BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Moet Ajax weer terug naar eigen huisstijl?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - woensdag 11 maart 2009 - 15:43   quote  deeplink  
Er staat in dat van basten gefaald heeft met het aankoop beleid spelers die van basten van de winter heeft gehaalt kun je als ze niet goed spelen slechte aankopen noemen.. er is namelijk door van geel al wat geplant dus van basten heeft daar toen geen inspraak in gehad.. dus ik ben benieuwt wat voor een spelers hij wilt hebben..
bully
 bully - woensdag 11 maart 2009 - 16:23   quote  deeplink  
wie van de columnisten word er wel serieus gehouden?
ik ken er geen
derksen ?
maar allemaal vertellen ze onzin maar ook een kern van waarheid
dus je kan gerust de middenweg nemen
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 11 maart 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 11:22 schreef freakie het volgende:
bully over die blesures van az he.. welke hadden ze vorig jaar? en welke speler is een speler die het moet maken bij az? lens is geen basis speler de andere 2 wel maar eigenlijk ook nauwelijks want er lopendaar dan ook 3(goede) vervangers voor.. op het begin heeft az spelers ook gemist ja maar niet allemaal tegelijk.. ajax miste dan bij de vorige wedstrijd: steek(goede vervanger voor), vertonghen, gabri, suarez, cvitanisch(die komt weer terug), en enoh je kan vanalles zegge maar dat zijn normaal gesproken de basis spelers en dat zijn toch weer net de aanvallers en de middevelders die het doen bij ajax.. geen reden voor ajax om te verliezen maar wel dat het dan moeilijk is om je team vooruit te trainen..
wat LUL jij toch man? als AZ blessures heeft is dat niet erg want die hebben vervangers , en als Ajax blessures heeft zijn ze onmisbaar! ten 1e is Enoh natuurlijk geen vaste waarde en ten 2e heeft Ajax ook prima vervangers als Leonardo , Oleguer , Aissatti en Sno , dat bijv Sno niets is is puur te wijten aan falend aankoopbeleid van MvB , Ajax heeft 18 goede en dure spelers dus 4 of 5 blessures kunnen ze wel opvangen net als AZ en als ze dat niet lukt doen ze iets verkeerd! AZ heeft Ajax dus op alle fronten overklast zowel kwalitatief,in de breedte , spelsysteem kortom alle facetten van een beter uitgebalanceerde selectie met minder middelen! AZ haalt spelers uit 1e divisie en Ajax koopt de subtop leeg voor giga bedragen dat is t verhaal!
bully
 bully - woensdag 11 maart 2009 - 17:14   quote  deeplink  
welke columnist is wel betrouwbaar dan?
derksen?
ik ken er geen.maar vaak schrijven ze onzin met kleine kern waarheid erin
dus ik volg mijn eigen zienswijze en bekijk die forums om tekijken of het overeen komt met mening van mij
en deze zit er toch dicht tegenaan
danny four
 danny four - woensdag 11 maart 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Vreemd derksen denk er ook al zo over met de rest van nederland.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 11 maart 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 15:02 schreef makker het volgende:

[..]

Haha kom jij even aan met een column van de meest kritische Ajax-supporter die er ooit bestaan heeft. Deze man wordt door de meeste Ajax-supporters niet eens serieus genomen en heeft daarnaast een nogal dubieus verleden. Maar ja lees wat je lezen wilt.
ach hij kan een dubieus verleden hebben en kritisch zijn : hij slaat wel de spijker op zijn kop! MvB moet nog veel leren en daar is een club als AJAX volgens mij niet geschikt voor , hier moet gepresteerd worden en men wil "AJAX" voetbal zien , nou dat is duidelijk niet het geval en aangezien MvB elke week een andere taktiek hanteerd zal t voorlopig ook nog niet gebeuren..................... sterkte morgen in Frankrijk jongens!
Krunk
 Krunk - woensdag 11 maart 2009 - 22:57   quote  deeplink  
Derksen is niet altijd snugger. Hij heeft vaakt een AZ en PSV bril op
bully
 bully - woensdag 11 maart 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Van Basten ziet Ajax als underdog tegen Marseille
Marco van Basten vindt dat Ajax tegen Olympique Marseille als de underdog moet worden gezien. De oefenmeester van de Amsterdammers wijst hierbij naar de begroting van beide clubs. "Wie het meeste geld heeft, wint vaak."

