BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Moet Ajax weer terug naar eigen huisstijl?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Krunk
 Krunk - vrijdag 27 maart 2009 - 12:50   quote  deeplink  
bully dit slaat nergens op. Suarez Gabri en urby hebben meer hun onvrede geuit over een wissel!
je maakt het mooier dan het is. wil je soms onrust zaaien?
bully
 bully - zondag 29 maart 2009 - 15:31   quote  deeplink  
voor dat je iets zegt krunk lees dan eerst even de link die ik er bij heb gezet
wie is er dus een onruststoker?
freakie
 freakie - zondag 29 maart 2009 - 16:08   quote  deeplink  
ja bully maar je site geeft aan dat emanuelson niet blij is met het wissel beleid van marco van basten.. dat maakt niet uit dat het aan het einde is of niet maar als een speler gewisselt wordt dan kan je dat niet fijn vinden en er over klagen dat gebeurt toch regelmatig.. bij alle clubs
bully
 bully - zondag 29 maart 2009 - 18:40   quote  deeplink  
wat ik al zei in mijn vorige bericht
maar zijn kritiek komt ook nadat hij alweer twee volle wedstrijden had gespeeld lees die link maar die ik erbij had gezet
en de kritiek van suares ging over dat marco geen aandacht besteede aan de spitsen
en over het communiceren
dus ook niet over de wissels of die kritiek moet ik gemist hebben
als dat zo is komt die er nog bij
ook cabri kwam nog met kritiek over beleid van marco
in periode dat hij ernaast stond maar ook later nog een keertje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - zondag 29 maart 2009 - 23:33   quote  deeplink  
Suarez is direct ook meegedeeld evenals aan Huntelaar dat MvB de prioriteit breedt houd, en niet alleen bij zij aanvallers. Ook zei hij dat deze spelers rekening moesten houden met zijn fysieke gesteldheid (je weet wel, enkel e.d.)
Dus dat kun je niet als commentaar of gezeur zien, maar meer als uitleg.
Verder klopt het verhaal van Urby geheel niet, zowel jouw link verwijziging als jouw commentaar hierop.

Urby is zeer te spreken over MvB, en werkt graag onder hem. Een duidelijke citaat van hem. Overigens hebben Oleguer en Gabri dit al aangegeven
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 30 maart 2009 - 08:02   quote  deeplink  
Iedereen is zéér te spreken over MvB , vooral de zaak rond de keepers doet hij natuurlijk fantastisch en vooral op t menselijke is hij een kajer vandaar dat t bestuur al een paar x heeft ingegrepen , denk dat vooral Maarten Stekelenburg hem ook fantastisch vindt , Huntelaar was ook vol lof over MvB toen hij wegging (citaat: had gehoopt veel van hem als spits te leren maar dat is niet gebeurd er was weinig tot geen echt contact.) nee is echt allemaal met de loftrompet!.lol.
bully
 bully - maandag 30 maart 2009 - 18:46   quote  deeplink  
Ik ben de laatste tijd redelijk bezig en voel het vertrouwen van de spelersgroep. Het is vervelend dat de trainer dat soms anders ziet," aldus de middenvelder tegenover RTV Noord-Holland.

De duels tegen De Graafschap en Olympique Marseille had Emanuelson meer geluk: in beide wedstrijden mocht hij negentig minuten lang spelen.

even goed lezen krunk
is toch duidelijk kritiek
maar dat zie jij natuurlijk anders
en gaat er niet om hoe marco daarop reageerd
het gaat er om dat deze spelers kritiek leveren
en dat van huntelaar had ik geeneens meegerekend
en over fysieke gesteldheid is natuurlijk ook kolder
een spits als van basten kan een speler als suares wel bijbrengen waar hij moet staan en moet inlopen
daar heefd de trainer geen fysiek gestel voor nodig
techniek en koelbloedigheid kan je niet overgeven maar de rest wel
Krunk
 Krunk - dinsdag 31 maart 2009 - 03:39   quote  deeplink  
een suarez is niet mee te communiceren, zowel iets te leren;)
een rasechte straatvoetballer uit Latijns-Amerika. zijn mentaliteit staat er ook naar. hij kan veel meer doelpunten maken in de 16meter, maar hij is niet koel genoeg en zorgvuldig genoeg hiervoor. niet de uitstraling van: Ik ben een topspeler in wording, en neem de tijd ervoor, en kap een speler van Volendam of ADO rustig weg en rond het beheerst af. dan kan een MvB lang en kort gaan springen, maar Suarez heeft zijn eigen ding.

