BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 september 2017 - 00:36   quote  deeplink  
Precies, liever gokken op nieuwe CL-miljoenen in het volgende seizoen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 september 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 september 2017 - 23:52 schreef van geil het volgende:
Het gas erop houden Gio in de Eredivisie
Dat is gisteren duidelijk gebleken..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 september 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Van Gaal: ''Compliment waard hoe Gio dat bij Feyenoord doet''

cX86DdYP.jpg

Feyenoord speelt woensdag zijn eerste Champions League-wedstrijd van het seizoen. De Rotterdammers zijn ingedeeld in een op papier zware poule met Shakhtar Donetsk, Manchester City en Napoli. Louis van Gaal verwacht dat de club het lastig gaat krijgen.

"Alleen in de teamfactor zie ik kansen”, zegt Van Gaal tegenover het Algemeen Dagblad. “Daarin kunnen ze beter zijn dan Manchester City, Napoli of Shakhtar Donetsk. Zo zijn ze ook kampioen geworden, door de cohesie tussen staf en spelers, want individueel was hun selectie niet beter dan bij Ajaks en PSV. Ze hebben nu ook weer in die geest ingekocht."

Het kampioenschap is wel reeël, aldus de oud-bondscoach. "Als ik nu moest zeggen wie kampioen wordt, zou ik weer voor Feyenoord kiezen. Alleen zal Feyenoord ook het nadeel van de Champions League gaan voelen. De extra wedstrijden zijn een aanslag op de competitieduels. Dan zijn we weer terug bij het begin van dit interview en hoe  coaches een proces leiden. Ik vind het echt een compliment waard hoe Van Bronckhorst dat bij Feyenoord doet."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2017 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 september 2017 - 19:11   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘TERUGKEER IN CHAMPIONS LEAGUE GEEFT SPECIAAL GEVOEL’

aHqRxZaV.jpg

Na de zege op Heracles Almelo richtte Feyenoord vanaf maandag de focus helemaal op de Champions League-wedstrijd tegen Manchester City. Trainer Giovanni van Bronckhorst kijkt er naar uit om met zijn ploeg te acteren op het hoogste podium van Europa.

‘Het is speciaal,’ zegt Van Bronckhorst in gesprek met Feyenoord TV over de terugkeer in de Champions League. ‘Ik heb als speler de Champions League gewonnen met Barcelona. Het is voor mij een competitie met heel veel mooie herinneringen aan mooie wedstrijden die ik heb gespeeld. Niet alleen voor Barcelona, Glasgow Rangers en Arsenal maar ook in mijn eerste periode bij Feyenoord.’

‘De ervaring zal voor mij als coach nu iets anders zijn,’ vervolgt Van Bronckhorst. ‘Maar voor de ervaring en ontwikkeling van mijn spelers is het van heel veel waarde om in de Champions League te acteren tegen een absolute topploeg te acteren.’

Want een absolute topploeg, dát is Manchester City volgens Van Bronckhorst zonder twijfel. ‘Het is een ploeg die de kwaliteiten heeft om het toernooi uiteindelijk ook te winnen. Dat zie je ook terug in de wedstrijden die je bekijkt van Manchester City en de spelers die je dan ziet. Als je die beelden ziet en kijkt wat ons te wachten staat, dan zullen wij de gehele wedstrijd ons niveau moeten halen.’
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 september 2017 - 20:29   quote  deeplink  

(https://youtu.be/_9gbWWhIl7g)
van geil
 van geil - maandag 11 september 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2017 - 19:11 schreef RenatoBos het volgende:
VAN BRONCKHORST: ‘TERUGKEER IN CHAMPIONS LEAGUE GEEFT SPECIAAL GEVOEL’

[ afbeelding ]

Na de zege op Heracles Almelo richtte Feyenoord vanaf maandag de focus helemaal op de Champions League-wedstrijd tegen Manchester City. Trainer Giovanni van Bronckhorst kijkt er naar uit om met zijn ploeg te acteren op het hoogste podium van Europa.

‘Het is speciaal,’ zegt Van Bronckhorst in gesprek met Feyenoord TV over de terugkeer in de Champions League. ‘Ik heb als speler de Champions League gewonnen met Barcelona. Het is voor mij een competitie met heel veel mooie herinneringen aan mooie wedstrijden die ik heb gespeeld. Niet alleen voor Barcelona, Glasgow Rangers en Arsenal maar ook in mijn eerste periode bij Feyenoord.’

