|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 11:13 schreef bertus bikkel het volgende:Helemaal eens hoor!! Speelden echt leuk en vermakelijk. Jack heeft ook gelijk dat je niet meer moet spelen met de achterhoede van vorig jaar!! De trainer moet zien en aanvoelen dat je tegen Excelsior juist met Rosa moet spelen en tegen Willem II dan met Gaaei bijvoorbeeld. Dat moet je toch weten?? Dat Henrique uitvalt is jammer en kun je niks aan doen , maar zet dan alsjeblieft niet Wijndal erin,dan maar onze Spanjaard ofzo... Ik zie wel een kleine verbetering bij sommigen van vorig seizoen, Baas is nog steeds goed, Wijndal en Gaaei een kruimeltje verbeterd maar verdedigend gewoon niet goed genoeg, beiden voetballen leuk mee maar daar is alles mee gezegd, inderdaad Bertus Rosa is aan vallend iets minder maar verdedigend beter dan de rest, dat dit de trainer niet ziet snap ik ook niet. Henrique is verdedigend ook geen beste trouwens, waar ben je verdomme verdediger voor... Ze huren Jofre Torrents van Barcelona als linksback, waar blijft hij dan ?
Is Michel niet te voorzichtig met zijn jongelingen Torrents en Ouazane vraag ik me af ? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Wijndal is aanvallend als back een 6.5 maar verdedigend echt zo bedroevend. Ook nu weer volkomen onoplettend ten opzichte van de man in zijn rug. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Jullie vinden mij negatief maar ik vind dat dit seizoen alles valt en staat bij het op zijn plek vallen van gokken.
Brandt en Tolu zijn topaankopen die er direct staan en een versterking zijn, ook Ter Stegen. Hierbij gezegd dat ik het gevoel heb dat Michel ondanks alles geen fan van Tolu is. Hoor hem nooit enthousiast over hem of zie ik hem enthousiast reageren ten aanzien van hem, terwijl de resultaten tot op heden echt niet best zijn en eigenlijk behalve Brandt, oon Tolu zijn grote scorende redders zijn.
Leonardo is tot op heden en door omstandigheden gewoon brandhout. Gloukh, Dolberg en ook Berghuis missen gewoon keer op keer 100% kansen die keiharde punten kosten.
Rosa waar ik geen fan van was begon net lekker te draaien, komt ie ineens met Gaaei weer uit de hoge hoed. En nu weer Wijndal op linksachter...
Gloukh moet je natuurlijk altijd vervangen voor Ouazane die zoveel beter is. Gloukh is zoals gezegd een prima speler maar voor ons gewoon te weinig doeltreffend en te weinig effectief, al moet ik wel zeggen dat hij onder Michel meer teamspeler is geworden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
Godenzonen1990
|
|
|
| psv iig verloren. Maakt het weekend alweer wat beter. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Jep, hierdoor wel plekkie gezakt helaas... Nu weer 5de😱 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 14:23 schreef AkaS het volgende:Jullie vinden mij negatief maar ik vind dat dit seizoen alles valt en staat bij het op zijn plek vallen van gokken. Brandt en Tolu zijn topaankopen die er direct staan en een versterking zijn, ook Ter Stegen. Hierbij gezegd dat ik het gevoel heb dat Michel ondanks alles geen fan van Tolu is. Hoor hem nooit enthousiast over hem of zie ik hem enthousiast reageren ten aanzien van hem, terwijl de resultaten tot op heden echt niet best zijn en eigenlijk behalve Brandt, oon Tolu zijn grote scorende redders zijn. Leonardo is tot op heden en door omstandigheden gewoon brandhout. Gloukh, Dolberg en ook Berghuis missen gewoon keer op keer 100% kansen die keiharde punten kosten. Rosa waar ik geen fan van was begon net lekker te draaien, komt ie ineens met Gaaei weer uit de hoge hoed. En nu weer Wijndal op linksachter... Gloukh moet je natuurlijk altijd vervangen voor Ouazane die zoveel beter is. Gloukh is zoals gezegd een prima speler maar voor ons gewoon te weinig doeltreffend en te weinig effectief, al moet ik wel zeggen dat hij onder Michel meer teamspeler is geworden Er wordt totaal niet gegokt, iedereen moet gewoon minuten krijgen, hier in ben ik het volledig eens met Michel Je moet nu eenmaal 22 spelers hebben die elkaar onderling uitwisselen zonder dat het team grandioos minder wordt. Ik snap dus wel dat hij Cloukh en Ouazane beiden minuten laat maken.
Het kan zo maar zijn dat Leonardo nog gaat komen, ik schrijf hem nog niet af. Tolu hebben ze binnen gehaald als stormram zoals Weghorst was vorig seizoen, ik denk dat dit duidelijk is tussen de speler en trainer, ik zou niet weten waarom hij geen fan is van Tolu
Op dit moment gaat het naar behoren, we spelen dominant met veel kansen, de volgende keer vliegen ze er weer in zoals de twee voorgaande wedstrijden, we hebben alleen kostbare foutjes gemaakt achter in.
Onder Michel zie ik Cloukh en Mokio ondanks dat ze beiden niet gelukkig waren in hun schoten op doel een duidelijke verbetering zichtbaar t.o.v. vorig seizoen, dit komt mede doordat ze nu juist meer speelminuten maken.
