|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 - 10:50 schreef MMM het volgende:[..] Haha tering. Voor 2 centrale hoor je gewoon 2 back-up spelers voor te hebben. Maar prima. Jij wilt bij een schorsing en een blessure met Giersthove of Agboluaje uit naar PSV of Porto. Je hebt er toch 4.
Klagen op DtK maar deze frietbakker komt met dezelfde types op de proppen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Bos is langdurig geblesseerd en Smal voldoet niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 - 10:50 schreef MMM het volgende:[..] Haha tering. Voor 2 centrale hoor je gewoon 2 back-up spelers voor te hebben. Maar prima. Jij wilt bij een schorsing en een blessure met Giersthove of Agboluaje uit naar PSV of Porto. Eens hoor, met de ambities die je hebt en het niveau van de CL moet je wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lopez is wel CL niveau. Hou op met me |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Alsof mensen onder je voeten kietelen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zodra er spelers zijn die ook maar enigszins doorbreken in het eerste van Feijenoord worden ze direct weggekocht. Laat staan als er een supertalent bij ons zou oppoppen (wat ik al in 20 jaar niet heb zien gebeuren bij Feyenoord). |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: De jeugd waar jij over zeikt dan wel, nooit niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik denk dat het wel stuk betrouwbaarder gaat zijn toch met tig la Liga ervaring wat echt prima niveau is,, en elke beleids bepaler wel een ervaren jongen had gehaald nu voor lv
Gewoon teveel onzekerheid momenteel, en ook omdat je al moet beginnen met spelers niet op hun juiste posities, en niet voor zomaar heel eventjes ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 - 13:28 schreef CobusIII het volgende:[..] Zodra er spelers zijn die ook maar enigszins doorbreken in het eerste van Feijenoord worden ze direct weggekocht. Laat staan als er een supertalent bij ons zou oppoppen (wat ik al in 20 jaar niet heb zien gebeuren bij Feyenoord). Zo is het, daar hebben we mee te dealen op dit moment. We zijn nog lang geen top, zeker geen europe top, nog niet eens subtop. In een competitie als die van spanje eindig je niet eens bij de eerste 8. Schoenmaker houdt je bij je leest. Vissen in de vijver die voorFeyenoord mogelijk is, het is niet anders. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 - 13:33 schreef bijft007 het volgende:Ik denk dat het wel stuk betrouwbaarder gaat zijn toch met tig la Liga ervaring wat echt prima niveau is,, en elke beleids bepaler wel een ervaren jongen had gehaald nu voor lv Gewoon teveel onzekerheid momenteel, en ook omdat je al moet beginnen met spelers niet op hun juiste posities, en niet voor zomaar heel eventjes ook. Is ook zo, en je zit nog steeds met een aantal kreupelen in je selectie, lastig beleid voeren daardoor. De kosten hou je, sportief en financieel zit het je alleen maar tegen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeikt? Zo’n Wessels laat prima dingen zien. Wat doen we? We gaan voor middelmaat van een derderangs Spaans clubje omdat we te laf zijn het te proberen met onze jeugd Al jaren.
Als je wat koopt moet t VEEL beter zijn dan wat je hebt. Niet marginaal.
Geld en jeugd verspilling. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Er zitten altijd meerdere kanten aan een huur. Gelukkig is t met optie, dan betekent het simpelweg dat Gio t mag uitzoeken. Die zal zelf wel aangegeven hebben dat hij daar iets nodig heeft. En Wessels leek mij er eerlijk gezegd nog lang niet klaar voor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik heb ernstige twijfel of presteren in CL wel mogelijk is. Deze selectie is daarvoor niet stabiel genoeg. Vraag is of je dan allerlei spelers erbij moet halen. Lopez is huur, okee, maar laat het daarbij. Een linksbuiten voor langere termijn aankopen is zinvoller. Die werkelijk versterkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat vind ik dus ook en daarom die Lopez al onzin. Maar goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt. Waarvan jij Marmol als linksback wil gebruiken. Dan ga je tekort komen centraal bij een schorsing of blessure.
Ik verdedig niemand. Ik wacht nog af. Lopez ken ik niet, jij hebt ‘m ook nooit zien spelen.
Afkraken kan ik Rigaux altijd nog, dan ben ik alsnog geloofwaardig na mijn jarenlange kritiek op DtK. Ik maak eind augustus/2 september de balans op.
Jij bent ongeloofwaardig omdat je maar blijft zagen en bij DtK nog net niet thuis op de koffie kwam.
Prima dat je hoopte op verandering, maar het is van jou een beetje treurig momenteel. Zijn voorganger had je zo aan moeten pakken zoals je nu doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar die is weg. Kun je over blijven miepen, maar dat is geweest. Lopez is middelmaat en zonde van je geld. DtK scouting |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lopes is ook meer n moetje, helaas uit nood want die is er gewoon alsje moet schuiven met spelers.
wat ik ook hoop is dat er Wel een aardig bepalende linksbuiten komt ook natuurlijk want kan al zoveel verschil maken je buiten je rechtsbuiten ook vanaf linkerkant goals komen of kunnen komen met regelmaat,, want je moet ook zeker spelers tellen die goals kunnen maken
Was afg seizoen gewoon ondermaats met alleen ueda vooral en ver daarachter Moussa.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is ook huur he. Mocht er jeugd zijn die het daar goed/beter doet, dan zit hij op de bank. Mocht lopez het goed doen (wat zeker niet uitgesloten is) dan heb je een koopoptie. Wat mij betreft een redelijke deal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel heb ik het idee er nog aardig wat staat te gebeuren, en had mogelijk eerder allemaal klaar kunnen zijn qua selectie en met de spelers die je wel verwacht weggaan en daar ook mee bezig kunnen zijn(Moussa, ueda)
want had Moussa nu weggekunt al of niet en ueda was daar nu echt al bod van boven de 20?
Dan moet je ook kiezen soms om selectie eerder klaar te krijgen ipl die paar miljoentjes meer die zomaar alsnog zeer laat window kunnen komen maar pas na 3-4 competitie wedstrijden dan waarschijnlijk.
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 - 13:55 schreef Stylzz het volgende:Ja maar die is weg. Kun je over blijven miepen, maar dat is geweest. Lopez is middelmaat en zonde van je geld. DtK scouting Blijft staan dat je over de vorige TD heel mild was en nu werkelijk geen post onbenut laat om Rigaux af te zagen.
Kun je hopen op verandering na vertrek DtK maar had diezelfde DtK dan net zo aangepakt als je nu doet.
Misschien doe ik straks met je mee wat betreft Rigaux maar voor mij nog te vroeg.
Jij hebt Lopez dus zien spelen. Vertel is meer over hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 - 14:09 schreef MMM het volgende:[..] Blijft staan dat je over de vorige TD heel mild was en nu werkelijk geen post onbenut laat om Rigaux af te zagen. Kun je hopen op verandering na vertrek DtK maar had diezelfde DtK dan net zo aangepakt als je nu doet. Misschien doe ik straks met je mee wat betreft Rigaux maar voor mij nog te vroeg. Jij hebt Lopez dus zien spelen. Vertel is meer over hem. Heb je de analyse gelezen? Zo veel ontwikkel punten. Kun je beter die energie in je jeugd steken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welke linksback staat te trappelen uit de jeugd?
Wessels volledig belasten, die dit niveau en intensiteit niet gewend is. Vragen om problemen. Wat hebben we dan nog over? Bos hoef je voor januari/februari niet te verwachten qua wedstrijden. Smal heeft altijd wat.
Ik snap dat Feyenoord nog zocht naar een linksback. Volkomen logisch. Huur met optie een prima zet. Of Lopez de juiste persoon is, is afwachten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik heb het artikel gelezen. Je kan er twee kanten mee op. jij kiest voor de dark side. Ik zie wel een aantal aanknopingspunten en overeenkomsten met Bos (wat ook niet echt een pure verdediger is) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Elke speler heeft wel ontwikkel punten, wel ff enorm verschil voor en op welk niveau dat dan is toch op dat moment en daarvan analyze, op la Liga niveau of kkd/beginnend eredivisie niveau lijkt me best verschil. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben t erover een tijdje wel over Hij is er nog niet eens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat er ook om wat gio wil en doet,, je ziet hij kiest voor marmol op links, wil je dan maar altijd hem op links of ook de mogelijkheid een volwaardig en al spelend op goed niveau een linksback op te kunnen stellen ja
Dat is een goed argument aangezien het echt groot gedeelte competitie betreft en gehele ch League wedstrijden betreft waar je keuze uit moet maken
En zeker je dan op cv je elftal tegelijkertijd zou kunnen verbeteren libkpoot cv
Vind dus dit zelf niet eens discussiepunt waard vooraf, het niveau van Lopes moet altijd nog blijken maar speelde niet op rottig niveau en vrij aardig wat ervaring ook
Elders vind ik wel meer problematiek, is scorend vermogen er voldoende vooral en goed genoeg,, ervan uitgaande ueda nu dan weer wat later vertrekt idem moussa, eigenlijk later dan gewenst dan, of proberen ze echt iedereen hoe dan ook te behouden nu van basis? Niemand lijkt nu te weten wat er speelt en daarom waarschijnlijk ook wordt er door kranten gesuggereerd zonder 💯 zeker te weten.
