BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 19 november 2008 - 21:22   quote  deeplink  
Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"

`Yasmin hoort het verhaal over Dionne, die niet uit het bed van Kelly wilde vertrekken. Zij trekt hierdoor meteen conclusies!

Haalt Yasmin nog uit naar Dionne om het op te nemen voor haar vriendin Kelly?

Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 19 november 2008 - 21:44   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 01:27   quote  deeplink  
Valt me wel op: Kelly vertelt het verhaal: Yasmin verontwaardigd maar zegt niets. Ribas geeft z'n gebruikelijke scheldkannonade en Yasmin schreeuwt de scheldwoorden eruit. Kelly zegt dat Dionne net buiten de kamer staat en Yasmin fluistert...
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 01:34   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 01:34 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ligt het nu aan mij of vind jij Yasmine ook zo achteruit gegaan in gedrag en spraak?
Zeer zeker. In het begin (eerste maand ofzo) was ik fan van haar en gunde ik haar naast Marco&Marco de winst maar de laatste tijd, zeker nu ze flink met Kelly optrekt, is het erg hard achteruit gegaan. Erg jammer!
Tuintje
 Tuintje - donderdag 20 november 2008 - 10:57   quote  deeplink  
Daar ben ik het met eens.
Ze komt niet alleen steeds meer ordinair schreeuwend in beeld maar ook steeds onnozeler en puberaler.
Ze heeft geen enkele klasse wat mij betreft. Dan vond ik Ziba veel meer een dame, intelligenter ook.
Yasmin valt door de mand.
patrick37
 patrick37 - donderdag 20 november 2008 - 11:40   quote  deeplink  
Ze is ook nog eens ongelofelijk dom!
Ze gelooft klakkeloos wat die kelly zegt,blert om het minste of geringste,
en de gesprekken die ze voert gaan helemaal nergens over.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 11:44   quote  deeplink  
dat afschuwelijke platte gegil de hele tijd. Super ordinair!
Tuintje
 Tuintje - donderdag 20 november 2008 - 12:19   quote  deeplink  
Jee wat saai, we zijn het roerend met elkaar eens...
(ik heb geen smileys, maar SMILE bij dezen)
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 12:32   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 15:11   quote  deeplink  
ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat Yasmin in het begin van het programma een mooie en beschaafde jonge dame was.
Ze begint dezelfde taal te bezigen al ribas..
Jammer van de negatieve invloed.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:11 schreef pauline het volgende:
ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat Yasmin in het begin van het programma een mooie en beschaafde jonge dame was.
Ze begint dezelfde taal te bezigen al ribas..
Jammer van de negatieve invloed.
Had Cooootje haar toch de villa uit moeten trekken!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 15:42   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 20 november 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Had Cooootje haar toch de villa uit moeten trekken!
Boudewijn ik wil jou nog ff complimenteren, gwn omdat je bent zoals je bent. fair en oprecht en vooral onpartijdig, maar bovenal, omdat je zoveel werk van Headliner maakt soms humor en soms het vieze mannetje van koot en de bie,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Moha R. de Vries --
Cooootje
 Cooootje - donderdag 20 november 2008 - 17:04   quote  deeplink  
hier Cooootje weer ,

ik voel het gewoon als jullie over mij praten haha ,

quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 15:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Had Cooootje haar toch de villa uit moeten trekken!
als ik de kans krijg zou ik dat nu nog steeds doen , en snotneus ribas even flink de waarheid zeggen !

en beter nog , hem even terug op zijn plek zetten ;)
in het schuurtje ,

waarna ik weer eens heerlijk naast yasmin kan liggen , is al weer een paar maandjes geleden zeg ik .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 november 2008 door Cooootje --
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 20 november 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 17:04 schreef Cooootje het volgende:
hier Cooootje weer ,

ik voel het gewoon als jullie over mij praten haha ,

[..]

als ik de kans krijg zou ik dat nu nog steeds doen , en snotneus ribas even flink de waarheid zeggen !

en beter nog , hem even terug op zijn plek zetten ;)
in het schuurtje ,

waarna ik weer eens heerlijk naast yasmin kan liggen , is al weer een paar maandjes geleden zeg ik .
Je leest vast stiekum elke dag mee...

Mar denk je dat ze weer bij jou terug komt en Ribas aan de kant zet?
Belinea
 Belinea - donderdag 20 november 2008 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 17:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je leest vast stiekum elke dag mee...

