BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
pauline
 pauline - vrijdag 21 november 2008 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 12:57 schreef Cooootje het volgende:

[..]

zoals ik al zeg jullie zien aktie momenten van talpa , of schiet jij nooit uit je slof pauline ?

of ben je net als de meeste vrouwen gewoon weg jaloers op yasmin ? tis maar een vraagje ?

als je yasmin zou ontmoeten praat je wel anders geloof me , iedereen die haar ontmoet zegt namenlijk hetzelfde over haar . punt .
tuurlijk schiet ik wel eens uit mijn slof,, maar niet op nationale televisie.
Waar zou ik jaloers op moeten zijn?
en dat laatste dat geloof ik graag van je,,maar wij kunnen onze mening alleen maar baseren op wat wij zien?
Ik veroordeel haar ook niet, alleen dat taalgebruik dat laat te wensen over.

zoals zij door cbml neergezet word, is het een meisje wat zich heel makkelijk laat beinvloeden door bv een ribas.
En als het idd waar is wat jij hier verteld dan vind ik het heel naar voor je om yasmin zo te zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door pauline --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:01 schreef pauline het volgende:
Waar zou ik jaloers op moeten zijn?
Nou, ik vind dit toch wel een erg mooie foto (en dan bedoel ik niet jou, Cooootje):

[ afbeelding ]

Maar dat wordt na de villa wel weer samen de sportschool induiken want volgens mij doen ze daar in de villa niet heel veel aan mee...

quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 12:57 schreef Cooootje het volgende:
als je yasmin zou ontmoeten praat je wel anders geloof me , iedereen die haar ontmoet zegt namenlijk hetzelfde over haar . punt .
Je hoort anderen uit de villa ook eigenlijk alleen over dat ze zich niet als hondje door Ribas moet laten behandelen. Verder meen ik niet echt negatieve dingen over haar gehoord te hebben!?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Boudewijn --
pauline
 pauline - vrijdag 21 november 2008 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Nou, ik vind dit toch wel een erg mooie foto (en dan bedoel ik niet jou, Cooootje):

het is ook een mooie foto, maar waar moeten vrouwen dan jaloers op zijn?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 november 2008 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:16 schreef pauline het volgende:

[..]

het is ook een mooie foto, maar waar moeten vrouwen dan jaloers op zijn?
op zo'n mooie foto van jezelf?
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 21 november 2008 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:16 schreef pauline het volgende:

[..]

het is ook een mooie foto, maar waar moeten vrouwen dan jaloers op zijn?
Ik geloof nog steeds dat Talpa de mensen maken, geloof echt niet dat bv die lijpe marco's thuis ook als een baby staan te springen als ze een vrouw zien, geloof zeer zeker dat de mensen in de villa anders zijn dan we zien.....
pauline
 pauline - vrijdag 21 november 2008 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:18 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds dat Talpa de mensen maken, geloof echt niet dat bv die lijpe marco's thuis ook als een baby staan te springen als ze een vrouw zien, geloof zeer zeker dat de mensen in de villa anders zijn dan we zien.....
dat ben ik ook helemaal met je eens!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:18 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds dat Talpa de mensen maken, geloof echt niet dat bv die lijpe marco's thuis ook als een baby staan te springen als ze een vrouw zien, geloof zeer zeker dat de mensen in de villa anders zijn dan we zien.....
Ik denk dat extremen worden uitgelicht en prettig gestoord achter elkaar gezet, zodat het idd, lijkt of yasmin en ribas de hele dag vloeken. Marco alleen maar seks heeft.nou van kelly geloof ik wel ( bij keus) dat ze zo is.
Wat ik hier nergens hoor, dat Yasmin zelf net zo jaloers en bezitterig lijkt als ribas, dus de pot ( gezegde) verwijt de ketel dat hij zwart ( gezegde)ziet.
pauline
 pauline - vrijdag 21 november 2008 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:23 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

dus de pot ( gezegde) verwijt de ketel dat hij zwart ( gezegde)ziet.
dit soort humor kan ik dus prima waarderen!!
En over yasmin of die jaloers is of jaloers word neergezet daar kan cootje het best op reageren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door pauline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:26 schreef pauline het volgende:

