BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 26-27 #1: Sparta Rotterdam - Feyenoord (zondag 9 augustus 2026, 12:15 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 14:17   quote  deeplink  
RvP voetbal vanaf minuut 55
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 14:18   quote  deeplink  
Nou, dit had nooit meer een wedstrijd mogen zijn. En je geeft het nog bijna weg ook. De voorzetten werden totaal niet eruit gehaald. Marmol tegen Zonneveld kan niet. Ik vond zonder uitzondering al onze invallers veel minder dan de spelers die ze vervingen. Vond ook dat Gio niet helemaal aanvoelde dat je in deze pot weinig aan bv Van Persie zou hebben. Had je beter het middenveld kunnen versterken denk ik.

Een uur prima (al gaf je in het eerste kwart nog wel wat ruimtes weg). Daarna rommelig en het laatste kwartier pakweg heb je veel mazzel dat de gelijkmaker niet valt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 augustus 2026 - 14:20   quote  deeplink  
Elk begin van competitie, zijn alle ploegen aan elkaar gewaagd
80 minuten gewoon goed tot redelijk. Gewoon sleutelen maar begrijp niets van de inbreng van Zinhagel,
Vond Read niet best, maar St Juste weer betrouwbaar,van Houtte prima keeper weet ik echt niet dat wat ik daar van moet denken.........
Maar afwachten ......links voor moet er wat gebeuren
Gewoon 3 punten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:16 schreef ar het volgende:
Ferri maakt nog geen indruk
Als hij gelijk was begonnen vanaf minuut 1 toen alles
nog zo fris was ,had het geen verschil geweest tussen Ueda of Ferri denk ik.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 augustus 2026 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als hij gelijk was begonnen vanaf minuut 1 toen alles
nog zo fris was ,had het geen verschil geweest tussen Ueda of Ferri denk ik.
Idd
Leuv
 Leuv - zondag 09 augustus 2026 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:17 schreef Stylzz het volgende:
RvP voetbal vanaf minuut 55
Dat is geen RvP voetbal maar al jaren lang Feyenoordvoetbal. Het is chronisch en zit diep in ons dna. Wij kunnen nooit een wedstrijd dood maken of met een ruime zege winnen. Er moet wat in ons denken veranderen willen we daar ooit vanaf komen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 augustus 2026 - 14:22   quote  deeplink  
Bedankt voor deze positieve bijdrage

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - zondag 09 augustus 2026 - 14:22   quote  deeplink  
Ik had het idee dat de pijp na 60 minuten een beetje leeg was..en Sparta gaat het laatste 15 minuten alles op alles omdat jezelf de wedstrijd niet hebt beslist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door CobusIII --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 14:22   quote  deeplink  
Ik vond het laatste deel echt gekmakend om naar te kijken. Sparta speelt heel voorspeelbaar. Maar geen enkele voorzet wordt eruit gehaald, staan allemaal op een paar meter te verdedigen. En dan staat Marmol bij Zonneveld die twee koppen groter is. Echt vragen om problemen. Puur geluk dat hij niet viel.
DMD
 DMD - zondag 09 augustus 2026 - 14:23   quote  deeplink  
Grootste probleem net als vorig seizoen is dat er 0 druk op de bal vooruit is.

Ze mochten vooral vanaf de kant van Read doen wat ze wilden en alle voorzetten geven die ze konden geven. Ik heb Read 0x naar voren druk zien zetten en hetzelfde met AHM.

Er wordt continue terug gelopen en pseudo verdedigd.

Dit is gewoon de lijn doortrekken van vorig seizoen. Bij de eerste de beste tegenstander die meer kwaliteit voorin heeft, heb je er zo weer 3 tegen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 14:24   quote  deeplink  
Maar je goed je wint. Qua bank is er veel te winnen. Zal met name ook van eigen jeugd moeten komen. Qua fitheid is er veel te winnen. In de basis staat het wel goed en je speelt een uur prima voetbal. Als het dan 0-3 is dan is dat volkomen normaal. Laatste deel totale inzinking. Dat moet er heel snel uit.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 augustus 2026 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Maar je goed je wint. Qua bank is er veel te winnen. Zal met name ook van eigen jeugd moeten komen. Qua fitheid is er veel te winnen. In de basis staat het wel goed en je speelt een uur prima voetbal. Als het dan 0-3 is dan is dat volkomen normaal. Laatste deel totale inzinking. Dat moet er heel snel uit.
Geloof jij nu al in Zinhagel?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:26 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Geloof jij nu al in Zinhagel?
Nee, nog niet als eerste of tweede linksbuiten. Dan heb ik het puur over nu. De toekomst is anders uiteraard.

