|
|
tomson
|
|
|
| Kan nog geen bal over 5 meter langs de zijlijn spelen. Matsdweil |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een schande deze prutser |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Heeft ook niks. Geen snelheid, geen duelkracht, kan niet koppen, kan niet schieten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Je verwacht weinig en het valt nog tegen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt enorm tegen. Kan geen basis zijn, zeker ook volgend seizoen niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Niet eens goed genoeg als back-up |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee met die eerste bal van hem in minuut 1 achter de verdediging van Fortuna gaf hij direct weer zijn visitekaartje af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Moussa past zich aan Deijl ,dus maar hopen dat Read snel meer minuten kan maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik denk t niet. Moussa is echt vreselijk zonder deijl zelfs |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk het wel want Moussa heeft vaak zat laten zien mee te kunnen in de EL en CL . Deijl heeft nog geen helemaal niet laten zien mee te kunnen aan het niveau van Feyenoord in de eredivisie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Denk dat het Hadj-Moussa wel helpt als Read speelt. Die dendert er veel meer overheen dan Deijl waardoor hij tegenstanders meetrekt. En dat is wel fijn, want Hadj-Moussa speelt bijna altijd heel geforceerd. Of hij nu in de 1 tegen 1 staat of in 1 tegen 3. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ik denk dat Matsje vanaf nu vanaf de kant mag toekijken. Wel zo prettig, want hij voegt niet heel veel toe helaas. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2026 - 08:52 schreef netsurfer het volgende:Ik denk dat Matsje vanaf nu vanaf de kant mag toekijken. Wel zo prettig, want hij voegt niet heel veel toe helaas. Redelijke wissel speler |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Vooral als hij niet in hoeft te vallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft een rechtsbuiten voor zich nodig die zijn verdedigende taak uitvoert. Zodra dat niet het geval is kan hij niet brengen wat Read wel kan. Daarom is de combinatie met Moussa echt problematisch. Daarvoor is Deijl te beperkt.
Voor de rest voetballend gewoon middelmaat. Ergo: Niet geschikt voor Feyenoord 1, zelfs niet als back-up zou ik zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Aah, wat een speler was dat he, Tapia. Kun de meest briljante acties afwisselen met lullig balverlies in de eigen 16. Was nooit saai. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hele gekke speler inderdaad. Doet eigenlijk een beetje denken aan Lotomba wat dat betreft. Of Wellenreuther, die heeft daar ook een beetje een handje van. |
|
|
|