Van Basten benadrukt dat, ondanks Ajax knap won van Fiorentina, er in Europees verband steeds minder verassingen te noteren zijn. "Negen van de tien clubs met de hoogste begroting zitten nog in de Champions League. Wat dat betreft is het ook vervelend dat Olympique Marseille bijna het dubbele van Ajax te besteden heeft", aldus de oud-international tegenover het ANP.

Ook de oefenmeester van de huidige nummer drie van de Eredivisie heeft geen verklaring voor het sterke spel van zijn ploeg in Europa, en de wisselvallige optredens in de nationale competitie. "Wist ik maar waarom we in de Eredivisie niet minder kwetsbaar waren. Misschien scheelt het dat we het spel in het buitenland niet altijd hoeven te maken. Daarbij moeten we ook niet overdrijven. We hebben die ploegen niet van het veld geblazen. Zeker bij Fiorentina hebben we mazzel gehad."

De Amsterdammers moeten het in Frankrijk stellen zonder Gabri en Jan Vertonghen. Eyong Enoh en Rasmus Lindgren zullen de middenlinie naar alle waarschijnlijkheid vormen met Vurnon Anita of Ismaïl Aissati. Urby Emanuelson zal vermoedelijk achter het spitsenduo Luis Suarez en Miralem Sulejmani aantreden.

bron:http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/102555/Van_Basten_ziet_Ajax_als_underdog_tegen_Marseille.html

volgens mij heeft ajax hier in nederland de grootste begroting
danny four
 danny four - donderdag 12 maart 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 22:57 schreef Krunk het volgende:
Derksen is niet altijd snugger. Hij heeft vaakt een AZ en PSV bril op
Derksen is een kwast omdat hij trainers die hem niet aan staan net zolang zwart maakt
tot een hele directie van een club aan de schandpaal hangt.
Nu zaagt hij aan de poten van M v B totdat de directie hem aan de dijk zet,waarop derksen landelijk word geroemd om zijn vooruitziende blik.
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 maart 2009 - 14:00   quote  deeplink  
idd danny four.. en jantje1974 Sno koste geen drol en is voor de breedte gekocht.. en hij kan zeker wel ballen... en dat jij jantje uberhaubt iets als FEYNOORDER durft te zeggen over inkoop beleid moet je toch ff beter kijken naar je eigen kakkerlakken clubje...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 12 maart 2009 - 14:36   quote  deeplink  
hoi nummer 10....hier ga je toch een klein stapje tever...je geeft duidelijk blijk van een ajax hart en dat pleit zeer voor je.. maar dat je nu Sno gaat rpomoten gaat me echt een beetje te ver...deze jongen voegt werkelijk helemaal niets aan ons aller ajax toe..alles gaat ongeinspireerd en vooral op een veel maar dan ook veel te laag tempo...sterker....je moet eens kijken naar het aantal behaalde punten met Sno in de basis danwel als invaller....nee sorry...deze jongen is echt een drama voor AFCA.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 12 maart 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Jantje 74...vaak ben ik het met je eens vooral als we die maf van een KRUNK verbaal slachten....hier moet ik je echter corrigeren vriend...ENOH is een speler die indien fit bij ieder nederlandse club (dus ook bij AFCA) simpelweg in de basis hoort te staan...bewaker van de balans, fysiek sterk en vooral bikkelen indien gewenst....een middenveld met Enoh en gabri en willekeurig wie ertussen heeft in het (korte) verleden aangetoond een zeer solide middenveld te zijn...
Krunk
 Krunk - donderdag 12 maart 2009 - 18:10   quote  deeplink  
Maf van een poster ben je zelf! Alleen wat jouw Derksen visie is kan alleen maar goed zijn! Bespaar me jouw rotzooi.

