|
|
MMM
|
|
|
ED 25-26 #31: Feyenoord - FC Groningen (zaterdag 25 april 2026, 16:30 uur)

Datum & tijdstip: Zaterdag 25 april 2026, 16:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Danny Makkelie
Geschiedenis: Winstpercentage Feyenoord 70,5% Percentage gelijkspel 22,7% Winstpercentage FC Groningen 6,8%
Laatste 5 ontmoetingen: 2024-2025: 4-1 (2-1) 2022-2023: 1-0 (0-0) 2021-2022: 1-1 (0-1) 2020-2021: 2-0 (0-0) 2018-2019: 1-0 (1-0) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Met de kuip er achter tot de laatste minuut 2-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ach daar kijk je voor naar voetbal. Ik zie ook graag 5-0 maar nog steeds nier overtuigd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| 3-1 vind ik prima, beetje vertrouwen tanken en doorpakken vanaf hier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Met de blessure van Moder ligt er een basisplek voor Kraaijeveld of Van den Elshout op het middenveld in het verschiet. Trauner en St. Juste lijken klaar voor een basisplaats, dus dan is Kraaijeveld achterin niet direct nodig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| St Juste,en Trauner kunnen geen 90 minuten spelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De ene kan starten, de ander kan hem aflossen.
En anders zal Kraaijeveld het moeten doen met Van den Elshout op het middenveld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Voor het eerst in lange tijd weer in het stadion vandaag, voor onze jongste z'n eerste Kuipbezoek :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja geniet ervan Ace ! Dan gaan ze winnen 😉 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 08:01 schreef MightyAce het volgende:Voor het eerst in lange tijd weer in het stadion vandaag, voor onze jongste z'n eerste Kuipbezoek :) Enjoy! Hopelijk met drie punten in de tas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 08:01 schreef MightyAce het volgende:Voor het eerst in lange tijd weer in het stadion vandaag, voor onze jongste z'n eerste Kuipbezoek :) Leuk man die gaat z’n ogen uitkijken😃 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Tnx mannen! We gaan lekker vroeg die kant op, zin in! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kicken ! De reactie van zo'n ventje is echt genieten. Veel plezier ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 08:01 schreef MightyAce het volgende:Voor het eerst in lange tijd weer in het stadion vandaag, voor onze jongste z'n eerste Kuipbezoek :) Genieten! Prachtig weer 👌 Nu nog een mooie pot🙈 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Zoek een plaatsje in de zon ..... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Alleen maar schaduw hier haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik word blij van deze opstelling
Wellenreuther; Deijl, Watanabe, Trauner, Bos; Targhalline, Kraaijeveld, Valente; Hadj Moussa, Ueda, Van den Elshout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een plek had ik liever anders gezien, maar die valt wel in denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welk vak zit je?
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst, COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| van den Elshout als linksbuiten vond ik tegen NEC een leuke oplossing maar Groningen thuis mag je wel, ondanks de vorm, met twee buitenspelers spelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb ik met SK gestaan. Vond het altijd fijn op Z. Als het niet hoosde tenminste. Dan krijg je de volle laag daar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ooooohhh.. Anders hadden we elkaar wellicht de hand kunnen shaken. Sinds vorig jaar geen kaart meer op Z1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Interessant hoeveel buitenspelers gepasseerd worden. Leuk voor Van den Elshout, die na vorige wedstrijd wel aanspraak maakt op meer. Je mist mogelijk wel diepte, mede afhankelijk hoe Groningen speelt.
Tis voor Sterling wel klaar. Vorige keer nog in bescherming genomen ('momentje op de training'), maar dat hij er weer naast staat, lijkt me genoeg zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 16:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Interessant hoeveel buitenspelers gepasseerd worden. Leuk voor Van de Elshout, die na vorige wedstrijd wel aanspraak maakt op meer. Je mist mogelijk wel diepte, mede aftvna hoe Groningen speelt. Tis voor Sterling wel klaar. Vorige keer nog in bescherming genomen ('momentje op de training'), maar dat hij er weer naast staat, lijkt me genoeg zeggen. RvP zei letterlijk: we moeten wel winnen. Dodelijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha ja Dat floepte er misschien onbedoeld uit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Bij Groningen is de voertaal dus gewoon Nederlands. Bijzonder. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zaaaalig hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Trauner is ook een verademing na Ahmedhodzic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Kans van Taha is een wake up call |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Die kut Peersman schopte toen Stengs compleet uit de wedstrijd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoorde Deijl hier helemaal in Den Haag . Moet wel zeggen dat t raam open staat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Valente moet zich herinneren dat die van Groningen niet zijn vriendjes zijn vandaag. Lekker Vaessen :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson