|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hangt ook nog af van of Milan al een definitieve keuze heeft gemaakt toch? We zien het wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Over 20 dagen de eerste training. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die maroc trainer zou de komst van Bakati ook begrijpelijk maken 😀 En als sponsor een fatbike producent 😀 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Erg benieuwd nu. Regragrui, Knutsen, (geen optie meer) Glasner Dat zijn toch wel even de populaire namen op het moment in het voetbal. Opmerkelijk in positieve zin. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 16:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hangt ook nog af van of Milan al een definitieve keuze heeft gemaakt toch? We zien het wel. Nou als ze hem een bod gedaan hebben en hij zegt toe lijkt het me aardig beklonken denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Name dropping zijn we goed in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pocognoli Vincens Blessin Regragui Vrancken
Deze namen zijn genoemd door WFCGroningen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, dat zeker, kan er ook wel een paar doen.
Thomas Frank, Thomas Letsch, Ruben Amorim, Xavi, Filipe Luís.
Kan weer een artikeltje van getikt worden ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is net leverworst voor me, dit rijtje namen. Ik weet dat het leverworst is maar wat erin zit ? ( @ MMM)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wie is die tweede, moet dat Vicens zijn? De coach van Braga?
Zijn overwegend Belgen of mensen met een verleden in België. Weinig verrassend dat die gelinkt worden, of er nu een kern van waarheid in zit of niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 21:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wie is die tweede, moet dat Vicens zijn? De coach van Braga? Zijn overwegend Belgen of mensen met een verleden in België. Weinig verrassend dat die gelinkt worden, of er nu een kern van waarheid in zit of niet. Nu al klaar met deze meuk suggesties |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vaak klopt t wel hoor. Vraag maar aan de vrouw van de TD |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, het is dat het komkommertijd is, wat betreft Feyenoord.
Maar voor elke naam die klopt, worden er 4 verzonnen. Dat is helder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 21:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, het is dat het komkommertijd is, wat betreft Feyenoord. Maar voor elke naam die klopt, worden er 4 verzonnen. Dat is helder. Dit zijn gewoon logische namen gelinkt aan de TD. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 21:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wie is die tweede, moet dat Vicens zijn? De coach van Braga? Zijn overwegend Belgen of mensen met een verleden in België. Weinig verrassend dat die gelinkt worden, of er nu een kern van waarheid in zit of niet. Klopt inderdaad |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 21:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, het is dat het komkommertijd is, wat betreft Feyenoord. Maar voor elke naam die klopt, worden er 4 verzonnen. Dat is helder. Ik noem de week waarin je trainer ontslagen is nou niet bepaald komkommertijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet echt nee. Nieuwe AD Eindelijk een TD Nieuwe trainer. er zijn tijden dat het rustiger is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 21:36 schreef tomson het volgende:[..] Ik noem de week waarin je trainer ontslagen is nou niet bepaald komkommertijd. Dat was vorige week ;)
Ik bedoel meer, waar anders moet over praten nu? Spelers zijn op vakantie, transfermarkt moet nog loskomen. Geldt voor andere clubs ook. Dus ja de media duiken natuurlijk op hetgeen dat wel speelt. En dat is natuurlijk dit.
Tis sowieso alleen maar op clubniveau komkommertijd natuurlijk, WK begint met een paar dagen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 21:40 schreef van geil het volgende:Niet echt nee. Nieuwe AD Eindelijk een TD Nieuwe trainer. er zijn tijden dat het rustiger is. Rustig is het niet nee. Dus komkommertijd is het misschien niet. Maar op clubniveau is er weinig nieuws verder, want de competities liggen stil. Dus het trainervraagstuk wordt wel lekker uitgemolken nu en de komende tijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 21:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Rustig is het niet nee. Dus komkommertijd is het misschien niet. Maar op clubniveau is er weinig nieuws verder, want de competities liggen stil. Dus het trainervraagstuk wordt wel lekker uitgemolken nu en de komende tijd. Zal komende week wel bekend worden neem ik aan. Denk ook best dat er veel transfers kunnen plaatsvinden. Zoveel spelers lopen er niet op het WK. Ik zou rap beginnen met lozen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 21:52 schreef van geil het volgende:[..] Zal komende week wel bekend worden neem ik aan. Denk ook best dat er veel transfers kunnen plaatsvinden. Zoveel spelers lopen er niet op het WK. Ik zou rap beginnen met lozen. Dat laatste kan niet snel genoeg beginnen nee. Al ben je ook deels afhankelijk van externe factoren (tenzij je contracten gaat afkopen oid).
Het WK is bijvoorbeeld relevant voor transfers omdat daar de betere spelers spelen. En als die een transfer willen maken dan wordt het vaak over WK heengetilt, om de focus te bewaren. Dus het duurt in een WK jaar vaak iets langer voordat de markt echt loskomt.
En je hebt natuurlijk dat tegen het einde van de transfermarkt clubs nog een positie moeten invullen, blessures krijgen of wat dan ook en nog even de portemonnee trekken of toch maar een speler halen die ze in eerdere instantie de duur of niet goed genoeg vonden.
Dit allemaal zal ook bij ons weer gaan spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die heeft ze al één voor één mogen testen zeker? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Das wel gebruikelijk bij onze zuiderburen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kans gewoon heel groot dat het een belg wordt, al dan niet gelinkt wordt nu aan onze club, weet niet of we daar blij om kunnen zijn maar ja welke trainers kennen we nu echt goed of lijkt ons wel passen bij onze club
Maar je kunt het ook zo zien er moest zoiezo wel wat gebeuren want we hadden de afg 10 jaar niet zon troosteloos seizoen meegemaakt waarschijnlijk althans zo zag ik wel afg seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ja ik dacht gelijk al aan die Francken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie zoveel namen die ik niet echt kan dat wie het ook worden gaat het voor mij een verrassing zal zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2026 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik zie zoveel namen die ik niet echt kan dat wie het ook worden gaat het voor mij een verrassing zal zijn. Tot nu toe is t weinig stijve koker en veel slappe frieten werk |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooral veel speculaties op basis van afkomst onze nieuwe directeur Zoals het vaak gaat, maar vooral giswerk vooralsnog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Onze club gaat nog meer naar de klote met die Belg dan het met te Kloese deed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou. Ik ben ook nog niet overtuigd
De mensen zijn mij te snel positief |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En anderen te snel negatief.
Rigaux (en Eenhoorn) zijn net begonnen. We hebben nog niets om over te oordelen. Het zijn kruimels waar we het nu over hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2026 - 12:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En anderen te snel negatief. Rigaux (en Eenhoorn) zijn net begonnen. We hebben nog niets om over te oordelen. Het zijn kruimels waar we het nu over hebben. Eens.
De start met ontslag RvP vind ik veelbelovend. Nu wachten we af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t een van de genoemde namen wordt, vrees ik t ergste. Op 1 na maar die gaat wel naar Milan. De rest is allemaal niks voor de club.
En vaak zit er een kern van waarheid in en dan zie ik een richting die mij niet positief stemt Maar we wachten af |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik lees dat Fraser ook weer beschikbaar is ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat directie vernieuwd is, gegeven afgelopen seizoenen, is op zich al een goede stap. Eenhoorn heeft daarnaast AZ sterker en stabiel gemaakt. Denk aan de jeugdopleding daar. Dat stemt hoopvol. Wisseling an sich was welkom. En dus positief. Nu de verdere daden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, maar ook niet. Want Eenhoorn is nog niet in functie en die Belg niet tekenbevoegd. Dus RvP is ontslagen door de huidige leiding en zo begint iedereen met schone handjes.
Slim spel. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2026 - 12:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En anderen te snel negatief. Rigaux (en Eenhoorn) zijn net begonnen. We hebben nog niets om over te oordelen. Het zijn kruimels waar we het nu over hebben. Eenhoorn begint pas 01/07. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juni 2026 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, maar ook niet. Want Eenhoorn is nog niet in functie en die Belg niet tekenbevoegd. Dus RvP is ontslagen door de huidige leiding en zo begint iedereen met schone handjes. Slim spel. Precies. Gluipers zijn het allemaal |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Officieel ja. Maar realistisch gezien praat hij nu ook al een woordje mee. Zoals Te Kloese zich bij veel dossiers al minder laat gelden, ondanks dat hij formeel nog tot diezelfde datum werkzaam is bij Feyenoord.
Het ontslag van Van Persie bewijst dit ook. Als het aan Dennis had gelegen, was hij nog steeds trainer geweest. |
|
|
|