BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV----Ajax 16/08/2009

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:57 schreef John2 het volgende:
Dit forum daalt weer naar een bedenkelijk niveau. Een ieder in dit land mag dacht ik een mening hebben. En Remco, jouw persoonlijke situatie is/was mij (helaas)niet bekend. Mijn welgemeende excuses hiervoor !! Maar ik wilde even duidelijk maken dat ik geen nultiener ben!
We respecteren tog je mening Maar respecteer dan dat we zeggen dat we je niet serieus nemen als je zegt dat Suarez matig speelde,Wij komen met feiten waarom van niet..
Dat jij erop doorgaat zonder enige doel dat maakt het dat jij het niveau laat dalen...

En niveau niveau kom kom laten we niet overdrijven
Of zeg je als je in het cafe lult over voetbal en dat je jij dan opeens zegt tegen je gabbies kom jongens laten we op niveau praten nu??

wij praten hier gewoon over voetbal heedendaage dingen en ontwikkelingen
niets meer en niets minder.En als we het niet eens zijn dan kunnen we dat gewoon zeggen tegen je dat doen we inhoudelijk maar als je blijft doorgaan en met niveau komt tjsah
dan ben je makkelijk voer om grappen over te maken snappie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door ajaxrulezz --
freakie
 freakie - maandag 10 augustus 2009 - 19:47   quote  deeplink  
.. tsja beetje domme opmerking john suarez is al jaren zo.. hij mist een hoop kansen maar hij creeert er ook heel veel.. k weet niet hoevaak was suarez betrokken bij die 14 100% kansen? vaak dat hij ze mist ja hij kan natuurlijk niet overal goed in zijn.. Als er zoon speler bestaat moet je me ff een sijntje geven.. ff vraagje john.. Hoe hadden we kunnen winnen zonder suarez?? Hadden we dan net zoveel kansen? en goals??? Als je zoon fantastische ajacied ben weet je ook wie suarez is.. 15 jaaar seizoenkaart houder pff zozo.. We krijgen steeds meer mensen die poggen over vanalles onze kickboxer en Onbekende bronnen..
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 19:58   quote  deeplink  
hahaha
freakie
 freakie - maandag 10 augustus 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Ja sorry kan het ook allemaal nit meer aan hoor zoveel rare mensen met rare bronnen en rare reactie's.. feyenoorders die dan ook nog eens domme posts doen(nu niet meer egt) kan alles hebben maar als je het maar wel onderbouwt verteld..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 20:17 schreef freakie het volgende:
Ja sorry kan het ook allemaal nit meer aan hoor zoveel rare mensen met rare bronnen en rare reactie's.. feyenoorders die dan ook nog eens domme posts doen(nu niet meer egt) kan alles hebben maar als je het maar wel onderbouwt verteld..
vooral de feyenoorders jah die hier zogenaamd over Ajax willen praten haha
andere mogen erin trappen maar ik ga er niet in discussie
freakie
 freakie - maandag 10 augustus 2009 - 20:25   quote  deeplink  
Ja wordt er moe van kijk als je nou inhoudelijk wat te brengen heb of als je over bijvoorbeeld over cvitanish iets te zegge heb(laatst had ik nog met remco een discussie) die het dan wel inhoudelijk maar over suarez tegen rkc valt niks te zegge alleen die kansen die hij dan creeert er dan ook vaker in mag schieten.. maar voor de rest heeft hij overal wel een hele grote rol in gehad dacht ik zo..
sasja50
 sasja50 - maandag 10 augustus 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 20:20 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

vooral de feyenoorders jah die hier zogenaamd over Ajax willen praten haha
andere mogen erin trappen maar ik ga er niet in discussie
Ajax heeft stapje voor op PSV maar PSV uit blijft lastig , het kan de voorlopige doodsteek zijn en voor veel onrust Zorgen in Eindhoven maar de ploeg kan zich ook optrekken aan Ajax en ineens boven zichzelf uitstijgen. Ajax heeft tegen RKC ook een mindere periode gehad iets wat je tegen PSV niet kan hebben en daarbij , 1-1 in Twente is niet zo onwijs slecht resultaat , het zal een kraker kunnen worden, al heeft Ajax wel Suarez....................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door Boudewijn --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 20:50 schreef sasja50 het volgende:

[..]

niet in discussie???? je doet vaak niet anders , haha

Ontopic AUB
bully
 bully - maandag 10 augustus 2009 - 22:09   quote  deeplink  
mensen laat mekaar in hun waarde.
ieder heefd nu eenmaal zijn eigen mening.
ik kan er deze keer niet over meepraten want heb sindstijden deze thuiswedstrijd gemist.
John2
 John2 - dinsdag 11 augustus 2009 - 09:19   quote  deeplink  
Goed. PSV-AJAX. Hoe gaan we voorkomen dat we zoals vorig seizoen van de mat worden gespeeld. Wie zetten we bijvoorbeeld op de kopsterke Toivonen? en zetten we nu wel iemand 2 x 45 minuten op Afellay (Enoh?)Dit is naar mijn idee de enige creatieve speler bij PSV.
bully
 bully - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 08:55 schreef freakie het volgende:
haha lol ja bully je heb gelijk maar als hier iemand komt die zegt dat hij suarez maar matig vindt kan je die toch niet serieus nemen? Bij vi zegge ze ook al dat ajax beter de telefoon kan uitzette.. want tegen rkc liet hij weer zien waarom hij er in staat en hij zo belangerijk is..
dat is zijn mening.
daar hoef je het niet mee eens tezijn.
maar respecteer mekaars mening wel.
en waarschijnlijk bedoeld john het ook anders.
want een speler als suares heefd altijd zijn waarde naar mijn mening.
maar soms heb ook ik het idee dat hij nog veel beter kan.
en in zo`n wedstrijd speeld hij matig maar dat zegt niks over zijn niveau om de wedstrijd toch nog te beslissen.
ik heb door omstandigheden deze wedstrijd moeten missen dus kan er dus ook weinig zinnigs over zeggen.
heb het moeten doen met de korte samenvatting op zondag zoals velen.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:44   quote  deeplink  
Ik vond de verdediging van Ajax niet sterk tegen RKC. Ik denk dat PSV gaat winnen maar ik hoop dat het een gelijkspelletje wordt of kleine winst voor Ajax met een mooi doelpunt van ´het konijn´
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 11 augustus 2009 - 14:25   quote  deeplink  
Pieter Vink fluit zondag deze topper. Want vinden jullie daarvan??

Ik persoonlijk ben hier niet blij mee. Vink is 1 van de grootste Ajax-haters en fluit altijd in het nadeel van ons. Toch hopen dat hij zondag eens objectief kan fluiten, dan wordt het ook degelijk een eerlijke strijd. Neemt niet weg dat Ajax ten alle tijden een wedstrijd moet winnen, ook al is de scheidsrechter geen voorstander van je club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door amsterdammer113 --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 16:58 schreef jaja het volgende:

[..]

jaloerse mensen?
idd
Tegen Nec ze hadden gewonnen maar Nec was heel de wedstrijd beter.
Tegen Vitesse was het niet om aan te zien.
En ik heb hun zogenaamde wereldaankoop Cisse al die 2 wedstrijden niet gezien.
Hij komt zoveel tekort die jongen.Voor Rodajc,Willem11,Heracles zou het een aanwinst zijn
Maar niet voor een club die de uefacup wil halen.

