BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV----Ajax 16/08/2009

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 20:22   quote  deeplink  
wat denken we ervan mensen??

Ik denk 1-2 voor ajax

opstelling hetzelfde als tegen groningen en ik hoop dat Jol Urby vervangt voor Donald.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Als Ajax geen off day heeft dan moet het niet moeilijk zijn,Vooral niet met de Klasse voorin.Twente Had Psv helemaal weggespeeld en Psv mocht blij zijn met 1 punt.
Psv heeft voorin niet de klasse met veel goals.Ajax wel!!

En ik vond Urby gister juist goed spelen beter dan tegen Groningen,
Maar ik begrijp je wel want Donald is een hele goede Talent En Zeegelaar gister je zag de klasse nu al bij die jongen,en onze andere JeugdProduct ;-) VD Wiel die speelde echt Top gister mooie Goal ook

En Ajax heeft wat recht te zetten vorig jaar liep het helemaal mis in Eindhoven

Ik denk dat Ajax Psv volgende week helemaal weg speeld

1-4
of
0-3

De trage middenvelders en Verdedigers van Psv
gaan het erg moeilijk krijgen volgende week

Ajax is al getest door goede Ploegen

Voor Psv was Twente hun eerste grootste test
En je zag duidelijk dat Psv die test nog niet goed aan kon
Qua tempo qua kwaliteit
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:41   quote  deeplink  
En als Ajax wint volgende week dan staat het 7 punten los van Psv
En dan heeft Ajax een relatief makkelijk programma de komende weken na Psv
Dus dan kan Ajax ver uit lopen..

Dus de Druk ligt ook nog is bij Psv
Elroy
 Elroy - zondag 09 augustus 2009 - 20:50   quote  deeplink  
ik denk 1-3

psv heeft nog niet veel goeds laten zien

ajax is veel sneller en indd al tegen grote ploegen gespeeld

ik heb dat ajax nu niet al die 100% kansen mist
want bij psv enzo is dat veel gevaarlijker
020mkp
 020mkp - zondag 09 augustus 2009 - 20:50   quote  deeplink  
idd druk licht bij psv het enige dat ajax nog een klein beetje kan dwarszitten is dat engelaar weer fit is dat vind ik samen met toivonen het enige gevaar alleen wanneer gaan wou nou zien of atouba een goede aankoop is?
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:50 schreef 020mkp het volgende:
idd druk licht bij psv het enige dat ajax nog een klein beetje kan dwarszitten is dat engelaar weer fit is dat vind ik samen met toivonen het enige gevaar alleen wanneer gaan wou nou zien of atouba een goede aankoop is?
ik hoop dat volgende week Engelaar speelt
Vind dat Bakkal ondergewaardeert word Bakkal heeft meer tempo meer diepgang en een neusje voor de Goal...Begrijp me niet verkeerd Engelaar is goed maar niet voor een club die kampioen wilt worden bij Schalke mislukt vooral om zijn traagheid en geen dynamic op het middenveld.Alleen bij Twente waar het elftal meer in zijn dienst speelde nu moet hij in andermans ze dienst spelen en dat is een groot verschil.
Daan
 Daan - zondag 09 augustus 2009 - 20:54   quote  deeplink  
Ik denk een gelijkspel of een kleine overwinning voor ajax.
"Als ajax geen off day heeft dan moet 't niet moeilijk zijn"
Niet te overmoedig worden he kerel ;), we mogen dan wel aan kop staan nu, maar de competitie is pas nauwelijks begonnen.

Ik hoop op een aantal veranderingen bij ajax in de opstelling:

Stekelenburg

v/d Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Atouba

De Zeeuw, Enoh

Rommedahl, Sulejmani

Suarez, Cvitanich

---

Ik denk dat ie toch voor emanuelson kiest helaas en verder denk ik dat cvitanich niet begint. Wielaert vind ik een matige indruk maken.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:54 schreef Daan het volgende:
Ik denk een gelijkspel of een kleine overwinning voor ajax.
"Als ajax geen off day heeft dan moet 't niet moeilijk zijn"
Niet te overmoedig worden he kerel ;), we mogen dan wel aan kop staan nu, maar de competitie is pas nauwelijks begonnen.

