BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Ja ik doel op een ander artikel
van geil
 van geil - dinsdag 18 juli 2017 - 18:37   quote  deeplink  
Ik doelde niet op jou.
Gewoon algemeen , Gio rekende hier een beetje op exotische spelers.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juli 2017 - 18:44   quote  deeplink  
Zo klinken ze wel
van geil
 van geil - dinsdag 18 juli 2017 - 18:44   quote  deeplink  
Dat wel ja :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juli 2017 - 17:10   quote  deeplink  
Gio in gesprek met Dennis van Eersel

(https://youtu.be/zlajQNzXpw0)
van geil
 van geil - vrijdag 21 juli 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 17:10 schreef RenatoBos het volgende:
Gio in gesprek met Dennis van Eersel
[ filmpje ]
(https://youtu.be/zlajQNzXpw0)
Heb jij niets gemerkt van de aardbeving ?
van geil
 van geil - vrijdag 21 juli 2017 - 18:29   quote  deeplink  
Wat een heerlijke , eerlijke ontspannen trainer is het toch.
Hij luistert echt naar de vragen, en geeft duidelijke antwoorden.
Zoals het hoort.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juli 2017 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 18:19 schreef van geil het volgende:

[..]

Heb jij niets gemerkt van de aardbeving ?
Nee helemaal niets wij zitten daar een stuk vanaf. Wij zitten aan de Italiaanse kant van Griekenland niet aan de Turkse kant.
van geil
 van geil - vrijdag 21 juli 2017 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 18:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee helemaal niets wij zitten daar een stuk vanaf. Wij zitten aan de Italiaanse kant van Griekenland niet aan de Turkse kant.
Gelukkig maar.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 juli 2017 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juli 2017 - 18:41 schreef van geil het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Ja duidelijk ja. Kijk je een heel jaar naar uit om op vakantie te gaan en dan zou je dat hebben. Moet wel erbij zeggen dat als je naar deze eilanden boekt je weet dat het aardbevingsgebied is. Had het er toevallig drie dagen geleden met m'n vrouw over en dan hoor je dit..bizar hoor..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juli 2017 - 10:18   quote  deeplink  
Gio na SC Freiburg -Feyenoor 1-0

(https://youtu.be/F4SEOBs9vss)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juli 2017 - 10:22   quote  deeplink  

(https://youtu.be/vrI7K5lLxtk)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juli 2017 - 10:25   quote  deeplink  

(https://youtu.be/3nl7B191Ths)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 juli 2017 - 19:26   quote  deeplink  

(https://youtu.be/BsPpvVptjGc)
van geil
 van geil - woensdag 02 augustus 2017 - 14:51   quote  deeplink  
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=315004&abbr=voetbalzone
van geil
 van geil - zaterdag 05 augustus 2017 - 20:07   quote  deeplink  
Onze Gio loopt gewoon 1 op 1.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 augustus 2017 - 20:07   quote  deeplink  
Gio een 10
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 05 augustus 2017 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 augustus 2017 - 20:07 schreef van geil het volgende:
Onze Gio loopt gewoon 1 op 1.
Nou kappen maar. Doen we volgend seizoen wel weer mee
van geil
 van geil - zondag 06 augustus 2017 - 11:39   quote  deeplink  
Eerste keer voor Feyenoord.
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=15311&abbr=feyenoordpings
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 augustus 2017 - 23:35   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Ja, Feyenoord kan weer kampioen worden''

52mhcx.jpg

Giovanni van Bronckhorst kijkt uit naar het nieuwe seizoen. De trainer wist vorig jaar beslag te leggen op de eerste landstitel van Feyenoord sinds 1999. Volgens de oefenmeester kunnen de Rotterdammers ook komend seizoen de landstitel in de wacht slepen.

