aanwinst is. En nog steeds laat ie voldoende zien. Het is iets in het basisteam, de positionering, en afstemming onderling waarin iets mis gegaan is. Alleen Robin weet het antwoord nog niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik ben klaar met dat hele zooitje Henk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Snap ik wel, je zit naar een tandeloze serie te kijken, met meer dan 11 slachtoffers uit Rotterdam-Zuid en geen enkele verrassing. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Belastingaangifte invullen is bijna nog leuker... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 17:28 schreef FR-Henk het volgende:Watanabe heeft lang laten zien dat ie een aanwinst is. En nog steeds laat ie voldoende zien. Het is iets in het basisteam, de positionering, en afstemming onderling waarin iets mis gegaan is. Alleen Robin weet het antwoord nog niet. eens , begin van het seizoen was het nog een waardige vervanger van hancko , v persie weet te bereiken dat bijna elke speler uit vorm is |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 05 april 2026 - 19:25 schreef kenny het volgende:[..] eens , begin van het seizoen was het nog een waardige vervanger van hancko , v persie weet te bereiken dat bijna elke speler uit vorm is Dat dus. Alles plezier eruit gehaald op alle manieren. Leuke spelers weg. Spelers die weg zijn veel beter gaan presteren. Spelers die gebleven of gekomen zijn veel minder gaan presteren. Aan wie het ook ligt, er is er maar eentje eindverantwoordelijk voor. |
|
|
|