[..]

dit soort humor kan ik dus prima waarderen!!
En over yasmin of die jaloers is of jaloers word neergezet daar kan cootje het best op reageren
indeed.
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 13:26 schreef pauline het volgende:

[..]

dit soort humor kan ik dus prima waarderen!!
En over yasmin of die jaloers is of jaloers word neergezet daar kan cootje het best op reageren
yasmin was bij mij absoluut niet jaloers, waarschijnlijk krijgt ze van ribas niet het juiste gevoel dan , lijkt mij .

zijn jullie al lid ? van de fanhyve die ik voor yas heb gemaakt ? ook een van haar voorwaarden die ze van mij verwachte als ze erin zou komen , http://www.cantbuymelove-yasmin.hyves.nl/ nou yasmin ik heb hem voor je gemaakt hoor . en special voor gribus en zijn familie heb ik er een paar leuke foto's opgezet ;)

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Cooootje --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 21 november 2008 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 18:49 schreef Cooootje het volgende:

[..]

yasmin was bij mij absoluut niet jaloers, waarschijnlijk krijgt ze van ribas niet het juiste gevoel dan , lijkt mij .

zijn jullie al lid ? van de fanhyve die ik voor yas heb gemaakt ? ook een van haar voorwaarden die ze van mij verwachte als ze erin zou komen , http://www.cantbuymelove-yasmin.hyves.nl/ nou yasmin ik heb hem voor je gemaakt hoor . en special voor gribus en zijn familie heb ik er een paar leuke foto's opgezet ;)

.
leuke foto's, hoe vind jij de haarkleur nu van yasmin?
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 18:49 schreef Cooootje het volgende:

[..]

yasmin was bij mij absoluut niet jaloers, waarschijnlijk krijgt ze van ribas niet het juiste gevoel dan , lijkt mij .

zijn jullie al lid ? van de fanhyve die ik voor yas heb gemaakt ? ook een van haar voorwaarden die ze van mij verwachte als ze erin zou komen , http://www.cantbuymelove-yasmin.hyves.nl/ nou yasmin ik heb hem voor je gemaakt hoor . en special voor gribus en zijn familie heb ik er een paar leuke foto's opgezet ;)

.
NU dat word geen pantoffel of een schoen waar Yasmine mee word weg gejaagd, dat word heel Bristol en Van Haren, schoengroothandel. Ik moet wel zeggen dat er mooie foto's bijzitten, maar ook vind ik het een beetje ordinair, ik zou mijn dochter niet dankbaar zijn als ze er zo bij zou lopen, ik ga ervan uit dat Yas zo niet op kantoor zit, maar alleen bij uitgaans gelegenheden.
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 19:27 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

NU dat word geen pantoffel of een schoen waar Yasmine mee word weg gejaagd, dat word heel Bristol en Van Haren, schoengroothandel. Ik moet wel zeggen dat er mooie foto's bijzitten, maar ook vind ik het een beetje ordinair, ik zou mijn dochter niet dankbaar zijn als ze er zo bij zou lopen, ik ga ervan uit dat Yas zo niet op kantoor zit, maar alleen bij uitgaans gelegenheden.
idd natuurlijk alleen met uitgaan , duhhhh .

ik vind het leuk als ze het afwisselt, soms blond soms donker , allebij goed .

foto's zijn idd een beetje te , maar ik doe dat meer omdat ze niet moet denken de ene familie te vergeten en vervolgends in een nieuwe schoon familie te gaan meteen . dus vandaar . en ik weet dat gribus dit niet leuk vind ,

maar dit is wel haar leven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Cooootje --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 20:38 schreef Cooootje het volgende:

[..]

idd natuurlijk alleen met uitgaan , duhhhh .