Dus dat ze jaloers zijn begrijp ik wel haha
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 17:23 schreef amsterdammer113 het volgende:
Sasja of Jantje of hoe je dan ook heet, flikker gewoon eens op en neem die zogenaamde vriendjes van je mee.
idd helemaal gelijk

hij heeft geen vriendjes daarom is tie obsessief
thedon
 thedon - dinsdag 11 augustus 2009 - 17:51   quote  deeplink  
dankzij fredtje rutten winnen van die lampenkappen
dat hele kut psv is niks meer,drama club
2-5 voor ajax
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:08   quote  deeplink  
IDD

gelukkig hebben wij niet de fout gemaakt met Engelaar
bij een topclub heeft hij gefaald omdat hij te sloom is geen tempo maker
en tog halen ze hem?vind Bakkal beter.vind het een saai elftal en met onze klasse moeten we daar moeiteloos doorheen prikken.ze zeggen allemaal jah maar vorig jaar hadden we dik gewonnen maar dan vergeten ze dat we 2jaar geleden nog dikker hadden gewonnen in eindhoven.ik denk 0-4 zou wel mooi zijn...vind het ook een irritant publiek de hele tijd boeruh boeruh echt zo dom is dat!!!
remco k
 remco k - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 23:34 schreef jaja het volgende:
en remco k jij kan beter weer gaan knikkeren. misschien is het haat tegen stekelenburg of heb je er gewoon echt helemaal geen verstand van. stekelenburg heeft wel duidelijk uitstraling en goeie reddingen. en nog 1 ding je moet niet alleen de hehaling kijken... dan ziet zo'n schot langzamer... nu op naar psv-ajax leuk en spannend denk ik. met ajax als winnaar 1-3
Noem dan eens een wedstrijd waar Steek de punten pakt voor Ajax, UUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH moet je lang denken of niet.

Ik schrijf ook nergens dat Steek een slechte keeper is, integendeel zelfs het is een prima keeper zoals ik al 5 keer geschreven heb.

Ik zal je een voorbeeld geven zodat een voetbalanalfabeet als jij het ook snapt.

Top keepers zijn: Chech, Dida, Cassilas, v/d Sar.
goede keepers zijn: Almunia, Gomez, Buffon, Valdes.
Prima keepers zijn: STEKELENBURG, Helton, Rensing,Romero.
Talent volle keepers zijn: Vermeer, Vorm, Velthuizen, Krul.
Matige keepers zijn: Issakson, Verhoeven, Van Dijk, Castro.

Miisschien dat je het nu een beetje snapt, anders moet even een pbtje sturen dan kan ik het je nog wel persoonlijk uitleggen hoor geen probleem.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Noem dan eens een wedstrijd waar Steek de punten pakt voor Ajax, UUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH moet je lang denken of niet.

Ik schrijf ook nergens dat Steek een slechte keeper is, integendeel zelfs het is een prima keeper zoals ik al 5 keer geschreven heb.

Ik zal je een voorbeeld geven zodat een voetbalanalfabeet als jij het ook snapt.

Top keepers zijn: Chech, Dida, Cassilas, v/d Sar.
goede keepers zijn: Almunia, Gomez, Buffon, Valdes.
Prima keepers zijn: STEKELENBURG, Helton, Rensing,Romero.
Talent volle keepers zijn: Vermeer, Vorm, Velthuizen, Krul.
Matige keepers zijn: Issakson, Verhoeven, Van Dijk, Castro.

Miisschien dat je het nu een beetje snapt, anders moet even een pbtje sturen dan kan ik het je nog wel persoonlijk uitleggen hoor geen probleem.
ik zei tog tegen je ervaring telt voor een keeper heel wat veel en weegt heel veel mee
de top keepers van jou die hebben allemaal ervaring..en bij prima keepers die kunnen doorstromen naar top keepers...Steek heeft nog heel wat te bewijzen heb je gelijk in
Alleen ik heb daar veel vertrouwen in.
remco k
 remco k - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:18 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

ik zei tog tegen je ervaring telt voor een keeper heel wat veel en weegt heel veel mee
de top keepers van jou die hebben allemaal ervaring..en bij prima keepers die kunnen doorstromen naar top keepers...Steek heeft nog heel wat te bewijzen heb je gelijk in
Alleen ik heb daar veel vertrouwen in.
ik heb nu ook geen commentaar op jou toch, en volgens mij klopt het lijstje aardig.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - dinsdag 11 augustus 2009 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 18:21 schreef remco k het volgende:

[..]

