BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - zaterdag 18 februari 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2017 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:
Van Bronckhorst linksback van het Gouden Elftal

[ afbeelding ]

Giovanni van Bronckhorst is opgenomen in het Gouden Elftal van 60 jaar Eredivisie. De voormalig linksback van Feyenoord, en huidig coach, bleef in de verkiezing Frank de Hoer, Jan Heintze, Ruud Krol en Hugo Hovenkamp heel ruim voor.

Feyenoord-legende Wim Jansen maakt deze week kans op een plek in het Gouden Elftal van Fox Sports. Het elftal bestaat tot nu toe uit Feyenoorders Eddy Pieters Graafland, Ben Wijnstekers, Giovanni van Bronckhorst en Rinus Israël. Frank Rijkaard is de enige niet-Feyenoorder vooralsnog.

Wim Janssen word de volgende, klikkerdeklik..
https://www.goudenelftal.nl
86% en dan lees je dat die snavels heer en meester zijn op social media???
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 februari 2017 - 19:14   quote  deeplink  
Sterkte Gio met het verlies van je oma..
VVout
 VVout - maandag 20 februari 2017 - 00:03   quote  deeplink  
Gecondoleerd ook en sterkte.
MMM
 MMM - maandag 20 februari 2017 - 08:34   quote  deeplink  
Gecondoleerd en sterkte Gio!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 februari 2017 - 17:08   quote  deeplink  
Felicitatie naar Gio.
Koos voor de goede 11 en zag een trainershand: overrompelen, consolideren en energie houden voor de 2e helft.
En geen gekke wissels.
En dus 2-1 op psv.
van geil
 van geil - zondag 26 februari 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Had even twijfel over zijn keuze, maar bewees mijn ongelijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 februari 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Vond t meteen de logische opstelling.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:23 schreef van geil het volgende:
Had even twijfel over zijn keuze, maar bewees mijn ongelijk.
Ik ook..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 17:30   quote  deeplink  
HELD..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 17:31   quote  deeplink  
HELD..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 17:31   quote  deeplink  
En nog eens HELD..
CobusIII
 CobusIII - zondag 26 februari 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Ja, ik had Berghuis geofferd (ook achteraf), maar respect voor zijn keus om Kuijt op de bank te zetten....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 19:44   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘TEAM HAD ABSOLUTE WIL OM TE WINNEN’

2efujyd.jpg

Giovanni van Bronckhorst zag zondagmiddag tegen PSV een Feyenoord dat ten koste van alles wilde winnen. De trainer gaf na afloop van de wedstrijd de complimenten aan zijn spelers voor de wijze waarop ze hadden gestreden. Zijn reactie na Feyenoord – PSV (2-1):

Over de eerste helft:
'Vanaf het eerste fluitsignaal zijn we op zoek gegaan naar een goal. De start van ons was heel sterk en leverde ook een verdiende voorsprong op dankzij een geweldige goal van Jens. Na de 1-0 werden we verder naar achter gedrukt en hadden we moeite met druk zetten.’

Over de tweede helft:
'Na rust hebben verder vanaf onze goal gespeeld en in de omschakeling ook kansen gekregen om te scoren. Na de 1-1 hebben we veerkracht getoond, al kon het doelpunt aan beide kanten vallen. Dat viel uiteindelijk aan onze kant en daar ben ik heel blij mee, want dat levert ons drie heel belangrijke punten op.’

Over de instelling van zijn ploeg:
'De wedstrijd ging op en neer en was echt een gevecht. In ons team zit de wil om ten koste van alles wedstrijden te winnen. Dat zag je vandaag bijvoorbeeld terug bij momenten met Terence en Rick, die zich allebei voor een bal gooiden om een doelpunt te voorkomen. We wisten dat we vandaag top moesten zijn om PSV te verslaan, zeker in onze mentaliteit. Dat hebben we uitstekend gedaan.’

Over de opstelling:
'De kracht van dit team is dat de jongens er altijd staan, ongeacht wie er speelt. De jongens die niet spelen, steunen de anderen. Daarin zie je terug dat we een gezamenlijk doel hebben om kampioen te worden, dat is het belangrijkste.’

