BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Moet Ajax weer terug naar eigen huisstijl?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 maart 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Ajax is Ajax niet meer , het heeft geen eigen speelstijl meer , is afhankelijk van momenten van de aanvallers , hoe kan t dat een club die groot is geworden door zijn eigen stijl zich zo laat verlagen? Je mag toch verwachtten dat je met een trainersstaf allemaal met Ajaxachtergrond de typische Ajax-stijl op t veld laat zien????????? maar nee hoor , elke week andere taktiek , spelers elke keer op andere posities , spelers als individu verheven zich boven t systeem ............... nou beste mensen zeggen jullie maar hoe dit opgelost kan worden , Marco lukt het alvast niet.......................................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2009 door Boudewijn --
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Maar ja, wat is die eigen speelstijl? Met een diepe spits en een uitgesproken linker- en rechterspits. En die heeft Ajax niet (meer). Ajax preveleerde jarenlang om een aanzienlijk banksaldo te hebben. De aandeelhouders zijn lang belangrijker voor de Ajaxdirectie geweest dan de supporters. En nu hebben zij dan eindelijk fors in de geldbuidel getast (Sulejmani, Wielaert, Sno, Aisatti et cetera) maar dat zijn nou net geen " typische" Ajaxspelers. Van Sulejmani had ik dat overigens wèl verwacht, maar hij heeft zijn grandioze Heerenveen-vorm kennelijk niet meegenomen naar Amsterdam. Maar hopelijk gaat dat nog wel komen. Toen ook Huntelaar tussendoor voor heel veel geld werd verkocht, zag je het al aankomen dat Ajax het nog moeilijker zou gaan krijgen. En dat typische Ajax-spel kan overigens ook in negatieve zin gevaarlijk zijn. Je moet dan wel de juiste verdedigers hebben, zeg maar de types Krol, Hulshof en Suurbier. Van der Wiel kan dat nu nog niet aan, hoewel ik hem daar wel naar toe zie groeien. Europese ploegen prikken daar op dit moment snel doorheen, of andere "Europees" georiënteerde ploegen als bij voorbeeld PSV. Jarenlang was Ajax immers een willoos slachtoffer van PSV. Op dit moment moet Ajax roeien met de riemen die zij hebben en vervolgens voor het volgend seizoen de huidige selectie (en trainers !) eens tegen het licht houden en zichzelf bovendien de vraag stellen: wat willen wij? Doorgaan zoals nu betekent niets anders dan accepteren dat je een wisselvallige ploeg bent die eerder tegen de subtop aanleunt dan op een kampioenschap mag hopen. Het nieuwe realisme, zeg maar. En Johan Cruijff toch nog maar eens bellen...
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 maart 2009 - 15:29   quote  deeplink  
een kleine aanpassing op de oude stijl mag best maar wat belangrijk is : vastigheid Ajax moet een spelstijl aannemen en die het hele jaar , ongeacht de tegenstander , te hanteren zo deden ze dat altijd , kijk v Gaal is bij AZ ook overgestapt van 4-3-3 naar 4-4-2 maar zorgt er wel voor dat de spelers zich aanpassen aan het systeem en niet andersom! Wat is nu de visie van MvB??? ik zie het niet , u wel?????

en idd , Johan Cruijff is zo gek nog niet maar die hebben ze de deur uit laten schoppen door een startend trainertje............................
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2009 - 15:41   quote  deeplink  
Laat ik vooropstellen dat ik nooit een fan ben geweest van Marco van Basten als trainer, noch bij Oranje, noch bij Ajax. Hij was een wereldspits, misschien wel de beste die Nederland ooit heeft gehad. Maar als coach heeft hij mij nooit kunnen bekoren, dat heb ik via diverse topics al menigmaal geschreven. En inderdaad, hij is nog maar een beginner en dat is nu net waar de schoen wringt: Ajax (en Feyenoord en PSV) behoren altijd een toptrainer te hebben, eentje met een karrenvracht aan ervaring. En dat zie je nu helaas aan het spel van Ajax en dat hoor je tijdens persconferenties. En inderdaad, AZ heeft wel die toptrainer, net als Heerenveen en Twente overigens. Met Marco aan het roer gaan er nog moeilijke tijden aankomen. Of ik moet me wel heel erg vergissen. En waar blijft de heer Coronel met zijn fameuze rapport? Het lijkt er warempel op of die een sabatical heeft opgenomen. Het is althans oorverdovens stil daar. En ondanks dit alles ben ik toch echt een (kritische) Ajaxfan, hoor!
freakie
 freakie - zondag 08 maart 2009 - 16:31   quote  deeplink  
daa moeten ze zeker naar terug.. maar ze missen zoveel spelers en ook egt spelers die ajax iets meer geven.. tot nu toe leonardo(soms ook niet constant en gaat weg) en suarez(die volgend jaar ook gewoon weg is waarschijnlijk..) dan mis je weer 2 sleutel spelers.. oo wacht gabri iss ook iemand die wat extra brengt en die gaat niet weg warschijnlijk maar ja k hoop dat ze een echte spits gaan halen kanu ofzo iemand die sterk is en kan scoren..