“Tuurlijk, ik denk er nog wel eens aan terug”, zegt Gio over het kampioenschap tegenover de NOS. “Toevallig is vandaag de sticker van het Maasgebouw gehaald. Het nieuwe seizoen gaat beginnen, dan is dat logisch. Je ziet wel nog eens beelden en praat er over met mensen, dan komt het gevoel wel weer terug.”

“Hoe mooi het afgelopen seizoen ook was, het is nu verleden tijd. Iedereen begint weer op nul en vanaf dag één moet je er staan. We zijn wel de landskampioen, maar iedereen begint wel op nul. We hebben wel vertrouwen door vorig seizoen.”

“Feyenoord kan weer kampioen worden, ja”, stelt hij. “Ik ben er van overtuigd dat het met deze groep ook kan. Er zijn wat mutaties geweest, maar de aanwinsten kunnen mee. De voorbereiding is bijna klaar, maar uiteindelijk moeten wij ervoor zorgen dat het team er staat. Met de nieuwe spelers, maar ook de jongens die al bij de club zaten.”
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 09 augustus 2017 - 23:39   quote  deeplink  
'Gio' over Van Persie: ''Er wordt veel gepraat en geschreven''

wm_l_ff06358a86b1e8f52e5758e85f6998a01d10fa48.jpg

Fenerbahce versterkt zich spoedig met Roberto Soldado. De Turkse club heeft met Villarreal een principe-akkoord bereikt over een transfer. Robin van Persie krijgt er daardoor een nieuwe concurrent bij bij de Turkse club. De aanvaller wordt al weken in verband gebracht met een mogelijk terugkeer naar Feyenoord, mogelijk zet de komst van Soldado de deur naar de Kuip iets verder open.

“Ik ben al jaren fan van Van Persie”, zegt Giovanni van Bronckhorst, trainer van Feyenoord, in gesprek met de NOS. “Nee, hij is geen Dirk Kuyt. Het zijn twee totaal verschillende type spelers, die kan je niet met elkaar vergelijken. Wat je de laatste weken of maanden merkt, is dat er veel wordt gepraat en geschreven. Vooral over Robin.”

“Hij heeft al meerdere keren uitgesproken dat het mooi zou zijn om, net zoals wat Dirk en ik hebben gedaan, zijn carrière af te sluiten bij Feyenoord. Maar zijn carrière duurt nog niet maar een aantal maanden”, besluit de trainer. Het contract van Van Persie bij Fenerbahce loopt door tot medio 2018. 
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 augustus 2017 - 00:53   quote  deeplink  

(https://youtu.be/bhlp-ytJP3M)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Eerst overwinning, daarna veldspel''

209m3vb.jpg

Giovanni van Bronckhorst zag Feyenoord vandaag de eerste drie punten van het nieuwe Eredivisie-seizoen pakken. In het eerste competitieduel werd geen fout gemaakt: 2-1. FC Twente maakte het de Rotterdammers wel lastig in De Kuip.

''Het belangrijkste is de overwinning vandaag, zeker in de eerste wedstrijd van het seizoen'', begint de trainer tegenover Fox Sports. ''Daarna komt het veldspel en wat we nog kunnen verbeteren. Ik vond ons in de eerste helft van de wedstrijd iets te statisch.''

FC Twente liet vooral Eric Botteghin de opbouw verzorgen. ''Dan verwacht je diepte van de middenvelders en de aanvallers. Je moet FC Twente dan dwingen om te verdedigen door ze erachter te leggen. In de tweede helft deden we dat wat meer.''

Dergelijke wedstrijden zal de landskampioen nog vaak krijgen. ''We moeten ons daartegen wapenen. Onze status is veranderd, daar zijn we trots op. Maar we moeten nog steeds elke wedstrijd winnen, week op week. Vorig jaar hadden we de gunfactor, maar het kampioenschap was verdiend. Ploegen zijn altijd gemotiveerd tegen de topclubs.''
van geil
 van geil - zondag 13 augustus 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 17:13 schreef RenatoBos het volgende:
Van Bronckhorst: ''Eerst overwinning, daarna veldspel''

[ afbeelding ]

Giovanni van Bronckhorst zag Feyenoord vandaag de eerste drie punten van het nieuwe Eredivisie-seizoen pakken. In het eerste competitieduel werd geen fout gemaakt: 2-1. FC Twente maakte het de Rotterdammers wel lastig in De Kuip.

