|
|
MMM
|
|
|
| Goede goal. Ueda, Zechiël. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Zechiel echt met heel veel afstand de beste en meest talentvolle van allemaal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Die Vanhoutte bevalt mij wel , rustige voetballer zelfs saai |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Goed koppel met Valente |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| zo sterk aan de bal Zechiël |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Tot nu toe moet ik mijn mening bijstellen Zechiel oogt solide |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Dat er mensen waren die Zechiël meteen wilde verkopen aan Lille lol.
Is gewoon nu al verreweg je beste middenvelder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door DMD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vooral dynamisch en gevoel voor positie kiezen denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Diarra loopt overigens veel gaten dicht verdedigend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Kraaijeveld zit ik niet op m’n gemak bij vanmiddag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die plek blijft zorgelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Zechiel er weer als de kippen bij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Komt door de linksbackpositie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Moet je ook gewoon Wessels neerzetten en Marmol centraal Tegen dit Sparta moet dat makkelijk kunnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 12:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Moet je ook gewoon Wessels neerzetten en Marmol centraal Tegen dit Sparta moet dat makkelijk kunnen Eens.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Zechiël had al 3 assists moeten hebben deze helft.
Wat een kansen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| 0-1 is te weinig gezien spelbeeld en kansen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Had er zelf ook al een paar in kunnen schieten. Bij veel gevaar betrokken in ieder geval. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind t eigenlijk belachelijk dat we 50 seconden langer doorspelen. Verder vind ik het verdedigend logisch. Vind ik Marmol en Kraaijeveld en St Juste prima. En heb ik vooral twijfels bij de drie die zogenaamd zo groot en belangrijk zouden zijn. Gewoon 2 van de 3 verkopen aub. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima eerste helft. Meer goals moeten maken.
Ueda en Kraaijeveld vind ik de minste. Read begon zwak maar herstelde wel enigszins. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond t matig Veel kansen weggegeven tegen n hele zwakke ploeg Zechiel speelt geweldig, sommige redelijk. Maar ik zie echt n handvol spelers wat niets toevoegde |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Zechiel de beste wat mij betreft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Prima spel. Nu hopen dat het 2e helft syndroom niet boven komt drijven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het middenveld loopt. De verdedigers/keeper krijgen de bal daar ook snel doordat ze zelf ook comfortabel aan de bal zijn. Daardoor speel je een aardige wedstrijd tot nu toe. Het is vooral je voorhoede waar nog wat winst te behalen is deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Bronckhorst laat Feyenoord-trio van 22 miljoen euro bewust buiten selectie'
Anel Ahmedhodzic, Luka Ivanusec en Casper Tengstedt zijn uit de gratie geraakt bij Feyenoord. Het drietal zit zondag niet bij de wedstrijdselectie tegen Sparta Rotterdam en dat heeft sportieve redenen. Dat bevestigt trainer Giovanni van Bronckhorst min of meer ook voorafgaand aan het duel bij ESPN.
Het is inmiddels bekend dat de selectie van Feyenoord vol is. Daardoor moet Van Bronckhorst keuzes maken. Ahmedhodzic, Ivanusec en Tengstedt zitten zodoende niet bij de selectie op Het Kasteel. De Telegraaf weet dat laatstgenoemde zich in de pikorde achter Ayase Ueda, Nacho Ferri en Shaqueel van Persie bevindt, waardoor er geen plaats voor hem op de bank is.
Ahmedhodzic is ook ziek geweest, maar Van Bronckhorst bevestigt min of meer dat de verdediger ook om sportieve redenen niet van de partij is tegen Sparta. "Hij is ziek geweest deze week, maar we hebben ook een grote selectie, waardoor we uit heel veel spelers kunnen kiezen." Ivanusec ontbreekt dus ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Alleen bij Feyenoord worden de bedragen wat spelers kosten erbij gezet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar ik vond ons wel te kwetsbaar het eerste kwart in de omschakeling. Tweede kwart beter, Sparta kreeg ook wat meer moeite het te belopen had ik het idee. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij het aankomende week verkocht is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ga ik wel van uit, en speelt niet echt sterk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik snap wel dat ze voor de linksbuiten wat zoeken pff. Zechiel echt zeer goed de eerste helft! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hoor ,voorlopig Diarra de kans geven kan geen kwaad. Ik heb van hem al meer gezien als alle linksbuiten van vorig seizoen. Tis nog niet genoeg maar soms helpt het met kansen geven voor ontwikkeling. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 13:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hoor ,voorlopig Diarra de kans geven kan geen kwaad. Ik heb van hem al meer gezien als alle linksbuiten van vorig seizoen. Tis nog niet genoeg maar soms helpt het met kansen geven voor ontwikkeling. Diarra moet sneller ingespeeld worden En dat gaat bijna niet geen linkspoot centraal achterin Iedereen speelt over rechts. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:[..] Diarra moet sneller ingespeeld worden En dat gaat bijna niet geen linkspoot centraal achterin Iedereen speelt over rechts. Ja is ook wee zo inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zechiel is wel zwak in afronden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Lekkere sliding van Houte |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| 2 ballen in 2 minuten die erin moeten |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Belachelijk zwak afgerond van zowel Zechiel als Valente. De ene te rustig, de andere te druistig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 13:24 schreef Alexmem het volgende:Belachelijk zwak afgerond van zowel Zechiel als Valente. De ene te rustig, de andere te druistig. En Moussa ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem