|
|
tomson
|
|
|
| Wakker worden RvP. INGRIJPEN ! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hij heeft geen idee wat te doen dus doet hij maar niets. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Diarra voor Ueda :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoeveel kostte Tengstedt ook alweer |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ondanks en niet dankzij imo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet het niet ,hem de schuld van alles geven is ook zeggen dat het niet aan de selectie heeft gelegen. Je ziet dat het na rust met 2 wissels het een stuk beter loopt. Dat is toch een klein bewijs dat het niet alleen aan hem ligt. Ik zie nog liever 3 hele goede spelers komen dan een nieuwe trainer omdat men denkt dat het alleen aan hem heeft gelegen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moeilijk moeilijk hier ook
Puur ook omdat het rvp is, andere trainert had wel makkelijker geweest eruit gooien is gewoon zo
Hoop dan maar wat staf wat extra,s kan brengen qua tactiek en en paar met wat risico gerichte geslaagde aankopen wat nieuw elan en kwaliteit toe kan voegen wat anders is je hebt lopen vooral. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook dat inderdaad ,ik weet nog wel dat Priske zei of de Wolf eruit of ik. De Wolf niet gehoord het hele seizoen en ook niet echt een actief momentje van hem gezien langs de zijlijn . En Hake? Geen idee wat deze man voor Feyenoord heeft betekend . Die man is bijna schijndood zoals hij overkomt ,spelers voelen dat ook toch. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zie spelers achteruit boeren qua niveau Leon. De eerste periode Watanabe/Ahmedhodzic en bv Valente, Hwang tegenover de periode na de winterstop. Verschillende ongelukkige spelers, chaos aanvoerdersband, problematische wissels. Spelers waar (uit noodaak?) veel te lang een beroep op gedaan werd dan gezond voor ze was. Echt veel tegenargumenten gezien, ook al had hij ook tegelmatig brandhout op de bank zitten. Geldt ook voor de verschillende geledingen vd staf btw. Ik zie in de praktijk niet een trainer waar ik hoopvol van word voor t volgend seizoen eerlijk gezegd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:23 schreef tomson het volgende:Ik zie spelers achteruit boeren qua niveau Leon. De eerste periode Watanabe/Ahmedhodzic en bv Valente, Hwang tegenover de periode na de winterstop. Verschillende ongelukkige spelers, chaos aanvoerdersband, problematische wissels. Spelers waar (uit noodaak?) veel te lang een beroep op gedaan werd dan gezond voor ze was. Echt veel tegenargumenten gezien, ook al had hij ook tegelmatig brandhout op de bank zitten. Geldt ook voor de verschillende geledingen vd staf btw. Ik zie in de praktijk niet een trainer waar ik hoopvol van word voor t volgend seizoen eerlijk gezegd. Hij heeft zeker fouten gemaakt en dat doet hij nog steeds . Maar Arnesen had Slot een vracht aan assistenten gegeven en zelfs video analisten en performance analisten. Tevens waren er toen nog top scouts die allemaal verdwenen zijn. Hij moest het doen zonder Paixão en Hancko . Te Kloese is echt een hele slechte TD geweest . Geef van Persie nu nog 1 seizoen waarin de hele selectie klopt en alles erom heen wat Slot ook had . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik zie nou niet waarom je door zou moeten gaan met hem , als je vandaag ook weer ziet hoe moeizaam en idee loos het gaat er is totaal geen ontwikkeling in het elftal , spelers zijn eerder slechter dan beter op geworden op een enkeling na dan |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 17:23 schreef MMM het volgende:Deze man vergelijken met Jaap Stam, is een belediging voor Stam. Wat een schandaal deze van Persie, een schande voor het vak trainer. Wat een kneus ben je toch. Ga lekker in je 020 onderbroekje buitenspelen mafknapper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:47 schreef kenny het volgende:ik zie nou niet waarom je door zou moeten gaan met hem , als je vandaag ook weer ziet hoe moeizaam en idee loos het gaat er is totaal geen ontwikkeling in het elftal , spelers zijn eerder slechter dan beter op geworden op een enkeling na dan In 50 seconde lag die bal 2x in het doel . Ik vind niet dat hij daar iets aan kan doen eerlijk gezegt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:47 schreef Leuv het volgende:[..] Wat een kneus ben je toch. Ga lekker in je 020 onderbroekje buitenspelen mafknapper. Zeker niet. Ik heb het beste voor met mijn club, jij zit hier voor FC RvP.
Ik heb schijt aan ‘m. Waardeloze trainer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2026 - 19:14 schreef bijft007 het volgende:Moeilijk moeilijk hier ook Puur ook omdat het rvp is, andere trainert had wel makkelijker geweest eruit gooien is gewoon zo Hoop dan maar wat staf wat extra,s kan brengen qua tactiek en en paar met wat risico gerichte geslaagde aankopen wat nieuw elan en kwaliteit toe kan voegen wat anders is je hebt lopen vooral. Ik vind dat altijd zo’n flauwekul.