Ik hoop op een aantal veranderingen bij ajax in de opstelling:

Stekelenburg

v/d Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Atouba

De Zeeuw, Enoh

Rommedahl, Sulejmani

Suarez, Cvitanich

---

Ik denk dat ie toch voor emanuelson kiest helaas en verder denk ik dat cvitanich niet begint. Wielaert vind ik een matige indruk maken.
ben niet overmoedig
Maar ik kijk simpelweg naar de Feiten hoe de ploegen spelen
Hoe ze in vorm zijn de voorbereiding nogmaals Voor Psv wat Twente hun eerst Test
Ajax is verder..Als Psv nu al de Vorm had en ook netzo als Ajax veel Kwaliteit voorin hadden,En Affelay niet uit Vorm was dan had ik een andere mening,Dus van overmoedigheid is geen spraken ;-)
020mkp
 020mkp - zondag 09 augustus 2009 - 20:58   quote  deeplink  
mischien moet jol toch is een keer oleguer uit testen want vorig seizoen werd hij steeds beter ik weet niet of het wat word maar mischien wel beter als wieleart.
en als er idd een club is die aardig wat geld wil geven voor urby gelijk weg doen

maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Maar de kans dat donald op zijn bek gaat is groot en dat moeten we niet hebben dat weet jol ook.. hij brengt hem niet 1 helke wedstrijd dat gaat hij rustig doen..
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Daan hoop op niks laat jol t maar zelf bekijken..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 09 augustus 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Iedereen weet dat PSV - Ajax en Ajax - PSV wedstrijden op zich zijn. Resultaten en vorm voor dit duel zeggen helemaal niks. Het lijkt meer op het creëeren van valse hoop in een zoektocht naar geruststelling.
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Nou t maakt wel degelijk uit.. alleen vorig jaar was ajax niet goed en was psv niet goed.. vaak is het nivo tussen psv en ajax niet hoog nu lijkt dat anders te zijn.. maar psv is nu wel getest door twente.. en hebben het doorstaan.. ze hadde ook zo 2-1 kunnen winnen..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 09 augustus 2009 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 22:38 schreef freakie het volgende:
Nou t maakt wel degelijk uit.. alleen vorig jaar was ajax niet goed en was psv niet goed.. vaak is het nivo tussen psv en ajax niet hoog nu lijkt dat anders te zijn.. maar psv is nu wel getest door twente.. en hebben het doorstaan.. ze hadde ook zo 2-1 kunnen winnen..
Waar blijkt dat niveauverschil volgens jou uit? Volgens mij had Ajax laat een penalty en een rode kaart nodig om afstand te nemen van met alle respect RKC...degradatiekandidaat nr1. Ajax is ook zoekende, dat zag je aan de wissels van Jol. Vooral op het middenveld is het zoeken naar een goede balans...
bully
 bully - zondag 09 augustus 2009 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 22:34 schreef PSVMocro het volgende:
Iedereen weet dat PSV - Ajax en Ajax - PSV wedstrijden op zich zijn. Resultaten en vorm voor dit duel zeggen helemaal niks. Het lijkt meer op het creëeren van valse hoop in een zoektocht naar geruststelling.
ook ik durf nog niks te voorspellen.
het zijn wedstrijden opzich.
kan me nog herinneren dat aantal jaren terug ajax na goede reeks de gedoodverfde winnaar was tegen psv.
die al weken stroef speelde maar ajax werd wel afgetroeft.
ik hoop gewoon dat ajax deze goede reeks voortzet zodat je alweer 5 punten van psv los staat.
de echte sterkte van ajax moeten we nog afwachten.
een groningen die met moeite een gelijkspel haald tegen de dregadatie kandidaad van vorig jaar en een gepromoveerd rkc vind ik nog niet echt een maatstaf.
de ontwikkeling doet mij wel weer de toekomst met plezier tegemoet zien maar ik juich nog niet tevroeg.
en psv heefd mij ook nog niet kunnen
overtuigen dus ik denk op dit moment dat die wedstrijd nog elke kant op kan.
ik hoop natuurlijk dat ajax overtuigend wint.
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 23:04   quote  deeplink  
