|
|
MMM
|
|
|
ED 26-27 #6: PEC Zwolle - Feyenoord (zondag 13 september 2026, 16:45 uur)

Datum & tijdstip: Zondag 13 september 2026, 16:45 uur Locatie: MAC³PARK Stadion, Zwolle Scheidsrechter: Alex Bos
Geschiedenis: Winstpercentage PEC Zwolle 25,0% Gelijkspel 20,8% Winstpercentage Feyenoord 54,2%
Laatste 5 ontmoetingen: 2025-2026: 0-2 (0-0) 2024-2025: 1-5 (0-1) 2023-2024: 0-2 (0-1) 2021-2022: 1-2 (1-0) 2020-2021: 0-2 (0-1)
Editie 2024-2025 (1-5):
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dit moet een 0 - 7 wedstrijd worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Zit Reiss bij de selectie ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| nog niet wedstrijdfit geloof ik Piet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Pas tegen Utrecht is de verwachting |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze is makkelijk te voorspellen. 2-7 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Iets zegt me, dat de klasse die er woensdag echt wel deels was, nu er vol uit gaat komen. 1-6 of zoiets, en begin van steeds beter en beter worden, per wedstrijd, totdat de hele voetbalwereld verrast en verbijstert is. Alleen Flick denkt op dat moment, je zag 't inderdaad al in die wedstrijd toen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Johonny van Beukering terug halen. Echte vechtersmentaliteit... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 september 2026 - 20:44 schreef Bowie het volgende:Iets zegt me, dat de klasse die er woensdag echt wel deels was, nu er vol uit gaat komen. 1-6 of zoiets, en begin van steeds beter en beter worden, per wedstrijd, totdat de hele voetbalwereld verrast en verbijstert is. Alleen Flick denkt op dat moment, je zag 't inderdaad al in die wedstrijd toen. Dat Nacho een hatrick maakt en zelfvertrouwen en vorm zijn weer a niet kent. Zou heel prettig zijn dat het team het te pakken krijgt en Moetdat die laatste passen in de omschakeling verdedigend mee zet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T zal wel weer ruk worden. Zo gaat t meestal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga er lekker voor zitten, maar eerst houthakken voor de wintervoorraad Hopelijk blijf ik daan wakker onder de wedstrijd .....😴 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik rij zo eerst naar de Kuip. Oudste loopt de Kuiprun
Als t goed is precies op tijd weer thuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vorige keer te heet, nu erg nat.
Zit niet mee qua Kuiprun dit jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Misschien heeft ze mazzel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ik denk dat de wedstrijd na 12 minuten gestaakt wordt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Ok dan, nou dan moeten de Peksupporters het maar doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die zijn goed in Inimini vingeren |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wilde het nog ff voor me houden, maar je weet het hè 😮💨 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Net aan 2-2, want Europees gespeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Geen Borges bij de selectie. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Arme Steijn. Als straks Moder ook nog eens terugkomt is ie 6e keus op T middenveld. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wedstrijdpremie die zo ziek hoog is, iets anders kan ik niet verzinnen. Normaal gesproken laat je een dure aanwinst een beetje erbij zitten. In de hoop dat de ETV omhoog gaat of stabiel blijft. Maar zelfs dat niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Beetje een laffe opstelling. Als je perse met Valente op links wil spelen zet dan Steijn erbij op het middenveld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Misschien verder finetunen met oog op de volgende Europese wedstrijden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moder mag geen concurent zijn ,die was ook matig en zeer traag nadat hij terug kwam van een langdurige blessure. Fit houden en af en toe aan het einde brengen in de hoop dat hij naar Lech Poznan kan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 15:56 schreef R()b het volgende:[..] Wedstrijdpremie die zo ziek hoog is, iets anders kan ik niet verzinnen. Normaal gesproken laat je een dure aanwinst een beetje erbij zitten. In de hoop dat de ETV omhoog gaat of stabiel blijft. Maar zelfs dat niet. Of gewoon ziek? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
He Gio, Vanhoutte eraf, Stein erbij. Die droeftoeter heb ik n al vaak genoeg gezien. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Moder mag geen concurent zijn ,die was ook matig en zeer traag nadat hij terug kwam van een langdurige blessure. Fit houden en af en toe aan het einde brengen in de hoop dat hij naar Lech Poznan kan. Heeft ook nog een redelijke transferwaarde. Kan ook weg inderdaad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou er niet teveel voor vragen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Krijg je ook niet veel voor. Te vaak stuk.
Z’n salaris van de lijst af zou al top zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan hadden ze m moeten afkopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Denk dat ze hopen dat hij dit seizoen nog van waarde kan zijn. Daarna exit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerst weer fit zijn inderdaad ,een zieke speler afkopen is lastig in Nederland volgens mij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 16:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eerst weer fit zijn inderdaad ,een zieke speler afkopen is lastig in Nederland volgens mij Afkopen is geen ontslag Dan is gewoon in overleg uit elkaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Prettige wedstrijd allemaal. |
|
|
|