‘De ervaring zal voor mij als coach nu iets anders zijn,’ vervolgt Van Bronckhorst. ‘Maar voor de ervaring en ontwikkeling van mijn spelers is het van heel veel waarde om in de Champions League te acteren tegen een absolute topploeg te acteren.’

Want een absolute topploeg, dát is Manchester City volgens Van Bronckhorst zonder twijfel. ‘Het is een ploeg die de kwaliteiten heeft om het toernooi uiteindelijk ook te winnen. Dat zie je ook terug in de wedstrijden die je bekijkt van Manchester City en de spelers die je dan ziet. Als je die beelden ziet en kijkt wat ons te wachten staat, dan zullen wij de gehele wedstrijd ons niveau moeten halen.’
Kijk hem zitten dan, heerlijk mens.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 19:04   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘UITDAGING OM TEGEN EUROPESE TOPCLUB TE SPELEN’

B9rGfhMz.jpg

Giovanni van Bronckhorst herhaalde dinsdagavond ten overstaan van tientallen journalisten wat hij een dag eerder al zei in Feyenoord TV: Manchester City is een ploeg die de potentie heeft om de Champions League te winnen. Toch heeft de trainer van Feyenoord vertrouwen in een goed resultaat tegen de Engelse topclub, zo vertelde hij tijdens de persconferentie in De Kuip.

‘Het is een grote uitdaging om te spelen tegen een club die de Champions League kan winnen,’ vertelde Van Bronckhorst aan zowel Nederlandse als Engelse journalisten die zich voor de persconferentie hadden verzameld in De Kuip. ‘Wij vormen een goed collectief en we weten dat we zeker thuis een goed resultaat kunnen halen. We hebben de afgelopen jaren vaker van grote teams gewonnen.’

Van Bronckhorst gaf toe de wedstrijd van woensdagavond al een aantal keren te hebben afgespeeld in zijn hoofd. ‘Het mooiste scenario? Dat is natuurlijk dat we winnen. Winnen is mogelijk, dat is altijd mogelijk. Maar we moeten wel reëel zijn. Het wordt heel moeilijk omdat we echt tegen een topteam gaan spelen.’

Van de aanwezige journalisten kreeg Van Bronckhorst ook veel vragen over zijn opstelling en strijdwijze voor morgen, ook omdat onder meer Nicolai Jorgensen en Ridgeciano Haps niet beschikbaar zijn. ‘We zullen het moeten doen met de spelers die er morgen zijn. Dat zij er niet bij zijn, verandert niets aan mijn strijdplan,’ aldus Van Bronckhorst. ‘We hebben gekeken naar de sterktes van City en waar er iets te halen valt voor ons. Het zal voor ons zaak zijn om het compact te houden en de momenten te pakken waarin we eruit kunnen komen.’
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 september 2017 - 19:04   quote  deeplink  

(https://youtu.be/Cw9_r8lFEHE)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 september 2017 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 september 2017 - 19:14   quote  deeplink  
In dit geval is Gio's nuchtere kijk plezierig.
MMM
 MMM - woensdag 13 september 2017 - 23:28   quote  deeplink  
Gefaald vandaag. En nee tuurlijk hadden we never gewonnen vandaag maar toch.

Kramer laten starten was dom. Wissel Berghuis begreep ik niet.

Verzin wat anders voor zondag aub.
van geil
 van geil - woensdag 13 september 2017 - 23:34   quote  deeplink  
1-5-2-3 is echt n heel raar systeem .
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 06:27   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘WE ZIJN NIET IN DE WEDSTRIJD GEKOMEN’

OqI0MtzE.jpg

Giovanni van Bronckhorst kon na de 0-4 nederlaag tegen Manchester City niet anders concluderen dat het verschil tussen zijn ploeg en de tegenstander te groot was. De Feyenoord-trainer sprak dan ook van een teleurstellende Champions League-avond.

‘Het was de eerste keer op dit niveau voor mijn spelers. Dan is het niet goed voor het vertrouwen als je binnen twee minuten 0-1 achter staat,’ aldus Van Bronckhorst, die ook kritisch was op zijn ploeg. ‘Bij die eerste goal verdedigden we niet goed. Een corner werd snel genomen en er ontstond een twee-tegen-éénsituatie. Wellicht had dat te maken met spanning. Hoe dan ook maakte die goal het voor ons een stuk moeilijker, zeker op dit niveau.’

