|
|
piet de paler
|
|
|
Ik twijfel nog steeds. Denk echt wel dat het bij hem er in zit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij is niet een hele matige speler, maar kan je hier echt mee verder? Als Ueda gaat, dan schuif je hem niet zonder meer naar voren als zijn opvolger.
Maar misschien moet je hem weer de concurrentie aan te laten gaan. Ook om het aantal nieuwe spelers dat je moet halen een beetje te beperken, want dat zijn er al zat.
Maar goed, mocht je de investering eruit halen dan gaat Feyenoord niet dwarsliggen lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Shaqueel aan de squads de hele zomer en zet die maar in de spits aankomdend seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Shaqueel aan de squads de hele zomer en zet die maar in de spits aankomdend seizoen. Als papa blijft denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Shaqueel aan de squads de hele zomer en zet die maar in de spits aankomdend seizoen. Als stand-in voor de eerste spits kan je het nog overwegen. Maar met name ook vanwege zijn blessuregevoeligheid is ook dat nog wel een probleem. Zelfs al wil je Shaqueel een grotere rol geven, dan nog heb je eigenlijk alsnog 2 andere spitsen nodig, waarvan minstens 1 basiswaardig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die M xicaan bij Dordt kunnen we afschrijven. Volgens het roddel circuit zijn ze ver met die ik dacht Spanjaard die ooit bij real heeft gevoetbalt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Vind dat Tengstedt hooguit een 2e backup kan zijn. Op basis van wat hij toont. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 17:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als stand-in voor de eerste spits kan je het nog overwegen. Maar met name ook vanwege zijn blessuregevoeligheid is ook dat nog wel een probleem. Zelfs al wil je Shaqueel een grotere rol geven, dan nog heb je eigenlijk alsnog 2 andere spitsen nodig, waarvan minstens 1 basiswaardig. Ik ben voor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Geen gek die dit koopt. Zal wel weer huur worden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch .....heeft hij een eerlijke kans gehad........... Ik twijfel nog steeds |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 20:49 schreef piet de paler het volgende:En toch .....heeft hij een eerlijke kans gehad........... Ik twijfel nog steeds Dan neem jij hem toch over? Je hebt vast klussen die gedaan moeten worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha. Kan zo helpen met de geitjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dit gaat n cash cow worden las ik elders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ligt vast tm juni 2029, man man man |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Toevoegen aan het catering team |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| was er zwak vandaag , ook deze jongen moet je vlug lozen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste Casper, We kunnen eigenlijk niet zonder je. Maar, we gaan t toch proberen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|

Feyenoord en Casper Tengstedt lijken deze zomer afscheid van elkaar te gaan nemen. De Deense spits ontbrak zondag in de wedstrijdselectie voor het gewonnen uitduel met Sparta Rotterdam en is volgens Voetbal International met meerdere clubs in gesprek over een transfer.
Tengstedt heeft verschillende mogelijkheden om Feyenoord te verlaten. De spits voerde recent gesprekken met Trabzonspor en PAOK Saloniki. Daarnaast is Seattle Sounders concreet geïnteresseerd en bestaat er vanuit het Championship eveneens belangstelling.
Volgens Voetbal International gaat de voorkeur van Tengstedt momenteel uit naar een overstap naar Trabzonspor of PAOK Saloniki. Feyenoord lijkt bereid om mee te werken aan een vertrek wanneer er een passende oplossing wordt gevonden. De Rotterdammers zijn bereid mee te werken wanneer er een passende transfersom op tafel komt.
Tengstedt maakte afgelopen zomer de overstap van Benfica naar Feyenoord. De Rotterdammers betaalden destijds ongeveer zes miljoen euro voor de aanvaller. Volgens VI lijkt Feyenoord nu bereid om hem voor een vergelijkbaar bedrag opnieuw te laten vertrekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooi als hij zou gaan, want je weet eigenlijk ook gezien zn leeftijd al hij het niet gaat redden bij ons,, en is ook alweer poos bij ons dus beter ze voor beter alternatief kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog niet weg? Invisible man? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 16:41 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Tengstedt zal de eredivisie als 1 groot speelveld zien en zijn goals wel maken de vraag is of Tengstedt feyenoord verder gaat helpen in Europees verband. Zelfs dat eerste niet 🤨 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja verdomd, daar doet hij me ook vaak aan denken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
392 minuten gespeeld en 3 keer gescoord in de eredivisie 25/26, zowat 1 per wedstrijd. 192 minuten gespeeld en 2 keer gescoord in de Europa League 25/26, ook zowat 1 per wedstrijd
Voor de rest geen speeltijd gezien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|