Over het resultaat:
'We blijven ook na deze overwinning van week tot week leven, maar het is duidelijk dat dit resultaat heel belangrijk is en veel vertrouwen geeft aan het team.’
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 19:44   quote  deeplink  
Wat is onze trainert gegroeid..
ar
 ar - zondag 26 februari 2017 - 20:01   quote  deeplink  
Klasse
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Gio na afloop van de wedstrijd Feyenoord - PSV

(https://youtu.be/JelEvn86juM)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 februari 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Gio is trots op zijn Feyenoord

(https://youtu.be/cN6jnYEL_IM)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 maart 2017 - 15:06   quote  deeplink  
Heeft toch een risico genomen door met meerdere spelers die niet volledig fit waren aan de wedstrijd te beginnen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 maart 2017 - 15:13   quote  deeplink  
Komende tijd bewijzen dat ie de groep weer op het spoor kan houden.
de bluffer
 de bluffer - zondag 05 maart 2017 - 15:19   quote  deeplink  
Gio Gio Kramer was vandaag goud geweest voor je ploeg
dit keer heeeeeeeeeeeeel jammer dat je hem geen kans hebt gegeven
ar
 ar - zondag 05 maart 2017 - 15:42   quote  deeplink  
Terecht
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Wat vonden jullie dan van de wissel berghuis - Kuyt..(?)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 maart 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:46 schreef RenatoBos het volgende:
Wat vonden jullie dan van de wissel berghuis - Kuyt..(?)
Ik had Berghuis laten staan. Zeker omdat Elia ook al gewisseld was. Je levert dan wel erg veel aan creativiteit in. Kuyt in plaats van een middenvelder denk ik. Misschien zelfs ipv Van der Heijden.
ar
 ar - zondag 05 maart 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:46 schreef RenatoBos het volgende:
Wat vonden jullie dan van de wissel berghuis - Kuyt..(?)
Ik vond hem zeer terecht
ar
 ar - zondag 05 maart 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik had Berghuis laten staan. Zeker omdat Elia ook al gewisseld was. Je levert dan wel erg veel aan creativiteit in. Kuyt in plaats van een middenvelder denk ik. Misschien zelfs ipv Van der Heijden.
Kuyt bracht al meer dan Berghuis in een uur
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik had Berghuis laten staan. Zeker omdat Elia ook al gewisseld was. Je levert dan wel erg veel aan creativiteit in. Kuyt in plaats van een middenvelder denk ik. Misschien zelfs ipv Van der Heijden.
Ten eerste vond ik berghuis ook tegenvallen maar wat heeft Jones nou de tweede helft te doen gehad. Had Nelom eruit gehaald dan..
Een aanvaller voor een aanvaller vind ik echt belachelijk..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 maart 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:51 schreef ar het volgende:

[..]

Kuyt bracht al meer dan Berghuis in een uur
Kuyt bracht ook meer dan Jorgensen, Elia, Toornstra en Bilal. Maar goed, ik had Kuyt ook ingebracht, alleen niet voor Berghuis. En Kuyt was onze beste man vandaag. Klopt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 05 maart 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ten eerste vond ik berghuis ook tegenvallen maar wat heeft Jones nou de tweede helft te doen gehad. Had Nelom eruit gehaald dan..
Een aanvaller voor een aanvaller vind ik echt belachelijk..
Tis behoudend gewisseld inderdaad, maar vooral, je wisselt alle creativiteit uit je ploeg..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Aight..
ar
 ar - zondag 05 maart 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 15:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kuyt bracht ook meer dan Jorgensen, Elia, Toornstra en Bilal. Maar goed, ik had Kuyt ook ingebracht, alleen niet voor Berghuis. En Kuyt was onze beste man vandaag. Klopt.
Klopt.
Maar het ging om de wissel.
De rest bakte er ook niks van
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2017 - 16:56   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst na afloop van Sparta - Feyenoord

(https://youtu.be/a3wv8YiL18g)
van geil
 van geil - zondag 05 maart 2017 - 18:57   quote  deeplink  
Ik zou de medische staf even kritisch benaderen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:21   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Dit hadden we wel even nodig''

5npyc2.jpg

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst was blij met de reactie van zijn ploeg zondagmiddag. De Rotterdammers wonnen eenvoudig met 5-2 van AZ. ''Dit hadden we wel even nodig'', erkent de coach tegenover RTV Rijnmond.

