BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 april 2017 - 18:31   quote  deeplink  
Gio na afloop van Zwolle - Feyenoord

(https://youtu.be/hDRwLsALo04)
ar
 ar - zondag 09 april 2017 - 18:38   quote  deeplink  
El kun je nu niks kwalijk nemen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 april 2017 - 15:48   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 april 2017 - 15:51   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:27   quote  deeplink  
an Bronckhorst: ''Vandaag moet vertrouwen geven''

1zyyqkl.jpg

Giovanni van Bronckhorst wilde de overwinning op FC Utrecht geen opluchting noemen. De Rotterdammers zagen concurrent Ajaks de afgelopen weken naderen, waardoor de drie punten alleen nog maar tellen voor Feyenoord.

''Het zijn belangrijke punten'', begon de trainer zijn analyse tegenover Fox Sports. Zijn ploeg zette echter pas in de tweede helft echt aan. ''Als je vroeg druk kan zetten en de linies kort houdt, kun je het FC Utrecht moeilijk maken. In de tweede helft hebben we ze niet in hun spel laten komen.''

Van Bronckhorst was lovend over spits Nicolai Jorgensen, die de assist bij de openingstreffer verzorgde. ''Het is onvoorstelbaar dat je 85 minuten zo goed speelt als je er zo lang uit bent geweest. De coach moest Terence Kongolo wel wisselen. ''Maar het was alleen kramp, niets meer.''

Feyenoord gaat nog drie finales tegemoet. ''We staan waar we willen staan. Volgende week is weer belangrijk. Vandaag moet vertrouwen geven voor de komende weken.''
MightyAce
 MightyAce - zondag 16 april 2017 - 18:27   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat Gio en staf presteren dit seizoen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 april 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Zeker.
Iedereen bij Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:29   quote  deeplink  
Heeft grote stappen gemaakt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:40   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘HEEL BLIJ MET DIT RESULTAAT’

6ht28l.jpg

Giovanni van Bronckhorst zag zijn ploeg zondagmiddag verdiend met 2-0 winnen van FC Utrecht. De reactie van Feyenoords hoofdtrainer na de tiende thuiszege op rij lees je hieronder.

Over de wedstrijd:
‘Van beide kanten was er veel strijd in het spel, met veel duels die op het randje werden uitgevochten. Als trainer geniet ik van dit soort wedstrijden, zeker in deze fase van de competitie. Ik vond het een verdiende zege, zeker op basis van de tweede helft, en ben heel blij met dit resultaat.’

Over de goals:
‘Beide doelpunten waren erg mooi. De eerste goal hadden we even nodig. Het was een fantastische bal van Eric, die Nicolai perfect klaar legde voor Jens en die maakte ‘m fantastisch af. Van Eljero weet je dat hij dit in zich heeft, het korte draaien en het schieten in de verre hoek. Daar trainen we op en dat het dan vandaag beslissend is, is mooi.’

Over het slot van de competitie:
‘Deze overwinning moet ons vertrouwen geven voor de laatste drie duels. Ik heb de jongens gezegd dat we trots kunnen zijn op wat we vandaag gepresteerd hebben. Morgen hebben we een dag vrij en vanaf dinsdag kunnen we vooruit kijken naar de uitwedstrijd tegen Vitesse. We moeten zelf blijven winnen, dat is het belangrijkst.’
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 18:53   quote  deeplink  
Gio:"Feyenoord wil ten koste van alles winnen

(https://youtu.be/zwcB9gCbHfY)
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 april 2017 - 18:58   quote  deeplink  
Gelukkig maar
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:05   quote  deeplink  
Nou..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 april 2017 - 19:11   quote  deeplink  
Gio na afloop van Feyenoord - FC Utrecht

(https://youtu.be/jG3k5IZ-z-A)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 april 2017 - 15:14   quote  deeplink  
'Of hij een stap aankan na Feyenoord, is natuurlijk nog afwachten'

52mhcx.jpg

Nog negen punten, dan pakt Feyenoord in mei het eerste kampioenschap sinds 1999. Henk van Stee schrijft het Rotterdamse succes voor een groot deel op het conto van Giovanni van Bronckhorst.