oo ja de visie van van basten is wel duidelijk hij wil 1 keer raken toepassen.. ook wil hij zorgen dat er niet zomaar bal verlies geleden wordt maar ja dat lukt hem allemaal niet egt..(verbeek iets?:P haha)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2009 door freakie --
coolman
 coolman - zondag 08 maart 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Waar is onze nieuwe generaal mannen. Ik denk ook mede dat er veel te veel blablabla etc plaats vindt heden ten dage. Wij hebben een credo. Niet lullen maar poetsen.
Marco is geen Michels, die had er flink de wind onder en had respect. Tegen FC Den Haag een gelijkspel halen en tegen volendam uit de beker was in vroege tijden ondenkbaar. Deze ploegen werden met gemak met een nulletje of zeven naar de douche gestuurd. Ik hoop dat de vorm van de spelers snel beter wordt want ik verwacht toch eigenlijk van de spelers als Sulejmani, Wielaert, Assati veel en veel meer. Laatsgenoemde speelde bij Twente de sterren van de hemel na zijn blessure valt hij niet meer echt op.
danny four
 danny four - zondag 08 maart 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Gewoon Marco b der ut kieperen,ben je van alle ellende af.
Thomas
 Thomas - zondag 08 maart 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 17:18 schreef danny four het volgende:
Gewoon Marco b der ut kieperen,ben je van alle ellende af.
En dan? Wat wil je dan? De volgende trainer ook na nog geen seizoen ontslaan?
danny four
 danny four - zondag 08 maart 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Adriaanse nemen die hoef je niet te ontslaan.
bully
 bully - zondag 08 maart 2009 - 20:29   quote  deeplink  
marco heeft wel bewezen dat hij er nog lang niet klaar voor is
en ook niet de echte ajax speelstijl wil hanteren
en het 1 keer raken waar freaky het over heeft dat wil elke trainer
en er zijn er maar weinig die dat er in krijgen
en ajax heeft echt wel de spelers om hun eigen spelstijl te spelen
maar als er constant word verandert en je spelers op de verkeerde plakken zet
en ook nog vaak de verkeerde spelers gebruikt
dan zal er nooit automatisme komen
las hier ook al dat een speler als aisati niet meer opvalt terwijl hij bij twente de sterren van de hemel speelde
wat kan je van een speler verwachten die vandaag zijn eerste volle wedstrijd voor ajax in de competitie speelde
heb de eerste helft en tweede totaan doelpunt van ajax gezien
daarna moest ik weg
maar vond aisatti zeker een aanwinst voor ajax
maardat de spelers met teveel verdedigende opdrachten het veld opgaan
omdat deze trainer niet het lef heeft wat je bij ajax nodig heb
daar kan je spelers niet op afvallen
als er veel meer automatisme komt door een systeem te hanteren
dan geloof ik dat spelers als aisatti sulemani meer zelfvertrouwen krijgen en ook beter gaan presteren
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2009 - 20:46   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met je eens Bully !!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 maart 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Ik vond dat spandoek van ADO erg typisch (Marco`s pannekoekenmix makkelijk te kloppen).Het ergste voor Ajax is nog dat het nog waar is ook.
Danny four heeft gelijk Adriaanse of V/Gaal is het enige medicijn.Evander Sno doet pijn aan je ogen.Begint bij Ajax op mijn club te lijken.1 geluk voor jullie en dat is dat jullie de huur van jullie stadion nog wel kunnen betalen
Krunk
 Krunk - zondag 08 maart 2009 - 23:54   quote  deeplink  
misschien ook even handig om niet elke keer MVB de last op zijn schouders te leggen. maar een spelersgroep die wedstrijden aangaat als tegen: Vitesse, Volendam, Groningen, Heerenveen, Heracles en vandaag tegen ADO dan zie je 1 ding voorop: Het missen van erg belangrijke kansen die een spit van Ajax gewoon hoort te maken. En ten tweede, niet minder belangrijker is het voetballen op een hoopje, terwijl positiespel een van de sterkere punten zou moeten zijn in Amsterdam.
bully
 bully - maandag 09 maart 2009 - 00:34   quote  deeplink  
volgens mij is het de trainer die de groep moet motiveren
en ook het automatisme van het positie spel moet bijbrengen
en met de wisselingen en vreemde opstellingen vind ik het niet vreemd
dat er spelers rondlopen die geen zelfvertrouwen hebben en scherpte
wat mede de oorzaak is van het missen van veel kansen
makker
 makker - maandag 09 maart 2009 - 08:11   quote  deeplink  
Gaan we nu bij elke wedstrijd waarin we punten verliezen beginnen over Van Basten en dat hij moet oprotten. Zo blijft er bij jullie geen trainer over die ooit de kans krijgt om er wat van te maken. Ajax is bezig met een meerjarenplan. Jullie verwachting is direct succes. Dat zal stapsgewijs moeten gaan en met veel vallen en opstaan. Kijk maar eens naar Feyenoord. Die zal komend jaar echt niet direct de sterren van de hemel voetballen en kampioen worden. Geef de trainer en spelers nu eens de tijd om een succes neer te zetten ipv direct te roepen om ontslag. Denk je dat een andere trainer wel in 1 keer de selectie op orde heeft? Ook Van Gaal en Adriaanse zullen de selectie eerst moeten maken naar wat ze willen en dat lukt echt niet in 1 seizoen.

Kijk naar AZ. Vorig seizoen dramatisch gevoetbald maar toch vertrouwen in de coach weten te houden. Vervolgens alleen enkele spelers gekocht en amper iemand verkocht en nu staan ze eerste.

Blijf verdomme achter de club staan!!! Donderdag wacht Marseille en dan is alle steun weer nodig.
johnny1984
 johnny1984 - maandag 09 maart 2009 - 09:56   quote  deeplink  
beste makker, bij ajax mag je toch echt wel verwachten dat ze dit jaar om het kampioenschap mee zouden doen, danwel de titel pakken. Dit spelersmateriaal van Ajax is niet te vergelijken met dat van Feyenoord want met deze groep moet je gewoon kompieon worden. Ik heb van Basten altijd het hand boven het hoofd gehouden maar ben er nu echt klaar mee! Hij weet totaal niet waar hij mee bezig is,het is niet om aan te zien. Geen strijd, geen automatismen, en al helemaal geen goed positiespel (wat gewoon een basisfacet moet zijn). Maar niemand binnen de club durft van Basten hier op aan te spreken, laat staan te ontslaan. Danny Blind zou nooit wat verkeerd over hem durven zeggen, terwijl hij toch echt wel stiekem weet dat Marco niet de geschikte kandidaat is.
danny four
 danny four - maandag 09 maart 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Nog even volhouden dan is het pasen.
makker
 makker - maandag 09 maart 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 09:56 schreef johnny1984 het volgende:
beste makker, bij ajax mag je toch echt wel verwachten dat ze dit jaar om het kampioenschap mee zouden doen, danwel de titel pakken. Dit spelersmateriaal van Ajax is niet te vergelijken met dat van Feyenoord want met deze groep moet je gewoon kompieon worden. Ik heb van Basten altijd het hand boven het hoofd gehouden maar ben er nu echt klaar mee! Hij weet totaal niet waar hij mee bezig is,het is niet om aan te zien. Geen strijd, geen automatismen, en al helemaal geen goed positiespel (wat gewoon een basisfacet moet zijn). Maar niemand binnen de club durft van Basten hier op aan te spreken, laat staan te ontslaan. Danny Blind zou nooit wat verkeerd over hem durven zeggen, terwijl hij toch echt wel stiekem weet dat Marco niet de geschikte kandidaat is.
Ik ben het helemaal eens met je dat de verwachting was dat Ajax dit jaar mee zou kunnen doen om de titel danwel de titel te pakken. Echter is gebleken dat dit op dit moment niet haalbaar is. Dan is het niet gelijk noodzakelijk om je trainer te slachtofferen. Een andere trainer zal ook eerst de tijd nodig hebben om de ploeg naar zijn hand te zetten. En spelers denken heel anders over de inbreng van Van Basten dan dat wij dat als supporters doen. Zo ook de inbreng van Emanuelson afgelopen week in de Voetbal International. "Marco van Basten communiceert eerst over het groepsproces en daarna over het individu, zoals het hoort bij een teamsport. Marco van Basten heeft het lef om intern zijn fouten toe te geven en heeft een duidelijke visie: Als team moet je er staan daarna komen de individuele kwaliteiten vanzelf naar boven." Duidelijke taal van een speler natuurlijk. En geloof mij maar dat een groot deel van de selectie inclusief de technische staf en bestuur er zo over denkt.