Omdat het een jongen van de club is mag hij de club dus de afgrond in brengen? Open je ogen vandaag weer en kijk wat je ziet. Het was weer zo treurig. Plek 2 verbloemd alles. En dat komt puur en alleen omdat ajax er niets van bakt, AZ een dip heeft gehad en Twente in het begin van het seizoen veel heeft laten liggen.
Plek 2 is puur geluk. Heeft niets met klasse te maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is geluk misschien. Maar we met een gemankeerde en uitgewoonde selectie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Als ik Te Kloese hoor praten, is deze trainer er gewoon nog na de zomer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Of vertrekt met de staart tussen de benen naar het buitenland. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ik stel voor dat als Robin blijft, we Pierre van Hooijdonck TD maken. Dat wordt genieten! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| ik ben het roerend eens met M , ook volgend seizoen gaat weer drama worden , v persie heeft het gewoon niet in zijn vingers veel te eigenwijs , heeft 5 assistenten nodig waar hij toch niet naar luistert en wil intussen nog bepalen wie de nieuwe TD moet worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap niet dat jullie zo emotioneel reageren op een trainer.
Laat lekker langs je heen gaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo'n filmpje...Wat is daarvoor gebeurd? Je kunt iemand ook bewust framen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Vanuit de spelersgroep en directie kan je je ook afvragen hoe hun er in zitten naar de pers toe in eerste instantie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niks. Gewoon een sneer naar de ‘negatieve’ clubwatchers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Je mag niet negatief zijn, want dan ben je geen supporter volgens meneer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha
Moet er wel echt mee uitkijken rvp, want media kan je kraken maar ook je eigen fans, en die fans zijn niet verwend geweest dit seizoen
want mag best kritisch zijn op eigen functioneren Dit seizoen evenals de spelers, of zou hij alles echt goed vinden gaan dit seizoen lijkt me ook niet toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Vertrek Van Persie deze zomer geldt als ondenkbaar binnen Feyenoord'
https://www.fr12.nl/nieuws/vertrek-van-persie-deze-zomer-geldt-als-ondenkbaar-binnen-feyenoord
De club is verrot.
Plek 2 met alle geluk van de wereld binnen gehaald omdat de rest nog slechter was. 0 houvast voor komend seizoen. Dickie moet dus nog een jaartje het handje vasthouden van deze prutser.
Ik was er al bang voor, ze staren zich zo blind op plek 2. Waar heb je het hele seizoen zitten kijken?
Nog een seizoen in met de slechtste trainer ooit. 2026-2027 kun je afschrijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Als je als club ervoor kiest om een beginnend trainer aan te stellen. Dan weet je dat hij beginnersfouten gaat maken. Dan zou t voor de club raar zijn dat wanneer hij deze dan ook maakt, hem er daarom uit te gooien. Dus ja. Dan moeten we maar hopen dat hij ervan leert.
Overigens optredens in de media enzo boeit mij niet, want daar mag iedereen zijn eigen stijl in hebben. T gaat om t spel op de mat. En dat was pover. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij heeft het hele seizoen niets geleerd. Waarom hem dan weer een seizoen laten verzieken?
En media-optredens zijn zeker wel belangrijk, het uithangbord van je club. Zit daar een narcist die je club voor joker zet.
Leuk hoor een nieuwe AD en TD. Maar zolang deze prutser er zit kun je de hele wereld kopen zonder resultaat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Narcist is t niet. Wel snel geagiteerd en persoonlijk aangevallen.
Voor de rest, of hij geleerd heeft weet ik niet. De aanpassingen zijn wel al beter, maar heeft ook met beschikbaarheid te maken op de bank. Read en Smal kunnen brengen is nogal een verschil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij gaan de positieve punten ook niet meer zien. Supporters zijn merendeels klaar Ook met veel spelers |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dick heeft veel invloed gehad de laatste potjes, dat zag je wel terug. RvP zelf heeft niets geleerd, het is maandenlang een zooitje geweest.
Ook komend seizoen dus geen aanvallend voetbal aangezien Dick ook wel zal blijven als adviseur.
Schrijf maar op: oktober/november ligt hij er alsnog uit en hebben wij weer een verloren seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat ligt waarschijnlijk voor de hand. Maar er zijn ook voorbeelden waar t anders liep.
Nogmaals de tendens van nu is dusdanig negatief, dat eigenlijk 95% binnen de club moet oppleuren. Of t nu spelers, staf of de parkeerhulpen op P6 zijn. T is allemaal ruk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bodemloze discussie feitelijk. Intern zien ze voortgang RvP zitten. Dat besluiten ze niet omdat ie zo goed kan klaverjassen. Ze zien perspectief.