Verder kan een Feyenoorder weinig zeggen over aankoopbeleid!
En Danny Four: Derksen heeft gewoon de pik op MvB en nog enkele mensen. En die blijft hij maar afzeiken totdat zijn snor er een keer vanaf valt!
bully
 bully - donderdag 12 maart 2009 - 18:10   quote  deeplink  
volgens mij is elk miljoen dat is betaald voor sno eentje teveel

Voor Ajax is Sno de vijfde aankoop van het seizoen. Dario Cvitanich, Miralem Sulejmani, Ismaïl Aissati en Oleguer Presas Renom gingen hem voor. Sno stond bij Celtic nog één seizoen onder contract en hij kostte Ajax ruim een miljoen euro.

dus ruim een miljoen teveel
maar marco heefd zowiezo een zwak voor hem
want hij riep hem voor het nederlandse elftal ook 1 keer op
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 12 maart 2009 - 19:25   quote  deeplink  
whahahahahahaha....jeetje wat een waanzinnig sterke grap van KRUNK...."tot zijn snor er een keer vanaf valt" whahahaha...sterk KRUNK....heel sterk....vooral blijven posten dit soort berichten......whahahaha
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 12 maart 2009 - 19:26   quote  deeplink  
hoi bully....een zwak of niet...ik denk dat Marco toch ook kan zien dat Sno simpelweg niets toevoegt....draait de verkeerde kant op...te lage handelingssnelheid...traag.....alles op 1 tempo...nee...in alles geen ajacied!!
bully
 bully - donderdag 12 maart 2009 - 19:41   quote  deeplink  
hij blijft hem kansen geven dus
zo goed ziet hij het dus niet
maar geef je gelijk dat het geen ajax speler is
en ook ik vind hem niks toevoegen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 maart 2009 door bully --
sevillana
 sevillana - donderdag 12 maart 2009 - 21:49   quote  deeplink  
Wat is de stand in Marseille?
Krunk
 Krunk - donderdag 12 maart 2009 - 22:48   quote  deeplink  
2-1 gewonnen door de Fransen. vd Wiel rood na mopperen en een verkeerde ingreep.
Verder gewoon goed verdedigend uitgespeeld door Ajax.
Had zelfs meer in gezeten indien een balletje van Leonardo en Suarez erin waren gegaan. Zo sterk was Marseille ook weer niet. Ze zetten wel veel druk, maar geen echte goede kansen.
freakie
 freakie - vrijdag 13 maart 2009 - 07:50   quote  deeplink  
het moge duidelijk zijn kwa dreigende momenten heeft ajax er meer gehad dan de fransen.. want noem afstandshoten en hogen ballen niet egt dreigend.. duidelijk ook een tactiek van de fransen.. wellicht door vermeer en de spelers die er voor de rest in stonde een logische beslissing maar voor ajax had er zeker meer in gezeten maar 2-1 is ook fijn want nu nog thuis spelen..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 13 maart 2009 - 07:57   quote  deeplink  
Dat kan best zo zijn KRUNK...maar wat vandaag jouw idee is is morgen weer anders dus eigenlijk zit volgens mij niemand te wachten op steeds wisselende ideeen....maar de grap was echt heel sterk...getuigt van een erg hoog intellecht niveau.....whahahaha
coolman
 coolman - vrijdag 13 maart 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Kan iemand mij uitleggen wat het meerjarenplan van Ajax inhoud????
Kan iemand mij vertellen of het hier nog over dit topic gaat??
Geef Ajax ze´n gezicht terug.
4-4-2. Snel opkomende middenvelders met een blok er achter.
Anel opkomende backs met hangende middenvelders.
Kopduel sterke spelers!!!
De tweede afvallende bal en het tweede duel moet ook voor ons zijn.
Dat heb ik gisteren avond ook weer veel te weinig gezien tegen Marseille.
Hoop dat dat in de Arena anders gaat worden.
makker
 makker - vrijdag 13 maart 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 13:31 schreef coolman het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het meerjarenplan van Ajax inhoud????
Kan iemand mij vertellen of het hier nog over dit topic gaat??
Geef Ajax ze´n gezicht terug.
4-4-2. Snel opkomende middenvelders met een blok er achter.
Anel opkomende backs met hangende middenvelders.
Kopduel sterke spelers!!!
De tweede afvallende bal en het tweede duel moet ook voor ons zijn.
Dat heb ik gisteren avond ook weer veel te weinig gezien tegen Marseille.
Hoop dat dat in de Arena anders gaat worden.
Het meerjarenplan van Ajax is in principe het rapport Coronel wat 17 februari 2008 naar buiten is gebracht met de titel: Ajax, de weg naar winst. Klik hier om hem door te lezen als je daar interesse naar hebt. Ik heb hem zelf ook doorgelezen en dat geeft wel weer hoe de laatste 10 jaar is aangekloot bij Ajax. Hopelijk zetten we nu weer de stap naar voren.