Mar denk je dat ze weer bij jou terug komt en Ribas aan de kant zet?
Ik haal eruit dat hij nog steeds iets heeft met Yasmin.
Cooootje
 Cooootje - donderdag 20 november 2008 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 17:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je leest vast stiekum elke dag mee...

Mar denk je dat ze weer bij jou terug komt en Ribas aan de kant zet?
word vervolgd !!!!! ;)
pauline
 pauline - donderdag 20 november 2008 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 17:04 schreef Cooootje het volgende:
hier Cooootje weer ,

ik voel het gewoon als jullie over mij praten haha ,

[..]

als ik de kans krijg zou ik dat nu nog steeds doen , en snotneus ribas even flink de waarheid zeggen !

en beter nog , hem even terug op zijn plek zetten ;)
in het schuurtje ,

waarna ik weer eens heerlijk naast yasmin kan liggen , is al weer een paar maandjes geleden zeg ik .
ik denk dat je dar natuurlijk helemaal kan schudden.
Denk dat je in dat schuurtje hele andere dingen aantreft!
ff serieus ( zou ribas zeggen).
Maar als ik het programma een beetje volg, dan zie ik toch echt dat Yasmin en ribas een (serieuze) realtie hebben.
Heb dus twijfels of je hem op zijn plekje kan zetten
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 20 november 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 17:04 schreef Cooootje het volgende:
hier Cooootje weer ,

ik voel het gewoon als jullie over mij praten haha ,

[..]

als ik de kans krijg zou ik dat nu nog steeds doen , en snotneus ribas even flink de waarheid zeggen !

en beter nog , hem even terug op zijn plek zetten ;)
in het schuurtje ,

waarna ik weer eens heerlijk naast yasmin kan liggen , is al weer een paar maandjes geleden zeg ik .
You go Cooootje.
Leuke foto's
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 20:43   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 20 november 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 20:43 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Stel dat Yasmine nu ook mee leest, en gezellige naast Cootje zit? omdat Ribas uit zjn plaatje is gegaan omdat ze er afgelopen Dinsdag uit zijn gegaan? ik zeg ook maar wat, d8 doe ik ook even een duit in het zakje!
Stel dat Ribas nu thuis op de bank bij zijn mama zit.
Met een lap biefstuk op zijn oog omdat Cooootje hem te grazen heeft genomen. "hij heeft mij geslagen Yas, zeg er wat van Yas, dat kan toch niet Yas" pfff
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 20:49   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 20 november 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 20:49 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

denk niet dat Cootje zich zo zou laten kennen, en denk namelijk ook dat Yasmine dan juist voor Ribas zou gaan, omdat hij in elkaar gemept werd. Geen goeie zet, MRS B
Ik kan niet geloven dat Yasmin na CBML voor Ribas kiest.
Mocht ze dat toch doen, dan zal het niet lang duren.

Oke, oke Cooootje laat zich niet kennen en geeft Ribas geen blauw oog. Maaaaar laat hem zo ontzettend schrikken.
"ik schrok Yas, echt Yas, fuck hey Yas"
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 21:02   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 20 november 2008 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 21:02 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Mag jij zo vloeken van jouw mamma?
ach jee, mijn mama is al gaan hemelen. Maar mijn mama weet dat ik een vloek op z'n tijd niet vies vindt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 21:13   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 20 november 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 20:47 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Stel dat Ribas nu thuis op de bank bij zijn mama zit.
Met een lap biefstuk op zijn oog omdat Cooootje hem te grazen heeft genomen. "hij heeft mij geslagen Yas, zeg er wat van Yas, dat kan toch niet Yas" pfff
hahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 20 november 2008 - 21:39   quote  deeplink  
Net naar interview deel 2 van Yasmin zitten kijken.
Ze is echt van plan om met Ribas te gaan samenwonen.

Cooootje, tijd voor aktie.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 20 november 2008 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 21:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Net naar interview deel 2 van Yasmin zitten kijken.
Ze is echt van plan om met Ribas te gaan samenwonen.