Van Stee, oud-coach van Feyenoord, vindt het vooral knap dat Van Bronckhorst altijd de rust bewaart. "Hij is die anderhalf jaar als trainer niets veranderd", zegt hij bij FC Rijnmond.

Het zou volgens Van Stee goed zijn voor zowel Feyenoord als Van Bronckhorst als de trainer langer aanblijft in Rotterdam. Hij ziet echter ook een potentiële toptrainer in Gio. "Giovanni is een jongen die luistert naar iedereen, maar altijd zijn eigen gang gaat."

"Met zijn achtergrond als voetballer en straks een kampioenschap als trainer, heeft hij zeker toekomst. Of hij de volgende stap aankan, wanneer hij met internationale topspelers te maken gaat krijgen, moet je natuurlijk nog afwachten", besluit Van Stee.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 april 2017 - 16:30   quote  deeplink  
Persconferentie met trainer Giovanni van Bronckhorst

(https://youtu.be/KJ0lrh5QRqI)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 april 2017 - 16:52   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Die steun zal er tegen Excelsior ook zijn''

14xdzqf.jpg

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst zag zijn ploeg zondagmiddag vrij gemakkelijk winnen van Vitesse. Na een goede eerste helft stonden de Rotterdammers op een voorsprong van 0-2, maar wist deze voorsprong niet te vergroten in het tweede deel. De trainer blijft daardoor kritisch na de belangrijke zege.

“We wisten wat we moesten doen en dat is de punten meenemen naar Rotterdam”, zegt de trainer tegenover Fox Sports. “Gezien de voorgaande uitwedstrijden van de laatste maanden moesten we vandaag goed beginnen. Dat deden we ook en waren scherp, speelden agressief en kwamen verdiend op een voorsprong.”

“Dat begin was belangrijk, hoe je het wendt of keert. Het was nu een uitstekend begin, waar we eerst op een vroege achterstand kwamen. Nu was dat niet het geval. Alleen was de wedstrijd nog niet gespeeld. We hebben veel kansen gecreerd voor de 3-0 en 4-0. Als je die maakt, is het klaar. Bij 2-0 kan het nog spannend worden.”

Ondanks de zege houdt Van Bronckhorst nog een slag om de arm over het kampioenschap. “Ik heb jaren in de topsport gewerkt en veel gewonnen. Dan weet je ook dat het pas zover is als je de prijs echt in handen hebt. Daar blijven we voor gaan de komende weken. We hebben vertrouwen en dat stralen we ook uit. Nog twee wedstrijden waar we er ook willen staan. We hadden vandaag enorm veel steun, zowel in het uitvak als daarbuiten. Dat zal tegen Excelsior ook zo zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 april 2017 - 09:48   quote  deeplink  
Gio na afloop van Vitesse - Feyenoord

(https://youtu.be/C9FKwEiq0p0)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 april 2017 - 06:48   quote  deeplink  
Lof voor Gio: ''Heeft aangetoond een echte coach te zijn''

2vtv97c.jpg

Giovanni van Bronckhorst is hard op weg naar zijn tweede prijs in twee jaar als hoofdtrainer. De trainer van Feyenoord won vorig seizoen de KNVB Beker en niets lijkt het landskampioenschap dit seizoen nog in de weg te staan. Johan Derksen, analist bij Voetbal Inside, is onder de indruk van de trainer.

“Ik heb zeker niet gejuicht gisteren, na de wedstrijd van Feyenoord”, begint De Snor. “Wel heb ik genoten van Feyenoord, de ware kampioen. Van Bronckhorst heeft aangetoond een echte coach te zijn. Hoe hij de situatie rondom Dirk Kuyt managede door hem er gewoon naast te zetten. Dat is niet makkelijk en zorgt voor onrust in de groep en bij het publiek.”
“Hij deed het toch”, vervolgt hij.