ik vind het leuk als ze het afwisselt, soms blond soms donker , allebij goed .

foto's zijn idd een beetje te , maar ik doe dat meer omdat ze niet moet denken de ene familie te vergeten en vervolgends in een nieuwe schoon familie te gaan meteen . dus vandaar . en ik weet dat gribus dit niet leuk vind ,

maar dit is wel haar leven
IK waardeer het alleen maar, dat je voor iets moois vecht,
ik wilde dat ik het had gedaan Cootje, dan had ik nu niet met 'if only gezeten'. Mijn eigen keuze geweest, en daar moet ik nu mee leven. En Lieverd. als zij het waard is. Never let go, without a fight.
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 20:45 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

IK waardeer het alleen maar, dat je voor iets moois vecht,
ik wilde dat ik het had gedaan Cootje, dan had ik nu niet met 'if only gezeten'. Mijn eigen keuze geweest, en daar moet ik nu mee leven. En Lieverd. als zij het waard is. Never let go, without a fight.
laat het gevecht maar beginnen volgende week als ze eruit is dan , kan niet wachten , yasmin is het meer dan waard om voor te vechten .

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Cooootje --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 21:47 schreef Cooootje het volgende:

[..]

laat het gevecht maar beginnen volgende week als ze eruit is dan , kan niet wachten , yasmin is het meer dan waard om voor te vechten .

.
Dat lees ik nou graag. Vecht voor je meisie. Ik ken jou niet en ken Ribas niet maar, wat ik tot nu toe van hem heb gezien is Yasmin absoluut geen partij voor hem.
Prachtige mooie meid, de foto’s zijn sexy sommige denken misschien TE sexy maar hell, ze zijn gewoon mooi. Als zij zich maar happy voelt.
Jij wist dat ze aan het spel ging meedoen dus had je ook kunnen verwachten dat er misschien dingen zouden gebeuren die voor jou minder zijn. Als je weet dat je haar beter kan geven, ga voor haar.
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 22:15   quote  deeplink  
En waar kon ik vinden dat het allemaal waar is wat Coootje zegt?

Want als ik naar de hyves kijk die hij heeft opgezet...dan heet hij Petra:S

Daarbij heb ik Coootje wel eens vaker op foto's zien staan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Anne --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 22:22   quote  deeplink  
Wat bedoel je nou precies? help
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 18:49 schreef Cooootje het volgende:

zijn jullie al lid ? van de fanhyve die ik voor yas heb gemaakt ? ook een van haar voorwaarden die ze van mij verwachte als ze erin zou komen , http://www.cantbuymelove-yasmin.hyves.nl/ nou yasmin ik heb hem voor je gemaakt hoor . en special voor gribus en zijn familie heb ik er een paar leuke foto's opgezet ;)

.
Ik keek ff op die hyves...maar degeen die hem opgezet heeft, is Petra..de foto's die hij op Hyves gezet zou hebben, zijn foto's van fotoshoots...

Die foto op partyflock....ik herken Coootje..die staat op meer foto's met mooie dames...

Mocht dit waar zijn, dan zou ik graag een foto zien uit de privésfeer, niet 1 van partyflock, maar van thuis of op een verjaardag ofzo...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Er staan hier ook foto's van Yasmin en Co aka Marco.

Als ik het goed heb begrepen geloof jij niet dat Cooootje is wie hij zegt dat hij is?
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Waar staan die foto's dan? Die zou ik graag willen zien!

