BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Maaike
 Maaike - maandag 24 november 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 13:35 schreef pauline het volgende:
Maar is het niet zo dat ( wat cootje beweerd) Ze ( ribas en Yasmin) hebben gewonnen, dat Yasmin dus wel voor de liefde heeft gekozen!!!
Mij kan je nl niet wijsmaken dat in de finale diegenen die over zijn gewoon € 100.000 mee krijgen zonder het spel met de gebroken harten te spelen.. Dus als we cootje zouden moeten geloven hebben ze beide het hart heel gehouden.
Of zie ik het verkeerd
Hij zegt alleen dat ze gaan winnen. Dus ik neem aan als koppel..Maar hoe het zit met de harten kan ik er niet uithalen!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 13:54   quote  deeplink  
Als ze echt zouden winnen en het hartenspel zouden moeten spelen moeten ze eigenlijk van beide iemand persoonlijks uitnodigen die gaat proberen hem/haar om te praten om het hartje te breken. Dus Cooootje die in de kamer wacht waar het doosje met het hart staat en dus Yasmin probeert over te halen om het te breken!

Dan zou het pas echte liefde zijn! Nu slaat dat spel helemaal nergens op... Yasmin is toch wel onder invloed van Ribas.
Cooootje
 Cooootje - maandag 24 november 2008 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 13:35 schreef pauline het volgende:
Maar is het niet zo dat ( wat cootje beweerd) Ze ( ribas en Yasmin) hebben gewonnen, dat Yasmin dus wel voor de liefde heeft gekozen!!!
Mij kan je nl niet wijsmaken dat in de finale diegenen die over zijn gewoon € 100.000 mee krijgen zonder het spel met de gebroken harten te spelen.. Dus als we cootje zouden moeten geloven hebben ze beide het hart heel gehouden.
Of zie ik het verkeerd
yasmin kiest ook voor de liefde dat weet ik zeker , ze kan momenteel ook niks anders kiezen , ik zie ook wel dat ze verlieft is , maar haar wereldje de laatste 3 maanden was ook zeer beperkt , yas en ribas zullen ook wel samen blijven voorlopig daar ben ik van overtuigd .

quote:
Op maandag 24 november 2008 - 13:54 schreef Boudewijn het volgende:

Yasmin is toch wel onder invloed van Ribas.
idd boudewijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Cooootje --
Maaike
 Maaike - maandag 24 november 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 13:54 schreef Boudewijn het volgende:
Als ze echt zouden winnen en het hartenspel zouden moeten spelen moeten ze eigenlijk van beide iemand persoonlijks uitnodigen die gaat proberen hem/haar om te praten om het hartje te breken. Dus Cooootje die in de kamer wacht waar het doosje met het hart staat en dus Yasmin probeert over te halen om het te breken!

Dan zou het pas echte liefde zijn! Nu slaat dat spel helemaal nergens op... Yasmin is toch wel onder invloed van Ribas.
Grappig dat je dit nu zegt.. Daar zat ik ook al aan te denken..Nu is het gewoon niet spannend, iedereen weet dat ze allebei voor de liefde zullen kiezen.

Laat ze dan bellen of bezoek krijgen van iemand uit de buiten wereld die ze idd, om gaat praten..Lijkt me wel een uitdaging en maakt het ook spannender!!
Cooootje
 Cooootje - maandag 24 november 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 14:05 schreef Maaike het volgende:

[..]

Grappig dat je dit nu zegt.. Daar zat ik ook al aan te denken..Nu is het gewoon niet spannend, iedereen weet dat ze allebei voor de liefde zullen kiezen.

