|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ja beide hoeken dus. Ik dacht alleen links maar rechts t zelfde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:28 schreef piet de paler het volgende:NEC was niet zo verdedigend , wij hebben zeer veel moeite met verdedigende ploegen Of zie ik dat verkeerd ? Dit seizoen hebben we tot nu toe vooral moeite met opportunistisch voetbal van de tegenstander. Met hebben vooralsnog zelf wel telkens genoeg kansen en goals. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:28 schreef piet de paler het volgende:NEC was niet zo verdedigend , wij hebben zeer veel moeite met verdedigende ploegen Of zie ik dat verkeerd ? Ik vond NEC zeer verdedigend en behoudend spelen.
Vooral de eerste helft. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Haha maar wel op snelwandel tempo. Valente en Marmol en Vanhoutte liepen alle drie op hun tandvlees. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als team zeer goed gereageerd op alles! Winnen alleen zo kom je er boven op :-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel anders dan zelf spel maken zulke potten moeten we zeker meenemen Wat me wel tevreden stelt er wat meer controle lijkt na op offeren 1 echte winger Voor meer middenvelder Valente en 2 controlleurs erin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een wedstrijd winnen waarvan je op voorhand denkt kansloos te zijn. Team doet stappen extra nu Ueda en Moussa er niet bij zijn. Die zaten gewoon het voetbal in de weg. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Verdedigend met st Juste prima, Marmol prima,Watanabe ,zwakste schakel Ernst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Duidelijk Minder open huis 2 controleurs in combi Valente in de soortje van Toornstra rol op links, denk wel dat erg goeie optie is tegen de betere teams.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet je wel meer creativiteit voor hebben Eigenlijk is Ferri dan minder geschikt. En Diarra daar al helemaal niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt hoor maar nu je de kwaliteiten zijkanten en spits niet heb gehaald moet je ze wel vertrouwen geven en maar wat vaker rouleren
Vind best bijzonder nu Borges nu vacature op zn positie open is wss Blijkbaar helemaal afgedaan heeft
Zulke jongens idem diarra(vind ik dan op links) Puur op vertrouwde posities zetten om kans op slagen wat groter te maken.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Buiten de laatste 10 minuten aangenaam om te beleven. Alleen Ernst bevalt me totaal niet plus Dweil. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Als Deijl nog verder naar achter blijft lopen dan loopt die zo de tribune op, werkelijk waar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Aangenaam verrast, door het spel op momenten maar vooral het resultaat. Tactisch en volwassen vanaf minuut 1, maar wél tandeloos 1e helft. Dat veranderde in 25 goeie minuten in deel 2. Maar in Nijmegen zó overtuigend de 3 punten pakken, dat geeft me wel weer wat vertrouwen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| wat was die dweijl weer slecht he pfff dat kan echt niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt nog 3x liever Lotomba |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar moet je wel een heel stuk voor zwemmen nu |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Verkeerde speler de deur uit laten lopen. Deijl had weg moeten wezen, en Lotomba had in zijn plaats moeten blijvsn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:11 schreef tomson het volgende:[..] Verkeerde speler de deur uit laten lopen. Deijl had weg moeten wezen, en Lotomba had in zijn plaats moeten blijvsn Dan ben je wel een ijzersterke TD als je zo eindigt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:11 schreef tomson het volgende:[..] Verkeerde speler de deur uit laten lopen. Deijl had weg moeten wezen, en Lotomba had in zijn plaats moeten blijvsn vind ik ook hoor ,alleen had hij dan een scheef salaris vergeleken bij Read. En daar moet je dan wel vanaf . Basisspelers moeten gewoon meer verdienen dan bankzitters. Weet alleen niet wat Borges verdient maar daar moet je straks dan ook maar snel vanaf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] vind ik ook hoor ,alleen had hij dan een scheef salaris vergeleken bij Read. En daar moet je dan wel vanaf . Basisspelers moeten gewoon meer verdienen dan bankzitters. Weet alleen niet wat Borges verdient maar daar moet je straks dan ook maar snel vanaf. Nou, die bij O21 is inmiddels de grootverdiener. Dat lekkere spitsje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:11 schreef tomson het volgende:[..] Verkeerde speler de deur uit laten lopen. Deijl had weg moeten wezen, en Lotomba had in zijn plaats moeten blijvsn Gewoon te duur voor wat hij leverde, hoop dat er uit de jeugd nog wat opsteekt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is idd problematisch. Maar materiaal wise gezien is het kwaliteitsverschil tussen die 2 enorm. Zodra Deijl binnen de lijnen komt krijg ik het gewoon op mn zenuwen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 21:30 schreef tomson het volgende:[..] Dat is idd problematisch. Maar materiaal wise gezien is het kwaliteitsverschil tussen die 2 enorm. Zodra Deijl binnen de lijnen komt krijg ik het gewoon op mn zenuwen Bij Dweijl klopt het kosten/baten plaatje natuurlijk ook voor geen meter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| hahaha ja dat is ook weer zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Bonuspunten deze wedstrijd |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Blijft wel problematisch dat je niet relaxed de wedstrijd kan uitzitten. Ik ben er zelfs met een 5-0 voorsprong en een kwartier nog te spelen niet gerust op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat heet trauma verwerking |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wedstrijd vanochtend pas gekeken. Vond ons langere fases sterk met druk zetten. Nec slordig en zelfs in laatste kwartier tandeloos. St. Juste, Zechiel, Valente zeer goed. Nec nog geen maatstaf echter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| NEC parkeert de bus niet en daar kunnen we goed mee omgaan en is er ruimte. Bij verdedigende teams komen de problemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 11:36 schreef CobusIII het volgende:NEC parkeert de bus niet en daar kunnen we goed mee omgaan en is er ruimte. Bij verdedigende teams komen de problemen. eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 11:36 schreef CobusIII het volgende:NEC parkeert de bus niet en daar kunnen we goed mee omgaan en is er ruimte. Bij verdedigende teams komen de problemen. Zeker. Daarnaast zijn die verdedigers ook niet echt solide. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Diara vloog er steeds als een raket voorbij |
|
|
|