Overigens vond ik Van Persie nog minder, die kan/doet verdedigend nog minder dan Hadj-Moussa. Kwam totaal niet in zijn kracht, daarom ook een vreemde wissel m.i.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:23 schreef DMD het volgende:
Grootste probleem net als vorig seizoen is dat er 0 druk op de bal vooruit is.

Ze mochten vooral vanaf de kant van Read doen wat ze wilden en alle voorzetten geven die ze konden geven. Ik heb Read 0x naar voren druk zien zetten en hetzelfde met AHM.

Er wordt continue terug gelopen en pseudo verdedigd.

Dit is gewoon de lijn doortrekken van vorig seizoen. Bij de eerste de beste tegenstander die meer kwaliteit voorin heeft, heb je er zo weer 3 tegen.
Van wat hij vandaag heeft laten zien was het bod van Roma
15 te hoog.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

15 te hoog.
tja, die kleine 30 miljoen is op basis van de speler die hij zou kunnen worden, niet de speler die hij is. Daarom is het ook best wel een risico om dat te laten liggen. Kan goed uitpakken als hij international wordt, fit blijft en zich door ontwikkeld. Maar bij een minder seizoen verdampt een hoop waarde.
MMM
 MMM - zondag 09 augustus 2026 - 14:37   quote  deeplink  
Je bent geneigd vooral naar het laatste half uur te kijken. Dat was echt ondermaats.

Maar de eerste 55/60 minuten heb ik een prima Feyenoord gezien. Wat alleen in de beginfase nog wat kansen weggaf. Een xG van 3,53 in een uitwedstrijd, dan is 1 goal echt veel te weinig.

Er moet zeker aanvallend echt nog wel wat gebeuren. Als Ueda gaat moet er een eerste spits bij en er moet een TOP linksbuiten bij, zsm.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 augustus 2026 - 14:37   quote  deeplink  
Valente en Zechiel vielen ook ver terug.
Gio moet toch eens dat 2e helft syndroom aanpakken.

Dat vraagt 3 dingen:
1. Een kwalitatief bredere selectie.
2. Meer ervaring en fysiek aankopen.
3. Meer scorend vermogen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 augustus 2026 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:37 schreef FR-Henk het volgende:
Valente en Zechiel vielen ook ver terug.
Gio moet toch eens dat 2e helft syndroom aanpakken.

Dat vraagt 3 dingen:
1. Een kwalitatief bredere selectie.
2. Meer ervaring en fysiek aankopen.
3. Meer scorend vermogen.
Ja maar wie ?
DMD
 DMD - zondag 09 augustus 2026 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

15 te hoog.
Had al eerder gepost dat ik m altijd had verkocht voor 25M.

Die 30M "waarde" is op niks gebaseerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door DMD --
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:37 schreef MMM het volgende:
Je bent geneigd vooral naar het laatste half uur te kijken. Dat was echt ondermaats.

Maar de eerste 55/60 minuten heb ik een prima Feyenoord gezien. Wat alleen in de beginfase nog wat kansen weggaf. Een xG van 3,53 in een uitwedstrijd, dan is 1 goal echt veel te weinig.

Er moet zeker aanvallend echt nog wel wat gebeuren. Als Ueda gaat moet er een eerste spits bij en er moet een TOP linksbuiten bij, zsm.
Je kijkt naar de hele wedstrijd.
Die eerste fase liet Sparta ons ook voetballen
Zechiel, Valente met name, maar ook Vanhoutte kwamen makkelijk aan de bal, daardoor konden we Frank en vrij voetballen en kwamen we tot kansen.
Sparta zette dat om en zette ons neer vast, middenvelders waren niet meer aanspeelbaar en met de lange bal kwamen we er niet meer aan te pas.

Reden tot zorg.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 augustus 2026 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zechiel, Valente met name, maar ook Vanhoutte kwamen makkelijk aan de bal, daardoor konden we Frank en vrij voetballen en kwamen we tot kansen.
Sparta zette dat om en zette ons neer vast, middenvelders waren niet meer aanspeelbaar en met de lange bal kwamen we er niet meer aan te pas.

Reden tot zorg.
Spartatrainer gaf aan dat het constante rouleren door spelers voor zijn ploeg niet te hanteren was. Das toch wel een ander geluid.