In principe zal Ajax moeten overstappen naar een 4-4-2 systeem met opkomende middenvelders. Het 4-3-3 systeem lijkt verleden tijd. Dit komt doordat aanvallende flankspelers schaars zijn en Ajax deze spelers op dit moment gewoon niet in huis heeft. Leonardo, Bakircioglu en Rommedahl zijn het gewoon allemaal net niet. Daarnaast heb ik gisteren sowieso weinig goed voetbal gezien. Zowel van Marseille als Ajax. Mogelijk dat de eerste helft nog wat spanning gaf, maar juist die heb ik niet kunnen zien doordat ik aan het werk was. Toch hou ik vertrouwen in de return. Alles kan zo weer anders zijn. Dat heeft Ajax dit seizoen vaak bewezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2009 door makker --
Krunk
 Krunk - vrijdag 13 maart 2009 - 16:56   quote  deeplink  
Voor een team met 10 man in een uitwedstrijd op Europees niveau heeft Ajax het prima gedaan.
Marseille heeft een 2x zo grote begroting dan Ajax maar kon geen kansen afdwingen!
Ajax daartegen heeft toch aardig gespeeld.

Vond Ajax zelfs de bovenliggende partij.
Op balbezit na en enkele waardeloze hoge ballen van de Fransen hebben wij ons goed staande gehouden.

Next time zal het moeilijk worden voor Gerets en Zenden!
coolman
 coolman - vrijdag 13 maart 2009 - 18:00   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze gaan winnen in de A.A. echter fysiek zal het een hele toer worden.
Ik vindt juist dat Ajax het maar matig gedaan heeft. Ik kijk niet naar een andere mensen wat die te besteden hebben maar ik kijk naar mijn eigen budget.
Ik blijf erbij dat Ajax te weinig de 2e duels winnen. Wel hulde voor het resultaat met 10 man maar met 11 man was het spel nirt geweldig te noemen op 1 kan na dan van Louis die hij er net niet in kon schuiven.
bully
 bully - zaterdag 14 maart 2009 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 15:28 schreef makker het volgende:

[..]

Het meerjarenplan van Ajax is in principe het rapport Coronel wat 17 februari 2008 naar buiten is gebracht met de titel: Ajax, de weg naar winst. Klik hier om hem door te lezen als je daar interesse naar hebt. Ik heb hem zelf ook doorgelezen en dat geeft wel weer hoe de laatste 10 jaar is aangekloot bij Ajax. Hopelijk zetten we nu weer de stap naar voren.