Cooootje, tijd voor aktie.
die fam. van ribas accepteerd yasmin niet omdat ze te sexy gekleed gaat, zag je niet hoe ribas uit zijn dak ging toen hij haar in een kort broekje zag. hotpants dus.

dus dat duurd niet lang voor ze bij cootje trug is
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 20 november 2008 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 21:58 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

die fam. van ribas accepteerd yasmin niet omdat ze te sexy gekleed gaat, zag je niet hoe ribas uit zijn dak ging toen hij haar in een kort broekje zag. hotpants dus.

dus dat duurd niet lang voor ze bij cootje trug is
Klopt, toen zei hij tegen Yasmin. Je kan zo niet bij mijjn moeder thuis komen Yas, serieus yas.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 20 november 2008 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 22:03 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Klopt, toen zei hij tegen Yasmin. Je kan zo niet bij mijjn moeder thuis komen Yas, serieus yas.
hij was zelfs in paniek joh.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 20 november 2008 - 22:18   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 20:47 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Stel dat Ribas nu thuis op de bank bij zijn mama zit.
Met een lap biefstuk op zijn oog omdat Cooootje hem te grazen heeft genomen. "hij heeft mij geslagen Yas, zeg er wat van Yas, dat kan toch niet Yas" pfff
hahahahah echt grappig jullie .

quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 20:49 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

denk niet dat Cootje zich zo zou laten kennen, en denk namelijk ook dat Yasmine dan juist voor Ribas zou gaan, omdat hij in elkaar gemept werd. Geen goeie zet, MRS B
het is idd zeker niet de intensie om ribas uberhoupt ooit te slaan , das onzin , maar ik ga hem zeker weten wel een paar x ontmoeten , hij kon immers ook niet weten dat yasmin en ik iets hadden , en dat yasmin zich in de villa op een gegeven moment niet meer aan de afspraken heeft gehouden die ze had met mij .

quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 20:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik kan niet geloven dat Yasmin na CBML voor Ribas kiest.
Mocht ze dat toch doen, dan zal het niet lang duren.

Oke, oke Cooootje laat zich niet kennen en geeft Ribas geen blauw oog. Maaaaar laat hem zo ontzettend schrikken.
"ik schrok Yas, echt Yas, fuck hey Yas"
ik denk zelf en onze vrienden dat het ook geen lang bestaan heeft samen . daarbij zijn yas haar vriendinnen en onze vrienden helemaal niet kapot van meneertje ribas , want hoe hij haar voor schut zet , en met zijn woorden , OP HAAR PLAATS voor heel nederland . dat gaat er bij niemand in . achterijke cultuur ,

als ze wel bij hem blijft zal ze zich zeker niet kunnen ontplooien kwa tv en foto werk , want ze mag niks van hem , dus word haar wereld van de keuken naar de woonkamer en weer terug .

ik heb yasmin altijd vrij gelaten in alles , bij mij zal ze het nog ver schoppen op tv zeker . dat weet ik heel zeker .

quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 21:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Net naar interview deel 2 van Yasmin zitten kijken.
Ze is echt van plan om met Ribas te gaan samenwonen.

Cooootje, tijd voor aktie.
aktie ja idd ja , ik zou wel willen , maar ja ik ben echt niet meer welkom in de villa , dat hebben ze toevallig al vorige week laten weten aan een vriendin van yasmin en mij . ik had het ook niet verwacht hoor na wat er allemaal gebeurt is . en ik heb hun beloofd de villa en de bewoners met rust te laten .

quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 21:58 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

die fam. van ribas accepteerd yasmin niet omdat ze te sexy gekleed gaat, zag je niet hoe ribas uit zijn dak ging toen hij haar in een kort broekje zag. hotpants dus.

dus dat duurd niet lang voor ze bij cootje trug is
yasmin kan zich heel goed aanpassen , zo zie je maar , ze speelt nu voor hond , straks loopt ze met een boerka .

quote:
Op donderdag 20 november 2008 - 22:03 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Klopt, toen zei hij tegen Yasmin. Je kan zo niet bij mijjn moeder thuis komen Yas, serieus yas.
idd , yasmin moet zich niet anders voor doen als dat ze eigenlijks is , ze draagt die kleding gewoon graag , als ze nu gaat doen alsof ze dat niet is , valt ze haar eigen beste vriendinnen af , want die dragen dat ook op feestjes , en die hebben mij laten weten het ook al erg te vinden dat ze dat zei tegen ribas . . van nee joh dat draag ik nooit .

daar komt bij dat yasmin eerst maar eens afscheid moet nemen van mijn moeder en mijn dochter die ze pijn heeft gedaan met haar actie's op tv en met haar mooie woordjes tegen mijn moeder en mijn dochter heeft gezegt vlak voordat ze erin ging . . .
dat ze eerst even dingen afsluit voordat ze een nieuwe schoonmoeder neemt vind je niet .
dat ze er straks uit komt begint de soap pas echt !
helaas dan zonder camera's !

zo das eruit .
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - vrijdag 21 november 2008 - 01:41   quote  deeplink  
ZO blijkt dat yasmin een vriend heeft in het echt! zou Ribas dat ook hebben?
Belinea
 Belinea - vrijdag 21 november 2008 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 01:41 schreef VRAAGTEKEN het volgende:
ZO blijkt dat yasmin een vriend heeft in het echt! zou Ribas dat ook hebben?
Ribas een vriend?
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - vrijdag 21 november 2008 - 01:52   quote  deeplink  
een vriendin dan..oh my god
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 00:17 schreef Cooootje het volgende:
het is idd zeker niet de intensie om ribas uberhoupt ooit te slaan , das onzin , maar ik ga hem zeker weten wel een paar x ontmoeten , hij kon immers ook niet weten dat yasmin en ik iets hadden , en dat yasmin zich in de villa op een gegeven moment niet meer aan de afspraken heeft gehouden die ze had met mij .
Eerder zei je dat je adviezen had gegeven en dat ze die niet nakwam, maar je had waarschijnlijk afspraken gemaakt over niet te snel bij iemand in bed liggen en sex hebben?

quote:

aktie ja idd ja , ik zou wel willen , maar ja ik ben echt niet meer welkom in de villa , dat hebben ze toevallig al vorige week laten weten aan een vriendin van yasmin en mij . ik had het ook niet verwacht hoor na wat er allemaal gebeurt is . en ik heb hun beloofd de villa en de bewoners met rust te laten .
Vertel!
Je had eerder verteld dat je al een keer was langsgeweest waar Yasmin in een ouder filmpje ook aan refereerde maar ben je daarna nogmaals langsgeweest?
En een live-finale oid zit er voor jou dus niet in?

quote:

daar komt bij dat yasmin eerst maar eens afscheid moet nemen van mijn moeder en mijn dochter die ze pijn heeft gedaan met haar actie's op tv en met haar mooie woordjes tegen mijn moeder en mijn dochter heeft gezegt vlak voordat ze erin ging . . .
dat ze eerst even dingen afsluit voordat ze een nieuwe schoonmoeder neemt vind je niet .
dat ze er straks uit komt begint de soap pas echt !
helaas dan zonder camera's !
Eigenlijk had jij je moeten opgeven als single...

Maar buiten dat krijg ik het gevoel dat de relatie voor jou eigenlijk nog niet over was?

Wat vind je eigenlijk van de invloed van Kelly op Yasmin? Ik krijg het gevoel dat Ribas gewoon niet serieus te nemen is en daardoor minder invloed op haar heeft maar dat het 'stoken' van Kelly veel meer slechte invloed op haar heeft.

quote:

zo das eruit .
Ik merk het :)
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 07:44   quote  deeplink  
bms

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 02:31 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Eerder zei je dat je adviezen had gegeven en dat ze die niet nakwam, maar je had waarschijnlijk afspraken gemaakt over niet te snel bij iemand in bed liggen en sex hebben?

[..]

Vertel!
Je had eerder verteld dat je al een keer was langsgeweest waar Yasmin in een ouder filmpje ook aan refereerde maar ben je daarna nogmaals langsgeweest?
En een live-finale oid zit er voor jou dus niet in?

[..]

Eigenlijk had jij je moeten opgeven als single...

Maar buiten dat krijg ik het gevoel dat de relatie voor jou eigenlijk nog niet over was?

Wat vind je eigenlijk van de invloed van Kelly op Yasmin? Ik krijg het gevoel dat Ribas gewoon niet serieus te nemen is en daardoor minder invloed op haar heeft maar dat het 'stoken' van Kelly veel meer slechte invloed op haar heeft.

[..]

Ik merk het :)
tuurlijk hadden wij afspraken , ik had zelfs al moeite met een kusje geven , daarom was yasmin ook van plan eruit te komen nar 3 of 4 weken ,

nee ben daarna niet meer geweest , maar dat had ik hun ook beloofd , de villa niet meer binnen te vallen .

ik zie ook dat ribas minder grip krijgt op yasmin , en dat yasmin het nivo van gribus overneemt, en ook dat yasmin zich de laatste tijd aan het verlagen is en zich laat meeslepen door kelly's problemen en verdriet , yas moet daar idd een beetje voor oppassen , want dat werkt idd in haar nadeel . zonde van yasmin .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Cooootje --
Maaike
 Maaike - vrijdag 21 november 2008 - 10:36   quote  deeplink  
@Cooootje
Het komt op mij een beetje over net of de relatie tussen jou en Yasmin niet over was?? Regels en afspraken, maak je toch niet als het over is tussen jullie.

Was de relatie wel over, dan heb jij er in principe niets over te zeggen!!
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 10:36 schreef Maaike het volgende:
@Cooootje
Het komt op mij een beetje over net of de relatie tussen jou en Yasmin niet over was?? Regels en afspraken, maak je toch niet als het over is tussen jullie.

idd

niet denken dat ik boos ben op yasmin , in tegendeel , ik kan veel hebben van yasmin omdat ik weet hoe het zit tussen ons , tis nu zo gegaan , zal wel de nodige gesprekken moeten volgen om dingen duidelijk te maken , en dan zien we wel .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Cooootje --
Maaike
 Maaike - vrijdag 21 november 2008 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 10:59 schreef Cooootje het volgende:

[..]

idd

niet denken dat ik boos ben op yasmin , in tegendeel , ik kan veel hebben van yasmin omdat ik weet hoe het zit tussen ons , tis nu zo gegaan , zal wel de nodige gesprekken moeten volgen om dingen duidelijk te maken , en dan zien we wel .
Dat je niet boos bent merk ik idd al gelijk..Nou ik zou woest zijn!!

Hoop je dat het weer goed komt tussen jullie?
En weten de bewoners dit in de villa ook, dat zij er met relatie in is gegaan??
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 11:09 schreef Maaike het volgende:

[..]

Dat je niet boos bent merk ik idd al gelijk..Nou ik zou woest zijn!!

Hoop je dat het weer goed komt tussen jullie?
En weten de bewoners dit in de villa ook, dat zij er met relatie in is gegaan??
ik heb zelf geen idee of het goed komt , laatste x dat ik yasmin zag was in de villa toen ze er 3 weken in zat, mischien als ik haar nu zie , en yas mij kan het natuurlijk ook dat we denken van nee laat maar .

ik zelf heb kelly gesproken toen ze even buiten was , kelly heeft mij verteld dat yasmin het de eerste 3 weken heel veel over mij en mijn dochter heeft gehad binnen de muren van de villa , yasmin zag mijn dochter als haar eigen dochter en zal haar ook gemist moeten hebben in de villa , natuurlijk zagen we die gesprekken niet op tv , dus ja kelly en de bewoners en zelfs talpa weet alles over yasmin en mij . toen ik tapla dat verteld had na 2 weken wouden ze zelfs yasmin eruit zetten omdat ze dus iets met mij had , waarop ik tegen talpa zei , oke nou dan heb ik op dit moment niks met yasmin . waarna talpa er dus niks mee kon , want yas wou er zelf ook niet uit , en yas ontkende binnen ook alles tegen talpa .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Cooootje --
Maaike
 Maaike - vrijdag 21 november 2008 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 11:26 schreef Cooootje het volgende:

[..]

ik heb zelf geen idee of het goed komt , laatste x dat ik yasmin zag was in de villa toen ze er 3 weken in zat, mischien als ik haar nu zie , en yas mij kan het natuurlijk ook dat we denken van nee laat maar .

ik zelf heb kelly gesproken toen ze even buiten was , kelly heeft mij verteld dat yasmin het de eerste 3 weken heel veel over mij en mijn dochter heeft gehad binnen de muren van de villa , yasmin zag mijn dochter als haar eigen dochter en zal haar ook gemist moeten hebben in de villa , natuurlijk zagen we die gesprekken niet op tv , dus ja kelly en de bewoners en zelfs talpa weet alles over yasmin en mij . toen ik tapla dat verteld had na 2 weken wouden ze zelfs yasmin eruit zetten omdat ze dus iets met mij had , waarop ik tegen talpa zei , oke nou dan heb ik op dit moment niks met yasmin . waarna talpa er dus niks mee kon , want yas wou er zelf ook niet uit , en yas ontkende binnen ook alles tegen talpa .
Ik vind het wel heftig hoor allemaal..