Laat ze dan bellen of bezoek krijgen van iemand uit de buiten wereld die ze idd, om gaat praten..Lijkt me wel een uitdaging en maakt het ook spannender!!
denk zelfs niet eens dat hun nu op het laatste moment uit elkaar te krijgen zijn , yasmin is 100 % betrouwbaar , zij zal zich echt niet meer laten verlijden op dit moment , van ribas weet ik het niet heel zeker , maar die zal yasmin ook niet laten vallen op het einde van het spel denk ik . dus laat ze maar lekker winnen allebij . het spel hebben ze zeker samen verdient .
Bikkelaar
 Bikkelaar - maandag 24 november 2008 - 14:30   quote  deeplink  
Met NB bedoelde ik Nota Bene ja :s

In ieder geval, iemand vroeg mij antwoord te geven op de vraag of Ribas hier is opgegroeid. Het is aan mij niet de taak om Ribas' priveleven hier te gaan verkondigen uit respect voor hem (kun je wat van leren Coootje, ipv allemaal prive zaken van Yasmin te verspreiden hier). Ik kan in ieder geval zeggen dat Ribas hier zeker niet is geboren en hier niet lang woont. Toch doet hij het zeker goed, want hij studeert gewoon en heeft zijn zaakjes in orde.

Boudewijn hoezo dreig je eigenlijk dat je mij het forum af kickt vanwege mijn taalgebruik, dat was alleen in mijn eerste reactie zo dus ik begrijp je niet helemaal. Kan je er niet tegen dat ik jouw opvattingen tegenspreek met argumenten waar je moeilijk omheen kunt?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 14:30 schreef Bikkelaar het volgende:
Boudewijn hoezo dreig je eigenlijk dat je mij het forum af kickt vanwege mijn taalgebruik, dat was alleen in mijn eerste reactie zo dus ik begrijp je niet helemaal. Kan je er niet tegen dat ik jouw opvattingen tegenspreek met argumenten waar je moeilijk omheen kunt?
er stond een knipoogje achter, dus was niet serieus bedoeld...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 14:30 schreef Bikkelaar het volgende:
Kan je er niet tegen dat ik jouw opvattingen tegenspreek met argumenten waar je moeilijk omheen kunt?
Overigens kan ik makkelijk om je argumenten heen ;)
Yasmin is makkelijk om te praten, ZEKER in een afgesloten villa. Als ze er weer uit is en terug komt bij haar vriendinnen/ouders denk ik dat ze ook zo weer om is.
Bikkelaar
 Bikkelaar - maandag 24 november 2008 - 14:51   quote  deeplink  
Ja opzich heb je een punt.
Cooootje
 Cooootje - maandag 24 november 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 14:48 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Overigens kan ik makkelijk om je argumenten heen ;)
Yasmin is makkelijk om te praten, ZEKER in een afgesloten villa. Als ze er weer uit is en terug komt bij haar vriendinnen/ouders denk ik dat ze ook zo weer om is.
yasmin is heeel erg beinvloedbaar ja , maar hierin kan ik je toch niet helemaal steunen boudewijn , omdat ik denk dat ribas haar heel erg in zijn greep heeft , hij zal ook straks buiten zeggen tegen haar wat wel en niet mag en kan , daarom denk ik dat ze nog wel even samen blijven .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Cooootje --
Bikkelaar
 Bikkelaar - maandag 24 november 2008 - 15:07   quote  deeplink  
Coootje ik denk juist dat ze door dat vieze spelletje van jou zo weer bij je terug is, ook al gun ik jou zo'n lieve leuke meid helemaal niet. Je hebt zelf gezegd dat je contact met haar familie hebt opgenomen en weet ik veel wat, waardoor haar familie nu ook anti-Ribas is. Door dat soort vieze spelletjes zal je het wel weer voor elkaar krijgen, maar ik hoop niet dat Yasmin zich gek laat maken als ze de villa eenmaal uit is. Ik denk dat het ook een slimme meid is die zeker haar eigen mening heeft dus dan hoop ik er maar op dat ze zich niet zo laat beinvloeden door dat gepush van jou.

Overigens geef jij meedere malen aan dat Ribas veel voor haar zal bepalen als ze de villa eenmaal uit is, maar dat is een domme oppervlakkige gedachte. Ik weet hoe Ribas met vrouwen om gaat in het normale leven en ik kan je vertellen dat hij zich het meest als een gentleman opstelt tegenover vrouwen dan onze hele vriendengroep. Met beperkingen doel jij vooral op kleding tijdens het uitgaan, nee dat zal Ribas ZEKER afkeuren en ik denk dat 80% van NL hem daarin gelijk geeft. Dat jij het wel leuk vindt dat je vriendin met een rokje loopt waar haar achterwerk gewoon bloot te zien is, is jouw zaak maar dat betekent niet dat anderen dat goed moeten keuren. Dat is het enige waar Ribas het niet mee eens zal zijn, voor de rest laat hij zijn vriendin altijd vrij tenzij ze vreemdgaan of iets dergelijks.