Huntelaar was al meegedeeld dat MvB de groep als geheel zou pakken. en niet specifiek aanvallers zou gaan trainen omdat hij een geweldige spits was vroeger. Teambelang staat voorop. Er zijn aparte spitsentrainers bij Ajax. En zeer goede ook trouwens!

Urby heeft weleens de neiging een minderwaardigheidscomplex te krijgen wanneer Marco hem wisselt, terwijl er een rode kaart is gevallen of een tacktische ingreep nodig is. Is puur de strategie van MvB t.o.v. de tegenstander. Dus of je dit nou als kritiek kunt opvangen van Urby lijkt me niet echt terecht. Zo zijn alle spelers bij alle clubs wel niet tevreden. Zie maar Mourinho bij Chelsea, en enkele spelers bij AC Milan en Real Madrid. Ook een slechte coach zeker!!! dream on.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 11:40   quote  deeplink  
zo zie je maar weer : MvB zijn beslissingen zijn altijd de juiste , maar als t om zijn holmaatje Maartje gaat veranderd ie ineens van mening!

Een topspits als MvB was zou toch minsten af en toe na de training s met KJ moeten praten over t spits zijn?

wat heb je toch een kortzichtige kijk!
Krunk
 Krunk - dinsdag 31 maart 2009 - 15:21   quote  deeplink  
mijn uitleg hierboven is gewoon prima. je kunt daar geen verweer op leveren zoals gewoonlijk, dus kom je weer over iets anders.
als je over mijn post iets kunt melden (denk maar goed na) dan hoor ik het wel.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 31 maart 2009 - 20:15   quote  deeplink  
ach , zolang jij jezelf maar begrijpt , wij doen t in elk geval niet maar das logisch want jij hebt een veel hoger IQ dan ons!
bully
 bully - woensdag 01 april 2009 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 15:21 schreef Krunk het volgende:
mijn uitleg hierboven is gewoon prima. je kunt daar geen verweer op leveren zoals gewoonlijk, dus kom je weer over iets anders.
als je over mijn post iets kunt melden (denk maar goed na) dan hoor ik het wel.

met deze opmerking maak je je weer echt belachelijk krunk
maar alleen jij heb er natuurlijk verstand van he
volgens mij gaf suares aan dat hij wat meer communicatie wou
dus denkt erzelf wel van tekunnen leren
en beetje tijd voor individuele tips wat huntelaar al aangaf
heb je echt wel tijd voor zonder het groepsbelang teverwaarlozen
en over de wissels heefd marco al veel meer vraagtekens gezet
wat vaak ook totaal verkeerd uitpakte
want een tactisch brein is het echt niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2009 door Boudewijn --
Krunk
 Krunk - woensdag 01 april 2009 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 00:29 schreef bully het volgende:

[..]

