|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Succes. Nogmaals, geen slechte speler, maar niet de juiste match. Dan is het prima als je het aankoopbedrag weer terughebt en hij weer bij een club zit waar hij wat meer in zijn kracht komt.
Maakt ook nadrukkelijker ruimte voor bijvoorbeeld Kraaijeveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Succes. Nogmaals, geen slechte speler, maar niet de juiste match. Dan is het prima als je het aankoopbedrag weer terughebt en hij weer bij een club zit waar hij wat meer in zijn kracht komt. Maakt ook nadrukkelijker ruimte voor bijvoorbeeld Kraaijeveld. Precies.
Kijk eens naar Itakura bij 020. Zelfde positie, vorig jaar gekocht voor 10 miljoen en levert nu exclusief bonussen 3,5 miljoen op.
Snel verdampt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:10 schreef MMM het volgende:[..] Precies. Kijk eens naar Itakura bij 020. Zelfde positie, vorig jaar gekocht voor 10 miljoen en levert nu exclusief bonussen 3,5 miljoen op. Snel verdampt. Kan snel gaan ja. Sutalo is daar ook een hoop van zijn waarde verloren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind dat allemaal zoeken naar kutsmoesjes. echt he. Wat gaan wij krijgen voor Borges dan en , en ,en ,en ,en , en, en, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:18 schreef van geil het volgende:Ik vind dat allemaal zoeken naar kutsmoesjes. echt he. Wat gaan wij krijgen voor Borges dan en , en ,en ,en ,en , en, en, Te Kloese dus een meester TD? Ahmedhodzic gehaald voor 6,9 miljoen terwijl zijn waarde op dat moment 18 was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Je draaft helemaal door MMM. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Joh ? Had geen bedrag gehoord maar was naar Lazio toch ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Quite spelen is uiteindelijk het minst slechte als je er dan toch niks aan verdient. Maar het geeft niet bepaald een zelfverzekerd gevoel op de afdeling verkoop lijkt me. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt ja. Huur met en optie van 7 miljoen dacht ik? Zit ook nog een huursom bij en wat bonussen, maar het is wel duidelijk dat ze er flink op hebben moeten inleveren. Ze hebben er zelf 20 oid voor neerlegd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:18 schreef van geil het volgende:Ik vind dat allemaal zoeken naar kutsmoesjes. echt he. Wat gaan wij krijgen voor Borges dan en , en ,en ,en ,en , en, en, Voor Borges krijg je niet meer dan een paar miljoen inderdaad. Ivanusec nog niet eens dat.
Maar ik snap niet zo wat je bedoelt met zoeken naar smoesjes? Dat we te weinig voor hem gekregen hebben? Dat we dat aan het goedpraten zijn? Zoiets?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, alles wat Devy doet is prima omdat het allemaal DTK zijn schuld is. Kijk dat laatste is een feit. Maar als je voor deze speler maar 7 miljoen krijgt, dan is dat echt niet goed te noemen. Dat is een jodenfooi in Engeland. Er zijn veel veel ergere spelers bij ons dan deze. Het enige wat je in mijn ogen kunt zeggen is, nou vooruit dan maar, niet best , maar t zei zo. Net als met de vorige afhakers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:54 schreef van geil het volgende:Ja, alles wat Devy doet is prima omdat het allemaal DTK zijn schuld is. Kijk dat laatste is een feit. Maar als je voor deze speler maar 7 miljoen krijgt, dan is dat echt niet goed te noemen. Dat is een jodenfooi in Engeland. Er zijn veel veel ergere spelers bij ons dan deze. Het enige wat je in mijn ogen kunt zeggen is, nou vooruit dan maar, niet best , maar t zei zo. Net als met de vorige afhakers. Ik heb het al tijden nauwelijks meer over Dennis. Die werkt hier niet meer, dus niet zo relevant als we het hebben over oplossingen. Wel aan de probleem kant natuurlijk, maar goed, dat is meer een kwestie van waar je de nadruk op wil leggen. Ik kijk liever naar het eerste, de mogelijke oplossingen.
Anyway, je hebt het over Engeland. Maar dit het tweede niveau van het Engeland. Daar hebben ze een stuk minder geld dan op het hoogste niveau. Dus om alle Engelse clubs onder dezelfde noemer te scharen, daar ga ik niet in mee. Je kan zo opzoeken wat in die competitie gangbare bedragen zijn voor inkomende transfers van verdedigers. De duurste inkomende transfer voor een verdediger is daar tot nu 8 miljoen deze zomer. Anel zit daar dus direct achter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Anel Ahmedhodžić vertrekt bij Feyenoord. Club en speler hebben een akkoord bereikt met Burnley FC over een directe transfer van de 27-jarige centrale verdediger. Daarmee vertrekt Ahmedhodžić, die nog tot medio 2029 onder contract stond, na één seizoen uit De Kuip voor de club uit het Engelse Championship.
‘Mijn tijd in Rotterdam was kort, maar Feyenoord zal voor altijd een schitterend hoofdstuk in mijn carrière blijven’, zegt Ahmedhodžić. ‘Vanaf moment één, bij mijn debuut tegen Fenerbahçe, heb ik genoten van de passie in De Kuip en de manier waarop ik direct gewaardeerd werd door de supporters. Ik keer terug naar Engeland, maar zal Feyenoord altijd blijven volgen. Ik gun iedereen alle succes bij en met de club.’
Ahmedhodžić kwam vorig jaar zomer over van Sheffield United en maakte een bliksemdebuut voor Feyenoord. Een dag na zijn komst, stond hij in het thuisduel in de voorrondes van de Champions League tegen het Turkse Fenerbahçe in de basis en viel hij direct op met zijn onverzettelijke karakter. De 1 meter 90 lange Bosnisch-Zweedse verdediger maakte ook de rest van het seizoen veelvuldig onderdeel uit van de basiself van Feyenoord. In totaal kwam Ahmedhodžić 36 officiële duels in actie voor Feyenoord 1.
Feyenoord wenst Ahmedhodžić alle goeds en succes in het vervolg van zijn carrière |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| bedankt en succes met je verdere carriere |
|
|
|