Misschien wordt het tijd dat supporters het team en de trainer eens de tijd geven in plaats van gelijk de flinke druk erop te zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door makker --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 09 maart 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Zodra mijn cluppie zich moet redden met spelers van het kaliber Sno begin ik me toch ontzettende zorgen te maken. Ik geloof ook niet dat het ontslaan van /Marco op dit moment de oplossing is. Wel maak ik me zorgen over het scouting en aankoop/verkoop beleid aangezien het volgens mij juist daar in de afgelopen jaren simpelweg ontzettend mis is gegaan. Natuurlijk lijkt het leuk als je een substantieel bedrag voor speles als Wesley, Klaas Jan en Johnny krijgt. Vraag moet dan alleen zijn of je daarmee niet teveel kwaliteiten inlevert om nog op een hoogwaardig niveau voetbal te spelen. Onze huisstijl is volgens mij met name afhankelijk van buitenspelers en de echte kwaliteit zoals wij die vroeger wel hadden of kochten vinden we momenteel niet meer of is simpelweg onbetaalbaar. Droom nog wel eens over Finidi en Overmars hoor...
makker
 makker - maandag 09 maart 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 10:43 schreef Patrick Buisman het volgende:
Zodra mijn cluppie zich moet redden met spelers van het kaliber Sno begin ik me toch ontzettende zorgen te maken. Ik geloof ook niet dat het ontslaan van /Marco op dit moment de oplossing is. Wel maak ik me zorgen over het scouting en aankoop/verkoop beleid aangezien het volgens mij juist daar in de afgelopen jaren simpelweg ontzettend mis is gegaan. Natuurlijk lijkt het leuk als je een substantieel bedrag voor speles als Wesley, Klaas Jan en Johnny krijgt. Vraag moet dan alleen zijn of je daarmee niet teveel kwaliteiten inlevert om nog op een hoogwaardig niveau voetbal te spelen. Onze huisstijl is volgens mij met name afhankelijk van buitenspelers en de echte kwaliteit zoals wij die vroeger wel hadden of kochten vinden we momenteel niet meer of is simpelweg onbetaalbaar. Droom nog wel eens over Finidi en Overmars hoor...
Ben het helemaal eens met betrekking tot het aankoop-/ verkoopbeleid van de afgelopen jaren. Delen daarvan worden op dit moment opgeruimd door Van Basten en consorten. Echter de aankoop van Sno heb ik nooit begrepen en Van Basten ziet dat inmiddels ook wel in. Al kon hij gisteren tegen ADO vanwege alle blessures op het middenveld niet om hem heen. Het is zaak deze speler in de zomerstop kwijt te raken. Buitenspelers zijn er bijna niet meer. Dit komt voor een groot gedeelte door de speelwijze van veel clubs. Die kiezen meer voor een 4-4-2 variant met opkomende middenvelders zoals bij ons Emanuelson opereert. We hadden dan wel Rommedahl, maar die stelde elke wedstrijd opnieuw teleur. Leonardo is ook buitenspeler maar heeft aangetoond alleen als reserve tot zijn recht te komen. Als basisspeler maakt hij teveel onnodige fouten. Zo ook gisteren. Te lang opstomen met de bal en niet kijken naar de ruimte die een andere speler krijgt. De bal wordt dan veel te snel verloren. We zullen moeten wachten tot de zomerstop voordat spelers verkocht / gekocht kunnen worden en hopen dat Ajax dit seizoen toch nog plaats 2 weet te bereiken, waarmee de voorronde van de CL veiliggesteld wordt. Daarnaast spelen we nog in de UEFA Cup en hoop ik persoonlijk dat we de kwartfinale weten te bereiken. Wie weet wat er dan nog in zit Europees gezien.
Thomas
 Thomas - maandag 09 maart 2009 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2009 - 20:03 schreef danny four het volgende:
Adriaanse nemen die hoef je niet te ontslaan.
Laten we niet vergeten dat Adriaanse al eens coach is geweest en ook moest vertrekken. Lijkt me meer dat het probleem ergens anders ligt dan bij de coaches...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 09 maart 2009 - 14:58   quote  deeplink  
Als strijd en inzet ontbreken zoals dit eigenlijk dit gehele seizoen bij ons aller het geval is (gelukkig enige uitzonderingen daargelaten) verliezen wij punten tegen eigenlijk iedere tegenstander die het wel kan opbrengen strijd te leveren...in dat kader wil ik toch wel graag vermeleden dat naar mijn bescheiden mening het mis is gelopen vanaf het moment dat enoh en (soms ook tegelijkertijd) gabri op het middenveld wegvielen...kan echt genieten van een middenveld met deze 2....mag wat mij betreft aangevuld worden met Aisatti alhoewel die het eerst ook nog maar eens moet gaan brengen na een erg lange blessureperiode...ik mis simpelweg een paar jongens die kosten wat het kost de overwinning uit het vuur willen slepen....
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Marco is als een kip zonder kop begonnen met geld te smijten maar alleen in aanvallend opzicht 28 miljoen voor 3 spelers (Sulejmani,Cvitanich,Aissatti) toen was zijn geld op en kwam hij tot de conclusie dat ie wat balans miste , uit nood kocht hij toen maar Sno wat natuurlijk vanaf dag 1 een miskoop is gebleken , als Marco nou s rustiger was gaan nadenken en zijn geld wat beter verdeeld had , had hij bijv. Stijn Schaars kunnen kopen een speler die echt een elftal bij de hand neemt en voor balans zorgt , dus al t gelul over team in opbouw : me reet ! Dit is gewoon falen van de technische leiding en die leiding is MvB , verder heeft niemand wat te vertellen MvB is de baas en toen JC tegengas gaf moest ie oprotten! Succes jongens met MvB , ik heb vanaf dag 1 gezegd (lees mijn oude recencies er maar op na!) dat Marco Ajax kapot en bankroet zou maken : HIJ IS LEKKER OP WEG !!!!
Deze zomer gaan Suarez,Leonardo en wellicht ook nog Emanuelson , Stekelenburg en Gabri weg en gaat Marco weer de transfermarkt op , dat wordt weer lachen geblazen!