bully nivo's verschil kan ik ook niet aangeven maar zoekende is ajax veel minder dan psv.. er waren wissels en er was een penalty nodig maar die 14 kansen kreeg ajax niet door die wissels..
bully
 bully - zondag 09 augustus 2009 - 23:39   quote  deeplink  
ik gaf ook aan dat de ontwikkeling van ajax mij weer hoop voor de toekomst geefd.
maar is nu gewoon nog tevroeg om echt te zeggen hoever we zijn.
een wedstrijd tegen twente die mij meer overtuigt dan groningen lijkt mij toch iets zwaarder.
en de wedstrijden tegen psv zijn wedstrijden opzich.
wat ik al aangaf dat niet altijd dan de sterkste ploeg uit de competitie wint.
martymcfly
 martymcfly - zondag 09 augustus 2009 - 23:53   quote  deeplink  
psv ajax is toch weer aparte wedstrijd op zich vorig jaar dachten we ook psv even op te rollen en toen hebben we dik verloren. Psv-ers lijken toch extra gemotiveerd tegen ajax om te winnen. Ik hoop op een 1-2 overwinning voor ajax ik vrees een 2-1 verlies volgende week om deze tijd weten we het
f-side
 f-side - maandag 10 augustus 2009 - 08:18   quote  deeplink  
jongens niet tehard van stapel lopen vorig seizoen dagten we ook we gaan daar bij pisvee winnen toen gregen we ook met 6-2 op ons kloten dat gaat nu zeker niet gebeuren ik verwacht zelf dat we daar met 0-2 gaan winnen
John2
 John2 - maandag 10 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Uiteraard moeten we positief zijn, maar ook realistisch. We hebben tegen RKC weer kunnen zien dat we een goede spits nodig hebben en 1 of 2 goede verdedigers. Pas met een gelukkige penalty en tegen 10 man lukte het. Ik ben blij met een puntje bij PSV.
freakie
 freakie - maandag 10 augustus 2009 - 11:08   quote  deeplink  
marty mcfly ff eerst checke voor je iets zegt 1ste wedstrijd was voor ajax 4-1 winst.. en daarna hebben we inderdaad erg slecht gespeeld ja 6-2 verlies..
freakie
 freakie - maandag 10 augustus 2009 - 11:14   quote  deeplink  
altijd he komen er mensen die zegge dat we een penaty nodig hadden.. NEE niet die penalty maar door die kansen die we niet scoorde stond het nog 1-1 jol zei al ik was niet bang dat we gingen winnen maar er werd niet gescoord.. ajax was al vele beter(Logisch tegen rkc natuurlijk) maar het scoren was een probleem anders had het zo 8-0 geweest voor ajax
John2
 John2 - maandag 10 augustus 2009 - 11:29   quote  deeplink  
Maar ja. In het voetbal gaat het juist om het scoren toch?!! Daarom hebben we een echte killer nodig. Ondanks dat Suarez uiteindelijk 3 x scoorde speelde hij weer zeer matig. Je ziet dan dat er op dat moment niemand is die het wel doet. En ja... we hebben het weer kunnen zien. Cvitanich komt veel te kort. En hoe makkelijk geven we weer kansen weg.
legrande
 legrande - maandag 10 augustus 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Ik wil niet zeuren hoor Die Suares wat een fantastische voetballer maar achterin die Alderwereld werd er tegen RKC al alle kanten voorbij gelopen en Stekelenburg vind ik ook maar zeer matig. De Zeeuw doet het goed. Sulemani valt ook nog steeds tegen. Rommedael is ook in vorm. maar alles bij elkaar blijft de achterhoede zeer matig. Ben benieuwd wat ze doen tegen psv
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 14:04 schreef legrande het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor Die Suares wat een fantastische voetballer maar achterin die Alderwereld werd er tegen RKC al alle kanten voorbij gelopen en Stekelenburg vind ik ook maar zeer matig. De Zeeuw doet het goed. Sulemani valt ook nog steeds tegen. Rommedael is ook in vorm. maar alles bij elkaar blijft de achterhoede zeer matig. Ben benieuwd wat ze doen tegen psv
Zo typisch dit ik heb heel de wedstrijd gezien,En De Ceulaer liep Aldeweireld er 1 keer voorbij Daarna had Aldeweireld alles onder controle.Maar natuurlijk word weer 1 fout gepakt om heel de analyse van de wedstrijd te geven van hij werd er van alle kanten af gelopen???