Gio moet een antwoord op de 2e helft vinden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Spartatrainer gaf aan dat het constante rouleren door spelers voor zijn ploeg niet te hanteren was. Das toch wel een ander geluid.

Ik heb t ook over de tweede helft.
Toen had hij ingegrepen.
Hebben wij niet meer gevoetbald.
En we hadden geen antwoord.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 augustus 2026 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik heb t ook over de tweede helft.
Toen had hij ingegrepen.
Hebben wij niet meer gevoetbald.
En we hadden geen antwoord.
Klopt. Deja Vu. Vind het team te licht als er gebikkeld moet worden
CobusIII
 CobusIII - zondag 09 augustus 2026 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Klopt. Deja Vu. Vind het team te licht als er gebikkeld moet worden
Dat is ook een beetje de keerzijde van Valente en in mindere mate van Zechiel. Daarom is het goed om Moder achter de hand te houden..
MMM
 MMM - zondag 09 augustus 2026 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Reden tot zorg.
Ook eens.

Maar ik denk met 3 versterkingen we weer een stap voorwaarts kunnen maken.

Marmol naar cv, linksback erbij.
Knaller op linksbuiten.
En een vervanger van Ueda.
VVout
 VVout - zondag 09 augustus 2026 - 15:52   quote  deeplink  
Wat een onnodig spannend verhaal weer, had gewoon je kansen benut en met 0-4 of zo de pot afgemaakt. Ga je tegen het einde nog zowat de mist in, helemaal in eerste instantie tegen de verhouding in. En Diara alsjeblieft, een beetje meer peper in je reet zeg wat een tempo man!
MightyAce
 MightyAce - zondag 09 augustus 2026 - 16:07   quote  deeplink  
Echt heel matig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 16:08   quote  deeplink  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 16:09   quote  deeplink  
Die scheids floot al de hele wedstrijd voor alles. Elk duel van Ferri was een vrije trap tegen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door T-FeYeN00rD --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 augustus 2026 - 16:19   quote  deeplink  
Het was een duw, misschien niet stevig, maar was een duw.
Dat telt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 16:19 schreef FR-Henk het volgende:
Het was een duw, misschien niet stevig, maar was een duw.
Dat telt.
twee handen in zijn rug ,had hij het niet gedaan dan had St Juste
die bal weggekopt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 augustus 2026 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 16:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

twee handen in zijn rug ,had hij het niet gedaan dan had St Juste
die bal weggekopt.
Yep, overduidelijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 16:31   quote  deeplink  
Doe je t met een handje fluit er niemand
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 16:39   quote  deeplink  
Zowel hun trainer als Toornstra benoemden wel hoe lastig ons middenveld te bespelen is trouwens.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 augustus 2026 - 16:43   quote  deeplink  
VI heeft daar ook aandacht voor.
Heb liever dat een heel team lastig te bespelen is.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 augustus 2026 - 17:05   quote  deeplink  
Het is elk seizoen,in het begin hetzelfde.elke ploeg kan stunten de eerste wedstrijd.een mix van opportunities voetballen en fitheid.
Kijk naar diverse kleinere ploegen.
Echter na een paar wedstrijden,worden de verhoudingen weer herstelt.
Ben blij met de 3 puntjes,en geloof echt dat dit goed gaat komen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 14:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij zegt dat pas toen ze 1v1 durfden te gaan spelen, dus met veel druk naar voren, ze de wedstrijd konden kantelen.
Dat is dus wat me zorgen baart. Betere clubs doen dit juist.
Als we er tegen Sparta al moeite mee hebben.

Laten we hopen dat T inhoud was.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 09 augustus 2026 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 18:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij zegt dat pas toen ze 1v1 durfden te gaan spelen, dus met veel druk naar voren, ze de wedstrijd konden kantelen.
Dat is dus wat me zorgen baart. Betere clubs doen dit juist.
Als we er tegen Sparta al moeite mee hebben.

Laten we hopen dat T inhoud was.
Deel ik, daar gaan spelers als Zechiel en Valente het ook lastig in krijgen.
En met wat mindere kwaliteit en vernuft om je heen gaat dit nog genoeg pijn leveren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2026 - 18:30   quote  deeplink  
Jens Toornstra speelde zondagmiddag een bijzondere wedstrijd op Het Kasteel. De middenvelder van Sparta Rotterdam kwam tegen Feyenoord voor de 494e keer in actie in de Eredivisie en staat daarmee op gelijke hoogte met Willem van Hanegem. Vlak voor zijn wissel werd de voormalig Feyenoorder bovendien luidkeels toegezongen door de meegereisde supporters.