Echt jongens als jullie niet Feyenoord achterna willen zal de grote JC of Louis of Co snel aan t roer moeten want anders gaat t helemaal mis daar in die Arena!
Krunk
 Krunk - maandag 09 maart 2009 - 18:38   quote  deeplink  
ja AZ zou Schaars verkopen. Mvb weet wat hij doet. Hij heeft tijd nodig. Maar ja, kraak mijn post maar weer af. Who cares
danny four
 danny four - maandag 09 maart 2009 - 18:49   quote  deeplink  
Het onvermijdelijk komt toch en misschien met pasen al.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 18:38 schreef Krunk het volgende:
ja AZ zou Schaars verkopen. Mvb weet wat hij doet. Hij heeft tijd nodig. Maar ja, kraak mijn post maar weer af. Who cares
Nobody cares ,

ennuh MvB weet echt niet wat hij moet doen hoor , bij t NL-11tal liet hij ook elke X weer nieuwe namen opdraven dat was niet zo erg want dat kostte geen geld , nu gaat hij op dezelfde voet verder met zijn doorselecteer methode alleen nu kost t klauwen met geld !!!!

en of AZ Schaars zou verkopen weet je niet maar alles is te koop , nu loopt MvB te zeuren over mentaliteit : dat is zijn taak om die in orde te maken en ook de juiste soort spelers te kopen! Maar Krunk wij worden het nooit eens , jij bent verliefd op Marco , Maarten en nog wat van Ajax en wil hun fouten gewoon niet zien, prima maar denk dat JC thuis zit te lachen , en terecht want hij gaat WEER gelijk krijgen.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 09 maart 2009 - 20:05   quote  deeplink  
heeejjj krunk...ook in dit forum word je al niet meer serieus genomen...whahahaha....zal het dan toch niet eens een overweging zijn om na te gaan of het wellicht iets met jezelf, je input of de kwaliteit van je opmerkingen te maken hebben??!!

Denk overigens niet dat johan, Co of Louis de boel met dit materiaal beter aan de gang zou krijgen...vrees dat dit een kwestie van mentaliteit is....en ik weet een speler van AZ die wel degelijk weg mocht om dat hij niet zou passen en dat is nu 1 van de belangrijkste schakels op het middenveld daar....dus Louis is natuurlijk ook niet zaligmakend he...

Johan gaat het simpelweg nooit meer doen dus daar hoeven we niet eens over te spreken en

Co zou wel willen maar ik geloof nooit dat ajax 4 jaar contract van Marco gaat afkopen...(afgezien van het feit of dat een slimme zet zou zijn...)
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 20:18   quote  deeplink  
helemaal mee eens maar denk el dat Co of Louis in staat zijn om een duidelijke visie en organisatie neer te zetten iets waar ik Marco niet in staat toe acht. en wie was die middenvelder Patrick? ben erg benieuwd , denk dat jij de Zeeuw gaat noemen , die heeft een slechte periode gehad is op de bank beland maar ook weer teruggekomen , maar Louis heeft hem nooit op de transferlijst gezet hoor , alleen als spelers op de bank belanden gonst het gelijk vd geruchten. Al maakt ook v Gaal natuurlijk wel fouten (vorig jaar 11e plaats) maar hij is wel duidelijk en geliefd bij zijn spelers.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 09 maart 2009 - 20:34   quote  deeplink  
yep...in 1x goed.....Demi had ik er graag bij gezien maar dan maar Pranjic...
Krunk
 Krunk - maandag 09 maart 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Hey Patrick. De enigste twee gasten zijn Jantje en jij die een eigen monogame visie en uitspraak hebben. Heeft dus verder weinig te maken met posts van mij op deze topic. In jullie ogen is alleen de eigen post important en wel kwalitatief goed. En heb je alleen maar commentaar op Freakie en mij.

Zo wat, je doet maar.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 09 maart 2009 - 21:03   quote  deeplink  
Hallo Krunk. De ENIGE!!....MONOGAME?? visie......pfff.....begin nu echt te twijfelen....je zal toch niet echt een belangrijke ambtelijke functie hebben he???...je zal toch niet echt hoogstaande journalistiek bedrijven???....wat een prachtige woorden...!!! jeetje....ik zou bijna alles terugnemen dat ik eerder gezegd heb over jou KRUNK....maar helaas....mooie woorden in een verkeerde context!!!! blijft dus gewoon die sukkel!!!