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|

Feyenoord is geslaagd in de zoektocht naar een nieuwe linksback. De club huurt de 24-jarige Spanjaard Javi López tot het einde van het seizoen van Real Sociedad. Onderdeel van de huurovereenkomst is ook een koopoptie van naar verluidt zeven miljoen euro. López gaat in Rotterdam spelen met rugnummer 16.
''Het maakt me trots dat ik voor een grote en ambitieuze club als Feyenoord mag uitkomen'', zegt Javi López op de clubwebsite. ''Ik kan niet wachten om aan te sluiten bij de groep, want ik wil zo snel mogelijk van waarde zijn voor de club, mijn medespelers en de supporters. Ik zal alles geven in dit shirt om met elkaar mooie momenten en successen te kunnen beleven.''
López staat nog tot 2030 onder contract bij Real Sociedad. Die club nam hem in 2024 voor 6,5 miljoen euro over van Deportivo Alavés. Bij Real Sociedad speelde hij in zijn eerste seizoen 38 wedstrijden, maar mocht hij een jaar later worden verhuurd. Hij kwam terecht bij Real Oviedo, een ploeg die als promovendus in La Liga speelde, maar hetzelfde seizoen ook weer degradeerde.
De nieuwe Feyenoorder is linksbenig, 1,83 meter lang en vertegenwoordigt volgens Transfermarkt momenteel een transferwaarde van 5 miljoen euro. In het verleden speelde hij interlands in de verschillende jeugdafdelingen van de Spaanse nationale ploeg. Het eerste elftal van Spanje haalde hij echter (nog) niet.
Linksbackpositie Voor Feyenoord was de komst van een nieuwe linksback hard nodig. Met Jordan Bos en Gijs Smal heeft de club weliswaar twee goede opties voor die positie, maar beide spelers komen voorlopig nog niet in actie. Trainer Giovanni van Bronckhorst gaf afgelopen week aan Bos zelfs pas in de winterstop terug te verwachten.
Tot dusver vulde Mika Mármol de linksbackpositie (goed) in, maar Feyenoord hoopt de zomeraanwinst snel links centraal te kunnen opstellen, de positie waarvoor hij eigenlijk is gehaald. López en jeugdspeler Tijme Wessels zijn dan de twee opties als linkervleugelverdediger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2026 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit zijn wel cijfers hoor. Potverdorie.
López is sinds de zomer van 2024 speler van Real Sociedad, dat destijds 6,5 miljoen euro voor hem betaalde aan Deportivo Alavés. In zijn eerste seizoen kwam hij tot 38 wedstrijden voor de club, maar een zomer later mocht hij op huurbasis vertrekken. Hij werd basisspeler bij promovendus Real Oviedo, waar hij 26 wedstrijden speelde. Een jaar later gaat hij bij Feyenoord zijn eerste avontuur buiten Spanje aan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als Gio deze speler op linksback wilt hebben, dan moet hij wel zo ontzettend goed zijn. Althans dat hoop ik dan maar! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je lost er 2 posities ook mee op vooral, centraal hoop je dat het opbouwend wat zekerder wordt linkspoot cv en uiteraard weer is een echte back op links die gewend zijn daar ook wat meters te maken wat nu nul is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vrees dat t weer een mispeer is |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2026 - 21:30 schreef Stylzz het volgende:Dit zijn wel cijfers hoor. Potverdorie. López is sinds de zomer van 2024 speler van Real Sociedad, dat destijds 6,5 miljoen euro voor hem betaalde aan Deportivo Alavés. In zijn eerste seizoen kwam hij tot 38 wedstrijden voor de club, maar een zomer later mocht hij op huurbasis vertrekken. Hij werd basisspeler bij promovendus Real Oviedo, waar hij 26 wedstrijden speelde. Een jaar later gaat hij bij Feyenoord zijn eerste avontuur buiten Spanje aan. Ik snap wel dat dit bovenaan je lijstje staat. weer n versterking, zal ook wel breed gedragen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2026 - 21:32 schreef R()b het volgende:Als Gio deze speler op linksback wilt hebben, dan moet hij wel zo ontzettend goed zijn. Althans dat hoop ik dan maar! En jij denkt dat Gio deze speler kent? Nou, ik niet. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Huur is prima. Maar ik denk niet dat t de juiste speler is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| En gelukkig een eenzijdige optie tot koop |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Geen idee of die gast kan voetballen maar er zit een geweldige kop op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vooral voor de dames |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nah. Hij doet me denken aan die Argentijn die naar 020 ging. Prima voor ons. Aanvallende slager, ik hou ervan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Weet echt niet wat ik er van moet zeggen, maar als je weg mag uit Spanje om verhuurd te worden??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja en als je dan ook al 24 bent. |
|
|
|