Ik weet niet of Cooootje is wie hij zegt, ik zie alleen wat hiaten..en de foto's zien mij er heel gelikt uit en zijn van een fotoshoot...maar ik laat mij graag overtuigen door het tegendeel hoor ;-)
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 21 november 2008 - 22:50   quote  deeplink  
De foto's staan op pagina 6 topic Kandidate Yasmin.
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 22:53   quote  deeplink  
Thanks!! Ik ga ff kijken
Cooootje
 Cooootje - vrijdag 21 november 2008 - 22:54   quote  deeplink  
vetel mij maar wat ik moet wijzigen of welke foto ik moet zetten op die hyve dan , dan zet ik hem er morgenochtend op voor jullie als bewijs , de reden dat mijn eigen naam Cooootje niet meer daar kan hebben staan is , dat iedereen weet dat yas en ik afspraken hadden , en iedereen verklaart me nu voor gek dat ik die fanhyve nog steeds voor haar onderhoud, omdat ze zich niet aan haar afspraken heeft gehouden ,

maar goed ik doe het dus wel voor yas

ik ga nu slapen , groetjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Cooootje --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 22:58   quote  deeplink  
spreek voor mijn beurt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 21 november 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 22:54 schreef Cooootje het volgende:
vetel mij maar wat ik moet wijzigen of welke foto ik moet zetten op die hyve dan , dan zet ik hem er morgenochtend op voor jullie als bewijs , ik ga nu slapen , groetjes
anne vraagt om een foto van jou en yasmin samen, die niet op een party gemaakt is. dus gwn thuis of op een verjaardag in huiselijke kring.

ik moet anne gelijk geven dat de beheerder Petra is, er staat geen Cootje op yasmin dr hyves.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:07   quote  deeplink  
spreek voor mijn beurt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Ik heb even gekeken,maar ben niet overtuigd...

Elke foto van Coootje met Yas komt van partyflock...

Boudewijn komt met foto's die meer prive lijken LOL, maar die zijn dan van alleen Yas...

Hij hoeft het niet te bewijzen Izz, ik geef ook alleen maar aan dat ik niet overtuigd ben...
en hoe makkelijk is het?
Ik kan een account openen onder de naam Bart en beweren dat ik de vriend van Kelly zou zijn..paar fotootjes opsnorren en hoppa..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 21 november 2008 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 23:07 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nee dat lijkt mij logisch, Niet al je vrienden zijn je vrienden toch?
op hyves niet nee. maar jij bent wel mijn vriendinnetje hoor.
en trouwens ik bemoei me er eigenlijk ook niet meer mee, straks ben ik de lul. ik ben geen kelly die 2x tegen dezelfde steen loopt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:14   quote  deeplink  
lekker blijven kijken en niks meer schrijven, en niet quoten dames, lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:16   quote  deeplink  
wie zegt dat Cootje, Cootje is?
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Ik heb Cooootje op Partyflock gevonden...en er staan heeeeel wat dames op waarmee hij op de foto staat....Yasmin is maar 1 van de velen...

Coootje is Cooootje...zijn hyves(afgeschermd) staat er ook op...ik twijfel niet aan Coootje...wel aan zijn relatie met Yasmin...
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:34   quote  deeplink  
spreek weer voor mijn beurt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Izz@headliner --
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 23:34 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ik ken Cootje zijn hyves. maar daar staat yasmin dus niet op.
Dat is toch een beetje vreemd...zeker als je elkaars partner bent..

Maar goed dat hoeft natuurlijk niet..
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 23:41 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat is toch een beetje vreemd...zeker als je elkaars partner bent..

Maar goed dat hoeft natuurlijk niet..
nee precies, want zijn moeder staat er ook niet op.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:45   quote  deeplink  
Mijn vriendje staat ook niet op mijn hyves, maar mijn vijand ook niet lol
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 23:48   quote  deeplink  
Eerst schermt hij zijn hyves af en nu ineens staat hij wel open?
Dacht dat je ging slapen Coootje:P

En Yasmin staat er nu wel op?
Maar goed, maakt me niet zoveel uit..ik ben niet overtuigd, maar zal er niet meer over zeuren :-)

En o ja..je dochtertje is een mooi popje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2008 door Anne --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 23:48 schreef Anne het volgende:
Eerst schermt hij zijn hyves af en nu ineens staat hij wel open?
Dacht dat je ging slapen Coootje:P

En Yasmin staat er nu wel op?
Maar goed, maakt me niet zoveel uit..ik ben niet overtuigd, maar zal er niet meer over zeuren :-)
wie zegt dat Yasmin er nu wel op staat dan?
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 23:54   quote  deeplink  
ik.... kijk maar bij vrienden....