''Het belangrijkste is de overwinning vandaag, zeker in de eerste wedstrijd van het seizoen'', begint de trainer tegenover Fox Sports. ''Daarna komt het veldspel en wat we nog kunnen verbeteren. Ik vond ons in de eerste helft van de wedstrijd iets te statisch.''

FC Twente liet vooral Eric Botteghin de opbouw verzorgen. ''Dan verwacht je diepte van de middenvelders en de aanvallers. Je moet FC Twente dan dwingen om te verdedigen door ze erachter te leggen. In de tweede helft deden we dat wat meer.''

Dergelijke wedstrijden zal de landskampioen nog vaak krijgen. ''We moeten ons daartegen wapenen. Onze status is veranderd, daar zijn we trots op. Maar we moeten nog steeds elke wedstrijd winnen, week op week. Vorig jaar hadden we de gunfactor, maar het kampioenschap was verdiend. Ploegen zijn altijd gemotiveerd tegen de topclubs.''
2 de alinea helemaal raak.
Arme Botteghin zag een muur van stilstaande spelers, Jorgensen bood zich in de 1ste helft 1 keer aan.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:05 schreef van geil het volgende:

[..]

2 de alinea helemaal raak.
Arme Botteghin zag een muur van stilstaande spelers, Jorgensen bood zich in de 1ste helft 1 keer aan.
Juist ja, hoorde er verschillende afgeven op Botteghin, maar hij kon echt de bal niet kwijt voorin enkel breed..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 augustus 2017 - 19:09   quote  deeplink  

(https://youtu.be/WpJthmK7P6I)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 augustus 2017 - 20:42   quote  deeplink  

(https://youtu.be/mq193YXSLXU)
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2017 - 14:44   quote  deeplink  
Eerder wisselen!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 augustus 2017 - 14:57   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Moesten de wedstrijd eerder beslissen''

3327xww.jpg

Feyenoord heeft de eerste uitwedstrijd van het nieuwe Eredivisie-seizoen gewonnen. De landskampioen wist in het Van Donge & De Roo Stadion met 1-0 te winnen van stadsgenoot Excelsior. Opnieuw drie punten voor de Rotterdamse club, maar gemakkelijk ging het niet. Zo zag ook hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst.

“De drie punten zijn altijd het belangrijkste, daar ben ik blij mee”, zegt de trainer tegenover FOX Sports. “Ik ben ook blij met het spel. Zeker het eerste halfuur, ik denk dat wij heel goed speelden. In die periode moesten we de wedstrijd beslissen.”

“We kwamen goed op een voorsprong door een fantastische goal van JP”, vervolgt hij. “Daarna kregen we nog een grote kans via Nicolai, toen moesten we toeslaan maar dat hebben we niet gedaan. Met name de tweede helft was minder. Je ziet dat zij vaker diep gaan spelen, wij moeten daarin slimmer zijn.”

“Al met al een verdiende overwinning, maar ik denk dat we het wel te lang spannend hebben gehouden. Ik vond ons een hoog niveau halen, in de tweede helft minder. Je moet dan doen wat er wordt gevraagd en het zakelijk uitspelen.
van geil
 van geil - zondag 20 augustus 2017 - 15:03   quote  deeplink  
Het zal wel, hoog niveau ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 augustus 2017 - 15:05   quote  deeplink  
Ja die snapte ik ook niet..
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2017 - 15:05   quote  deeplink  
Voor dit veld dan.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 augustus 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 15:05 schreef Stylzz het volgende:
Voor dit veld dan.
Dat zei ie er niet bij..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 augustus 2017 - 17:17   quote  deeplink  