“Kuyt is aantoonbaar matig. Iedereen nam het ook aan en vond dat de beste oplossing. Eigenlijk wordt hij niet gemist. Kuyt is de ideale twaalfde man. Je moet het wel kunnen managen, met iemand die altijd de grote ster is geweest.”
van geil
 van geil - vrijdag 28 april 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 april 2016 - 20:47 schreef van geil het volgende:
1 OP 1 TRAINER.
...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 april 2017 - 15:27   quote  deeplink  
O
ar
 ar - vrijdag 28 april 2017 - 15:30   quote  deeplink  
Viespeuk
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 mei 2017 - 09:13   quote  deeplink  
Van Bronckhorst bijna in illuster rijtje

292tbx4.jpg

Giovanni van Bronckhorst kan zondag in een illuster rijtje treden. Slechts vier trainers in het bestaan van Feyenoord pakten zowel het landskampioenschap als de KNVB-beker, zo zocht het Algemeen Dagblad uit.

Willy Kment, Ben Peeters, Thijs Libregts en Willem van Hanegem zijn de trainers die beide prijzen al omhoog mochten houden. De pas 42-jarige Van Bronckhorst won vorig seizoen de KNVB-beker in zijn eerste jaar als hoofdtrainer van Feyenoord. Zondag kan de Feyenoorder de kampioensschaal pakken op Woudestein.
van geil
 van geil - dinsdag 02 mei 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 mei 2017 - 09:13 schreef RenatoBos het volgende:
Van Bronckhorst bijna in illuster rijtje

[ afbeelding ]

Giovanni van Bronckhorst kan zondag in een illuster rijtje treden. Slechts vier trainers in het bestaan van Feyenoord pakten zowel het landskampioenschap als de KNVB-beker, zo zocht het Algemeen Dagblad uit.

Willy Kment, Ben Peeters, Thijs Libregts en Willem van Hanegem zijn de trainers die beide prijzen al omhoog mochten houden. De pas 42-jarige Van Bronckhorst won vorig seizoen de KNVB-beker in zijn eerste jaar als hoofdtrainer van Feyenoord. Zondag kan de Feyenoorder de kampioensschaal pakken op Woudestein.
Supercup erbij . BAM
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 mei 2017 - 14:37   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Ik heb wel spanning in mijn lijf''

25rf75w.jpg

Giovanni van Bronckhorst voelt enige spanning richting de kampioenswedstrijd tegen Excelsior. De trainer kan, bij een overwinning op de stadsgenoot, zijn tweede prijs in twee jaar als hoofdtrainer van Feyenoord pakken: de landstitel.

''Ik heb wel spanning in mijn lijf. Als speler had ik het, nu ook als trainer. Maar ik ben gefocust om het team goed voor te bereiden op de wedstrijd,'' zegt Van Bronckhorst op de persconferentie, geciteerd door RTV Rijnmond.''Je merkt dat het leeft, de titel. Dat is logisch, met nog twee duels te spelen en vier punten voorsprong. Je kan het niet ontkennen.''

''Logisch dat mensen zich voorbereiden op titel. Maar wij hebben maar één ding te doen en dat is winnen.'' Giovanni van Bronckhorst kan beschikken over een fitte selectie. ''Met 23 man getraind vandaag. Alleen Par Hansson en Sven van Beek zijn niet beschikbaar.''

"Ik ben trots dat we in deze situatie zitten en dat we kampioen kunnen worden. Voor iedereen, spelers en supporters.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 mei 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 mei 2017 - 14:44   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘BELANGRIJK OM DE RUST TE BEWAREN’

n1qnv8.jpg

Feyenoord kan zondag in de uitwedstrijd tegen Excelsior de kroon zetten op een mooi seizoen. Dat de ploeg aan de vooravond staat van een belangrijke wedstrijd, is iets wat ook trainer Giovanni van Bronckhorst de afgelopen weken merkte.

‘Je merkte de afgelopen twee weken op de trainingen, in de media, eigenlijk overal dat het een heel belangrijke wedstrijd is voor ons. Bij winst pakken we het kampioenschap. Dat is wat we willen en daar gaan we vol voor,’ zegt Van Bronckhorst in gesprek met Feyenoord TV.

Volgens de trainer zorgt die situatie niet voor extra spanning bij zijn team. ‘Dat merk ik eigenlijk niet. De omstandigheden zijn anders, met de open trainingen voor honderden mensen publiek. Dat geeft alleen maar energie. Het is belangrijk om de rust te bewaren en je te focussen op de dingen die je moet doen. Dat doen we al het hele seizoen uitstekend en dat willen we de laatste twee weken ook zo doen.’