Verdediging is beter dan vorig jaar.Aldeweireld speelt al weken goed,Dan hebben we nog Vertonghen en Atauba.VD Wiel die doet het al heel lang goed..En de ervaren Wielaert die ook steeds beter gaat spelen.ik zie ook liever nog 1 verdediger komen dan in de plaats van Wielaert maar de rest doen het gewoon heel goed..En stekelenburg hield die ene Goal niet was niet zijn fout hij zat er nog aan verder kon hij er niet veel aan doen..Oranje nummer 1 die vele maler beter is dan Issakson

En Sulejmani was meteen gevaarlijk vorige week ook,Die word ook steeds beter en die krijgt zijn vorm steeds meer terug Hij ziet er weer afgetraind en scherp uit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:58 schreef 020mkp het volgende:
mischien moet jol toch is een keer oleguer uit testen want vorig seizoen werd hij steeds beter ik weet niet of het wat word maar mischien wel beter als wieleart.
en als er idd een club is die aardig wat geld wil geven voor urby gelijk weg doen

maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren
ajax heeft tot nu toe 3 echte kansen weggegeven, bij geen enkele keer was Wielaert daar bij betrokken, maar de jeugdige Alderweireld, ik zeg gewoon laten staan allebei, dan komt er vertrouwen en gaat het goedkomen.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 11:29 schreef John2 het volgende:
Maar ja. In het voetbal gaat het juist om het scoren toch?!! Daarom hebben we een echte killer nodig. Ondanks dat Suarez uiteindelijk 3 x scoorde speelde hij weer zeer matig. Je ziet dan dat er op dat moment niemand is die het wel doet. En ja... we hebben het weer kunnen zien. Cvitanich komt veel te kort. En hoe makkelijk geven we weer kansen weg.
suarez zeer matig?? beste man van het veld, weinig balverlies goede acties/combinatieties en nam de leiding op het veld in de 2e helft.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 14:11 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Zo typisch dit ik heb heel de wedstrijd gezien,En De Ceulaer liep Aldeweireld er 1 keer voorbij Daarna had Aldeweireld alles onder controle.Maar natuurlijk word weer 1 fout gepakt om heel de analyse van de wedstrijd te geven van hij werd er van alle kanten af gelopen???

Verdediging is beter dan vorig jaar.Aldeweireld speelt al weken goed,Dan hebben we nog Vertonghen en Atauba.VD Wiel die doet het al heel lang goed..En de ervaren Wielaert die ook steeds beter gaat spelen.ik zie ook liever nog 1 verdediger komen dan in de plaats van Wielaert maar de rest doen het gewoon heel goed..En stekelenburg hield die ene Goal niet was niet zijn fout hij zat er nog aan verder kon hij er niet veel aan doen..Oranje nummer 1 die vele maler beter is dan Issakson

En Sulejmani was meteen gevaarlijk vorige week ook,Die word ook steeds beter en die krijgt zijn vorm steeds meer terug Hij ziet er weer afgetraind en scherp uit!
nou die goal was zeker wel een fout van stekelenburg, als hij z'n volle hand er tegen aankrijgt mag die bal er nooit ingaan.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 16:04   quote  deeplink  
als een bal zo hard word geschoten tegen zijn hand en hij staat op het verkeerde been,Dan kan de Bal of naast gaan of voor de keeper en hopen op geen rebound of in de Goal.Je kunt niet met 1 hand vangen;-)
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 16:09   quote  deeplink  
de bal was niet heel hard, en voor een keeper met niveau nederlands elftal mag zo'n bal er ook gewoon niet in.

Ik klaag niet meteen over Stekelnburg hoor, alleen stel dat je 0-0 staat tegen psv en in de 85e minuut gaat er zo'n bal in, dan kost de keeper je punten, als je die bal pakt, dan pak je punten voor je team als keeper zijnde.

Dat is de enige klacht die ik over Steek heb, hij houd nooit maar dan ook nooit het elfal in de race als het in een moeilijke fase zit en pakt nooit punten voor het team.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 16:10   quote  deeplink  
en dat hij daar op het verkeerde been stond is zijn schuld, hij mag nooit een kant gokken op een schot vanuit die positie
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 16:15   quote  deeplink  
Steek moet nog wel een paar wedstrijden achter de rug hebben om helemaal op zijn oude vorm te zitten,Hij heeft nog wel is foutjes,,Maar die Goal het zag er lullig uit maar die bal was niet zacht in iniedergeval te hart om met een hand tegen te houden,,En op het verkeerde been dat kan altijd gebeuren vd Sar ook Soms gaat het automatisch of kon ook zijn fout zijn een van die 2 ;-)
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 16:20   quote  deeplink  
Stekelenburg is wel de beste keeper momenteel bij ajax, maar als ik bijvoorbeeld veldhuizen zie afgelopen weekend, dan zit hij echt niet ver van dat niveau af hoor, hij pakt bijvoorbeeld die bal op Makaay, wat echt een redding is waarmee hij een punt pakt voor zijn team.

Steek heeft altijd al iets gehad waardoor hij tekort komt voor de absolute top. Geef eerlijk toe hij pakt nooit ens een bal waarvan je dacht dat ie er al inzat, zijn basis niveau is prima, maar hij ecceleert gewoon nooit, dat is jammer en kan zelfs het nederland elftal wel eens de das omdoen op het wk straks, maar goed dat is mijn mening:)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:20 schreef remco k het volgende:
Stekelenburg is wel de beste keeper momenteel bij ajax, maar als ik bijvoorbeeld veldhuizen zie afgelopen weekend, dan zit hij echt niet ver van dat niveau af hoor, hij pakt bijvoorbeeld die bal op Makaay, wat echt een redding is waarmee hij een punt pakt voor zijn team.

Steek heeft altijd al iets gehad waardoor hij tekort komt voor de absolute top. Geef eerlijk toe hij pakt nooit ens een bal waarvan je dacht dat ie er al inzat, zijn basis niveau is prima, maar hij ecceleert gewoon nooit, dat is jammer en kan zelfs het nederland elftal wel eens de das omdoen op het wk straks, maar goed dat is mijn mening:)
Veldhuizen was 2 jaar geleden het Talent.Vorig jaar heel matig
Nu 1 goede wedstrijd en daarmee nader je het Niveau van stekelenburg nog echt niet hoor,De druk bij een topclub is heel anders Dat moet veldhuizen nog bewijzen,en dan heb ik het nog niet eens over de europese wedstrijden en de interlands van Stekelenburg..

Velthuizen moet eerst 2 seizoenen constant presteren en de Druk bewijzen aan te kunnen van een topClub
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 16:28   quote  deeplink  
ervaring beteknt niks als je het niet toepast en steek straalt (nu en heb ik eigenlijk nooit gevonden) niets uit. geen overmacht, zoals ik al zei een prima keeper maar geen goede keeper.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 16:44   quote  deeplink  
Steek Coacht de hele wedstrijd continue houd hij zijn verdedigers op scherp..Daar ligt zijn kracht en als hij daarin nog meer groeit dan gaat hij richting het niveau VD Sar qua verdediging op scherp houden en een dubbele waarden hebben in de verdediging als Keeper..Hij is in staat om een foutloose wedstrijd te keepen..Wat hij al vaak heeft bewezen.ALleen na 1 fout zien mensen dat niet meer ook de progressie en waarom hij in Oranje staat.