(https://youtu.be/dCnj95b8PgM)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 augustus 2017 - 19:53   quote  deeplink  

(https://youtu.be/zaifzPWME0E)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:30   quote  deeplink  
Gio heeft ook een paar aardige moves dan..

https://mobile.twitter.com/Feyenoord/status/899895422562557952/video/1
van geil
 van geil - dinsdag 22 augustus 2017 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:53 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
(https://youtu.be/zaifzPWME0E)
Zou wat zijn zeg, als hij gewoon zegt, wat moet ik er in godsnaam mee, die rukker.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 augustus 2017 - 15:09   quote  deeplink  
''Ik was niet over de hele wedstrijd tevreden''

209m3vb.jpg

Feyenoord is er weer in geslaagd om ook zijn tweede thuiswedstrijd in de Eredivisie winnend af te sluiten. Tegen Willem ll werd met 5-0 gewonnen. Giovanni van Bronckhorst is een tevreden coach. De laatste wedstrijden was er kritiek op het spel van de landskampioen, maar vandaag werd Willem ll overklast.

“Winnen is altijd mooi, dan ook nog met vijf doelpunten en de nul houden. Ik was niet over de hele wedstrijd tevreden, vooral in het eerste kwartier werden er soms slordige keuzes gemaakt. Het was dan ook mooi om te zien dat er daarna goed gereageerd werd”, stelt Gio tevreden vast in gesprek met FOX Sports.

Vandaag maakte Cheikh Touré op 16-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste van Feyenoord. ''Mooi dat we Cheick konden brengen. Hij is pas 16, maar heeft veel potentie en is voor zijn leeftijd al heel ver.'' De aanvaller is hiermee na Wijnaldum de jongste debutant ooit voor de Rotterdamse club.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 augustus 2017 - 16:55   quote  deeplink  

(https://youtu.be/W5Vlh1BK3yw)
JanM
 JanM - maandag 28 augustus 2017 - 19:48   quote  deeplink  
Te zwakke tweede helft, maar TOP dat hij Toure liet debuteren!
MightyAce
 MightyAce - maandag 28 augustus 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 19:48 schreef JanM het volgende:
Te zwakke tweede helft, maar TOP dat hij Toure liet debuteren!
Ja verbaasde me.
Els
 Els - maandag 28 augustus 2017 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 14:44 schreef MMM het volgende:
Eerder wisselen!!!!
Jij moet blij zijn met de wedstrijd tegen Willem II.....
VVout
 VVout - dinsdag 29 augustus 2017 - 00:08   quote  deeplink  
Is dat zo, had je de tweede helft met de wissels niet gewoon vrijuit moeten voetballen. Ga ze lekker dollen en jammer dan als het fout gaat, de wedstrijd gaan ze toch niet meer kantelen. Geloof niet dat het publiek het verdient heeft de tweede helft in slaap te vallen, ga ze lekker dollen en jennen. Lekker de bal rond laten gaan net zo lang dat ze er ziek van worden en elke keer als ze een steekje laten vallen afstraffen.
MMM
 MMM - woensdag 30 augustus 2017 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 22:37 schreef Els het volgende:

[..]

Jij moet blij zijn met de wedstrijd tegen Willem II.....
Hahaha nou niet op deze manier
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 september 2017 - 10:24   quote  deeplink  
'Gio': ''Ik zie mezelf totaal niet als een held''

cbGsgVFn.jpg

Giovanni van Bronckhorst staat op de cover van de nieuwe editie van Life After Football. Het tijdschrift van oud-Feyenoorder Regi Blinker heeft als thema ‘helden’. Ondanks dat hij op de cover van het blad staat, ziet de trainer van Feyenoord zichzelf niet als een held.

“Nee, ik zie mezelf totaal niet zo”, zegt de trainer in Feyenoord TV. “Het zit ook niet in mijn karakter om mezelf te zien als held of icoon. Ik ben natuurlijk wel trots op wat ik heb bereikt en wat ik de mensen heb kunnen geven met Feyenoord samen met mijn staf en de spelers. We hebben veel mooie momenten mogen meemaken, de afgelopen jaren. Daar ben ik wel trots op.”