met deze opmerking maak je je weer echt belachelijk krunk
maar alleen jij heb er natuurlijk verstand van he
volgens mij gaf suares aan dat hij wat meer communicatie wou
dus denkt erzelf wel van tekunnen leren
en beetje tijd voor individuele tips wat huntelaar al aangaf
heb je echt wel tijd voor zonder het groepsbelang teverwaarlozen
en over de wissels heefd marco al veel meer vraagtekens gezet
wat vaak ook totaal verkeerd uitpakte
want een tactisch brein is het echt niet
uiteindelijk zijn er ook trainers geweest voor Marco die het niet veel beter hebben gedaan met een betere groep. wil alleen duidelijk maken dat MvB geen klein jochie is, en echt wel weet wat hij doet. maybe al gedacht aan de houding van bepaalde spelers?
bully
 bully - woensdag 01 april 2009 - 22:56   quote  deeplink  
welke trainer heefd het dan slechter gedaan met betere spelersgroep?
volgens mij heefd marco dit seisoen 30 miljoen geinvesteerd
waarvan degeen hij eigenlijk zelf er niet bij wou hebben het beste presteerd
aisatti is een speler die marco niet wou maar door ajax zelf is doorgedrukt
en over de houding van de spelers
volgens mij is de trainer degeen die die spelers moet motiveren
en dat jij zegt dat marco wel weet wat hij doet baseer je ook nergens op
want hij heefd zich nog nergens bewezen
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2009 - 22:56 schreef bully het volgende:
welke trainer heefd het dan slechter gedaan met betere spelersgroep?
volgens mij heefd marco dit seisoen 30 miljoen geinvesteerd
waarvan degeen hij eigenlijk zelf er niet bij wou hebben het beste presteerd
aisatti is een speler die marco niet wou maar door ajax zelf is doorgedrukt
en over de houding van de spelers
volgens mij is de trainer degeen die die spelers moet motiveren
en dat jij zegt dat marco wel weet wat hij doet baseer je ook nergens op
want hij heefd zich nog nergens bewezen
er is ook voor ruim het dubbele verkocht.
dus indien je voor 30miljoen investeerd, moet je vooral niet vergeten dat er VEEL EN VEEL meer kwaliteit is vertrokken het afgelopen seizoen. dus dat maakt weinig hard.

daarnaast heeft hij vrij aardige aankopen binnengehaald.
spelers voor de breedte, basis en opvulling.
nou prima. alsof de zogenaamde kenners hier weten wat zijn ideale opstelling zou moeten zijn. en verder hoe hij het team wil gaan maken voor het nieuwe jaar!
bully
 bully - donderdag 02 april 2009 - 22:03   quote  deeplink  
zal maar beginnen met zijn aankopen
sno de grootste miskoop sinds jaren
aisatti een speler die marco niet wou hebben maar is doorgedrukt door bestuur ajax
lees de berichten
een sulejmani die nog niet in vorm is
heb vertrouwen dat het wel goed komt maar kan ook zo gebeuren dat hij net als vroeger machlas nooit meer zijn vorm terug krijgt
dus wat bedoel je nu met die vrij aardige inkopen?
en hetgeen ik zeg over . dat jij nooit zeker kan weten dat marco zo`n goede trainer is zoals jij beweerd
omdat hij dat nog nergens heefd laten zien
dus jij kan je alleen zeggen dat je er vertrouwen in heb maar niet dat je het wel weet
opdit gaf je geen antwoord
bully
 bully - donderdag 02 april 2009 - 22:19   quote  deeplink  
Ajax maakt seizoenkaarten duurder
Commercieel directeur Henri van der Aat en de AFCA Supportersclub zijn onlangs met elkaar om de tafel gegaan. Het gesprek ging over de prijsstelling van de seizoenskaarten voor het seizoen 2009-2010. 'De prijzen gaan omhoog', aldus Van der Aat.

De AFCA Supportersclub hoopte dat Ajax de prijzen van de seizoenskaarten niet wilde verhogen, maar het bleek tevergeefs. De Supportersclub vindt het vreemd dat de prijzen worden verhoogd, want er zijn de laatste jaren geen kampioenschappen behaald. Toch ging Ajax niet akkoord met het argument.

Ajax wil de begroting voor het komende seizoen verhogen. De organisatie moet daarvoor professioneler worden. Daarnaast ligt ook nog het gevaar op de loer dat Ajax wellicht geen Champions Leaguevoetbal behaald.

Conclusie: Mocht u komend seizoen over een seizoenskaart willen beschikken, dan zal u dus meer moeten betalen!
BRONhttp://www.ajaxclub.nl/nieuws/Ajax_maakt_seizoenkaarten_duurder.html

jij zei toch dat ze geen cl nodig hadden krunk?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 april 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - donderdag 02 april 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2009 - 22:03 schreef bully het volgende:
zal maar beginnen met zijn aankopen
sno de grootste miskoop sinds jaren
aisatti een speler die marco niet wou hebben maar is doorgedrukt door bestuur ajax
lees de berichten
een sulejmani die nog niet in vorm is
heb vertrouwen dat het wel goed komt maar kan ook zo gebeuren dat hij net als vroeger machlas nooit meer zijn vorm terug krijgt
dus wat bedoel je nu met die vrij aardige inkopen?
en hetgeen ik zeg over . dat jij nooit zeker kan weten dat marco zo`n goede trainer is zoals jij beweerd
omdat hij dat nog nergens heefd laten zien
dus jij kan je alleen zeggen dat je er vertrouwen in heb maar niet dat je het wel weet
opdit gaf je geen antwoord
tja... vindt het opzichtig vreemd dat hij hiermee komt aanzetten. alsof ze echt een tekort hebben. ja om hun dikke bonussen te kunnen opstreiken zeker! beetje het volk uitpuilen!!!

-sno is gehaald ter opvulling en versterking bij een blessure
-mickey zal zich wel terugbetalen
-tja... machlas was een aardige speler. vooral in Arnhem toen der tijd. bij ajax ook niet extreem slecht hoor.
-ik ga ervanuit met de wetenschap dat Marco veel expertise heeft op voetbalgebiedt, hij dit ook kan verwoorden op het veld. en met van het schip en witschge heb je toch een aardige rechterhand op de bank.
bully
 bully - donderdag 02 april 2009 - 22:56   quote  deeplink  
je gaat er van uit met de wetenschap
welke wetenschap?
hoe kan je nou die wetenschap hebben als het nog nooit bewezen is
hij heefd nog nooit een club getraint en met oranje heefd hij mij nou ook niet overtuigd
en ook witche en van het schip hebben nog niks bereikt als trainer
en over machlas die is bij ajax gewoon mislukt
mocht niet voor niks transfervrij vertrekken
terwijl hij toendertijd ajax duurste speler ooit was
freakie
 freakie - zaterdag 04 april 2009 - 16:51   quote  deeplink  
bully aisatti die is doorgedrukt? ja er is in de pers gekomen dat marco hem alleen wou hebben omdat hij er dan winst op zou kunnen maken.. Maar als marco aisattie niet wou had hij niet gekomen de afspraken zijn dan marco uit eindelijk beslist.. Hij is dus net als sno gehaalt voor klein bedrag en aisattie heeft zich nu wel laten gelden in 2 wedstrijden.. mickey daar in tegen niet nee dat is erg jammer maar hopen op dat hij die vorm gaat terug krijgen die die had is niet onaardig want het zit er gewoon in en hij is 19 toch? nou ja nog 4 jaar dus..
Krunk
 Krunk - zaterdag 04 april 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 april 2009 - 16:51 schreef freakie het volgende:
bully aisatti die is doorgedrukt? ja er is in de pers gekomen dat marco hem alleen wou hebben omdat hij er dan winst op zou kunnen maken.. Maar als marco aisattie niet wou had hij niet gekomen de afspraken zijn dan marco uit eindelijk beslist.. Hij is dus net als sno gehaalt voor klein bedrag en aisattie heeft zich nu wel laten gelden in 2 wedstrijden.. mickey daar in tegen niet nee dat is erg jammer maar hopen op dat hij die vorm gaat terug krijgen die die had is niet onaardig want het zit er gewoon in en hij is 19 toch? nou ja nog 4 jaar dus..
mickey en aissati zijn beide twee topaankopen.ongeacht het bedrag hiervoor.
laat mensen maar praten, Marco bepaalt alsnog wie er speelt. Als hij Aissati niet moest zou hij gewoon bij Jong Ajax spelen. Gezeik of niet, daar heeft Marco niets mee te maken. Dus het is wel degelijk iemand die MvB er graag bij heeft.
bully
 bully - zondag 05 april 2009 - 14:37   quote  deeplink  
nu wel
maar opmoment dat ze aisatti kochten niet
dus geen aankoop van mvb
en micky moet nog blijken
en dat aisatti een koopje is ben ik het ook niet mee eens
een speler die bij psv totaal niet aan spelen toekwam
3 miljoen voor betalen vind ik echt niet niks
dat hij zijn geld wel waarmaakt geloof ik wel
maar zeg niet dat het een koopje is
Krunk
 Krunk - zondag 05 april 2009 - 15:21   quote  deeplink  
van aissati was al bekend dat die jongen verschrikkelijk goed kan voetballen. dat hij zo hier en daar de kans niet heeft gehad staat hier los van.
