|
|
piet de paler
|
|
|
Ik twijfel nog steeds. Denk echt wel dat het bij hem er in zit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij is niet een hele matige speler, maar kan je hier echt mee verder? Als Ueda gaat, dan schuif je hem niet zonder meer naar voren als zijn opvolger.
Maar misschien moet je hem weer de concurrentie aan te laten gaan. Ook om het aantal nieuwe spelers dat je moet halen een beetje te beperken, want dat zijn er al zat.
Maar goed, mocht je de investering eruit halen dan gaat Feyenoord niet dwarsliggen lijkt me.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Shaqueel aan de squads de hele zomer en zet die maar in de spits aankomdend seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Shaqueel aan de squads de hele zomer en zet die maar in de spits aankomdend seizoen. Als papa blijft denk ik |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Shaqueel aan de squads de hele zomer en zet die maar in de spits aankomdend seizoen. Als stand-in voor de eerste spits kan je het nog overwegen. Maar met name ook vanwege zijn blessuregevoeligheid is ook dat nog wel een probleem. Zelfs al wil je Shaqueel een grotere rol geven, dan nog heb je eigenlijk alsnog 2 andere spitsen nodig, waarvan minstens 1 basiswaardig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die M xicaan bij Dordt kunnen we afschrijven. Volgens het roddel circuit zijn ze ver met die ik dacht Spanjaard die ooit bij real heeft gevoetbalt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Vind dat Tengstedt hooguit een 2e backup kan zijn. Op basis van wat hij toont. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 17:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Als stand-in voor de eerste spits kan je het nog overwegen. Maar met name ook vanwege zijn blessuregevoeligheid is ook dat nog wel een probleem. Zelfs al wil je Shaqueel een grotere rol geven, dan nog heb je eigenlijk alsnog 2 andere spitsen nodig, waarvan minstens 1 basiswaardig. Ik ben voor |
|
|
|