“Gio is in heel Nederland wel een held”, stelt Blinker. “In de zin dat hij zoveel heeft betekent voor het Nederlands voetbal. Daarnaast ook omdat hij als trainer heel snel grote successen heeft behaald. Eigenlijk denk ik dat hij twee seizoenen geleden een moeilijk seizoen had, met zeven nederlagen achter elkaar. Toch is hij op zijn honk gebleven en er heel sterk uitgekomen.”

“Heel het land waardeert dat en dat vind ik bijzonder”, vervolgt de oud-speler van Feyenoord. “Giovanni kennende is hij daar altijd heel nuchter en gewoon onder gebleven, hij is altijd zichzelf gebleven. Dat waardeer ik nog wel het meeste in hem.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 13:15   quote  deeplink  

(https://youtu.be/tzduDfANHPk)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 21:05   quote  deeplink  
'Gio' niet tevreden: ''Dat kan je de wedstrijd kosten''

465Br0YX.jpg

Giovanni van Bronckhorst kijkt met gemengde gevoelens terug op de wedstrijd van Feyenoord tegen Heracles. De trainer zag zijn ploeg overtuigend beginnen in Almelo, maar maakte het later onnodig spannend. Uiteindelijk stelde de landskampioen wel de overwinning veilig.

“Over de tweede helft ben ik zeker niet tevreden", zegt de trainer tegenover FOX Sports. "De eerste helft spelen we fantastisch en komen we verdiend op een voorsprong. In die fase beslissen we de wedstrijd. Als je in de tweede helft dan zo speelt, met name het tweede deel, roep je de problemen op jezelf af. Dat mag niet en zo kom je onnodig in de problemen.”

“Met name tijdens de eerste helft spelen we simpel. We spelen makkelijk rond en houden het spel snel. Als je het tempo hoog weet te houden kan je er makkelijk doorheen komen. In de tweede helft doen we dat minder. We zoeken moeilijkere oplossingen en dat kan je de wedstrijd kosten.”
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 21:37   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘TE GROOT CONTRAST TUSSEN BEIDE HELFTEN’

MoZeevde.jpg

Giovanni van Bronckhorst stond na afloop van de 2-4 overwinning op Heracles Almelo met gemengde gevoelens de pers te woord. Hieronder lees je de reactie van Feyenoords hoofdtrainer.

‘De wedstrijd mag niet zo verlopen als je in de rust met 0-3 voorstaat,’ begon Van Bronckhorst zijn terugblik. ‘We speelden niet meer in onze taak en maakten verkeerde keuzes aan de bal. Dat het uiteindelijk nog zo spannend werd in de slotfase lag aan onszelf. Als we zo hadden gespeeld als in de eerste helft was er niks aan de hand geweest.’

Voor rust had Van Bronckhorst genoten van zijn ploeg. ‘We speelden in de eerste helft het beste voetbal van dit seizoen. Als we zo zouden blijven spelen, hadden we nog één of twee goals gemaakt. Het contract tussen beide helften was te groot. Dat mag niet. Je moet er negentig minuten staan en niet zestig of zeventig.’

Kopzorgen had Van Bronckhorst ook over Nicolai Jørgensen, die na 22 minuten uitviel met een hamstringblessure. ‘Dat ziet er niet positief uit. We moeten zondag verder onderzoeken hoe ernstig zijn blessure is, maar de kans is groot dat hij de wedstrijd tegen Manchester City mist. Vanaf morgen gaan we ons volledig focussen op dat duel.’
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 september 2017 - 22:28   quote  deeplink  

(https://youtu.be/boeHRdGtwZo)
van geil
 van geil - zaterdag 09 september 2017 - 23:52   quote  deeplink  
Het gas erop houden Gio in de Eredivisie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.1042108