verder zijn het beide twee topaankopen. je kunt er niet omheen. en ze betalen zichzelf wel uit met prestaties. don't worry
bully
 bully - zondag 05 april 2009 - 15:58   quote  deeplink  
dat moet nog blijken
je praat al weer met zekerheid terwijl je het alleen kan verwachten
Krunk
 Krunk - zondag 12 april 2009 - 18:38   quote  deeplink  
weer gezien vandaag. zeer goed gespeeld. al enkele weken inmiddels.
dus blijkbaar zie ik het toch wel goed.
de laatste tijd wel vaker;) haha
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 13 april 2009 - 19:29   quote  deeplink  
ja inderdaad....Sulejmanie was echt de Sulejmanie van Heerenveen....pffff
Krunk
 Krunk - maandag 13 april 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 19:29 schreef Patrick Buisman het volgende:
ja inderdaad....Sulejmanie was echt de Sulejmanie van Heerenveen....pffff
patrick ging over Aissati. en hij was echt goed. en trouwens tegen willem 2 ook gewoon. ondanks weinig weerstand bleef hij gewoon goed op de been.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 13 april 2009 - 21:33   quote  deeplink  
KRUNK...volgens mij schrijf je "ze betalen..."dat moet dan haast gaan over Aissati en Sulejmani....als ik dan eageer aangaande Sulejmani roep je dat het over Aissati gaat....ik kan hie echt geen touw aan vastknopen....je zou duidelijkere berichten schrijven....je laat echt doorlopend ruimte voor misinterpretatie met je halve berichtjes...vind het jammer dat je zo onzorgvuldig bent....als je schrijft in meervoud kun je toch niet verwachten dat anderen dan opeens zomaar begrijpen dat je in jouw meervoudsvorm alleen Aissati bedoelt??
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 13 april 2009 - 21:34   quote  deeplink  
en van Sulejmani hoop ik oprecht dat ie het volgend seizoen beter doet dan dit jaar want nu was het echt om te huilen!!!!
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 21:33 schreef Patrick Buisman het volgende:
KRUNK...volgens mij schrijf je "ze betalen..."dat moet dan haast gaan over Aissati en Sulejmani....als ik dan eageer aangaande Sulejmani roep je dat het over Aissati gaat....ik kan hie echt geen touw aan vastknopen....je zou duidelijkere berichten schrijven....je laat echt doorlopend ruimte voor misinterpretatie met je halve berichtjes...vind het jammer dat je zo onzorgvuldig bent....als je schrijft in meervoud kun je toch niet verwachten dat anderen dan opeens zomaar begrijpen dat je in jouw meervoudsvorm alleen Aissati bedoelt??
ik kan je alleen maar gelijk geven. ik zet regelmatig al wat duidelijkere berichten neer.
zo af en toe reageer ik even snel. sorry voor de eventuele miscommunicatie die dan ontstaat door mijn post.
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 21:34 schreef Patrick Buisman het volgende:
en van Sulejmani hoop ik oprecht dat ie het volgend seizoen beter doet dan dit jaar want nu was het echt om te huilen!!!!
ik weet echt vrijwel zeker dat hij gaat vlammen.
komop he.... denk je echt dat Mickey zich zo te kijk zal laten zetten? het was idd niet geweldig, maar hij heeft er alweer 7 inzitten, en wat assist.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 14 april 2009 - 09:17   quote  deeplink  
excuses aanvaard.....
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 09:56   quote  deeplink  
bedankt bij deze. maar wat denk jij dan van mickey?
ikzelf zat zelf te hopen op een terugkeer van Jesper Gronkjaer. Voor op de linksbuiten positie.
Thomas
 Thomas - dinsdag 14 april 2009 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 09:56 schreef Krunk het volgende:
bedankt bij deze. maar wat denk jij dan van mickey?
ikzelf zat zelf te hopen op een terugkeer van Jesper Gronkjaer. Voor op de linksbuiten positie.
Speelt die gozer nog ergens op niveau dan?
Roy Manuhutu
 Roy Manuhutu - dinsdag 14 april 2009 - 11:26   quote  deeplink  
Ik denk dat de grootste reden van het niet halen van de derde ster op ons shirt heel gewoon het aantal blessures is geweest dit jaar. Ook zal meegespeeld hebben het feit dat er daardoor geen automatismes in het spel gekomen zijn.
Ajax speelt de laatste weken weer met een vast team en dat is te merken ook! stukken beter!

