|
|
MMM
|
|
|
quote: Bizarre transfer. Op geen enkel gebied Feyenoord waardig. Onbegrijpelijk dat dit werd gekocht.
Ik mag hopen dat Davy hem loost. Dit is kwalitatief je 4e rechtsback. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mats de schnabbelkoning 😆 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ik zie Gio net in de BYD reclame op tv, Mats is dus in goed gezelschap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zal ongetwijfeld best een paar knaken opleveren haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Meer als opleveren voor ons vrees ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Denk niet dat Go Ahead hem terug wil. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2026 - 21:51 schreef MMM het volgende:[..] Bizarre transfer. Op geen enkel gebied Feyenoord waardig. Onbegrijpelijk dat dit werd gekocht. Ik mag hopen dat Davy hem loost. Dit is kwalitatief je 4e rechtsback. volkomen mee eens , hoe kan je in godsnaam zoiets aantrekken , heel vlug lozen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zag er weer lekker uit bij de tegengoal. Echt wat een prutser is dit toch.
Wegwezen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik dacht dat ik m met een gele band zag, maar kan t mis hebben. Was n terugblik, zag de wedstrijd niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dacht Wellie. Tijdens de wedstrijd spraken anderen met de scheidsrechter omdat de keeper te ver weg was |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dat is eigenlijk net zo erg, ik had m nooit laten keepen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 21:03 schreef van geil het volgende:Ik dacht dat ik m met een gele band zag, maar kan t mis hebben. Was n terugblik, zag de wedstrijd niet. Ik zag dat ook en dacht eerst ook maar het was het nieuwe logo van euro lotterij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik zag dat ook en dacht eerst ook maar het was het nieuwe logo van euro lotterij 😂😂😂😭 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deijl kan er niets aan doen dat hij niet voldoet aan onze standaard. Had nooit gehaald moeten worden, maar heeft wel tijdelijk toen een probleem opgelost.
Toch ff bij zijn droomclub gespeeld |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Toch bizar dat het verschil tussen de aanvoerder van GAE en de 11e man van Feyenoord zo groot blijkt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 - 12:39 schreef Stylzz het volgende:Deijl kan er niets aan doen dat hij niet voldoet aan onze standaard. Had nooit gehaald moeten worden, maar heeft wel tijdelijk toen een probleem opgelost. Toch ff bij zijn droomclub gespeeld eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zeker eens, ligt niet aan hem, heeft echt zn best gedaan maar te hoog gegrepen voor hem, had het hem gegunt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had meer van verwacht. Jammer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nou, vond aan de voorkant erg risky dat hij het aan zou kunnen,, beetje de van Polen van go Ahead zeg maar (spelend al op je niveau) wat gewoon (best goed vergelijk toch) maar wat zz zei hij loste wel even het probleem op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nou, hij zorgde ervoor dat er 11 op het veld stonden bij ons. Veel meer ook niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 11:27 schreef netsurfer het volgende:[..] Nou, hij zorgde ervoor dat er 11 op het veld stonden bij ons. Veel meer ook niet. Voelde wel meestal als 10 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lag niet goed in de groep. Verkeerd merk scheermesjes. |
|
|
|