Het enige wat hij verlangt van Yasmin is dat ze zich netter kleedt in het buitenleven, dat is alles! Je moet mensen geen verkeerde dingen over Ribas aanpraten, die helemaal niet waar zijn ook al snap ik wel dat dat in jouw voordeel ligt. Je bent een volwassen man maar je gedraagt je echt als een kind, alleen op dit forum al. Laat staan in het echte leven!
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 15:12 schreef Bikkelaar het volgende:
Ik zal geen volwassen reactie van je terug verwachten die ergens op gebaseerd is hoor, want dat ben ik toch niet van je gewend ;) ga je gang.
probeer nu eens te begrijpen dat het veel mensen niet boeit hoe ribas in het (echte) leven is..
Wij zien alleen maar hoe ribas zich profileert in de villa.
En dat is niet goed!
En hoelang hij hier in nederland is boeit ook niet.
Alleen wist ik niet dat het eerste wat ze in een inburgeringscursus leren :: fuck you is..
Meer hoor je hem niet zeggen . al 3 maanden niet.
Kanker hoer vieze slet.. etc etc etc etc..
Daar mogen wij op reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door pauline --
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 15:12 schreef Bikkelaar het volgende:
Ik zal geen volwassen reactie van je terug verwachten die ergens op gebaseerd is hoor, want dat ben ik toch niet van je gewend ;) ga je gang.
En dan is het misschien des te erger als jij ook nog verkondigd dat hij in het ( echte) leven niet zo is..
Dan vertel je dus dat hij zich opzettelijk zo neerzet, of dat in opdracht van de regie doet
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 15:07 schreef Bikkelaar het volgende:
Coootje ik denk juist dat ze door dat vieze spelletje van jou zo weer bij je terug is, ook al gun ik jou zo'n lieve leuke meid helemaal niet. Je hebt zelf gezegd dat je contact met haar familie hebt opgenomen en weet ik veel wat, waardoor haar familie nu ook anti-Ribas is. Door dat soort vieze spelletjes zal je het wel weer voor elkaar krijgen, maar ik hoop niet dat Yasmin zich gek laat maken als ze de villa eenmaal uit is. Ik denk dat het ook een slimme meid is die zeker haar eigen mening heeft dus dan hoop ik er maar op dat ze zich niet zo laat beinvloeden door dat gepush van jou.
Vieze spelletjes? Volgens mij gaat het vrij normaal aan toe... Ik denk dat haar ouders zelf ook al wel gezien hadden dat Ribas niet de meest ideale partner is dus daar hoefde Cooootje niets aan te doen...

quote:

Overigens geef jij meedere malen aan dat Ribas veel voor haar zal bepalen als ze de villa eenmaal uit is, maar dat is een domme oppervlakkige gedachte.
Ik vind het vrij logisch als ik nu al zie wat hij doet voor de camera's... laat staan straks als er niemand bij is...

quote:
Met beperkingen doel jij vooral op kleding tijdens het uitgaan, nee dat zal Ribas ZEKER afkeuren en ik denk dat 80% van NL hem daarin gelijk geeft.
Maar als Yasmin dat nou wel wil, wie zijn jullie om dat haar te verbieden? En dat zijn alleen op grote feesten!
Mara
 Mara - maandag 24 november 2008 - 15:32   quote  deeplink  
ik geef bikkelaar wel gelijk in de opzicht van de kleding style van yasmin.
ik geloof best dat ze een heel leuk lief betrwoubaar aardig meid is...

maar.. bij een filmpje waarbij ze samen met kelly zulke kleren droegen (hotpant en zo'n ding (kom er ff niet op) die haar borsten zowat omhoog pushte) waarbij ze zei; ''ik voel me net een h*er...'' dan weet ze weldegelijk (yasmin) dat dit een - geen normaal -outfit is.
en denk dat de meesten in ned. dit ook denken.
hiermee wil ik zeggen dat als zelfs yasmin duidelijk maakt dat zo;n outfit voor h*eren geschikt zijn..dan weet ik het ook niet meer, als iemand die haar ffotos heeft kunnen bewonderen met soortgelijk outfit........