Toornstra begon enigszins verrassend in de basis bij Sparta en keek daar na afloop tevreden op terug. ''Dat is lekker, maar biedt geen garantie voor de toekomst. Voor nu was het fijn om in de basis te staan. Het was een zware en lastige wedstrijd'', vertelt de middenvelder in gesprek met ESPN.

Met zijn 494e optreden in de Eredivisie bereikte Toornstra een volgende mijlpaal. De ervaren middenvelder staat nu op gelijke hoogte met Feyenoord-icoon Willem van Hanegem. ''Ik heb door de jaren heen toch wel regelmatig mijn minuten gemaakt. Trainers blijven toch voor mij kiezen, dus dan denk ik dat je toch wel wat goed doet.''

Toornstra zag van dichtbij hoe Feyenoord vooral op het middenveld veel beweging in het spel bracht. De oud-Feyenoorder had het daardoor lastig met de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. ''Er was echt heel veel beweging en dynamiek. Dat is heel lastig verdedigen, zeker als je ze ineens op je af ziet komen. Daar kwam ook mijn opmerking vandaan dat het een zware en lastige wedstrijd was.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2026 - 18:34   quote  deeplink  
Dit seizoen zal ESPN ook weer alle Eredivisiewedstrijden van Feyenoord in beeld brengen. Daar hoort een uitgebreide nabeschouwing bij. Vandaag verzorgden Mario Been en Danny Koevermans inzichten over het spel van Feyenoord tegen Sparta. Niet alles stemde tot tevredenheid.

Oud-trainer, Mario Been, is duidelijk nog niet onder de indruk van Ferri. ''Toen Nacho Ferri inviel zag je een grote imposante jongen. Hij heeft geen duel gewonnen, nooit de bal weten vast te houden en verkeerde keuzes gemaakt. Daar wordt het spel dan ook niet beter van. Als Feyenoord gaat wisselen, wordt het niet beter. Daarom hoop ik dat Ueda en Hadj Moussa blijven. Zonder die spelers wordt het een stuk minder.''

Het centrale duo uit de eerste helft kon Danny Koevermans dan wel weer bekoren. Hij was zeer positief over Kraaijeveld en St. Juste. ''Ik vond dat ze ijzersterk deden. Heel steady, Kraaijveld en St. Juste samen. Toen er eenmaal gewisseld werd, met Mármol naar het centrum en Wessels als linksback zag je dat ze wel problemen hadden.''

Transfers in de maak?
Na het interview met Giovanni van Bronckhorst vraagt Mario Been zich hardop af waarom Gonçalo Borges niet in mocht vallen. ''Ik vond het wel vreemd dat Borges, dure aankoop van vorig jaar, niet de voorkeur kreeg boven Zinhagel. Dus ik denk dat hij op de nominatie staat om te verkassen.''

Vervolgens besprak het analisten-duo de tik op de knie van Read. Been blijft op de vlakte of je een speler moet laten spelen die mogelijk vertrekt: ''Dat blijft altijd de overweging. Als hij fit blijft, heb je een absolute meerwaarde aan hem.'' Koevermans is vooral blij dat het meeviel. ''Toen we de beelden zagen, was het oké. Als er geen contact is, denk je: 'Het zal toch niet voor die jongen.'

Aanvoerder Valente
Het eerste interview met Luciano Valente als vaste aanvoerder van Feyenoord verliep niet anders dan de interviews van vorig seizoen. Koevermans staat achter de keuze: ''Hij was het vorig seizoen eigenlijk ook al een beetje. Toen het wat minder ging met Feyenoord werd hij altijd voor de camera gehaald. Hij moest dan al z'n verhaaltje doen. Ik vind het niet zo raar dat ze bij hem uit zijn gekomen. Hij droeg het vorig jaar al uit.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2026 - 18:34   quote  deeplink  
Er zijn voldoende trainers die met het stoom uit de oren aankomen bij de media na afloop van een duel als een doelpunt van hun ploeg is afgekeurd in de blessuretijd. Rogier Meijer is niet zo'n trainer. De oefenmeester van Sparta blikte rustig terug op het duel en zag dat Sparta het heel moeilijk had met Feyenoord.