Volgens Van Bronckhorst is zijn ploeg ‘geen moment in de wedstrijd gekomen’. ‘We kregen geen grip op Manchester, mede doordat zij veel bewegen zonder bal. In de tweede helft hebben we met het inbrengen van Jens Toornstra van Steven Berghuis het middenveld versterkt en kregen we iets meer grip op de wedstrijd. We wilden ook iets meer de bal hebben dan in de eerste helft, maar uiteindelijk was het verschil te groot vanavond.’

‘Het resultaat was teleurstellend, maar we moeten ook positieve dingen uit deze wedstrijd halen,’ besloot Van Bronckhorst. ‘We hebben kennis gemaakt met het allerhoogste niveau en die ervaring is goed voor mijn spelers. Er is na één wedstrijd nog niets verloren, maar we weten dat het een heel zware poule is. In de volgende wedstrijden tegen Napoli en Shakhtar zullen we moeten laten zien dat we hiervan geleerd hebben.’
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 11:27   quote  deeplink  
Buitenlandse media: ''Tactiek Van Bronckhorst desastreus''

jPsxLCHp.jpg

Feyenoord verloor gisteren met 0-4 in De Kuip van Manchester City. De buitenlandse media zijn hard in hun oordeel over de Rotterdamse club en de tactiek waarmee de landskampioen het veld werd ingestuurd.

El Mundo Deportivo schrijft dat de fout van Tonny Vilhena symbool stond voor Feyenoord. "Hij maakte een kinderlijke fout bij het eerste doelpunt, zoiets mag niet gebeuren als je mee wilt doen in de Champions League. De Kuip wordt altijd geroemd, maar Feyenoord was nergens voor zijn fanatieke publiek."

The Daily Mail is vooral kritisch op de trainer van Feyenoord. ''De tactiek van Van Bronckhorst was gewoonweg desastreus. De coach selecteerde een aantal spelers die normaal niet vaak in actie komen en dat kon je wel zien ook, het zorgde voor opgetrokken wenkbrauwen. Feyenoord komt uit het land van het totaalvoetbal, maar dat is wat City speelde.''

De Engelse krant gaf bijna elke Feyenoorder een onvoldoende. Alleen Brad Jones en Steven Berghuis ontvingen voor hun optreden tegen Manchester City een zes. Sofyan Amrabat, Miquel Nelom, Jan-Arie van der Heijden en Jean-Paul Boëtius kregen een vier. Van Bronckhorst kreeg een vijf.

"De terugkeer van Feyenoord in de Champions League moest één groot feest worden", stelt France Football. Het team van Van Bronckhorst werd echter overklast: qua ervaring, op tactisch gebied, maar bovenal wat betreft kwaliteit.'' Marca is kritisch op Vilhena tijdens de 0-1. "Wil je meetellen, dan moet je wel beschikken over benen die doen wat jij wilt."

"City werd woensdag behoorlijk geholpen door het zwakke verdedigen van Feyenoord", stelt de BBC. "De 1-0 van John Stones belandde in het doel na een komisch onzinnige poging van Tonny Vilhena om de bal van de lijn te halen. De goal van Sergio Aguero kwam voort uit sterk positiespel van City, maar bij het doelpunt van Gabriel Jesus en de tweede van Stones kon iedereen zien dat Feyenoord in verdedigend opzicht simpelweg tekortschoot." 
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 11:30   quote  deeplink  
''Je hoeft geen medelijden te hebben met ons''

CXzdU54c.jpg

Giovanni van Bronckhorst kon na de 0-4 nederlaag tegen Manchester City niet anders concluderen dat het verschil tussen zijn ploeg en de tegenstander te groot was. ''Dit is de kennismaking met het allerhoogste niveau,'' zegt de trainer van Feyenoord in gesprek met de NOS.

''Bij die eerste goal verdedigden we niet goed. Een corner werd snel genomen en er ontstond een twee-tegen-éénsituatie. Wellicht had dat te maken met spanning. Hoe dan ook maakte die goal het voor ons een stuk moeilijker, zeker op dit niveau.''

Van Bronckhorst zoekt nog naar antwoorden. Waarom ging het zo snel mis tegen de sterren van Pep Guardiola? "Ik denk dat het de spanning was. Je hoeft geen medelijden te hebben met ons. Ik ben blij dat we in de Champions League spelen, maar je ziet dat het verschil te groot is."

