|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Kan ondertussen ook wel op de lijst moet weg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: in principe wel , we weten niet hoe lang st juste fit blijft daarom twijfel ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is snel maar verdedigen kan hij niet en opbouwen ook niet . Maar misschien komt het omdat hij pas net aansloot in de voorbereiding en nog geen ritme had . Wat vorig seizoen de redenen waren weet ik niet haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelde eerste 4/5 maanden vrij degelijk ism Watanabe. Na meerdere blessures en zijn eigen blessure kwam de klad erin, maar niet alleen bij hem. Tis geen basisspeler maar vind um wel nuttig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik wil die jongen niet naar beneden halen maar ik heb werkelijk niks nuttigs gezien bij hem vandaag . En ook niet na de eerste 5 a 6 wedstrijden van vorig seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ziek geweest maar ook door sportieve keuze niet bij selectie.
Mag weg dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Jammer voor hem maar goed gezien van de staf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zal geen goedkope speler zijn. En zoals vaker gezegd, hij is op zich wel goed genoeg voor Feyenoord, hij past alleen niet in de speelwijze. Je ziet hoe belangrijk het is voor onze manier van spelen dat de verdedigers comfortabel zijn aan de bal. Hij is dat niet.
Wel opvallend dat hij niet bij de selectie zit, want qua centrale verdedigers op de bank is er nu weinig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| nee hij is in mijn ogen absoluut niet goed genoeg voor Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Omdat hij niet in de speelwijze past ;)
Ik denk dat hij bij een club van een vergelijkbaar niveau prima uit de voeten kan, zolang er maar minder nadruk op het opbouwende en meer op het fysieke komt te liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit er wel in vind ik Maar te wisselvallig Soms een 3 dan een 7 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kan niet op de bal verdedigen ,dus het systeem maakt dan niet uit denk ik.
Maar misschien heb ik het verkeerd gezien hoor en heeft het met vertrouwen te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was toch pas geblesseerd geweest, dus van daaruit de keuze, niks over haasten deze keer gezien afg seizoen, althans dat lijkt me dan nogal meewegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Nee niet alleen door ziekte buiten de selectie ook om sportiefe redenen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Laatste kwartier had ik wel een stuk liever deze gozer bij Zonneveld in de buurt gehad dan Marmol. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 14:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Laatste kwartier had ik wel een stuk liever deze gozer bij Zonneveld in de buurt gehad dan Marmol. Zo'n laatste kwartier moet eruit . Ze hadden na 45 minuten op 0 - 3 moeten staan want elke club zal altijd een kans krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier moet een goede winst gemaakt kunnen worden. Southampton mag de portemonnee trekken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Toch best snel hoe dat allemaal gaat, van onbetwist basisspeler naar geblesseerd en niet meer welkom, of iig moet verkocht worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wordt iets van 6 m met onhaalbare bonussen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel clubs in de markt. Das een gelukje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk ook dat hij in een ander systeem een goede verdediger kan zijn. Verdedigen op de counter maar in de drukte vind het te weinig wat hij bij ons kan laten zien. Heeft zeker best nog wel waarde ,misschien zelfs meer als waar hij voor gekomen is. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik denk ook dat hij in een ander systeem een goede verdediger kan zijn. Verdedigen op de counter maar in de drukte vind het te weinig wat hij bij ons kan laten zien. Dat denk ik ook. Bij een clubje in het 2e rijtje op het 2e niveau in Engeland kan hij best goed zijn. Veel luchtduels en alles wegrossen. Zolang hij maar niet op hoeft te bouwen en ook niet teveel ruimte in zijn rug heeft.
quote: Heeft zeker best nog wel waarde ,misschien zelfs meer als waar hij voor gekomen is.
Dat laatste betwijfel ik. Alle clubs weten echt wel dat wij er vanaf moeten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 13:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Omdat hij niet in de speelwijze past ;) Ik denk dat hij bij een club van een vergelijkbaar niveau prima uit de voeten kan, zolang er maar minder nadruk op het opbouwende en meer op het fysieke komt te liggen. Laat ik t zo zeggen; 3x beter dan een van der Hoorn en Viergever. Het gaat erom wat je van ze vraagt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sommige Engelsen maken er ruzie met elkaar over het bedrag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens 1 zo'n gast boven wordt het voor Burnley dus zo'n 14 miljoen. of dat klopt geen idee |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind 4,7M niet te geloven. En 14M een beetje 020 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik denk dat rigaux blij is als verkocht wordt , ik las eens dat hij bij de grootverdieners hoort er komt dan dus ruimte in het salaris huishouding |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Staat op 2e plek als grootverdiener nu bij ons, st juste onze grootverdiener nu. Maar we hadden niet lang geleden veel die er nog best ruim boven zaten natuurlijk nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ‘grootverdiener’. Vergeleken met andere topclubs valt t bij ons eigenlijk nog best mee |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Klopt, niet heel lang geleden nog stonden ze niet eens top 6, de echte grootverdieners zijn al vertrokken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Anel (27 jaar) voor 7M exclusief bonussen en doorverkooppercentage verkocht. vind ik redelijk voor iemand die volgens een aantal forumleden niets kan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"Burnley betaalt ongeveer 7 miljoen euro voor Ahmedhodzic. Dat bedrag is exclusief bonussen en een doorverkooppercentage en kan in de toekomst dus nog verder oplopen. Een jaar geleden kocht Feyenoord de centrale verdediger voor ongeveer hetzelfde bedrag van Sheffield United." (Telegraaf)
Prima. En door. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit was m gewoon niet ,fijn dan we nog quitte hebben gespeelt. En ook dat ik niet meer naar hem hoef te kijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Scheelt wel weer 2 dozijn gele kaarten ook. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| prima deal , we moeten lozen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 13:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Dit was m gewoon niet ,fijn dan we nog quitte hebben gespeelt. En ook dat ik niet meer naar hem hoef te kijken. meer dan quitte toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: trakteer jij geile ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is ook wel lekker ja . En niemand meer die ballen nakijkt bik corners,of zich laat passeren op je eigen achterlijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met 7 kaarsjes. Voor de man die bijna 4 maanden met Wattanabe t beste centrum vd Eredivisie werd genoemd. Door bv Kraaij en Perez |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Quite ongeveer gespeeld met anaal dus👍 Wel het idee dat er momenteel qua kwaliteit niet heel veel Verschil tussen onze centrale verdedigers zit dus lijkt puur mede door zn stuk hogere salaris wijs was om te slijten
Marmol wacht ik nog even mee want alleen nog gezien op links Dus wel benieuwd straks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 18:29 schreef bijft007 het volgende:Quite ongeveer gespeeld met anaal dus👍 Wel het idee dat er momenteel qua kwaliteit niet heel veel Verschil tussen onze centrale verdedigers zit dus lijkt puur mede door zn stuk hogere salaris wijs was om te slijten Marmol wacht ik nog even mee want alleen nog gezien op links Dus wel benieuwd straks. Marmol zal ongetwijfeld beter opbouwen maar verdedigend is nog afwachten ja. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ms worden we wat kwetsbaarder door de lucht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou dat betwijfel ik Co want ondanks dat hij bijna 2 meter is heb ik m weinig zien wegkoppen uit onze 16 vorig seizoen. tackels en sliddingen vond ik wel erg goed van hem als hij op tijd was. |
|
|
|