 ''Vooral maandag was er de teleurstelling. Vanaf woensdag hebben we het vizier gezet op AZ en ik merkte op de training al de felheid. Dat gaf mij toen al een goed gevoel, maar je moet het nog wel op het veld laten zien. Het belangrijkste was om de punten binnen te halen en dat hebben we gedaan.''

Feyenoord geeft dit weekend in ieder geval niets toe op de concurrenten. ''Laatste acht wedstrijden zijn allemaal sleutelwedstrijden. We moeten er nu elke week staan en dat begint bij Heerenveen. Het ziet er ook qua blessures goed uit. Ik kan geen namen noemen, maar ik heb er vertrouwen in dat er weer een aantal kunnen aansluiten volgende week.''

Van Bronckhorst vond de laatste tegengoal wel héél onnodig. ''Het ging heel snel. We kregen een vrije trap mee en ik was in gesprek met Jean-Paul van Gastel en Jan Wouters. Opeens zag ik een counter voor AZ, dus ik zag wel dat er iets niet goed was gegaan. Dat mag niet. Je mag niet een kans weggeven als je zelf een vrije trap hebt.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 17:48   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘BLIJ HOE HEBBEN GEREAGEERD’

312fzis.jpg

Giovanni van Bronckhorst was zondagmiddag zeer tevreden over de wijze waarop zijn ploeg had gereageerd na de 1-0 nederlaag die vorige week werd geleden op bezoek bij Sparta Rotterdam. Zijn reactie na de 5-2 overwinning op AZ:

Over het spel van Feyenoord:
‘Na een nederlaag zoals die van vorige week is het belangrijkste hoe je daarop reageert. In dat opzicht ben ik heel blij met de manier waarop we gespeeld hebben. Vanaf woensdag heb ik op de training al de drive en de wil gezien bij de spelers om de week goed af te sluiten en dat hebben ze uitstekend gedaan. Ik heb een aantal fantastische goals gezien. Na de 2-0 gaven we wat ruimte weg, maar in de tweede helft hebben we op de juiste moment gescoord. Dat heeft ons uiteindelijk de overwinning gebracht.’

Over Nicolai Jørgensen:
‘Nicolai was vandaag heel belangrijk voor team met drie goals en twee assists. Het is knap wat hij presteert, het team speelt daardoor makkelijk. We kenden aan het begin van dit seizoen zijn potentie, maar dat hij het op deze manier oppakt, had niemand verwacht. Ondertussen blijft hij zelf met beide benen op de grond.’

Over de rentree van Kenneth Vermeer
‘Ik heb Kenneth de complimenten gegeven voor zijn optreden. Hij heeft de afgelopen periode drie keer in het tweede gespeeld en moest er vandaag staan. Dat heeft hij goed gedaan. De eerste bal pakte hij direct goed, dat geeft natuurlijk vertrouwen. Ik heb al eerder de keuze voor Brad Jones gemaakt voor de rest van dit seizoen, daar verandert niets aan, maar bij blessures moeten andere jongens er staan.’

Over de kracht van De Kuip:
‘De Kuip is ons huis, hier voelen we ons sterk. Dat stralen we uit en dat zie je aan de wisselwerking met publiek.’

Over de invalbeurt van Bart Nieuwkoop:
‘We kennen de kwaliteiten van Bart, met zijn fysiek, kopkracht en dynamiek. Die kwaliteiten heeft hij vandaag ook laten zien. Hij zocht op de juiste momenten de diepte en zorgde voor gevaar. We wisten dat de ruimtes groot zouden zijn, vandaar dat we voor hem op het middenveld kozen.’

Over de titelrace:
‘We hebben nog acht wedstrijden te gaan. We zijn heel blij met deze punten, deze overwinning geeft vertrouwen aan het team. We zijn op de goede weg, maar blijven met beide benen op de grond. We moeten zorgen dat we er elke wedstrijd weer staan. Als we blijven winnen komt het goed. Wat dat betreft is de uitwedstrijd tegen Heerenveen van volgende week nu het belangrijkst, dat wordt de volgende finale voor ons.’
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 18:19   quote  deeplink  
Gio: Laten zien dat vorige week een incident was

(https://youtu.be/rQCy79Im_dI)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 19:36   quote  deeplink  
Gio na afloop van Feyenoord - AZ

(https://youtu.be/MnR2XTWzC3U)
Milo
 Milo - zondag 12 maart 2017 - 20:13   quote  deeplink  
Droogkloot.....hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 14:51   quote  deeplink  
Spelers duidelijk gemaakt dat zij karakter moesten tonen''

1rep0h.jpg

Dat Feyenoord de wedstrijd tegen Heerenveen winnend wist af te sluiten mocht ook trainer Giovanni van Bronckhorst tevreden stellen. Een dramatische eerste helft en een uitmuntende tweede helft gaf het spelbeeld van de Rotterdammers goed weer in Heerenveen.