''We hebben kennis gemaakt met het allerhoogste niveau en die ervaring is goed voor mijn spelers. Er is na één wedstrijd nog niets verloren, maar we weten dat het een heel zware poule is. In de volgende wedstrijden tegen Napoli en Shakhtar zullen we moeten laten zien dat we hiervan geleerd hebben.''
Appie53
 Appie53 - donderdag 14 september 2017 - 11:57   quote  deeplink  
Spelen met 2 middenvelders? Laat dan tenminste de 3 spelen als altijd. maw 532.
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 12:17   quote  deeplink  
Bronckie krijgt er van langs in de media
VVout
 VVout - donderdag 14 september 2017 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 11:57 schreef Appie53 het volgende:
Spelen met 2 middenvelders? Laat dan tenminste de 3 spelen als altijd. maw 532.
Verdedigers kunnen een linie naar voren, doe je dat met 2 verdedigersspeel je 3-4-3 enz.
Ga het niet allemaal opnoemen, maar je moet van die statische denkpatronen af. Ik vind ze een belemmering voor creatief voetbal. Kijk ter plaatse wat werkt en hoe je de tegenstander er mee op het verkeerde been krijgt.

City om het verhaal aan te sluiten is gewoon een maat te groot, zeker als je zo vroeg al een tegendoelpunt dor de benen glipt. Je kan dan van alles bedenken, je gaat dan gewoon kopje onder en moet je niet al te lang over gaan zeuren.

