|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Bouwdewijn, heel goed hoe je dat allemaal (de leugens) erop hebt gezet. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Inderdaad echt toppie, misschien opent het een paar ogen... Gaat allmaal goed komen, we werken aan de ondergang van die sneak en uiteraard Japio naar de hoogste plek. Of Amanda en Brian, die het toch mooi voor Chantal opnamen, ook echt top! Mooiste opmerking vanvond: "Jij"tegen claire "zit hier alleen maar dom te wezen" |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Dit moeten ze op NL plaatsen. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Hoevaak heeft die Gluiperd (Huub) "dit en dat" gezegd? Dat was na het telefoongesprek met Lieke toen riep hij ineens "Boek DJ Quinten" hij was als de dood voor buiten. Hij wil ook boekingen hebben. Hij liegt als de beste. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik hoop dat Quiten dit allemaal ziet. En dat hij de volgende keer, wanneer hij daar weer naar toe gaat, Huub te grazen zal nemen. Echt, leugenaar 1e klasse! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Onvoorstelbaar, nu ik alles op een rijtje zie is het nog erger dan ik dacht. Mensen die nu nog roepen dat Huub zo eerlijk is hebben toch het IQ van een zak rijst? Complimenten voor Quitin dat hij zo rustig kon blijven. |
|
|
|
|
Boudewijnisheld
|
|
|
Boudewijn helemaal super! Het is echt eng aan het worden hoe erg Huub alles manipuleerd. Wat een ziekelijke leugenaar zeg.
Ga zo door, met hem te ontrafelen |
|
|
|
|
djen
|
|
|
walgelijk echt niet normaal ..ik riep het al zolang ik luisteren alleen maar wat hij verteld en ik betrap die gast dagelijks op leugens en das een ziekte ..echt waar in diot alles is het een klein kind en is een gast die denkt vrienden te maken door zijn leugens en dat hij tof gevonden wilt worden..en dan het stukje van dat lieke allerlei verhoudingen heeft gehad en zo dumpt..mag zo,n meid niet gewoon vriendjes hebben gehad hier voor wat is clair dan wel niet voor iemand dat had er weekelijks en hield een boekje bij...belachelijk en ook vooral dat huub zegt tot het personeel toe en daar!! achter dus hokje vinden dat ook maar wat ever wijzend en kijkend naar de regie ..hij betrekt er nog andere erin ook hij doet voor dat lieke de grootste snol is die er rond loop ..nou jongen kijk naar je eigen viezerik jouw wil een normaale meid nog niet eens aanraken gadverdamme zeg word kotsmisselijk van dat ventje en wat is hij lelijk nou clair succes er mee, en heb met haar en de familie geen medelijden eigenschuld |
|
|
|
|
beka
|
|
|
Jaja.. tis een pathologische leugenaar! Een psychopaat!! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
goed zo huub ik hou er van, je bent niet de enigste die kan liegen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
heb het niet afgekeken irri die tekst erdoorheen hahaha.. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
En hakkelen wat tie doet,zo merk je gelijk dat iemand liegt.Wat een gluiperd zeg. |
|
|
|