In principe zal Ajax moeten overstappen naar een 4-4-2 systeem met opkomende middenvelders. Het 4-3-3 systeem lijkt verleden tijd. Dit komt doordat aanvallende flankspelers schaars zijn en Ajax deze spelers op dit moment gewoon niet in huis heeft. Leonardo, Bakircioglu en Rommedahl zijn het gewoon allemaal net niet. Daarnaast heb ik gisteren sowieso weinig goed voetbal gezien. Zowel van Marseille als Ajax. Mogelijk dat de eerste helft nog wat spanning gaf, maar juist die heb ik niet kunnen zien doordat ik aan het werk was. Toch hou ik vertrouwen in de return. Alles kan zo weer anders zijn. Dat heeft Ajax dit seizoen vaak bewezen.
ook ik heb het rapport gelezen
het begint al met de amsterdamse lef die altijd voor de hoofdprijs moet gaan
en kies voor een trainer met bewezen management kwaliteiten
of een sterke technisch directeur die leiding geeft aan een goede trainer die zich alleen bezighoud met zijn elftal
dit is al iets waar niet aan is voldaan
ook staat er in dat er veel spelers zijn aangetrokken van buiten voor de breedte of voor geringe transfer som
volgens mij nog steeds voorbeeld sno
vanaf 1999 is er gekozen voor oud spelers als trainer
zonder een goede analyse van de capaciteiten
een ajax achtergrond was in principe voldoende
een sterke hooftrainer die zijn eigen staf meeneemd moet worden voorkomen
ajax moet bij voorkeur bepalen wie er assistend traners zijn
onwenselijk is een situatie waarbij de hoofdtrainer geheel naar eigen goeddunken zijn eigen staf meeneemd en aanstelt

dus rapport is gewoon lachertje waar nu al vanaf is geweken
en over wat ajax dit seisoen al heefd bewezen
dat moet je mij toch eens beter uitleggen
want ajax heefd mij dit hele seisoen al niet kunnen overtuigen
en het 4-4-2 systeem is niet ajax waardig
en ook dat het niet meer mogelijk is klopt niet
de rol van buitenspelers kan je ook anders invullen
en daar voldoen suares en sulemanie aan
en hebben in de jeugt ook nog aankomende vleugelspelers
plus dat je spelers ook kan scouten voorbeeld elia
mits die haalbaar zijn
maar een trainer die alleen voor zekerheid kiest en alleen met zoveel mogelijk verdedigende spelers probeert de top te halen
en wat ook niet lukt
heefd niet mijn voorkeur
dat je in europa je aanpast kan ik me in vinden
maar hier in de nederlandse competitie moet je gewoon van je eigen kracht uitgaan en je niet aanpassen
ook ik hoop dat ajax gewoon de return wint
denk wel dat het zwaar word en zeker geen zekerheidje is
en zal ajax altijd blijven steunen en aanmoedigen
maar dat zegt niet dat ik het overal mee eens moet zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 maart 2009 door bully --
coolman
 coolman - zaterdag 14 maart 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Een goed onderbouwd stuk bully ik ben het met je eens.
Echter 1 ding ik ben wel een voorstander van, het 4-4-2. Ook in de gouden tijd kon Ajax hier mee perfect uit te voeten. Ik hoop dat m.n. de jonge spelers die M.v.B. nu in zijn selectie heeft kunnen doorgroeien en dat het talent wat er aankomt zich kan ontplooien. Waar zijn de geode tijden van Barry H, Johan C, Johan N, Willem S, Sjakie S, Horst B, Pietje K, Piet S, Gerald V, Willem K, moet ik er nog meer noemen. Groet Coolman op naar een constant presterend Ajax!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 maart 2009 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 - 14:39 schreef Patrick Buisman het volgende:
Jantje 74...vaak ben ik het met je eens vooral als we die maf van een KRUNK verbaal slachten....hier moet ik je echter corrigeren vriend...ENOH is een speler die indien fit bij ieder nederlandse club (dus ook bij AFCA) simpelweg in de basis hoort te staan...bewaker van de balans, fysiek sterk en vooral bikkelen indien gewenst....een middenveld met Enoh en gabri en willekeurig wie ertussen heeft in het (korte) verleden aangetoond een zeer solide middenveld te zijn...
heb je gelijk in maar als je t aantal wedstrijden bekijkt dat Enoh in de basis heeft gestaan kan je niet zeggen dat je hem mist als hij er niet is , begin dit jaar had niemand ooit van Enoh gehoord , maar ben met je eens : goede speler!
Pietje
 Pietje - zaterdag 14 maart 2009 - 14:09   quote  deeplink  
@Bully: Jouw betoog is mij uit het hart gegrepen. Je hebt volkomen gelijk. Ook ik zal altijd en onvoorwaardelijk achter Ajax blijven staan, maar je hoeft niet per se een meeloper te zijn. Kritiek, zeker als die in onze ogen terecht is, moet kunnen. En al helemaal wanneer het om de speelwijze tijdens wedstrijden in de vaderlandse competitie gaat. Ooit dachten Nederlandse clubs, wanneer die tegen Ajax moesten spelen, dat zij op voorhand kansloos waren en probeerden - door zeer defensief te spelen - de nederlaag enigszins dragelijk te houde. Dat gold voor zowel thuis- als uitwedstrijden. Nu weten/denken zij dat er tegen Ajax wel iets te halen valt en prompt past Ajax zijn speelwijze aan, met de punt naar achteren. Het worden dan wedstrijden die niet om aan te zien zijn. Helaas is thans het credo: alleen het resultaat telt...
bully
 bully - zaterdag 14 maart 2009 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 - 10:43 schreef coolman het volgende:
Een goed onderbouwd stuk bully ik ben het met je eens.
Echter 1 ding ik ben wel een voorstander van, het 4-4-2. Ook in de gouden tijd kon Ajax hier mee perfect uit te voeten. Ik hoop dat m.n. de jonge spelers die M.v.B. nu in zijn selectie heeft kunnen doorgroeien en dat het talent wat er aankomt zich kan ontplooien. Waar zijn de geode tijden van Barry H, Johan C, Johan N, Willem S, Sjakie S, Horst B, Pietje K, Piet S, Gerald V, Willem K, moet ik er nog meer noemen. Groet Coolman op naar een constant presterend Ajax!!
ajax heefd in zijn goede tijden van gaal michels altijd met 4-3-3 gespeeld
alleen in europese wedstrijden werd soms weleens behoudender gespeeld
bij ajax is de aanval altijd de verdediging geweesd
maar zoals nu dat je tegen utrecht met 4-4-2 speeld met 4 controlerende middenvelders
dat vind ik ajax onwaardig en schaam ik me diep voor
ajax heefd altijd gestaan voor aanvallend voetbal
daar zijn ze ook beroemd door geworden
dat het niet altijd lukte klopte ook
maar ze hebben er toch aardige successen mee gehaald
europees stellen de nl clubs toch niks meer voor
een sporadisch succesje zou eens in de zoveel tijd leuk zijn
maar verwacht er niks meer van
maar het blijkt ook wel dat kiezen voor zekerheid zoals marco nu doet ook geen garantie voor succes is
dan toch liever aanvallend ten onder
Krunk
 Krunk - zondag 15 maart 2009 - 04:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 07:50 schreef freakie het volgende:
het moge duidelijk zijn kwa dreigende momenten heeft ajax er meer gehad dan de fransen.. want noem afstandshoten en hogen ballen niet egt dreigend.. duidelijk ook een tactiek van de fransen.. wellicht door vermeer en de spelers die er voor de rest in stonde een logische beslissing maar voor ajax had er zeker meer in gezeten maar 2-1 is ook fijn want nu nog thuis spelen..
thuis is er zeker nog van alles mogelijk. laten we het daar maar mee doen. jammer van aantal afwezigen alleen!
maar goed, hebben we al het HELE JAAR last van!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 maart 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2009 - 04:41 schreef Krunk het volgende:

[..]

thuis is er zeker nog van alles mogelijk. laten we het daar maar mee doen. jammer van aantal afwezigen alleen!
maar goed, hebben we al het HELE JAAR last van!
Net als elke andere ploeg daar last van heeft , de enige die er weinig last van heeft gehad is Twente , en verder mag een club als Ajax met zo een selectie en zoveel geld zich niet verschuilen achter 3,4,5 blessures!
bully
 bully - zondag 15 maart 2009 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 - 07:50 schreef freakie het volgende:
het moge duidelijk zijn kwa dreigende momenten heeft ajax er meer gehad dan de fransen.. want noem afstandshoten en hogen ballen niet egt dreigend.. duidelijk ook een tactiek van de fransen.. wellicht door vermeer en de spelers die er voor de rest in stonde een logische beslissing maar voor ajax had er zeker meer in gezeten maar 2-1 is ook fijn want nu nog thuis spelen..
volgens mij heefd ajax buiten het doelpunt
alleen de open kans van suares gehad
en de fransen zeker wel paar meer
vind dan ook niet dat er voor ajax meer had ingezeten
dat ajax hier thuis zeker een kans heefd ben ik het wel mee eens
want die fransen hebben mij in de wedstrijden die ik van hun heb gezien ook niet kunnen overtuigen
maar we zullen zien
en ben het met jantje eens dat ajax zich niet mag verschuilen achter de blessures
maar ze moeten toch ook wel eens onderzoek gaan doen
hoe het kan dat ze dit seisoen ineens zoveel blessures hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 maart 2009 door bully --
coolman
 coolman - zondag 15 maart 2009 - 17:16   quote  deeplink  
Misschien loopt men nu te veel op hun tandvlees. en moeten ze kwaliteit met fysiek compenseren. Vandaar denk ik al die blessures.Als je topkwaliteit hebt in een team dan kun je mensen beter en eevnoudiger laten spelen. Heb je dan ook nog genoeg reserve kwaliteit op de bank dan zit het helemaal ok. Nu is dit niet meer het geval in tegenstelling tot vroeger in de gouden jaren van ajax.
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 17:35   quote  deeplink  
nou jantje, anders lopen jullie op de post van feyenoord aardig te schuilen achter blessures en aankopen!

verder is ajax veel verder en breden in de selectie. dus zijn zelfs de wisselspelers als Feyenoord A waardig en zelfs beter op bepaalde plekken.
bully
 bully - maandag 16 maart 2009 - 17:40   quote  deeplink  
je zegt het al zelf krunk
dat ajax verder en breder in zijn selectie zit
dat is ook wat jantje dus zegt
je mag je als een club als ajax niet verschuilen achter die blessures
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 maart 2009 - 19:14   quote  deeplink  
die uitspraken hebben niets met mijn reacties op dit forum te maken , op dit forum geef ik puur voetbalgericht mijn mening , op t Feyenoord forum liet ik mijn emoties nog wel s een keer los , dit vooral vanwege de minne,achterbakse,stiekume manier waarop u zogenaamd aardig probeert te zijn.

Verder spreek je zelf al dat de Ajax selectie véél en véél beter is dan die van Feyenoord en dus zeg je eigenlijk zelf al dat Ajax makkelijk 3 , 4 of 5 blessures moet kunnen opvangen (zoals elke zichzelf topclub noemende club dat moet kunnen)

Nogmaals t heeft geen zin om met mij de vergelijking te maken tussen Ajax en Feyenooord , ik weet dat Feyenoord op dit moment zeker geen topclub is en leg mij daar ook bij neer , jij predikt echter nog steeds dat Ajax de grootste , beste club is wat helaas voor jou al een paar jaar niet meer het geval is en het huidige beleid is ook niet van dien aard dat dit er echt weer aan zit te komen.
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:04   quote  deeplink  
op ons forum wel, en op je eigen posts kleineer en verneder je ons gewoon weg "even"!
kijk mijn posts maar eens na jochie, ik heb gewoon op een normale en leuke wijze mijn posts neergezet

oke f verder nu:
je erkent nu dus toch even dat Aegon 1 een sterker en verder team is (wat je op je eigen forum namelijk weerspreekt)