Van Bronckhorst kijkt uit naar de mogelijke kampioenswedstrijd, waarvan hij er als speler al diverse meemaakte. ‘Kampioenswedstrijden zijn de mooiste wedstrijden. Daar werk en vecht je een heel jaar hard voor, om deze wedstrijden te mogen spelen. Met wat een overwinning teweeg kan brengen ben ik nog niet bezig. Het feit blijft dat we nog één wedstrijd moeten winnen. Alles wat daarna komt, is voor nu bijzaak.’

Bekijk de volledige voorbeschouwing van Van Bronckhorst hieronder in de videospeler.


(https://youtu.be/M0F3zzGaZy0)
ar
 ar - zaterdag 06 mei 2017 - 18:55   quote  deeplink  
De rust zelve..
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 06 mei 2017 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 mei 2017 - 18:55 schreef ar het volgende:
De rust zelve..
Die gast is zo koel dat je hem door elkaar wilt schudden haha
van geil
 van geil - zondag 14 mei 2017 - 21:09   quote  deeplink  
Wat een HELD!
Els
 Els - zondag 14 mei 2017 - 22:40   quote  deeplink  
Zeker. En de emotie aan het einde, ook mooi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 mei 2017 door Els --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 mei 2017 - 00:37   quote  deeplink  
Krijgt een standbeeld..
MMM
 MMM - maandag 15 mei 2017 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 mei 2017 - 22:40 schreef Els het volgende:
Zeker. En de emotie aan het einde, ook mooi
Prachtig!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 16 mei 2017 - 09:30   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Verwachtingen zullen omhoog gaan''

9u8d1e.jpg

Giovanni van Bronckhorst heeft zijn oma de afgelopen dagen laten meegenieten van het kampioenschap van Feyenoord. De familieman was zeer emotioneel na het behalen van de landstitel in De Kuip.

''Dat moment was een mengeling van spanning en blijheid. Voor mezelf, de spelers, de club en al die mensen eromheen. Ik heb natuurlijk gezien hoeveel druk er op de ploeg stond. En daarna hoeveel mensen we dolblij hebben kunnen maken. Ik heb nooit twijfels gehad, maar wel teleurstelling. Die rust die ik uitstraalde, was niet gespeeld. Zo ben ik echt'', aldus de coach in het Algemeen Dagblad.

Het seizoen is sportief en mentaal afgesloten nu. ''Het hoofd staat er niet meer naar, ik train nog maximaal een week door met die gasten en dan kunnen ze lekker op vakantie.'' Van Bronckhorst zal echter vele vergaderingen hebben over het komende seizoen. ''De verwachtingen zullen omhoog gaan, maar dat is alleen maar mooi. Dat hoort bij een topclub.''
van geil
 van geil - dinsdag 16 mei 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 mei 2017 - 00:37 schreef RenatoBos het volgende:
Krijgt een standbeeld..
Is definitief.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 19 mei 2017 - 15:43   quote  deeplink  
Uiteraard ben jij eigenlijk coach van het jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 18:56   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST GEHULDIGD EN ONDERSCHEIDEN IN WOONPLAATS

1678gtt.jpg

Exact een week na de huldiging op de Coolsingel is Giovanni van Bronckhorst opnieuw in het zonnetje gezet. Feyenoords hoofdtrainer werd maandagmiddag in zijn woonplaats Krimpen aan den IJssel door duizenden plaatsgenoten toegejuicht in verband met het behaalde landskampioenschap. Daarnaast ontving hij voor zijn bijzondere prestatie de Krimpense kristallen Roemer, een gemeentelijke onderscheiding, en werd een omnisportveld in het dorp naar hem vernoemd.

Dat Van Bronckhorst niet alleen in Rotterdam populair is, maar ook in Krimpen aan den IJssel, bleek direct toen hij zich iets na half vijf op het plein voor het gemeentehuis liet zien met de kampioensschaal. Het ‘Gio bedankt’ en ‘Wij zijn kampioen’ klonken meermaals uit de duizenden kelen. Samen met zijn vrouw Marieke, zoons Jake en Joshua en overige familieleden zwaaide de succescoach enthousiast naar zijn dorpsgenoten, die hij vervolgens ook toesprak.