Maar niet op foto's, filmpjes of what so ever..
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 23:54 schreef Anne het volgende:
ik.... kijk maar bij vrienden....

Maar niet op foto's, filmpjes of what so ever..
dat bedoel ik dus.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 21 november 2008 - 23:58   quote  deeplink  
even Hyde and seek af kijken dan ga ik zelf verstoppertje spelen, weltrusten allemaal.
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 23:55 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus.
and you were right!
Anne
 Anne - vrijdag 21 november 2008 - 23:58   quote  deeplink  
ik ga ook slapen.... trusten!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 22 november 2008 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 - 23:10 schreef Anne het volgende:
Ik heb even gekeken,maar ben niet overtuigd...

Elke foto van Coootje met Yas komt van partyflock...

Boudewijn komt met foto's die meer prive lijken LOL, maar die zijn dan van alleen Yas...

Hij hoeft het niet te bewijzen Izz, ik geef ook alleen maar aan dat ik niet overtuigd ben...
en hoe makkelijk is het?
Ik kan een account openen onder de naam Bart en beweren dat ik de vriend van Kelly zou zijn..paar fotootjes opsnorren en hoppa..
Ik had in het begin veel meer foto's gevonden van Yasmin, ook heel wat prive foto's bijvoorbeeld waar ze samen met (wat ik denk) Cooootje dochter op staat die net haar zwemdiploma gehaald heeft en dit trots laat zien. Dat soort foto's ga ik uiteraard niet hier plaatsen.

Ik kan die foto's nu overigens zo snel niet meer vinden, volgens mij had ik ze ergens op Hyves gevonden maar ik denk dat deze nu afgeschermd of weggehaald zijn. Da's ook niet vreemd lijkt me...
Cooootje
 Cooootje - zaterdag 22 november 2008 - 10:26   quote  deeplink  
maak niet uit , zal er vandaag / vanavond na 2000 uur , een foto van kenda yas en mij zelf opzetten , even zoeken welke , ik zie momenteel ook weer een ex van mijzelf , dus logisch dat ik yas haar foto's momenteel onzichtbaar heb gemaakt op mijn eigen hyves .

dus vanavond na 2000 uur als ik op mijn eigen pc zit .

nog een voorkeur wat voor een foto ? haha. geen naakte natuurlijk .

deze fot blijft er maar een paar uur opstaan natuurlijk !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2008 door Cooootje --
Anne
 Anne - zaterdag 22 november 2008 - 10:52   quote  deeplink  
ik wacht het af...;-)
Cooootje
 Cooootje - zaterdag 22 november 2008 - 11:36   quote  deeplink  
of weet iemand hoe je hier een foto kan plaatsten ? beter voor mij anders risceer ik weer een hoop oorlog natuurlijk .

gr
Still
 Still - zaterdag 22 november 2008 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 11:36 schreef Cooootje het volgende:
of weet iemand hoe je hier een foto kan plaatsten ? beter voor mij anders risceer ik weer een hoop oorlog natuurlijk .

gr
Je zou er verstandig aan doen om deze hetze tegen Yasmine te stoppen en dat wat prive is ook prive te houden
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 22 november 2008 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 - 11:36 schreef Cooootje het volgende:
of weet iemand hoe je hier een foto kan plaatsten ? beter voor mij anders risceer ik weer een hoop oorlog natuurlijk .

gr
ik zou dat risico ook niet nemen kom op man, wat intereseerd jou nu wat wij forummers denken? schijt. lachuh is het straks na CBML voor jou en Yas als het loopt zoals jij wil. dan staan jullie met zijn 3en in no time in de party. zit je daarop te wachten dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 november 2008 door Izz@headliner --
Still
 Still - zaterdag 22 november 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Of de Prive !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Wat een bijdehand kutwijf!"









0.0112450