btw: idd als je (cootje) respect had voor yasmin zou je niet hier en der haar prive openbaar maken..en vooral die fotos niet. je had gewoon kunnen vertellen, ja ik was een ex..én dat ondesteund desnoods met wat normalere fotos, magoed, wie ben ik om dit te bepalen..

overigens heb ik niets persoonlijks tegen cootje :) vind hem wel op een aardig gozer lijken en vind ook dat hij volwassen en 'normaal'praat..niet achterbaks en niet vernederend ook..

ribas mag dan vanmij wel wat normaal gedragen tov vrouwen..
eerst tegen ene: stienkerd, geit of wat dan ook
en dan tegen yasmin: debiel en nog andere woorden die niet iedereen zal pikken...echt respectloos..
overigens zie ik wel dat hij een aardig gozer is..en eerlijkste van de meeste in de villa ook , die marcos bijv..als je hun onderling hoort pffff-_-

magoed. ik denk dat yas en ribas niet langer bijelkaar zullen blijven..
Cooootje
 Cooootje - maandag 24 november 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 15:07 schreef Bikkelaar het volgende:
Coootje ik denk juist dat ze door dat vieze spelletje van jou zo weer bij je terug is, ook al gun ik jou zo'n lieve leuke meid helemaal niet. Je hebt zelf gezegd dat je contact met haar familie hebt opgenomen en weet ik veel wat, waardoor haar familie nu ook anti-Ribas is. Door dat soort vieze spelletjes zal je het wel weer voor elkaar krijgen,

Het enige wat hij verlangt van Yasmin is dat ze zich netter kleedt in het buitenleven, dat is alles! Je moet mensen geen verkeerde dingen over Ribas aanpraten, die helemaal niet waar zijn ook al snap ik wel dat dat in jouw voordeel ligt.

ik praat niemand wat aan over ribas , het internet staat vol over zijn gedrag , en wees nou eens eerlijk dan bikkelaar , is het normaal dat hij een vrouw zo behandeld , wij kennen hem niet , maar tis wel wat we zien op tv en internet.

yasmin kleed haar zelf altijd netjes , maar op erotische feesten en thema feesten trekt ze dat graag aan ja , net als haar vriendinnen , 8 van de 10 feesten zijn er zo ieder weekend . ga eens met je tijd mee , en kom eens uit die kartonnen doos van je waarin je slaapt in leiden . dit is NL anno 2008, waar heb jij gezetten man .

ik heb geen contact opgenomen met haar familie , ik heb nog contact met haar familie ja , lijkt me logisch als ik daar gewoon nog kwam voordat ze de villa inging , en zelfs de avond voordat ze erin ging ,

ik neem yasmin helemaal niks kwalijk , het eninge dat ik verwacht van haar is dat als ze eruit komt , dat ze contact opneemt met mijn moeder en mijn dochter om afschijd te nemen van hun mocht ze verder willen met ribas , mijn moeder en dochter missen yasmin ook en houden ook van haar ,

yasmin zal eerst haar ouden leven moeten afsluiten voordat ze een nieuw leven begint !
Cooootje
 Cooootje - maandag 24 november 2008 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 15:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Vieze spelletjes? Volgens mij gaat het vrij normaal aan toe... Ik denk dat haar ouders zelf ook al wel gezien hadden dat Ribas niet de meest ideale partner is dus daar hoefde Cooootje niets aan te doen...

[..]

Ik vind het vrij logisch als ik nu al zie wat hij doet voor de camera's... laat staan straks als er niemand bij is...

[..]