EN na 1 goede redding op Makaay en 1 goede wedstrijd van Velthuizen word hij netzoals 2jaar geleden meteen de hemel ingeprezen..laat die jongen eerst maar constant presteren veel potentie maar heeft het nog niet bewezen,,

EN ervaring bij een keeper dat zegt heel veel
met al die druk in oranje bij een topclub en in de europaCup dan sta je echt wel anders in je doel dan bij een club als Vitesse..Velthuizen moet eerst dat nog bewijzen Want alleen met goede reddingen en katachtigen sprongen daarmee red je het niet bij een topclub daar kotm veel meer bij kijken..Daar moet je zeker wel ervaring voor hebben!
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 16:54   quote  deeplink  
nogmaals ervaring zegt alleen heel veel, als je die ervaring gebruikt, Stekelenburg is nou niet zoals als jij beweert een constant coanchende keeper, en sorry maar hij mag de schoenen van v/d sar nog niet poetsen.

Ik beredeneer nooit op 1 wedstrijd en je hoort mij ook niet zeggen dat er een andere keeper moet komen, ik vind het gewoon een prima keeper maar bij lange na geen goede keeper.

Er zijn in Nederland een aantal keepers die in potentie veel beter zijn dan Steek.
Bijvoorbeeld Vorm Waterman Velthuizen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 17:03   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat hij van het niveau VD Sar is maar in potentie van 1 aspect wat ik zei het coachen en de verdediging goed zetten wat het belangrijkste is daarin is hij nog niet op wereld Niveau maar daar is hij elke wedstrijd mee bezig.VD sar was iedereen ook twijfelachtig in het begin maar hoe ouder en hoe meer ervaring op Top niveau hoe beter je word.VD Sar had het wel eerder onder de Knie dan Steek.

ALs je in oranje keept dan hoef je niemands ze schoenen te poetsen ;-)

Vorm en Velthuizen kunnen misschien meer potentie hebben eerlijk dat weet ik niet maar dat moeten ze eerst nog bewijzen ook wat ze met die potentie gaan doen.Waterman heeft potentie maar heeft een mentale probleem..En ik denk dat Waterman een redelijke keeper word maar nooit van Top Niveau.Maar ook dat kan ik niet met zekerheid zeggen.Zoals Ronald Waterreus gister ook zei.Bij een Top club sta je anders in de Goal andere druk niet iedereen ook met potentie kan dan even goed presteren als bij een mindere club..

personelijk de 2 beste nederlandse doelmannen vind ik Steek en Vermeer
John2
 John2 - maandag 10 augustus 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

suarez zeer matig?? beste man van het veld, weinig balverlies goede acties/combinatieties en nam de leiding op het veld in de 2e helft.
Of je hebt met je rug naar het veld gezeten of je hebt slechts een samenvattig gezien. Anders zou je dit niet roepen!!!
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:07 schreef John2 het volgende:

[..]

Of je hebt met je rug naar het veld gezeten of je hebt slechts een samenvattig gezien. Anders zou je dit niet roepen!!!
????
ik denk dat je het over jezelf hebt
Suarez was veel in de combinatie was altijd gevaarlijk en die paar keer dat tie balverlies leed tjsha als hij na die 3 goals ook nog is geen balverlies leed dan was tie 100miljoen waard.het zijn geen robots en Ajax speelde niet tegen een Amateur ploeg.Hoevaak Suarez ook scoort enz enz er zullen altijd wel opmerkingen blijven komen tegen hem.of tegen Ajax Hij was wederom goed als Aanvoerder groeit tie en hij is niet meer egoistisch geef veel voorzetten waar hij vorig seizoen voor eigen succes ging.
John2
 John2 - maandag 10 augustus 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Meningen kunnen gelukkig verschillen.Ik vond hem zeer matig. Het feit dat iemand 3 x scoort(penalty, intikkertje en zeer mooi afstandsschot tegen 10 man), wil voor mij nog niet zeggen dat iemand goed heeft gespeeld.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:07 schreef John2 het volgende:

[..]