2e geworden, op welke manier dan ook, en ik gun hem een betere, bredere, meer uitgebalanceerde en veel fittere selectie. In het nieuwe seizoen t/m september do-or-die-time voor Robin. Ik hoop het eerste, ik gun het 'm wel. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 - 08:44 schreef MMM het volgende:Dick heeft veel invloed gehad de laatste potjes, dat zag je wel terug. RvP zelf heeft niets geleerd, het is maandenlang een zooitje geweest. Ook komend seizoen dus geen aanvallend voetbal aangezien Dick ook wel zal blijven als adviseur. Schrijf maar op: oktober/november ligt hij er alsnog uit en hebben wij weer een verloren seizoen. Lekker positief weer. Ooit een half vol glas gezien? Portie kneuzen hier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 - 08:44 schreef MMM het volgende:Dick heeft veel invloed gehad de laatste potjes, dat zag je wel terug. RvP zelf heeft niets geleerd, het is maandenlang een zooitje geweest. Ook komend seizoen dus geen aanvallend voetbal aangezien Dick ook wel zal blijven als adviseur. Schrijf maar op: oktober/november ligt hij er alsnog uit en hebben wij weer een verloren seizoen. +1 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
waar is het op gebaseerd dat v persie goed functioneert of dat gaat doen ?? in de 1,5 jaar dat hij nu hier zit is het alleen maar bergafwaarts gegaan , totaal geen ontwikkeling in het elftal of spelers , heeft al met meerdere spelers aanvaringen gehad maakt de gekste keuzes en is stront eigenwijs , ik denk dat hake en reijnen blij zijn dat het seizoen erop zit en kunnen vertrekken , intussen gaat v persie het beleid bepalen , wie mag er TD worden die zich niet mag bemoeien met v persie zelf en hij gaat alvast bepalen wie weg moeten en wie er gehaald moeten worden , nou dat hebben we afgelopen winter gezien hoe goed dat uitpakt met de komst van deijl ,st juste en sterling |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| RvP haalde Advocaat erbij. Dat getuigt van realisme. En erkent daarmee dat hij nog moet leren om huidige staat selwctie in andere strategie te zetten. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het zou toch te gek voor woorden zijn dat advocaat volgend seizoen weer het handje van v persie moet vast houden omdat hij anders niet funtioneert , ook de assistenten maar vervangen en dan maar hopen dat het wel gaat lukken aankomend seizoen hoe amateuristisch kan je wezen , toch topclub onwaardig |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
En toch zullen we het ermee moeten doen volgend seizoen. Hij gaat echt niet meer weg.
We kunnen alleen maar hopen dat hij (en wij) nu te maken krijgt met een fitte(re) selectie en dat hij van zijn fouten heeft geleerd. Dan kan het alleen maar beter gaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hmm, je zou ook kunnen zeggen, degenen die straks over zijn functioneren gaan, die moeten nog komen. Dennis heeft hem natuulijk altijd opzichtig de hand boven het hoofd gehouden, maar die is binnenkort wel weg. Dus misschien verandert er wat met de wisseling van de wacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 - 10:59 schreef FR-Henk het volgende:Bodemloze discussie feitelijk. Intern zien ze voortgang RvP zitten. Dat besluiten ze niet omdat ie zo goed kan klaverjassen. Ze zien perspectief. 2e geworden, op welke manier dan ook, en ik gun hem een betere, bredere, meer uitgebalanceerde en veel fittere selectie. In het nieuwe seizoen t/m september do-or-die-time voor Robin. Ik hoop het eerste, ik gun het 'm wel. Wie zien perspectief Henk?
Degene die hem haalde (DtK) laat hem niet vallen. En al helemaal niet nu hij zelf weggaat. RvP is namelijk wel tweede geworden en heeft de topscorer geleverd!!! Poeh poeh, het is wat. Dat plek twee een wonder is, vermeld hij niet.
Of doel je op Toon van Bodegom? RvC lid die zich inhoudelijk bemoeit ipv controleert. Die hoort zich er niet te bemoeien.
Iedereen die nu achter RvP staat hoeft in oktober niet te klagen over weer een kut seizoen. Zit ik er naast en word het een wereldseizoen? Prima, dan ga ik met de billen bloot zoals ik altijd doe. Ik geef graag fel mijn mening maar ben ook groot genoeg om mijn fout toe te geven.
Maar ik zie werkelijk niets in RvP. Van zijn nare houding tot tactisch onvermogen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 - 14:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hmm, je zou ook kunnen zeggen, degenen die straks over zijn functioneren gaan, die moeten nog komen. Dennis heeft hem natuulijk altijd opzichtig de hand boven het hoofd gehouden, maar die is binnenkort wel weg. Dus misschien verandert er wat met de wisseling van de wacht. Een nieuwe AD/TD die direct de trainer ontslaan? Klinkt vooral wat voor Zuid-Europa.
Ik zie het niet gebeuren hier. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 - 14:17 schreef MMM het volgende:[..] Een nieuwe AD/TD die direct de trainer ontslaan? Klinkt vooral wat voor Zuid-Europa. Ik zie het niet gebeuren hier. Het is inderdaad waarschijnlijker dat ze het aan gaan kijken, zeker als het relatieve buitenstaanders zijn. En dat ze de lijn van Dennis nog even volgen, ook omdat die er nog zit. En hopen dat RvP bijgeleerd heeft of dat een betere en vooral fittere selectie bij kan dragen aan meer.
Zal dan eerder van Eenhoorn moeten komen, als die komt. Die heeft zich dit seizoen als supporter wellicht flink lopen ergeren aan het spel van Feyenoord ;) |
|
|
|