Maar als Yasmin dat nou wel wil, wie zijn jullie om dat haar te verbieden? En dat zijn alleen op grote feesten!
je haalt weer de woorden uit mijn mond boudewijn , en daar ben ik dus zo bang voor als er geen camera's zijn . overal beperkingen etc etc etc .
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 15:32 schreef Cooootje het volgende:

[..]

ik praat niemand wat aan over ribas , het internet staat vol over zijn gedrag , en wees nou eens eerlijk dan bikkelaar , is het normaal dat hij een vrouw zo behandeld , wij kennen hem niet , maar tis wel wat we zien op tv en internet.

yasmin kleed haar zelf altijd netjes , maar op erotische feesten en thema feesten trekt ze dat graag aan ja , net als haar vriendinnen , 8 van de 10 feesten zijn er zo ieder weekend . ga eens met je tijd mee , en kom eens uit die kartonnen doos van je waarin je slaapt in leiden . dit is NL anno 2008, waar heb jij gezetten man .

ik heb geen contact opgenomen met haar familie , ik heb nog contact met haar familie ja , lijkt me logisch als ik daar gewoon nog kwam voordat ze de villa inging , en zelfs de avond voordat ze erin ging ,

ik neem yasmin helemaal niks kwalijk , het eninge dat ik verwacht van haar is dat als ze eruit komt , dat ze contact opneemt met mijn moeder en mijn dochter om afschijd te nemen van hun mocht ze verder willen met ribas , mijn moeder en dochter missen yasmin ook en houden ook van haar ,

yasmin zal eerst haar ouden leven moeten afsluiten voordat ze een nieuw leven begint !
goed gereageerd cootje, inhoudelijk en netjes,, chapeau
Tjonge
 Tjonge - maandag 24 november 2008 - 15:39   quote  deeplink  
Jezusssssss, waar gaat het hier allemaal over!!! Laat ieder lekker zijn eigen leven lijden, wat een drukte om wie wat gaat doen, en welke kleren ze dragen, wat een onzin allemaal
Cooootje
 Cooootje - maandag 24 november 2008 - 15:41   quote  deeplink  
werk roept , ik haak af , groetjes
Bikkelaar
 Bikkelaar - maandag 24 november 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Ik ook, ciao
Solis
 Solis - maandag 24 november 2008 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 14:22 schreef Cooootje het volgende:

[..]

denk zelfs niet eens dat hun nu op het laatste moment uit elkaar te krijgen zijn , yasmin is 100 % betrouwbaar , zij zal zich echt niet meer laten verlijden op dit moment , van ribas weet ik het niet heel zeker , maar die zal yasmin ook niet laten vallen op het einde van het spel denk ik . dus laat ze maar lekker winnen allebij . het spel hebben ze zeker samen verdient .
Je spreekt jezelf weer tegen!
Solis
 Solis - maandag 24 november 2008 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 15:32 schreef Cooootje het volgende:

[..]

yasmin zal eerst haar ouden leven moeten afsluiten voordat ze een nieuw leven begint !
"Cootje", heb jij je oude leven ook afgesloten voordat je aan een nieuwe leven begon? Wat vindt jou vriendin er trouwens van dat je dit soort liefdesverklaringen doet over Yasmin terwijl je met haar bent?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 24 november 2008 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 18:23 schreef Bikkelaar het volgende:
Ik zeg het toch, die gozer moet stoppen met posten want hij wordt steeds ongeloofwaardiger
kijk jij ff naar het filmpje op topic : ribas word helemaal gek. leuke vriend heb jij.
Bikkelaar
 Bikkelaar - maandag 24 november 2008 - 20:04   quote  deeplink  
zo is hij als iemand hem op een hele sneaky manier probeert te naaien ja.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 24 november 2008 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:04 schreef Bikkelaar het volgende:
zo is hij als iemand hem op een hele sneaky manier probeert te naaien ja.
Moet je mij meemaken als iemand mij probeert te naaien. daar is Ribas een fatsoenlijke jongen bij, in di filmpje.
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:04 schreef Bikkelaar het volgende:
zo is hij als iemand hem op een hele sneaky manier probeert te naaien ja.
Ik denk dat ribas in prive makkelijk in staat is vrouwen te slaan!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:14 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik denk dat ribas in prive makkelijk in staat is vrouwen te slaan!
En ik denk dat dit gedrag ook zeker erger zal zijn als hij met een hele groep op stap is!

oftewel.. NIET tolereren!
Belinea
 Belinea - maandag 24 november 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:14 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik denk dat ribas in prive makkelijk in staat is vrouwen te slaan!
En dat denk ik dus ook, heb je gezien dat hij dionne ook duwde en dionne zei, kom niet aan me!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:23 schreef Belinea het volgende:

[..]