''Ik denk dat we aardig begonnen met een kans voor Terho. Daarna hadden we het heel lang lastig met Feyenoord, wat heel dynamisch is aan de bal.'' Meijer gaat verder met zijn relaas: ''We hadden moeite om dat te verdedigen. We komen terecht 1-0 achter. En de vijf minuten na rust komen we goed weg dat ze geen 2-0 maken.''

De Spannegaren kwamen in de derby pas laat op stoom. In de slotfase merkte Meijer dat zijn ploeg beter gedijd bij een directe speelstijl met veel lange ballen: ''Daarna hebben we ons terug geknokt en kansen gehad om de 1-1 te maken. Over het algemeen heeft Feyenoord verdiend gewonnen, maar we kwamen nog dichtbij.''

In eerste instantie dacht Sinclair Bisschop, van ESPN, dat Sparta te veel ontzag had voor Feyenoord in de eerste helft. Meijer ziet dat anders. ''We kregen heel moeilijk druk op hun middenveld. Dan moet je heel snel kiezen om 1-tegen-1 te spelen. Dan krijg je grote ruimtes die moeilijk zijn om te belopen, dus dat hebben we niet gedaan.''

Toch wist Sparta wel de overhand te nemen aan het einde van de wedstrijd. ''In de laatste fase van de wedstrijd speelden we wel 1-op-1. Dan heeft het ook te maken met fysiek.'' Tenslotte reageert hij ook nog op de overtreding van Zonneveld bij het afgekeurde doelpunt: ''Het is wel heel licht, denk ik. De helft geeft hem en de helft niet. Vandaag zaten we aan de verkeerde kant.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2026 - 18:47   quote  deeplink  

https://youtu.be/TwAoKBftCa8?is=2dOsPx9dotYpjXV_
bijft007
 bijft007 - zondag 09 augustus 2026 - 19:55   quote  deeplink  
Ik lees alleen maar complimenten analisten en ook sommige tegenstanders, niks gezien want heb nog even vakantie en moest reizen vandaag ook,, en zit nu 2 dagen scheveningen nog even
Thanks voor samenvatting rb🙏

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 19:55 schreef bijft007 het volgende:
Ik lees alleen maar complimenten analisten en ook sommige tegenstanders, niks gezien want heb nog even vakantie en moest reizen vandaag ook,, en zit nu 2 dagen scheveningen nog even
Zit je bij me om de hoek zeg maar .
Nou geniet ervan man
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2026 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2026 - 19:55 schreef bijft007 het volgende:
Overigens eens want ik heb ajax en psv ook gezien maar
vond Feyenoord de eerste helft het beste spelen in deze competitie ronde
bijft007
 bijft007 - zondag 09 augustus 2026 - 20:05   quote  deeplink  
Haha thanks, Scheveningen vind ik echt altijd wel erg gezellig zomers, lekerr eten en drinken, lekker man!💪
ras
 ras - zondag 09 augustus 2026 - 22:18   quote  deeplink  
Feyenoord moet echt eens goed gaan trainen op de afwerking. Ballen komen rechtstreeks in de handen van de keeper of gaan over de goal heen. Ook kopballen gaan over het doel heen en kansen worden niet benut en feit is dat als je zelf geen doelpunten maakt je de doelpunten tegen krijgt. Vanmiddag liep dit goed af maar het kan ook mis gaan. Vorig seizoen was dit ook het geval dat Feyenoord zoveel kansen kreeg, maar niet scoorde en zo simpel de goals tegen kreeg. Dit moet echt anders want als je drie, vier nul voorstaat, voetbal je veel makkelijker. Ballen moeten juist laag in de hoek van de goal van de tegenstander worden geschoten en geen slappe ballen recht in de handen van de keeper van de tegenpartij of schoten of kopballen hoog over de goal. Hier moet goed op getraind worden. Geen woorden maar daden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 22:21   quote  deeplink  
Laten we trouwens ook niet vergeten dat de eerste pakweg 60 minuten beter was dan wat de overige 17 ploegen hebben laten zien de eerste speelronde.
Stylzz
 Stylzz - zondag 09 augustus 2026 - 22:26   quote  deeplink  
Heb je geen moer aan zonder scorend vermogen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 09 augustus 2026 - 22:27   quote  deeplink  
Maar Ueda, Hadj-Moussa en Zechiël hebben dat normaal gesproken wel. Dat waren nu juist met name de jongens die de kansen misten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 26-27 #1: Sparta Rotterdam - Feyenoord (zondag 9 augustus 2026, 12:15 uur)

0.0105400