je kunt nu duidelijk zien dat er wel met een visie gespeelt wordt. Asatti is de spil waar het om draait. Em Nu zie je dat suarez ook eter tot zijn recht komt.

Eigenlijk het hele team is beter gaan presteren.

DUS........ laat Marco maar schuiven!
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 10:37 schreef Thomas het volgende:

[..]

Speelt die gozer nog ergens op niveau dan?
dacht bij brondby als ik me niet vergis?
maar hij was echt goed. typisch een vleugelspits. die hebben we niet. alleen martina, maar die is niet geschikt. een zegelaar ook niet.
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 11:26 schreef Roy Manuhutu het volgende:
Ik denk dat de grootste reden van het niet halen van de derde ster op ons shirt heel gewoon het aantal blessures is geweest dit jaar. Ook zal meegespeeld hebben het feit dat er daardoor geen automatismes in het spel gekomen zijn.
Ajax speelt de laatste weken weer met een vast team en dat is te merken ook! stukken beter!

je kunt nu duidelijk zien dat er wel met een visie gespeelt wordt. Asatti is de spil waar het om draait. Em Nu zie je dat suarez ook eter tot zijn recht komt.

Eigenlijk het hele team is beter gaan presteren.

DUS........ laat Marco maar schuiven!
Go AJAX
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 14 april 2009 - 17:05   quote  deeplink  
de grootste reden is het onwaarschijnlijke aantal punten van AZ...echt helemaal niets meer en niets minder....
Thomas
 Thomas - dinsdag 14 april 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 17:05 schreef Patrick Buisman het volgende:
de grootste reden is het onwaarschijnlijke aantal punten van AZ...echt helemaal niets meer en niets minder....
En daar draait het uiteindelijk om. Geen enkele supporter zal zeuren over belabberd spel, zolang de titel behaald is.
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 18:24 schreef Thomas het volgende:

[..]

En daar draait het uiteindelijk om. Geen enkele supporter zal zeuren over belabberd spel, zolang de titel behaald is.
idd. MvB had ook kampioen kunnen worden. in kortweg 3 weken tegen groningen en heerenveen is het kampioenschap voor een groot deel verspeelt. jammer. zoals gewoonlijk: op naar het volgende seizoen.
bully
 bully - donderdag 16 april 2009 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2009 - 18:38 schreef Krunk het volgende:
weer gezien vandaag. zeer goed gespeeld. al enkele weken inmiddels.
dus blijkbaar zie ik het toch wel goed.
de laatste tijd wel vaker;) haha
als jij wedstrijden als tegen willem 2 als maatstaf ziet wel ja
Krunk
 Krunk - donderdag 16 april 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 16:35 schreef bully het volgende:

[..]

als jij wedstrijden als tegen willem 2 als maatstaf ziet wel ja
reactie was op het spel van Aissati. de laatste paar topics geef je wel vaker verkeerde quotes en posts terug. maar hij doet het goed. en dat mag ook even worden gezegd. als jij alleen maar negativiteit wilt uitstralen, prima!
maar dan hoef je mij niet meer te quoten.
bully
 bully - vrijdag 17 april 2009 - 01:14   quote  deeplink  
dat bedoel ik met duidelijkheid
volgens mij ben jij degeen die geen naam erbij zet maar in algemeen dit zegt
Krunk
 Krunk - vrijdag 17 april 2009 - 12:52   quote  deeplink  
weer een fout van je bully:

Krunk - zondag 05 april 2009 - 15:21 edit quote deeplink

van aissati was al bekend dat die jongen verschrikkelijk goed kan voetballen. dat hij zo hier en daar de kans niet heeft gehad staat hier los van.
verder zijn het beide twee topaankopen. je kunt er niet omheen. en ze betalen zichzelf wel uit met prestaties. don't worry

meld dit bericht

bully
stuur prive bericht bully - zondag 05 april 2009 - 15:58 quote deeplink

dat moet nog blijken
je praat al weer met zekerheid terwijl je het alleen kan verwachten

meld dit bericht

Krunk
stuur prive bericht Krunk - zondag 12 april 2009 - 18:38 edit quote deeplink

weer gezien vandaag. zeer goed gespeeld. al enkele weken inmiddels.
dus blijkbaar zie ik het toch wel goed.
de laatste tijd wel vaker;) haha

----------------------------------
nou duidelijk dat jij niet goed alles doorleest!
mijn reactie sloeg dus met NAAM en duidelijke verwijzing naar mijn eerder genoemde post.
Krunk
 Krunk - vrijdag 17 april 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 20:42 schreef Krunk het volgende:

[..]

patrick ging over Aissati. en hij was echt goed. en trouwens tegen willem 2 ook gewoon. ondanks weinig weerstand bleef hij gewoon goed op de been.
en dan heb je ook nog een patrick die het niet goed had gelezen, terwijl mijn post dus ook duidelijk over Aissati ging met NAAMSvermelding!

zo zie je maar dat er twee mensen zijn die niet goed lezen.
niet erg. we zijn net allemaal mensen.
bully
 bully - vrijdag 17 april 2009 - 23:02   quote  deeplink  
dan moet je ook jou bericht anders formuleren

weer gezien vandaag. zeer goed gespeeld. al enkele weken inmiddels.
dus blijkbaar zie ik het toch wel goed.
de laatste tijd wel vaker;) haha

ik zie hier geen verwijzing en naam bij
en dat aisatti het goed doet ziet iedereen
ik heb ook nooit het tegendeel gezegt
enige wat ik zei dat op moment van kopen 3 miljoen geen koopje was
dat hij goed was klopt
maar had het nog nooit bewezen alleen bij een subtopper wat twente toen nog was
en bij psv kreeg hij geen kans[waar meerdere trainers het niet in hem zagen zitten]
dus de wetenschap dat hij het in de top zou kunnen waarmaken
was voor iedereen nog de vraag
verwachting is nog geen weten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - vrijdag 17 april 2009 - 23:22   quote  deeplink  
Krunk - zondag 05 april 2009 - 15:21 edit quote deeplink

van aissati was al bekend dat die jongen verschrikkelijk goed kan voetballen. dat hij zo hier en daar de kans niet heeft gehad staat hier los van.
verder zijn het beide twee topaankopen. je kunt er niet omheen. en ze betalen zichzelf wel uit met prestaties. don't worry

Krunk
stuur prive bericht Krunk - zondag 12 april 2009 - 18:38 edit quote deeplink

weer gezien vandaag. zeer goed gespeeld. al enkele weken inmiddels.
dus blijkbaar zie ik het toch wel goed.
de laatste tijd wel vaker;) haha

-------------------------
duidelijke verwijzing gezien ik hiertussen door NIKS anders heb gepost wat afwijkt van mijn post!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2009 door Krunk --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 23:22   quote  deeplink  
en is nog steeds geen weten , alleen presteren in Ned Competitie is natuurlijk een begin maar hij zal zich volgend jaar echt moeten bewijzen op alle fronten!
Krunk
 Krunk - vrijdag 17 april 2009 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 23:22 schreef jantje 1974 het volgende:
en is nog steeds geen weten , alleen presteren in Ned Competitie is natuurlijk een begin maar hij zal zich volgend jaar echt moeten bewijzen op alle fronten!
klopt.. hopelijk gaat dat lukken. in de UEFA heeft hij het even lekker gedaan.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 23:32   quote  deeplink  
speler heeft ook wel de potentie , nu hopen dat hij fysiek ook sterker is geworden en daarin ook doorgroeit , hij heeft te kennen gegeven om komende zomer door te trainen en dat is een goede stap , maar ik blijf altijd zeggen: eerst zien dan geloven! Er zijn al zoveel supertalenten ten onder gegaan............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Moet Ajax weer terug naar eigen huisstijl?









0.0242741