Yasmin komt wel heel leuk op mij over, door dit veranderd mijn beeld wel een beetje over haar. Ze komt wel heel echt over zeg maar!

Jij hebt hier ooit gezegd dat je over je bezoek aan de villa pas kon ingaan, als Yasmin eruit was..Moet ik nu concluderen dat Yasmin eruit ligt?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 09:57 schreef Cooootje het volgende:
nee ben daarna niet meer geweest , maar dat had ik hun ook beloofd , de villa niet meer binnen te vallen .
Was je gewoon over het hek geklommen en daadwerkelijk in de villa zelf geweest?
En wat zei Yasmin?
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 11:36 schreef Maaike het volgende:

[..]

Ik vind het wel heftig hoor allemaal..

Yasmin komt wel heel leuk op mij over, door dit veranderd mijn beeld wel een beetje over haar. Ze komt wel heel echt over zeg maar!

Jij hebt hier ooit gezegd dat je over je bezoek aan de villa pas kon ingaan, als Yasmin eruit was..Moet ik nu concluderen dat Yasmin eruit ligt?
heftig ja , tis ook alemaal wel heftig ja ,

zoals ik al zo vaak gezegt heb hier op de forum's wat jullie zien is yasmin , yasmin is haar zelf , alleen zien jullie te weinig van haar om een echt beeld te krijgen van haar ,

dus laat je beeld niet veranderen van yasmin , ik neem haar niks kwalijk .

IK NEEM HET MEZELF KWALIJK DAT IK YASMIN UBERHOUPT IN DAT PROGAMMA HEB LATEN MEEDOEN .

maar nogmaals , yasmin is het liefste en eerlijkste persoon op de wereld die ik ken en die in mijn leven is gekomen , tis echt een engeltje , tis echt ongeloofelijk hoeveel liefde zij mij heeft geven , nu ik haar al 3 maanden moet missen lijkt het me logisch dat ik die liefde en yasmin erg mis , en ik kan er daarom ook slecht tegen als die gribus haar weer loopt uit te schelden en af te blaffen , daarom ik kan ook niet wachten totdat ik haar weer zie , en dan zien we wel hoe en wat .

yasmin is er niet uit , yasmin gaat winnen dat weet ik al wel .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Cooootje --
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 12:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Was je gewoon over het hek geklommen en daadwerkelijk in de villa zelf geweest?
En wat zei Yasmin?
over deze detail's is het nog te vroeg boudewijn , progamma is nog niet voorbij , sorry
pauline
 pauline - vrijdag 21 november 2008 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 12:36 schreef Cooootje het volgende:

zoals ik al zo vaak gezegt heb hier op de forum's wat jullie zien is yasmin , yasmin is haar zelf , alleen zien jullie te weinig van haar om een echt beeld te krijgen van haar ,

IK NEEM HET MEZELF KWALIJK DAT IK YASMIN UBERHOUPT IN DAT PROGAMMA HEB LATEN MEEDOEN .

Ik dacht te lezen dat yasmin 20 is en niet 12.
Ik ben toch wel van mening dat een vrouw van 20 zelf bepaalt wat ze doet en dat niet laat afhangen van iemand anders. Ik vind je wat te vaderlijk!

En wat we van yasmin te zien krijgen is niet echt positief.
Haar vocabulaire laat te wensen over
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 12:53 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik dacht te lezen dat yasmin 20 is en niet 12.
Ik ben toch wel van mening dat een vrouw van 20 zelf bepaalt wat ze doet en dat niet laat afhangen van iemand anders. Ik vind je wat te vaderlijk!

En wat we van yasmin te zien krijgen is niet echt positief.
Haar vocabulaire laat te wensen over
zoals ik al zeg jullie zien aktie momenten van talpa , of schiet jij nooit uit je slof pauline ?

of ben je net als de meeste vrouwen gewoon weg jaloers op yasmin ? tis maar een vraagje ?

als je yasmin zou ontmoeten praat je wel anders geloof me , iedereen die haar ontmoet zegt namenlijk hetzelfde over haar . punt .

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"









0.0072019