|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Met verlies begrijp ik. Wat een onderhandelaar is die frietboer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
4 miljoen plus bonus. Ach. T is weg. Weet niet of er veel meer uit te boeren was |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Veel succes ( respect voor je) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hoe moet je met zijn stats winst verwachten ? Hij was gewoon te duur ingekocht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En idd als je ruimte moet maken dan moet dat maar,voor het zelfde geld was hij zwaar geblesseerd daar hebben we er ook nog 2 van Zou me ook niet verbazen als hij het daar wel laat zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij had verwacht dat hij meer dan 6, aankoopbedrag, zou opleveren?
Ik vind 4 miljoen vast en wat bonussen al knap. Elke club weet dat we er vanaf willen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind 4 miljoen ook prima, iets hoger dan ik dacht. Anel vond ik echt fors te laag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T bedrag boeit eigenlijk al niet meer En t is eigenlijk ook al te laat.
Maaar weg is weg. Idem vóór Kasanwirjo |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 - 18:26 schreef MMM het volgende:[..] Jij had verwacht dat hij meer dan 6, aankoopbedrag, zou opleveren? Ik vind 4 miljoen vast en wat bonussen al knap. Elke club weet dat we er vanaf willen eens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ook wel eens had voor anel ook op wat meer gehoopt , maar ja we moeten en dan heb je het niet altijd voor het zeggen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 - 19:03 schreef kenny het volgende:[..] ook wel eens had voor anel ook op wat meer gehoopt , maar ja we moeten en dan heb je het niet altijd voor het zeggen Dat vooral. Gaat ook om financiele ruimte . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T schijnt 3 te zijn 5 ton bonus eventueel |
|
|
|