ik heb nu ook geen commentaar op jou toch, en volgens mij klopt het lijstje aardig.
ik heb ook geen comentaar op jou ;-)
geef me mening over steek en we hadden het gister er ook over
bij jou top keepers die hebben allemaal veel ervaring
ervaring telt voor een keeper meer dan voor een speler.

vind het verder een interresante discussie over keepers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door ajaxrulezz --
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:52 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

ik hoop dat volgende week Engelaar speelt
Vind dat Bakkal ondergewaardeert word Bakkal heeft meer tempo meer diepgang en een neusje voor de Goal...Begrijp me niet verkeerd Engelaar is goed maar niet voor een club die kampioen wilt worden bij Schalke mislukt vooral om zijn traagheid en geen dynamic op het middenveld.Alleen bij Twente waar het elftal meer in zijn dienst speelde nu moet hij in andermans ze dienst spelen en dat is een groot verschil.
engelaar is de SNO van psv
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 23:53 schreef martymcfly het volgende:
psv ajax is toch weer aparte wedstrijd op zich vorig jaar dachten we ook psv even op te rollen en toen hebben we dik verloren. Psv-ers lijken toch extra gemotiveerd tegen ajax om te winnen. Ik hoop op een 1-2 overwinning voor ajax ik vrees een 2-1 verlies volgende week om deze tijd weten we het
het ziet ernaar uit dat het 2-4 word
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 14:11 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Zo typisch dit ik heb heel de wedstrijd gezien,En De Ceulaer liep Aldeweireld er 1 keer voorbij Daarna had Aldeweireld alles onder controle.Maar natuurlijk word weer 1 fout gepakt om heel de analyse van de wedstrijd te geven van hij werd er van alle kanten af gelopen???

Verdediging is beter dan vorig jaar.Aldeweireld speelt al weken goed,Dan hebben we nog Vertonghen en Atauba.VD Wiel die doet het al heel lang goed..En de ervaren Wielaert die ook steeds beter gaat spelen.ik zie ook liever nog 1 verdediger komen dan in de plaats van Wielaert maar de rest doen het gewoon heel goed..En stekelenburg hield die ene Goal niet was niet zijn fout hij zat er nog aan verder kon hij er niet veel aan doen..Oranje nummer 1 die vele maler beter is dan Issakson

En Sulejmani was meteen gevaarlijk vorige week ook,Die word ook steeds beter en die krijgt zijn vorm steeds meer terug Hij ziet er weer afgetraind en scherp uit!
ik heb geen idee waar die criticaster van alderweireld vandaan komen?
die jongen heeft het goed gedaan.
en aissati overigens ook.
verder vond ik ajax goed spelen, alleen moet je de kansen afmaken.

je wint altijd door een goal meer te scoren dan je tegenstander.
dat is het motto, en de insteek van het spel. duidelijk!
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

suarez zeer matig?? beste man van het veld, weinig balverlies goede acties/combinatieties en nam de leiding op het veld in de 2e helft.
denk dat de schrijver van deze reactie idd twente-psv heeft gezien!
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 15:52 schreef remco k het volgende:

[..]

nou die goal was zeker wel een fout van stekelenburg, als hij z'n volle hand er tegen aankrijgt mag die bal er nooit ingaan.
ajaxrulezz, beste gabber van me.
ik ben zelf fan en vriend van de Steek.. maar moet toch echt toegeven dat hij deze bal had moeten hebben. de schuld en het wijzen naar Aissati toe is een kinderachtige streek van Maarten. zal het hem volgende week ook vertellen!
beetje jammer. want je hoort rust uit te stralen, en je eigen fouten ook te kunnen toegeven. dit soort ballen moet je hebben, en al helemaal met een slappe verdediging voor je.
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:10 schreef remco k het volgende:
en dat hij daar op het verkeerde been stond is zijn schuld, hij mag nooit een kant gokken op een schot vanuit die positie
ook hier heb je gelijk.
mag ik wel even toevoegen dat de laatste 2 CV mannen fout stonden te dekken. en ook het positiespel achterin niet klopte.
bekijk op youtube de beelden maar eens.