En dat denk ik dus ook, heb je gezien dat hij dionne ook duwde en dionne zei, kom niet aan me!!
en ook bij Bo die niets deed...
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:23 schreef Belinea het volgende:

[..]

En dat denk ik dus ook, heb je gezien dat hij dionne ook duwde en dionne zei, kom niet aan me!!
ja dat zie je duidelijk, maar ik denk dat de regels in cbml ruimer zijn dan in het vorige programma ( in later stadium)
Belinea
 Belinea - maandag 24 november 2008 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:25 schreef pauline het volgende:

[..]

ja dat zie je duidelijk, maar ik denk dat de regels in cbml ruimer zijn dan in het vorige programma ( in later stadium)
Nou 1 ding ik walg en moet kotsen van zo'n stront joch.
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 20:26   quote  deeplink  
Hier mag eigenlijk alles ( glazen gooien naar elkaar,,etenswaren over elkaar uit smeren.. ( hebben ze nu niets geleerd van de voorganger van cbml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door pauline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 24 november 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:14 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik denk dat ribas in prive makkelijk in staat is vrouwen te slaan!
Ik denk dat sommige vrouwen in staat zijn om zowel man als vrouw dusdanig te irriteren dat je ze zomaar zou kunnen slaan.
Belinea
 Belinea - maandag 24 november 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:26 schreef pauline het volgende:
Hier mag eigenlijk alles ( glazen gooien naar elkaar,,etenswaren over elkaar uit smeren.. ( hebben ze nu niets geleerd van de voorganger cab cbml
Ik denk omdat we geen streams hebben dat dus niet mee krijgen, maar vorige keer zei Ribas nog dat het hem wel zoveel euro's zou gaan kosten als hij Marco in het zwembad zou gooien.
Belinea
 Belinea - maandag 24 november 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:28 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ik denk dat sommige vrouwen in staat zijn om zowel man als vrouw dusdanig te irriteren dat je ze zomaar zou kunnen slaan.
Sommige mannen ook!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2008 door Belinea --
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 24 november 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 18:10 schreef Solis het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf weer tegen!
In het echie is CBML al klaar, misschien dekt cootje zichzelf wel in. want je weet NOOIT wat Yasmine nog te lezen krijgt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 24 november 2008 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:29 schreef Belinea het volgende:

[..]

Sommige mannen ook!!
zeker weten, ik ken er zomaar 1 opnoemen uit mijn hoofd, die ik met liefde iets aan zou willen doen, ik onderscheid mijzelf van de wilde dieren door het bij een gedachte te laten blijven. maar anders.......
Belinea
 Belinea - maandag 24 november 2008 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:31 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

zeker weten, ik ken er zomaar 1 opnoemen uit mijn hoofd, die ik met liefde iets aan zou willen doen, ik onderscheid mijzelf van de wilde dieren door het bij een gedachte te laten blijven. maar anders.......
Ik zie mijn zelf hierin hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 24 november 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:32 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik zie mijn zelf hierin hahahaha
Ik denk met jou, vele anderen ook.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 24 november 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:04 schreef Bikkelaar het volgende:
zo is hij als iemand hem op een hele sneaky manier probeert te naaien ja.
ik heb hem meerdere keren zien uitvallen, en hij werd op de meeste momenten niet op een sneaky manier genaaid.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 24 november 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:55 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik heb hem meerdere keren zien uitvallen, en hij werd op de meeste momenten niet op een sneaky manier genaaid.
Ik denk niet dat jij en ik dat weten, we hebben geen livestreams.
Solis
 Solis - maandag 24 november 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 20:29 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

In het echie is CBML al klaar, misschien dekt cootje zichzelf wel in. want je weet NOOIT wat Yasmine nog te lezen krijgt.
Wat bedoel je hiermee? CBML is nog niet afgelopen.
Maaike
 Maaike - maandag 24 november 2008 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:19 schreef Solis het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? CBML is nog niet afgelopen.
Morgen wordt de finale opgenomen!!
Dus morgen is het afgelopen.
leiden
 leiden - maandag 24 november 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Ik ben een goeie vriend van Ribas( of je me nou gelooft of niet boeit me niet echt)

Ik zie alleen haters op welk site ik ook kijk, maar als je op rtl site kijkt staat hij op de poll met 57% voor. ik denk (en hoop daarmee niet te veel mensen te beledigen)dat meeste mensen hem het wel gunnen, maar hun jaloezie toch niet kunnen beheersen.