Maar ben van mening dat de input van Freakie nog niet door mij is geslacht op de manier waarop dat met jouw input wel is gedaan...bij freakie is er nog enige lijn waarneembaar en zie je zo ook af en toe nog een steekhoudend argument...wat dat betreft is het redelijk arrogant van jou om jezelf op hetzelfde niveau als Freakie te plaatsen!!!
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2009 - 21:04   quote  deeplink  
@Krunk. Kijk even op de ander topic over Stekelenburg of Vermeer. Daar kun je lezen wat en hoe ik over jouw bijdragen aan diverse discussies denk
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 09 maart 2009 - 21:18   quote  deeplink  
hier alvast de reactie van KRUNK:

Zo wat...je doet maar......WHAHAHAHAHA
Krunk
 Krunk - maandag 09 maart 2009 - 21:21   quote  deeplink  
Zo een reactie had ik al verwacht zoals je al zag. Niet erg. De mening en uitspraken van Patrick en Pietje zijn van een 100% niveau.
Geen probleem. Reageer gewoon niet terug op mijn posts, scheelt jou een hoog ergernis! Verder ga ik niet eens in op de andere antwoorden van jullie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 09 maart 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Pannekoek gaat eraan ........
Denk ik.
bully
 bully - maandag 09 maart 2009 - 23:25   quote  deeplink  
de mensen die zeggen marco heefd tijd nodig kan best kloppen
als die tijd er was
ten eerste een elftal moet stijgende lijn hebben
dat zie ik in dit elftal nog steeds niet
en waarschijnlijk vertrekken er volgend seisoen alweer spelers
dus komt er op neer dan dat marco weer opnieuw kan gaan bouwen
heb het altijd onbegrijpelijk gevonden dat ajax zo`n onervaren trainer heeft kunnen aanstellen
terwijl ze genoeg geleerd zouden moeten hebben van het verleden[wouters koeman blind]
hij heefd van mij het voordeel van de twijfel gekregen in begin van seisoen
maar vind dat nu wel is gebleken dat hij zeker niet de man voor ajax is
en wat mij meeste stoord dat hij zoveel krediet krijgt en trainers als adriaanse er allang zouden uitgegooit zijn
verleden heeft uitgewezen dat trainer onslaan niet de oplossing is
maar om aan een elftal voor de toekomst tewerken heb je wel een trainer nodig met visie ervaring en kunde
daar heb ik marco nog niet op kunnen betrappen
dat het weer overgangs jaar is kan ik mee leven.maar niet als ik totaal geen groeiende lijn zie
en me alleen maar erger aan die mooie fantasie opstellingen en wissels
en een spelstijl die ajax onwaardig is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2009 door bully --
danny four
 danny four - dinsdag 10 maart 2009 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2009 - 23:25 schreef bully het volgende:
de mensen die zeggen marco heefd tijd nodig kan best kloppen
als die tijd er was
ten eerste een elftal moet stijgende lijn hebben
dat zie ik in dit elftal nog steeds niet
en waarschijnlijk vertrekken er volgend seisoen alweer spelers
dus komt er op neer dan dat marco weer opnieuw kan gaan bouwen
heb het altijd onbegrijpelijk gevonden dat ajax zo`n onervaren trainer heeft kunnen aanstellen
terwijl ze genoeg geleerd zouden moeten hebben van het verleden[wouters koeman blind]
hij heefd van mij het voordeel van de twijfel gekregen in begin van seisoen
maar vind dat nu wel is gebleken dat hij zeker niet de man voor ajax is
en wat mij meeste stoord dat hij zoveel krediet krijgt en trainers als adriaanse er allang zouden uitgegooit zijn
verleden heeft uitgewezen dat trainer onslaan niet de oplossing is
maar om aan een elftal voor de toekomst tewerken heb je wel een trainer nodig met visie ervaring en kunde
daar heb ik marco nog niet op kunnen betrappen
dat het weer overgangs jaar is kan ik mee leven.maar niet als ik totaal geen groeiende lijn zie
en me alleen maar erger aan die mooie fantasie opstellingen en wissels
en een spelstijl die ajax onwaardig is
Heel goede analyze bully,niks meer aan veranderen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 maart 2009 - 13:16   quote  deeplink  
jullie zijn zwaar dom.. Marco is WEL de man voor Ajax.. Marco wil de huisstijl alleen dat heeft tijd nodig.. we hebben het jongeste elftal in jaren en spelers zonder ervaring.. spelers po verkeerde plekken zetten ? nee hoor hij moet aanpassingen doen die hij liever niet doet (blessures) speelstijl die ajax onwardig is.. 433 ajax onwaardig ? ik hoorde jullie niet toen we door gingen na Fiorentina ? ik hoor jullie niet als we eventueel de UEFA winnen.. ik hoor jullie ook niet over MvB als we volgend seizoen wel de 3de ster pakken.. en IEDEREEN DIE AJAX VOLGT WEET dat trainer eruit gooien na nog geen seizoen geen zin heeft.. Marco is Troep aan het opruimen die er de laatste jaren is gemaakt.. en dan kan niet in 3/4 Seizoen.. enhoe kan hij nu een vast team goed laten voetballen als in dat team altijd geblesseerden zijn ? maar ja is altijd makkelijk een trainer de schuld geven en jullie doen maar.. blijkbaar zijn alleen de echte ajacieden in het stadion voor Marco.. want geloof me Marco krijgt de vertrouwen van de supporters de enige reden waar ze ontevreden over zijn is de instellinge van de spelers.. en als het marco al niet lukt wie dan wel ? Rijkaard ? nee zou precies het zelfde gaan.. de spelers hebben respect voor Marco (lees andere artikels)
freakie
 freakie - dinsdag 10 maart 2009 - 14:55   quote  deeplink  
nummer10 je hebt gelijk over dat je jantje en die mensen niet hoord over het doorgaan in de uefa cup..
Ik persoonlijk hou het ook liever stil dan dat van de daken te gaan roepen.. ajax heeft goed gespeeld en een hoop mazzel gehad dat mutu enzo erg slecht stonden te schieten.. ajax gaat het weer net als tegen fiorentina heeel moeilijk krijgen.. kans maken ze zeker maar schat net als fiorentina veel hoger in dan ajax..