‘Ik treed niet graag op de voorgrond, maar om hier in Krimpen gehuldigd te worden – in de plaats waar ik jullie tegenkom tijdens het boodschappen doen – is fantastisch,’ zei Van Bronckhorst. ‘Velen van jullie zitten iedere thuiswedstrijd in het stadion om mij en de spelers aan te moedigen. Ik ben dan ook trots en blij dat ik samen met jullie dit feestje kan vieren. Dat is een heel grote eer.’

307otqv.jpg

Eén van die supporters is burgemeester Martijn Vroom, al jarenlang seizoenkaarthouder op Vak JJ. Volgens hem is het logisch dat Van Bronckhorst gehuldigd en onderscheiden is. ‘Giovanni heeft niet alleen Feyenoord kampioen gemaakt, maar ook heel veel mensen uit onze gemeente een hoop blijdschap en trots bezorgd. Het kampioenschap leeft hier enorm. De eerste dagen na het behalen van de titel ben ik meerdere keren omhelsd door blije inwoners. Het is mooi dat we Giovanni vandaag hebben kunnen bedanken daarvoor. De onderscheiding en de vernoeming van het sportveld komen hem meer dan toe.’

Vorige week bracht ook Museum Rotterdam al een eerbetoon aan Van Bronckhorst, die in het museum zijn ‘eigen’ standbeeld onthulde. Het museum gaat tevens een vaste samenwerking aan met de Giovanni van Bronckhorst Foundation.

n14c1v.jpg

30x7ndx.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 19:28   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst werd door ongeveer 3000 mensen gehuldigd in zijn woonplaats

(https://youtu.be/uaUydLmE0-M)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 mei 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Gio laat de schaal zien aan zijn fans in Krimpen

(https://youtu.be/A-nieMmb7-E)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 mei 2017 - 17:27   quote  deeplink  
[Gio; Van Persie zou bij Feyenoord passen

(https://youtu.be/xu3E-Esft9o)
tomson
 tomson - dinsdag 23 mei 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 mei 2017 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:
[Gio; Van Persie zou bij Feyenoord passen

Wanneer zei hij dat ? Voor- of nadat hij Robin's prijskaartje bekeken had ? :p
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 mei 2017 - 17:34   quote  deeplink  
d:-)
van geil
 van geil - dinsdag 23 mei 2017 - 21:49   quote  deeplink  
Volgens Gio willen er veel spelers naar Feyenoord komen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 mei 2017 - 22:06   quote  deeplink  
Ja nu nog bruikbare
van geil
 van geil - dinsdag 23 mei 2017 - 22:10   quote  deeplink  
Ik ken de namen niet , waar hij op doelde.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 mei 2017 - 10:26   quote  deeplink  
Giovanni in FC Rijnmond

(https://youtu.be/OzsWb-bR74A)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 mei 2017 - 18:14   quote  deeplink  
Held!
Beste trainer van Nederland
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 27 mei 2017 - 19:02   quote  deeplink  
Spreekt van een warme club.
Mooi.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 juni 2017 - 07:44   quote  deeplink  
wm_l_ff06358a86b1e8f52e5758e85f6998a01d10fa48.jpg




Giovanni van Bronckhorst zou met ingang van volgend seizoen de nieuwe trainer van Borussia Dortmund moeten. Dat meldt het Franse L'Equipe. 


De 42-jarige oefenmeester won in zijn eerste twee seizoenen bij Feyenoord zowel de KNVB-beker als de landstitel en dat is ook over de landsgrenzen niet onopgemerkt gebleven. 


Van Bronckhorst zou bij de Duits topclub, die in eerste instantie Lucien Favre van het Franse OGC Nice als ideale kandidaat zagen, de opvolger moeten worden van de onlangs ontslagen Thomas Tuchel.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2017 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 juni 2017 - 07:48   quote  deeplink  
Bosz staat ook op hun lijst. Voldoet aan het gewenste profiel: jeugd en aanvallend voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 juni 2017 - 11:25   quote  deeplink  
Dortmund Haha Yeah right..
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 02 juni 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 11:25 schreef RenatoBos het volgende:
Dortmund Haha Yeah right..
Media: hier moet een trainer bij. Google ff iedereen die het aardig doet in Europa. Gerucht!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0733010