Draad weer oppakken zondag en schrijvend Nederland de mond snoeren, inclusief die lampies.
MMM
 MMM - donderdag 14 september 2017 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 12:17 schreef ar het volgende:
Bronckie krijgt er van langs in de media
Op basis van gisteren logisch.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 12:17 schreef ar het volgende:
Bronckie krijgt er van langs in de media
En terecht..
VVout
 VVout - donderdag 14 september 2017 - 16:00   quote  deeplink  
Met nauwelijks te overbruggen krachtsverhoudingen probeer je wat, het zeurvolk heeft weer de grootste snavel.
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 16:09   quote  deeplink  
Fout 1
Je begint met Kramer.
Klaar..
Zoon van Geile (g-ch
 Zoon van Geile (g-ch - donderdag 14 september 2017 - 16:10   quote  deeplink  
Met deze opstelling en uiteindelijke uitvoering had je in de rust de eer aan jezelf moeten laten en lekker vervroegd een cooling down moeten gaan lopen.
Krachtsverschil inderdaad groot, maar met een beetje logisch verstand had je Kramer en Nelom nooit mogen laten spelen. En als je al blij bent CL te spelen dat ga je al met de verkeerde instelling het veld in. Amrabat zeldzaam lichtpuntje.
Zoon van Geile (g-ch
 Zoon van Geile (g-ch - donderdag 14 september 2017 - 16:13   quote  deeplink  
Zag op een gegeven moment 3 aanvallers, 7 man van ons in de 16 voorbij lopen. Koekoek... verzin je toch niet! En bottegin op Aguero, slimme zet haha...
Kan tegen pisvee alleen maar beter worden...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 september 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 16:09 schreef ar het volgende:
Fout 1
Je begint met Kramer.
Klaar..
En Nelomlomlomlom
VVout
 VVout - donderdag 14 september 2017 - 17:02   quote  deeplink  
Ongelofelijk, dadelijk vinden jullie nog dat Gio moet opstappen. Die heeft wat geprobeerd en hopelijk heeft ie en bepaalde spelers er iets van opgestoken wat ons in de toekomst verder helpt. Maar hem afbranden na z'n voorspelbaar debacle vind ik echt niet kunnen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 september 2017 - 17:13   quote  deeplink  
Geen schande om van Manchester City te verliezen, het is tenslotte geen Rosenborg.
VVout
 VVout - donderdag 14 september 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 17:13 schreef Stylzz het volgende:
Geen schande om van Manchester City te verliezen, het is tenslotte geen Rosenborg.
In mijn ogen de enig juiste conclusie, verder niet groter maken dan het is.
Appie53
 Appie53 - donderdag 14 september 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 17:02 schreef VVout het volgende:
Ongelofelijk, dadelijk vinden jullie nog dat Gio moet opstappen. Die heeft wat geprobeerd en hopelijk heeft ie en bepaalde spelers er iets van opgestoken wat ons in de toekomst verder helpt. Maar hem afbranden na z'n voorspelbaar debacle vind ik echt niet kunnen.
Nee natuurlijk niet! Seizoen is net begonnen, groep moet groeien met de nieuwe- lingen.
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Je hebt gelijk VV.
Maar je moet Kramer gewoon niet opstellen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 september 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Trainer en spelers waren naïef. Spelers bloednerveus, helemaal als de 0-1 snel valt.
City was in die fase op stoom.
0-4 en verder niet moeilijk doen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 september 2017 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 17:13 schreef Stylzz het volgende:
Geen schande om van Manchester City te verliezen, het is tenslotte geen Rosenborg.
Of Heracles..
van geil
 van geil - donderdag 14 september 2017 - 20:47   quote  deeplink  
Ik heb werkelijk geen idee wat nu de intentie was van dit systeem???
En de uitspraak van Gio , ik wil vastigheden behouden slaat al helemaal nergens op.
Werkelijk alles en iedereen had een andere taak , op de 3 voorste en Jones na
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 september 2017 - 20:49   quote  deeplink  
Was logisch geweest zonder Kramer en met nog een middenvelder.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 september 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Niet dat dit alles iets had uitgemaakt.
van geil
 van geil - donderdag 14 september 2017 - 20:53   quote  deeplink  
Ja, en Amrabat er eigenlijk ook nog bij.
van geil
 van geil - donderdag 14 september 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 20:52 schreef FR-Henk het volgende:
Niet dat dit alles iets had uitgemaakt.
Ik denk heel veel.
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 20:56   quote  deeplink  
Wel wat denk ik ja.
Maar als je de eerste goal zo weg geeft, dan ist al klaar
van geil
 van geil - donderdag 14 september 2017 - 21:00   quote  deeplink  
En we hadden ons spel kunnen spelen.
De kracht van de middenvelders , pressie zetten kon niet 2 tegen 4 a 5 man.
Dus moesten ze inzakken en wat terug verdedigen ; dodelijk.
Nu kon City vol op de pressie , met gemak .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 september 2017 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 september 2017 - 21:01   quote  deeplink  
Gio koos voor een afwachtende opstelling. Achteraf bezien heeft ie het middenveld weggegeven, maar met een 4-4-2 zou het slome centrale duo helemaal worden overlopen. Kwaliteitsverschil, tussen de linies lopen etc, balvaardigheid, gogme, het was allemaal te veel.
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Sowieso had je het wel afgelegd hoor.
Maar het had zeker anders gekund
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 september 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 21:01 schreef FR-Henk het volgende:
Gio koos voor een afwachtende opstelling. Achteraf bezien heeft ie het middenveld weggegeven, maar met een 4-4-2 zou het slome centrale duo helemaal worden overlopen. Kwaliteitsverschil, tussen de linies lopen etc, balvaardigheid, gogme, het was allemaal te veel.
Daarom was 532 logischer
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Wellicht tegen Napoli een andere setting
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 september 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 21:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daarom was 532 logischer
Zonder Kramer sowieso.
van geil
 van geil - donderdag 14 september 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 21:03 schreef ar het volgende:
Sowieso had je het wel afgelegd hoor.
Maar het had zeker anders gekund
Maar dan had het minimaal op een wedstrijd geleken.
Nu was het Breukelen tegen een topclub.
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 21:07   quote  deeplink  
Kramer heeft toch nog wat losgemaakt.
Veel discussie
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 september 2017 - 21:09   quote  deeplink  
Nee, Kramer is history.
In Frankrijk komen de beelden 2 jaar later binnen.
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 21:05 schreef van geil het volgende:

[..]

Maar dan had het minimaal op een wedstrijd geleken.
Nu was het Breukelen tegen een topclub.
Klopt.
De extreem vroege 0-1 hielp natuurlijk niet mee.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 september 2017 - 21:18   quote  deeplink  
0-2 en 0-3 was kleuterniveau.
Botteghin zakte ook door het ijs.
ar
 ar - donderdag 14 september 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Schrijnend ja
van geil
 van geil - donderdag 14 september 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Vond ik niet, die haalde nog relatief veel weg.
Hij en van der heijden moesten steeds uitstappen omdat Nelom en Juste lucht aan het dekken waren , of ergens op de middenlinie stonden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!









0.0879561