|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zo ist, drie punten binnen, hopen op straks een gelijkspel of winst voor Twente.. Dat zou lekker zijn idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laatste wedstrijd Twente is uit tegen PSV, mag me toch wel voorstellen dat PSV goed wilt afsluiten voor eigen publiek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 punten het belangrijkste maar zeker aanvallend 0 houvast.
Ik vond het eigenlijk weer heel erg matig. Geen fatsoenlijke aanval gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 19:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Laatste wedstrijd Twente is uit tegen PSV, mag me toch wel voorstellen dat PSV goed wilt afsluiten voor eigen publiek Van de week tegen Zwolle lieten ze het ook niet schieten. Het voordeel is dat niemand wil verliezen van die neuzen en ze pijn doen als het kan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van de week tegen Zwolle lieten ze het ook niet schieten. Het voordeel is dat niemand wil verliezen van die neuzen en ze pijn doen als het kan Zo hoort het, herriner het me nog als de dag van gisteren dat ze het kampioenschap verloren, tegen de graafschap men ik, met die zure smoel van de Boer in de bus. Heel het land zong, helemaal niets.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zo hoort het, herriner het me nog als de dag van gisteren dat ze het kampioenschap verloren, tegen de graafschap men ik, met die zure smoel van de Boer in de bus. Heel het land zong, helemaal niets.. Ja die van een paar jaar daarvoor was net zo mooi ,kwamen ze net 1 doelpunt te kort in hun laatste wedstrijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Comfortabele overwinning. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| We hebben genoten. Blijf erbij dat teams met veel wegkomen tegen ons qua overtredingen. De tegengoal was extreem verwarrend in het stadion 😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 21:31 schreef MightyAce het volgende:We hebben genoten. Blijf erbij dat teams met veel wegkomen tegen ons qua overtredingen. De tegengoal was extreem verwarrend in het stadion 😅 Dat kon bijna niet anders. Fijn dat die kleine met een overwinning kon "debuteren" . En targ liet zich wel heel makkelijk wegzetten bij de tegengoal hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 21:31 schreef MightyAce het volgende:We hebben genoten. Blijf erbij dat teams met veel wegkomen tegen ons qua overtredingen. De tegengoal was extreem verwarrend in het stadion 😅 Mooi man en ja eens betreft die overtreding . Die tegengoal was gewoon weer eens dom. Maar als jij naar de kuip gaat winnen we haha En geen onheilvoorspellende berichten hier 😂😉 |
|
|
|
|
ras
|
|
|
| Blij met de overwinning vanmiddag tegen Groningen en plek 2 nu vasthouden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 april 2026 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mooi man en ja eens betreft die overtreding . Die tegengoal was gewoon weer eens dom. Maar als jij naar de kuip gaat winnen we haha En geen onheilvoorspellende berichten hier 😂😉 😄 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Tegendoelpunt zo zuur. Zeker gezien het doelsaldo. Kan weleens bepalend worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien ja. Maar je had eigenlijk nog ruimer moeten winnen om echt weer mee te doen qua doelsaldo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|