|
|
FR-Henk
|
|
|
Heracles vorig seizoen ook 0-7. Abbonement. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| We blijven meer dan een uur zelf voetballen. Das ook winst |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hahaha
Zwolle is er wel echt klaar mee als je zon Moussa door laat lopen ๐๐
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat dit te laag is ingeschat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lekker niet. Is tot minuut 71!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Huh ? Laatste kwartier toch ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Als ik dan toch wat positiefs nag benoemen is dat Deijl mee deed In 1 van onze betere wedstrijden in zn periode in ons shirt๐คฃ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dacht altijd de laatste 15 minuten . Nou ja weer wat om te onthouden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Echt ongezien de tyfus voor dat espn. 3e black-out in de wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Staat allemaal in de eerste post ๐ฌ |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat ze bij Zwolle bij bosjes omvallen met kramp zegt alles over hoe Feyenoord vandaag speelde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt genoten. Klasse jongens, top middag/avond gehad.
De ene na de andere mooie aanval en goal gezien. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Het was absoluut genieten, en dat de hele wedstrijd! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, meer kan je niet vragen denk ik. Op de tegenstander heb je weinig invloed, maar zelf speelde je goed en geconcentreerd. Goede combinaties gezien, aantal mooie goals. Hoop gescoord, weinig weggegeven. Spelers zelfs nog kunnen sparen, eigen jeugd gezien. Top middag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Was Slot weer in beeld? ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zoโn Viergever die niet wil zien dat ze ziek gespeeld zijn en t vooral aan hunzelf wijt |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kwamen gewoon overal te laat, zeker de eerste helft en periodes erna Tempo niet bij te benen voor ze
Ergens in 2e helft wel laten loop momenten gehad maar stond het al 0-5 0-6 Dus lag vooral echt ook aan ons
We speelden echt tikki takka op onze manier,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 18:36 schreef MMM het volgende:Echt genoten. Klasse jongens, top middag/avond gehad. De ene na de andere mooie aanval en goal gezien. +1908 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Er waren veel Slots aanwezig vanmiddag, kaalheid komt veel voor in die streek. Maar las 't hierboven ook al, ik heb sinds jaren niet meer zรณ genoten als vanmiddag. Vanaf 1e seconde, 't had al 0-3 kunnen staan na 10 minuten, fel, goed, bijna perfectie naderend in sommige aanvallen. Begin al een beetje van dit voetbal te houden, de lijn wordt per wedstrijd duidelijker. De uitvoerders stonden vanmiddag op het veld, de dirigenten op de bank en de architect van dit soort voetval zat breed glimlachend op de tribunen. Hij weet dat Flick het goed heeft waargenomen ondanks de machtige 5-1 voor zijn elftal, dit Feyenoord heeft iets. Dat het een lekker seizoen moge worden. Dat verdienen we wel ๐ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb toch echt de hele pot gezien zonder storingen, zeker een Zeeuws dingetje :)
Heerlijke pot gezien hoor, eindelijk laten ze de bal lopen en zijn ze zelf niet moe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door VVout -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Eigenlijk zonde dat je voor zon pot echt maar 3 punten krijgt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Nelson maakte het verschil |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bij dit was het weekend ook nogal onder de indruk Perez en vink Beste en compleetste eerste helft en wedstrijd ze van n nlse team in lange tijd gezien hebben zeg maar van begin tot eind
Ook mooie beelden waar feyenoord lekker tikt, genieten sinds lange tijd, wie had dat nu al gedacht na een seizoen onder rvp.
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 22:54 schreef bijft007 het volgende:Bij dit was het weekend ook nogal onder de indruk Perez en vink Beste en compleetste eerste helft en wedstrijd ze van n nlse team in lange tijd gezien hebben zeg maar van begin tot eind Ook mooie beelden waar feyenoord lekker tikt, genieten sinds lange tijd, wie had dat nu al gedacht na een seizoen onder rvp. https://www.youtube.com/watch?v=kECl8FxGkEI
;-) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Klasse! Ik denk dat dit balans is in de veldbezetting die we nodig hebben. Heel veel voetbal. Alle ruimtes worden nu bespeeld, is haast niet te verdedigen. Ferri heel goed vandaag. Hoop dat de ketchup fles is geopend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Direkt over ESPN gekeken over Internet met mijn pc en geen last gehad. Een Ziggo probleemje dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Dit was echt genieten. In al de jaren heb ik Feyenoord zelden zo overtuigend en flitsend zien spelen. Alles klopte. Hopelijk is dit de opmaat naar meer plezier. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Apart dat 2 providers dit probleem hebben en ik bij een directe verbinding bij ESPN niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hier bij Odido ook storing gehad tijdens de wedstrijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik ook niet bij KPN |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Heb het eens opgezocht voor de grap en Ziggo en Odido gebruiken allebij het glasvezelnetwerk van Delta. Gezien de bovenstaande berichten mag het dus duidelijk zijn dat bij Delta de kink in de kabel zat. |
|
|
|