het beleid bij ajax is sinds dit seizoen weer aardig op rails, t.o.v. de andere 2 subtoppers.
en daarnaast is het een goede prestatie om zo ver in de uefa cup te zijn gekomen.
heb zelfs het idee dat Marseille het niet gaat halen van de week.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 maart 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Het is werkelijk niet te geloven , jij leest niet wat iemand schrijft , nee jij maakt er je eigen interpretatie van , ik heb gezegd dat Feyenoord op dit moment géén topclub is en dat ik dat als supporter weet , verder heb ik gezegd dat Ajax ondanks al zijn middelen ook niet als een topclub presteerd maar dat de mensen op dit forum dit helaas nog steeds niet inzien en zich verstoppen achter een paar blessures die elke ploeg heeft. Weet niet wie jij bedoeld met de andere 2 subtoppers noemt , mag toch hopen dat je niet PSV bedoeld die na 9 kampioenschappen in 10 jaar 1x wat minder presteerd? Verder wil ik je zeggen Krunk dat ik denk dat jij de enige bent die jou posts "leuk"vind hoor want zowel op t Ajax als Feyenoord forum word je uitgekotst door jou belachelijke stukjes , en nu reageer je weer op allerlei topics met mini-reacties om je naam maar overal te krijgen , sorry maar ik weet echt niet wat voor iemand jij bent maar dat je knettergek bent wordt wel weer duidelijk.
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 22:20   quote  deeplink  
toch hemel en verdedig jij op jouw eigen forum je club op.
zelfs tegen normale uitlatingen van mij kan er geen enkele reactie vanaf zonder te schelden of te kleineren.
verder vindt jij 010 dus nog steeds beter en strakker als 020.
zie feyenoord posts.
dream on
bully
 bully - maandag 16 maart 2009 - 23:17   quote  deeplink  
alleen al door de clubs niet normaal bij naam te noemen maar hun netnummer gebruiken
kom je bij mij niet als serieuse discussie persoon over krunk
en wat jantje op feyenoord forum zegt weet ik niet [want daar kom ik niet]
maar je zegt zelf dat ajax breder in de selectie zit terwijl je even daarvoor het als excuus gebruikt de blessures
en over dat ajax het op de rails heefd ben ik het zeker niet mee eens
alleen dat het betrekkelijk rustig is
maar voetballend is het gewoon een drama
Krunk
 Krunk - donderdag 19 maart 2009 - 16:05   quote  deeplink  
rust binnen de club is je eerste bouwsteen. dan komt derest
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 19 maart 2009 - 17:19   quote  deeplink  
mooie tekst , en geen woord gelogen!
Krunk
 Krunk - vrijdag 20 maart 2009 - 01:13   quote  deeplink  
oke.geldt voor elke club trouwens. anders loopt het vanaf het begin al fout.
bully
 bully - zaterdag 21 maart 2009 - 22:49   quote  deeplink  
de kritiek van spelers komt al langzaam opgang
eerst cabri en suares en silva en nog wat reserves
maar nu ook al emanuelson
nou het gaat goed hoor
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=1167262
Krunk
 Krunk - zondag 22 maart 2009 - 23:44   quote  deeplink  
resultaten lopen idd prima;)
freakie
 freakie - donderdag 26 maart 2009 - 19:48   quote  deeplink  
heey bully.. wel eens een wissel speler, reserve speler niet horen klagen?? als je die vindt laat het me weten..
bully
 bully - donderdag 26 maart 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 19:48 schreef freakie het volgende:
heey bully.. wel eens een wissel speler, reserve speler niet horen klagen?? als je die vindt laat het me weten..
suares cabri en emanuelson zijn geen reserve spelers
en gaat om algeheel daarom noemde ik ook de reserves
daarbij vind ik de kritiek van bijvoorbeeld silva zeker terecht
en gaat er ook om dat steeds meer spelers naar buiten treden
freakie
 freakie - donderdag 26 maart 2009 - 21:19   quote  deeplink  
suarez is geen reserve speler.. gabri en emanuelson zijn gewisselt een tijd terug en na aanleiding daarvan is er kritiek gekomen.. suarez heeft wel kritiek geuit maar alleen omdat hij ook een reactie van van basten heeft gekregen dat hij niet goed speelde..
bully
 bully - donderdag 26 maart 2009 - 23:36   quote  deeplink  
bij emanuelson ging het over dat hij basisspeler was maar aan het eind van de wedstrijd werd gewisseld
op moment dat hij alweer twee volle wedstrijden had gespeeld
en cabri uitte ook kritiek nadat hij allang weer basisspeler was
en bij suares ging het niet over de kritiek van van basten
maar dat hij tever van het team stond en ook geen aandacht aan de spitsen gaf
en wat jezelf al zegt nadat van basten zelf kritiek gaf
volgens mij is de trainer degeen die zegt dat alles binnenkamers moet blijven
dus dat is dus het goede voorbeeld wat hij geefd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Moet Ajax weer terug naar eigen huisstijl?









0.0072829