Ik wacht wel af hoe er op me wordt gereageerd en wil dan best wel wat vragen van jullie beantwoorden(niet al te prive dingen)
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:51 schreef leiden het volgende:
Ik ben een goeie vriend van Ribas( of je me nou gelooft of niet boeit me niet echt)

Ik zie alleen haters op welk site ik ook kijk, maar als je op rtl site kijkt staat hij op de poll met 57% voor. ik denk (en hoop daarmee niet te veel mensen te beledigen)dat meeste mensen hem het wel gunnen, maar hun jaloezie toch niet kunnen beheersen.

Ik wacht wel af hoe er op me wordt gereageerd en wil dan best wel wat vragen van jullie beantwoorden(niet al te prive dingen)
geen haters hoor..
alleen mensen die het gedrag van ribas afkeuren..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 24 november 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:51 schreef leiden het volgende:
Ik zie alleen haters op welk site ik ook kijk, maar als je op rtl site kijkt staat hij op de poll met 57% voor. ik denk (en hoop daarmee niet te veel mensen te beledigen)dat meeste mensen hem het wel gunnen, maar hun jaloezie toch niet kunnen beheersen.
Zo'n poll is ook maar een klein gedeelte van het totaal aantal kijkers. (zie De Gouden Kooi waar Huub en Brian altijd veel meer fans hadden, zeker ook in online polls maar uiteindelijk toch Jaap gewonnen had met veel meer stemmen dan normaal).

Daarbij gaat het in de poll om een koppel dus ik denk dat veel mensen het bijvoorbeeld Yasmin meer gunnen dan een Marco of zeker een Kelly die ook een flinke schare aan anti-fans heeft opgebouwd net als Ribas.
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:


Ik zie alleen haters op welk site ik ook kijk, maar als je op rtl site kijkt staat hij op de poll met 57% voor.

Hij niet!! ribas en yasmin, en ik denk dat er veel meer yasmin fans zijn dan ribas fans
pauline
 pauline - maandag 24 november 2008 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:51 schreef leiden het volgende:
Ik ben een goeie vriend van Ribas( of je me nou gelooft of niet boeit me niet echt)

Ik zie alleen haters op welk site ik ook kijk, maar als je op rtl site kijkt staat hij op de poll met 57% voor. ik denk (en hoop daarmee niet te veel mensen te beledigen)dat meeste mensen hem het wel gunnen, maar hun jaloezie toch niet kunnen beheersen.

Ik wacht wel af hoe er op me wordt gereageerd en wil dan best wel wat vragen van jullie beantwoorden(niet al te prive dingen)
even 1 ding..
Gebruik jij ook termen als fuck you... kanker hoer..etc
want ik ben van mening dat als ik een vriend had die zo door het leven gaat, ik dat geen vriend zou willen noemen
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 24 november 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2008 - 21:51 schreef leiden het volgende:
Ik ben een goeie vriend van Ribas( of je me nou gelooft of niet boeit me niet echt)

Ik zie alleen haters op welk site ik ook kijk, maar als je op rtl site kijkt staat hij op de poll met 57% voor. ik denk (en hoop daarmee niet te veel mensen te beledigen)dat meeste mensen hem het wel gunnen, maar hun jaloezie toch niet kunnen beheersen.

Ik wacht wel af hoe er op me wordt gereageerd en wil dan best wel wat vragen van jullie beantwoorden(niet al te prive dingen)

Ik denk dat jij en ik zwaar in de minderheid zijn hier, pro Ribas. Maar dan nog. hoeveel jaar is Ribas in Nederland?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"









0.0100789