Van Bronckhorst was in de eerste helft erg geschrokken van hoe het elftal begonnen was. “In het begin kwamen wij niet onder de druk van Heerenveen uit, daar ben ik best van geschrokken. In de rust heb ik de spelers ook goed duidelijk moeten maken dat zij karakter moesten tonen. Ik ben erg blij dat dat in de tweede helft goed gelukt is”, geeft Gio weer aan Foxsports.

De trainer geeft zijn ploeg dan ook de nodige complimenten voor de reactie die de Rotterdammers gaven in de tweede helft. “Het verschil tussen de eerste en tweede helft was erg groot, ik ben dan ook erg blij dat wij het goed oppakten. Heerenveen heeft een dynamisch middenveld waardoor wij onze speelstijl ook deels moesten aanpassen. Maar het belangrijkste is dat je bij elkaar blijft, vertrouwen houden in elkaar en blijven knokken voor elkaar. Tegen Ajaks zal het wel anders moeten dan tegen Sparta en Heerenveen.”
MMM
 MMM - zondag 19 maart 2017 - 15:06   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: Nelom en geen Woudenberg? Heb het vaker gezegd: Nelom is uitstekende back. Ik kijk naar trainingen en maak keuze. #heefe

Jezelf niet belachelijk maken
ar
 ar - zondag 19 maart 2017 - 15:09   quote  deeplink  
Eens
Dr uit pleuren
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 15:19   quote  deeplink  

(https://youtu.be/dTRGpE7pWwg)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 maart 2017 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 15:06 schreef MMM het volgende:
Van Bronckhorst: Nelom en geen Woudenberg? Heb het vaker gezegd: Nelom is uitstekende back. Ik kijk naar trainingen en maak keuze. #heefe

Jezelf niet belachelijk maken
Wat verwacht je dan van een trainer? Natuurlijk verdedigd ie zijn spelers in de media.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 17:00   quote  deeplink  
Gio na afloop van de wedstrijd Heerenveen - Feyenoord

(https://youtu.be/GCYRxNfqydI)
MMM
 MMM - zondag 19 maart 2017 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 15:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van een trainer? Natuurlijk verdedigd ie zijn spelers in de media.
Afbranden hoeft niet, maar uitstekende back gaat heel ver.
CobusIII
 CobusIII - zondag 19 maart 2017 - 18:25   quote  deeplink  
Nelom hoort niet bij de eerste elf en ik vind hem de laatste maanden voor zijn doen behoorlijk uit vorm, maar ik ga niet mee in een hetze (dat bewaar ik voor Kramer). De jongen heeft zich altijd correct opgesteld en blijkbaar zijn er 3 trainers geweest die hem toch vaak opstelden.
Persoonlijk vind ik dat we afscheid moeten nemen van hem en moeten investeren in een goede LB. Voor 5M moet er wel wat te halen zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Eensert Cobus, ik heb ook altijd geroepen dat het een ideale bankzitter is met een proffessionele opstelling. Maar nu hij het waar moet maken bij afwezigheid van Terence valt ie mij ook te vaak door de mand..
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 maart 2017 - 19:47   quote  deeplink  
T is alleen jammer. Dat ie d'r niets van kan.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 maart 2017 - 23:21   quote  deeplink  
Maar hoe slecht is Woudenberg dan geworden?
Moet Gio dan toch eens uitleggen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 maart 2017 - 00:11   quote  deeplink  
Ben ik ook heel benieuwd naar..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 maart 2017 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 23:21 schreef FR-Henk het volgende:
Maar hoe slecht is Woudenberg dan geworden?
Moet Gio dan toch eens uitleggen.
Woudenberg is niet slecht geworden, hij was nooit goed. Denk ik. Hij is net als Nelom een redelijke eredivisiespeler. Iemand voor de subtop/middenmoot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0707609