|
|
MightyAce
|
|
|
| Dit is zo'n mietje, waarom moeten wij die nou weer hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Die 1-0 vind ik zo zijn fout. Slapzak |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Is verdedigend zo vaak onzichtbaar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die anticipeerde echt totaal niet op wat er ging gebeuren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Echt een eredivisie verdediger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dat is wel de conclusie ja. Die zou op termijn (in de loop van het seizoen) wel zijn basisplaats moeten verliezen aan waarschijnlijk Kraaijeveld of Marmol. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat doet hij nou weer bij de 3-0?
Echt een hele beperkte speler dit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die gozert ziet alleen maar wat er gebeurt en niet wat er gaat gebeuren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Waardeloze wedstrijd van hem |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Aankomende wedstrijd eens wat rust gunnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Toch best apart, vorig seizoen stabielste cv, nu zo enorm minder scherp en onrustig Als de nete.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is depressief sinds er aprake was van het vertrek van broeder Ueda. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vorig seizoen ook gewoon echt matig hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit alles door onze fijne Wata. Wata maakt ons wereldberoemd.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, ik vind deze twee ook behoorlijk amateuristisch hier. Dat zijn hun keuzes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ja, dat was kinderlijk, de tweede had sowieso moeten blijven staan natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik dacht dat jullie gevoetbald hadden in het verleden? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Ja, ze hadden minstens even 3 minuten kunnen overleggen: Ga jij glijden of ik? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je ziet het toch. en er zijn vaste afspreken, de instapper en de rugdekking. In dit geval lijkt me dat Juste kon glijden, en de andere zijde was voor Vanhoutte |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En wie geeft er rugdekking aan St Juste als hij instapt. Je mag er wat van vinden natuurlijk maar ik vind het onzin. Wat ik nog meer onzinnig vond is dat Watanabe voor het eerst een eekhoorntje zag die in de boom klom .Hij was wel de enige overigens ,de rest speelde een spelletje voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 september 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, het ziet er wat maf uit, maar in een split second kun je vanuit instinct reageren. Dat kwam nu slecht uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Daar leer je dat je sowieso op je voeten moet blijven staan. En wie wat doet in welke situatie. Dit zie je niet zo vaak. Zelfs niet bij de amateurs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2026 - 15:17 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Daar leer je dat je sowieso op je voeten moet blijven staan. En wie wat doet in welke situatie. Dit zie je niet zo vaak. Zelfs niet bij de amateurs Als je ziet dat Raphina 1 op 1 met de Keeper komt te staan omdat Wata een vallende ster ziet vallen . Dan moet je in de zeikende regen proberen om 15 meter te overbruggen op volle snelheid ,wat denk je dat er gebeurd als hij een simpele kapbeweging maakt. Nee ik ben het er gewoon niet mee eens . Even goede vrienden grote 🫱🏻🫲🏼 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Leuke pot om wat van op te steken, zie het nut er niet in gezien de tegenstander en de weersstandigheden op dat moment dan te gaan wijzen. Koddig fototje en hoop dat de plaatser er blij van wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2026 - 15:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als je ziet dat Raphina 1 op 1 met de Keeper komt te staan omdat Wata een vallende ster ziet vallen . Dan moet je in de zeikende regen proberen om 15 meter te overbruggen op volle snelheid ,wat denk je dat er gebeurd als hij een simpele kapbeweging maakt. Nee ik ben het er gewoon niet mee eens . Even goede vrienden grote 🫱🏻🫲🏼 Oh, Wata was ook een amateur. Maar zoals die twee in kwamen vliegen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb het in alle jaren dat in voetbal kijk nooit eerder gezien. Wel met twee man de verkeerde kant, dat wel, maar nooit allebei glijdend. Ik wil ook helemaal die jongens niet afzeiken, maar werkelijk nooit gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2026 - 16:24 schreef van geil het volgende:Ik heb het in alle jaren dat in voetbal kijk nooit eerder gezien. Wel met twee man de verkeerde kant, dat wel, maar nooit allebei glijdend. Ik wil ook helemaal die jongens niet afzeiken, maar werkelijk nooit gezien. Die Raphinha maakte een een schijnbeweging dat hij ging schieten. Dus beiden dachten precies hetzelfde blocken die bal. Ik denk dat dit wel vaker is gebeurd in klasse wedstrijden waar het plenste van de regen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Leon, je zit iets te verdedigen wat onzin is. Het is toch overduidelijk dat die twee nul onderlinge afstemming hadden? Met een lichaamsschijnbeweging twee profvoetballers op de billen, en half veld verderop. En eenvoudig scoren, dwars door de as. Amateurisme ten top. Zeker als je die debiele actie van Wata ook nog eens bekijkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ja was uitstekend vandaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Tegengoal voorkomen en gedegen wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vond St. Juste een nog betere indruk maken, maar hij speelde zeker ook een aardige wedstrijd. Met als hoogtepunt inderdaad die sliding/block waarmee hij een tegengoal voorkomt. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Hij speelde zowaar ballen naar voren. Dat heb ik vorig seizoen niet veel gezien, toen speelden hij en Ahmedovic echt alles terug op Wellie. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Te weinig beweging ook voor hem Dat is al de grote winst trouwens dat bijna niemand stil staat momenteel waar er altijd wel iemand vrij komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Had vooral mazzel dat zn collegas behoorlijk solide liepen te ballen. Kwam minder in de problemen, op die manier stond hij er meteen ook stukken beter op. Dit is trouwens pas de laatste wedstrijden, de eerste wedstrijden hebben we ook nog genoeg fouten gezien. |
|
|
|