|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
hopelijk zijn haar ouders nu verstandig en laten dit niet door gaan en clair doe je ogen aub open |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ome twan kom aub je nichtje halen |
|
|
|
|
maggie
|
|
|
nou neej hoor dat huwelijk gaat gewoon door met alle familie drbij, dat is het spel , mama kan wel groots naar huis gaan maar komt vandaag weer gewoon terug afdruipen samen met papa en oom twan, neej geen punt wat dat betreft kan er zoveel gebeuren in die kooi maar alles gaat zoals de regie het graag wil , en de regie wil vandaag die trouwdag . |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
het is niet normaal als dan die fam. het doorlaten gaan maar er wordt ook gezegt dat er geld is gegeven voor dit huwelijk aan de fam. en als die moeder komt begrijp je dan dat het echt is met de redakie en het geld dit doe je je kind toch niet aan |
|
|
|
|
maggie
|
|
|
ja je kan maar iets doen voor het geld , kijk ik ben zeker geen Huub fan ik ben zelfs ANTI HUUB want ik vind het een verschrikkelijk joch, maar claire weet natuurlijk al 3 maanden hoedathuub is ze is gewaarschuwd door iedereen, zelfs door hedda nou ja als je dan nog blind ben ja dan is het je eigen schuld, al is da geen excuse hoor maartis wel een feit. En ja ik durf er vanalles op te verweddden dat die bruiloft gewoon door gaat en dat die familie er gewoon ook is vandaag. |
|
|
|
|
gabi
|
|
|
haar ouders hoeven niet verstandig te zijn, huub moet verstandig zijn. als hij met claire trouwt, ligt-ie meteen voor de rest van z'n leven aan de ketting. nou ja, rest van z'n leven... langer dan 6 maanden zal dat huwelijk buiten echt niet duren. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Als Claire dat huwelijk laat doorgaan is zij niet alleen naief maar nog te slecht om met een tang aan te pakken ze heeft nu een klein staaltje gezien van wat Huub doet en zegt als Hij pissed is, en hij was nog binnen de perken gisteren. gaf haar die duw enz. enz. enz. schold mamma uit voor kuthoer. nou als hij dit doet wanneer hij beetje boos is, en zij laat hem hier mee wegkomen? dan is zij gewoon niet verstandig genoeg om een huwelijk aan te gaan. dus inpakken en wegwezen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en die vader als hij nu weer heilig boontje gaat spelen daar en die Huub niet aanpakt, dan is hij ook niets waard. in vergelijk wat jaap heeft gezegd, en wat Hub heeft geschreeuwd, was wat Jaap zei, een uitnodiging voor de koffie. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Barbie zei dat het niet voor niks is dat Bram en Ivo toch komen dus het kan knallen worden als jaapiooooooooooooo wat gaat uithalen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Het was iig een gezellig nachtje!!!! Hier op het forum. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En Boudewijn thnx voor het op een rijtje zetten van de filmpjes. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ja,als je allemaal zo terug ziet geloof je gewoon niet dat het huwelijk is doorgegaan echt allemaal nep.kan toch niet anders marja |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2008 - 14:34 schreef onbekend het volgende:ja,als je allemaal zo terug ziet geloof je gewoon niet dat het huwelijk is doorgegaan echt allemaal nep.kan toch niet anders marja Dat was toch te verwachten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: en jullie bedankt voor een nieuw record van pageviews op dit klein forumpje :) |
|
|
|
|
evert
|
|
|
En toch hoop ik dat huub erin blijft en dat die lul van een brian dr uit gaat |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 mei 2008 - 13:19 schreef evert het volgende:En toch hoop ik dat huub erin blijft en dat die lul van een brian dr uit gaat Mag je vinden alleen zie ik nergens een argument in je schrijven. |
|
|
|
|
evert
|
|
|
Nou ten eerste vind ik huub gewoon een leuke gozer en die briam met zn achterbakse gedoe ten eerste dat afluisteren echt triest gewoon en dan een beetje lopen zieken op de bruiloft triest |
|
|
|
|
dec
|
|
|
Haal maar weg hoor kennen we nou wel, zet die we zoeken streamers meld je aan er maar weer neer, heb er ook pas 5 maanden gestaan |
|
|
|