Die speelminuten hebben Leonardo en Rosa overigens ook nodig Michel, don't forget! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2026 - 18:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er wordt totaal niet gegokt, iedereen moet gewoon minuten krijgen, hier in ben ik het volledig eens met Michel Je moet nu eenmaal 22 spelers hebben die elkaar onderling uitwisselen zonder dat het team grandioos minder wordt. Ik snap dus wel dat hij Cloukh en Ouazane beiden minuten laat maken. Het kan zo maar zijn dat Leonardo nog gaat komen, ik schrijf hem nog niet af. Tolu hebben ze binnen gehaald als stormram zoals Weghorst was vorig seizoen, ik denk dat dit duidelijk is tussen de speler en trainer, ik zou niet weten waarom hij geen fan is van Tolu Op dit moment gaat het naar behoren, we spelen dominant met veel kansen, de volgende keer vliegen ze er weer in zoals de twee voorgaande wedstrijden, we hebben alleen kostbare foutjes gemaakt achter in. Onder Michel zie ik Cloukh en Mokio ondanks dat ze beiden niet gelukkig waren in hun schoten op doel een duidelijke verbetering zichtbaar t.o.v. vorig seizoen, dit komt mede doordat ze nu juist meer speelminuten maken. Die speelminuten hebben Leonardo en Rosa overigens ook nodig Michel, don't forget! Fijn dat je het met Michel eens bent, zal hem goed doen Jack hahahha geintje.
Soms pakken dingen anders uit, kijk naar Kluivert die doorstoomde om dat Ronaldo naar pisvee ging. En zo kwam Leonardo voor 20mln naar Ajax met de verwachting dat hij 1e spits zou worden met Tolu als plan B.
Maar Leonardo is niet 1e spits waardig op dit moment maar Tolu blijkt veel meer en beter te zijn dan alleen een stormram. Jaren terug met een foutloze voorronde CL waar Haller in de spits stond had deze Tolu nog veel meer kunen brengen.
Anyway alles bij elkaar vind ik dat je je sterkste team bij elkaar moet puzzelen en daarmee zsm een ingespeeld team van moet maken.
Ik vind ook dat je als verdediger moet instappen en druk op de bal moet geven zodat je je tegenstander zoveel mogelijk buiten je eigen 16 meter houdt.
Maarja wat ik vind is lekker belangrijk.
Oja en Ouazane zou bij mij altijd in de basis starten en wanneer het op is, is het op. Daar zijn wissels voor.
Volgens mij is hij volgroeid en fris in zijn hoofd en gewoon beter dan Gloukh |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dus Leonardo heeft al afgedaan bij jou, nou bij mij nog niet. Brazilianen hebben over het agemeen moeite om er direct te staan, zowel Michel als ook Cruyff hebben nog steeds alle vertrouwen in hem.
Ik hou me terzijde wat betreft Leonardo want ik heb geen inzage hier in, hun zien hem op de trainingen dagelijks bezig en zijn nog steeds positief.
Tolu is een ander type spits, vanwege zijn sterke lichaam beukt hij ze er wel in. Die hebben ze niet voor niets opgehaald, meer als breekijzer. Van mij mag hij blijven komen mocht het nodig zijn, overigens is hij bij mij ook 1e spits op dit moment, maar Leonardo moet ook de kans krijgen wanneer hij zo ver is, je ziet gewoon dat hij te veel stress heeft wanneer hij speelt.
Een ingespeeld team hebben en net als Feijenoord te veel blessures krijgen zoals vorig seizoen en dat het dan met invallers 40% minder wordt daar schiet je ook niets mee op omdat ze te weinig wedstrijdritme hebben
Wat betreft het stukje over de verdediging volledig eens, de druk er op houden, laat ze niet vrij uit spelen.
Ouazane wordt nu al weer in verband gebracht met Real Madrid in die korte tijd dat hij mocht spelen, laat je die meer spelen dan is hij in de winterstop zeker weg, hij wordt niet voor niets achter de hand gehouden.
Ik ben ook een voorstander van Ouazane maar Cloukh heeft nu al wel de meeste voorzetten, assists en best aardig wat doelpuntjes gemaakt.
Ouazane moet iets meer oog hebben voor zijn team genoten, hij laat graag zien hoe goed hij is.
Het kan zo maar zijn dat Brandt die heus wel iets te zeggen heeft de voorkeur geeft aan Cloukh naast hem. Brandt had in het begin ook commentaar dat Godts te veel naar binnen sneed en dus voor zijn eigen ging.
Ik weet net als jij niet wat er speelt onderling, wie er op de achtergrond mee beslist. Zo lang we winnen met mooi voetbal mag het elftal blijven staan van mij.
We hebben op dit moment nog niet het sterkste team gezien, dat ligt deels aan sommige spelers die nog niet zo ver zijn maar ook aan de trainer die ze dagelijks op de training ziet en nogmaals weten we niet wie er mee beslist op de achtergrond
Bissouma, Torrents en Adingra gaan we binnenkort ook hopelijk zien, best kans dat we dan Henrique, Amrabat, Mokio, Cloukh en/of Ouazane minder gaan zien.
Het maakt mij geen fuck uit wie er speelt, Pietje puk of klaas vaak, zolang we maar met mooi voetbal winnen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
|