Of je hebt met je rug naar het veld gezeten of je hebt slechts een samenvattig gezien. Anders zou je dit niet roepen!!!
jij bent zeker voor feijenoord, ik heb vanaf '90 geen wedstrijd gemist jongeman, sinds 97 nooit meer in een stadion maar voor de buis. Je hebt het zeker over het missen van de kansen, als je dat vind dan heeft hij het vorig seizoen erg slecht gedaan want hij had toen al de meeste schoten nodig om tot een goal te komen, de kracht van suarez is juist om heel veel kansen te creeren, volgens mij heb jij een andere wedstrijd gezien.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:19 schreef John2 het volgende:
Meningen kunnen gelukkig verschillen.Ik vond hem zeer matig. Het feit dat iemand 3 x scoort(penalty, intikkertje en zeer mooi afstandsschot tegen 10 man), wil voor mij nog niet zeggen dat iemand goed heeft gespeeld.
dat zegt niet iets, dus als hij er aan het einde van het seizoen 36 in heeft liggen kan hij dus een matig seizoen draaien, en dat intikkertje was de moeilijkste goal van alle drie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door remco k --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 17:27   quote  deeplink  
natuurlijk meningen verschillen
Maar ik heb ook heel de wedstrijd gezien
veel voorzetten 1 voorzet bijna goal Sulejmani kwam net niet uit met zijn passen.
Als Aanvoerder was hij aanwezig bij de vrije trap voorgaande de penelty was hij betrokken bij de penelty betrokken anders had tie gescoort.En die intikker was heel moeilijk en heel slim om snel als eerste bij de bal te zijn de keeper was compleet verrast penelty goed ingeschoten..geweldige goals..Dus ik respecteer iedereen zijn mening maar mijn mening is dan dat ik je niet serieus neem als je zegt zeer matig gespeeld.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:27 schreef ajaxrulezz het volgende:
natuurlijk meningen verschillen
Maar ik heb ook heel de wedstrijd gezien
veel voorzetten 1 voorzet bijna goal Sulejmani kwam net niet uit met zijn passen.
Als Aanvoerder was hij aanwezig bij de vrije trap voorgaande de penelty was hij betrokken bij de penelty betrokken anders had tie gescoort.En die intikker was heel moeilijk en heel slim om snel als eerste bij de bal te zijn de keeper was compleet verrast penelty goed ingeschoten..geweldige goals..Dus ik respecteer iedereen zijn mening maar mijn mening is dan dat ik je niet serieus neem als je zegt zeer matig gespeeld.
hier sluit ik mij bij aan:)
legrande
 legrande - maandag 10 augustus 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Blijft een feit dat de achterhoede van Ajax wanneer ze echt op de proef gesteld worden door de mand zakt. Van de Wiel vind ik wel heel sterk maar dan vooral aanvallend. Wielaert en Stekelenburg zijn veel te zwak tegen echt goede tegenstanders en dit zeg ik niet om de boel op te naaien. Ajax heeft sterk middenveld en de verdediging komt zelden onder druk maar de Alde wiereld wat een trage slak is dat zeg. die wordt door goede rechtbuiten alle kanten weggespeeld. Stekelenburg hoort ook niet in Nederlands elftal. Nee Suarez topper daar leeft ajax op. Krijgen nog een pingel cadeau tegen RKC anders redden ze het niet een. Die de Ceulenaar liepr e al een paar keer doorheen laat staan een echt goede rechtsbuiten. We gaan het zien de komende weken. Ajax blijft voor mij wel de faforiet nummer 1 om kampioen te worden dat meen ik echt. PSV vind ik ook matig en Az onder Koeman is geen AZ onder van Gaal. Twente wordt gesloopt door zoveel wedstrijden en Feyenoord is wel beter dan vorig jaar maar komt ook niet verder dan de 3,4 of 5e stek
John2
 John2 - maandag 10 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:28 schreef remco k het volgende:

[..]

hier sluit ik mij bij aan:)
Ik ben blij dat jullie het met elkaar eens zijn. En neen, ik ben geen Feijenoorder. Ik heb pas zo'n 15 jaar een Ajax seizoenskaart!! En dat kunnen blijkbaar niet alle "Ajaxfans" op dit forum zeggen.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:40 schreef legrande het volgende:
Blijft een feit dat de achterhoede van Ajax wanneer ze echt op de proef gesteld worden door de mand zakt. Van de Wiel vind ik wel heel sterk maar dan vooral aanvallend. Wielaert en Stekelenburg zijn veel te zwak tegen echt goede tegenstanders en dit zeg ik niet om de boel op te naaien. Ajax heeft sterk middenveld en de verdediging komt zelden onder druk maar de Alde wiereld wat een trage slak is dat zeg. die wordt door goede rechtbuiten alle kanten weggespeeld. Stekelenburg hoort ook niet in Nederlands elftal. Nee Suarez topper daar leeft ajax op. Krijgen nog een pingel cadeau tegen RKC anders redden ze het niet een. Die de Ceulenaar liepr e al een paar keer doorheen laat staan een echt goede rechtsbuiten. We gaan het zien de komende weken. Ajax blijft voor mij wel de faforiet nummer 1 om kampioen te worden dat meen ik echt. PSV vind ik ook matig en Az onder Koeman is geen AZ onder van Gaal. Twente wordt gesloopt door zoveel wedstrijden en Feyenoord is wel beter dan vorig jaar maar komt ook niet verder dan de 3,4 of 5e stek
Stekelenburg veelste Zwak?
hij heeft nog niet zijn oude vorm maar geef hem de tijd.Zie ook zijn prestaties bij Oranje zo wat bijna geen tegengoal,En als ik Stekelenburg vergelijk met Issakson??En de keepers problemen van Feyenoord tsjah dan ben ik wel tevreden met onze Keepers..Vind alleen dat Az de beste keeper heeft!!

Je hebt gelijk dat de verdediging het minste is als je kijkt naar de middenveld en aanval.
Daarin presteert Ajax idd nog niet constant.Daarom zijn ze ook bezig met om nog een verdediger te halen.vind VD Wiel,Vertonghen,Atauba,Aldeweireld geen slechte verdedigers als we daarnaast nog een betere verdediger erbij kunnen kopen Dan kan het alleen maar nog beter gaan.

En de Ceulaer dat was ook gewoon een hele knappe actie.We spelen niet tegen amateurs elftallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:43 schreef John2 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jullie het met elkaar eens zijn. En neen, ik ben geen Feijenoorder. Ik heb pas zo'n 15 jaar een Ajax seizoenskaart!! En dat kunnen blijkbaar niet alle "Ajaxfans" op dit forum zeggen.
als je mijn posts eens door zou kijken weet je dat ik niet meer kom sinds 97 omdat ik nouwelijks meer kan lopen, je zult je nu wel tof voelen of niet?? Ben je bezig met een wedstrijdje wie er meer ajacied is ofzo?? Je snapt er gewoon niks van als je vind dat suarez matig was, blijkbaar snap je niet dat zijn rol dit seizoen anders is, en als je er 3 maakt kun je niet matig zijn, dan ben je belangrijk en beslis je de wedstrijd..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

als je mijn posts eens door zou kijken weet je dat ik niet meer kom sinds 97 omdat ik nouwelijks meer kan lopen, je zult je nu wel tof voelen of niet?? Ben je bezig met een wedstrijdje wie er meer ajacied is ofzo?? Je snapt er gewoon niks van als je vind dat suarez matig was, blijkbaar snap je niet dat zijn rol dit seizoen anders is, en als je er 3 maakt kun je niet matig zijn, dan ben je belangrijk en beslis je de wedstrijd..
dit heeft geen zin,Netzo dat het geen zin heeft om buitenspel uit te leggen aan een dom blondje ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV----Ajax 16/08/2009









0.0177221