Wat betreft de andere mening over marco van basten dat hij er niet gelijk uit gegooit mag worden, ben ik het met de eens..
Marco van basten heeft spelers waar hij liever niet mee werkt en hij heeft aankopen moeten doen waar hij niet van wist of het wel zo slim was.. Een trainer kan je pas beoordelen na 1 jaar wordt er gezegt. volgend seizoen moet van basten de draad oppakken.. natuurlijk heeft van basten wel genoeg GOEDE spelers om dit seizoen al kapioen te worden maar ik wil 4 a 5 spelers elke keer weg wel erg veel..

oo ja bully dat er spelers vertrekke bij ajax is waar maar er vertrekken er nooit 5 of 6 uit de basis van ajax.. in de zomer kan van basten weer spelers aantrekken en denk dat hij der veel mee gaat doen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door freakie --
danny four
 danny four - dinsdag 10 maart 2009 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 13:16 schreef nummer10 het volgende:
jullie zijn zwaar dom.. Marco is WEL de man voor Ajax.. Marco wil de huisstijl alleen dat heeft tijd nodig.. we hebben het jongeste elftal in jaren en spelers zonder ervaring.. spelers po verkeerde plekken zetten ? nee hoor hij moet aanpassingen doen die hij liever niet doet (blessures) speelstijl die ajax onwardig is.. 433 ajax onwaardig ? ik hoorde jullie niet toen we door gingen na Fiorentina ? ik hoor jullie niet als we eventueel de UEFA winnen.. ik hoor jullie ook niet over MvB als we volgend seizoen wel de 3de ster pakken.. en IEDEREEN DIE AJAX VOLGT WEET dat trainer eruit gooien na nog geen seizoen geen zin heeft.. Marco is Troep aan het opruimen die er de laatste jaren is gemaakt.. en dan kan niet in 3/4 Seizoen.. enhoe kan hij nu een vast team goed laten voetballen als in dat team altijd geblesseerden zijn ? maar ja is altijd makkelijk een trainer de schuld geven en jullie doen maar.. blijkbaar zijn alleen de echte ajacieden in het stadion voor Marco.. want geloof me Marco krijgt de vertrouwen van de supporters de enige reden waar ze ontevreden over zijn is de instellinge van de spelers.. en als het marco al niet lukt wie dan wel ? Rijkaard ? nee zou precies het zelfde gaan.. de spelers hebben respect voor Marco (lees andere artikels)
Ik luister altijd naar derksen,die heeft altijd gelijk.
bully
 bully - dinsdag 10 maart 2009 - 16:08   quote  deeplink  
reactie op nummer10

