BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Sion 27-08-2026 / 20.00u / Conf. Leaque (Play Offs)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 augustus 2026 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2026 - 15:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb je je ook wel eens afgevraagd waarom zoveel spelers van ons elders en pp waardig niveau wel kunnen presteren?

Ajax is dood en doodziek.
Zeker maar ik heb daar eigenlijk geen passend antwoord op al denk ik dat een nieuwe speler extra zijn best doet in het begin, later zwakt dit wel af.

Het kan ook zijn dat hij dan tussen betere voetballers speelt en niet zo hoeft mee te verdedigen als bij Ajax
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 augustus 2026 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2026 - 16:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker maar ik heb daar eigenlijk geen passend antwoord op al denk ik dat een nieuwe speler extra zijn best doet in het begin, later zwakt dit wel af.

Het kan ook zijn dat hij dan tussen betere voetballers speelt en niet zo hoeft mee te verdedigen als bij Ajax
Zeker niet. Er spelen spelers bij ons die in mindere en betere elftallen beter spelen. Ook ex spelers. Het is gewoon echt een ziekte.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 augustus 2026 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2026 - 17:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker niet. Er spelen spelers bij ons die in mindere en betere elftallen beter spelen. Ook ex spelers. Het is gewoon echt een ziekte.
Daar heeft Tolu geen last van, Leonardo weer wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Sion 27-08-2026 / 20.00u / Conf. Leaque (Play Offs)

0.0060760