van welke supporters krijgt hij dat vertrouwen ?
ik zit elke thuiswedstrijd in de arena maar hoor om mij heen weinig positieve berichten over marco
ook dat je jezelf alleen als echte supporter ziet
en degeen die kritiek geven niet.dat zegt al genoeg
en over het bouwen ben ik het met je eens
maar dan moet er na 3/4 seisoen wel wat progressie inzitten
en na een injectie van 30 miljoen lijkt mij dat je als supporter wel wat mag verwachten
en blessures vind ik een zeer zwaar excuus
volgens mij is ajax niet de enige club die dit jaar een overmatig aantal geblessuurde heeft
en over het respect van de spelers mag je ook wel wat meer artkels gaan lezen dan
volgens mij was suares ook niet zo positief en dan silva er nu bij
en is meestal ook een feit dat de spelers pas klagen als ze op de bank zitten
en daar heeft marco al aardig wat ervaring mee
enige waarmee ik het met je eens bent is dat rijkaard ze ook niet aan het spelen krijgt
en over die europese wedstrijden daar ben ik zeker blij mee
maar om nu te zeggen dat dat nu marco zijn verdiensten zijn
veel geluk en vechtlust
maar niet omdat ze nu zo goed speelde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - dinsdag 10 maart 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Nee echt, een trainer elk jaar de laan uitgooien dat gaat positief uitpakken. Hebben we daar al niet genoeg ervaring mee, onder andere richting de Havensteden en Brabant?!
freakie
 freakie - dinsdag 10 maart 2009 - 17:28   quote  deeplink  
bully.. silva is logies wie is er wel tevreden met een trainer die je naast de selectie zet? of uit de basis? maar er was een injectie van 30 mil maar is ook toen marco er net was t lijkt mij niet als je als trainer komt dat je gelijk weet wat er nodig is.. ..

Maar blesures.. wie heeft er nog meer 3 a 4 basis spelers niet? t is geen excuus maar wel een feit dat ajax elke keer blesures heeft die ook niet mee werken in een team opbouwen..
danny four
 danny four - dinsdag 10 maart 2009 - 18:16   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd wie straks na het vertek van M v B de puinhopen moet opruimen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 maart 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 18:16 schreef danny four het volgende:
Ben wel benieuwd wie straks na het vertek van M v B de puinhopen moet opruimen.
Assistent Witsche???
bully
 bully - woensdag 11 maart 2009 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 14:55 schreef freakie het volgende:
oo ja bully dat er spelers vertrekke bij ajax is waar maar er vertrekken er nooit 5 of 6 uit de basis van ajax.. in de zomer kan van basten weer spelers aantrekken en denk dat hij der veel mee gaat doen..
als er spelers vertrekken zijn het vaak wel de belangrijkste
en het team draait nu al op de individuele kwaliteiten van bepaalde spelers
dan maar weer 30 miljoen inkopen?
ook ik ben geen voorstander van trainers te onslaan
maar is bij marco wel heel duidelijk geworden dat hij niet de kwaliteiten heeft die ajax nodig heeft
ben ook nooit voorstander geweest van zijn aanstelling
en weet ook wel dat er tijd nodig is
maar dan moet er wel progressie zijn
maar ik kan na bijna een heel seisoen nog geen lijn in het ajax spel ontdekken

Maar blesures.. wie heeft er nog meer 3 a 4 basis spelers niet? t is geen excuus maar wel een feit dat ajax elke keer blesures heeft die ook niet mee werken in een team opbouwen..
dit zei je ook
hoeveel spelers denk je dat az op moment mist
lens moisander moreno
en heeft ook in begin pelle schaars en dembele gemist
en zo zijn er nog meer
en az is een club die zeker niet zo`n brede bank als ajax heefd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2009 door bully --
danny four
 danny four - woensdag 11 maart 2009 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Assistent Witsche???
Ja witsche is een verstandige optie en in het kielzog van zijn herstel werk snel een grote naam strikken.
freakie
 freakie - woensdag 11 maart 2009 - 11:22   quote  deeplink  
bully over die blesures van az he.. welke hadden ze vorig jaar? en welke speler is een speler die het moet maken bij az? lens is geen basis speler de andere 2 wel maar eigenlijk ook nauwelijks want er lopendaar dan ook 3(goede) vervangers voor.. op het begin heeft az spelers ook gemist ja maar niet allemaal tegelijk.. ajax miste dan bij de vorige wedstrijd: steek(goede vervanger voor), vertonghen, gabri, suarez, cvitanisch(die komt weer terug), en enoh je kan vanalles zegge maar dat zijn normaal gesproken de basis spelers en dat zijn toch weer net de aanvallers en de middevelders die het doen bij ajax.. geen reden voor ajax om te verliezen maar wel dat het dan moeilijk is om je team vooruit te trainen..
danny four
 danny four - woensdag 11 maart 2009 - 12:56   quote  deeplink  
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1324&Itemid=2
makker
 makker - woensdag 11 maart 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 12:56 schreef danny four het volgende:
niet leeswaardig
Haha kom jij even aan met een column van de meest kritische Ajax-supporter die er ooit bestaan heeft. Deze man wordt door de meeste Ajax-supporters niet eens serieus genomen en heeft daarnaast een nogal dubieus verleden. Maar ja lees wat je lezen wilt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Moet Ajax weer terug naar eigen huisstijl?









0.0165169