dus het is niet alleen de doelman, denk dat hij gewoon op zichzelf gokte, en niet op die slappe hap met wielaert etc....
Krunk
 Krunk - dinsdag 11 augustus 2009 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 16:44 schreef ajaxrulezz het volgende:
Steek Coacht de hele wedstrijd continue houd hij zijn verdedigers op scherp..Daar ligt zijn kracht en als hij daarin nog meer groeit dan gaat hij richting het niveau VD Sar qua verdediging op scherp houden en een dubbele waarden hebben in de verdediging als Keeper..Hij is in staat om een foutloose wedstrijd te keepen..Wat hij al vaak heeft bewezen.ALleen na 1 fout zien mensen dat niet meer ook de progressie en waarom hij in Oranje staat.

EN na 1 goede redding op Makaay en 1 goede wedstrijd van Velthuizen word hij netzoals 2jaar geleden meteen de hemel ingeprezen..laat die jongen eerst maar constant presteren veel potentie maar heeft het nog niet bewezen,,

EN ervaring bij een keeper dat zegt heel veel
met al die druk in oranje bij een topclub en in de europaCup dan sta je echt wel anders in je doel dan bij een club als Vitesse..Velthuizen moet eerst dat nog bewijzen Want alleen met goede reddingen en katachtigen sprongen daarmee red je het niet bij een topclub daar kotm veel meer bij kijken..Daar moet je zeker wel ervaring voor hebben!
velthuizen heeft nog een hoop te leren.
die jongen zit daarom ook niet bij oranje.
leuke keeper, maar voor het niveau heerenveen twente nac feyenoord!
ken me genoeg wedstrijden van vitesse herinneren waarin de doelman en de spitsen daar het onderspit delven.

een dikke streep door velthuizen, niet geschikt voor UEFA niveau, laat staan CL!
verder heeft Steek jarenlang ervaring opgedaan, deze toegepast... en toch regelmatig punten gepakt hoor.
zie ook maar in het AT, en de competitie.

goede doelman met potentie voor meer, maar met een zwalkende verdediging sta je zelf ook niet goed in het doel.
je moet dan meer uitgaan van je eigen kwaliteiten, en dan kun je best eens op een verkeer been staan.

denk dat atouba en vertonghen de linkerkant wel netjes zullen afdekken... maar met wielaert en vd wiel is het lastig.
Almeloze Jood
 Almeloze Jood - woensdag 12 augustus 2009 - 03:48   quote  deeplink  
uuuff ala uufffff.. ik weet het echt niet maar wat ik wel weet is dat we MOETEN WINNEN van deze p$v fakkers pffffff... !lets go joduh lets go!
John2
 John2 - woensdag 12 augustus 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Dit topic gaat over de wedstrijd PSV AJAX ?
skills
 skills - woensdag 12 augustus 2009 - 10:37   quote  deeplink  
Zie het wel zitten dit seizoen met Jol en nog een bikkel van een verdediger en een killer voorin als het kan internationaal gelouterd.Binnen 15 wetstrijden weten we waar we staan voor het kampioenschap en euroleague,en psv...weg ermee 1-3!!!
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Ja john inderdaad alleen t gaat nog steeds vooral over die domme reactie vanjou.. kom nou eens met statestieken en zeg eens waarom je dat vindt.. Suarez is bij alles en iedereen ook buiten ajax geprezen.. en dan zeg jij dat dat hij matig was...
John2
 John2 - woensdag 12 augustus 2009 - 12:35   quote  deeplink  
freakie, je hebt nu al een keer of 5 gereageerd op mijn opmerking over Suarez. Jouw mening is echt wel duidelijk en respecteer ik. 1 x regeren is wel voldoende. Ik vind het interessanter om te horen hoe anderen denken over de wedstrijd waar dit topic over gaat. Tactiek, verwachting enz. (Ik zal dit weekend, speciaal voor jou, de statistieken met name van Suarez bij houden)
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Ja is goed thx.. zeg dan de volgende keer niet iets zonder te weten waar je het over heb want het blijkt hier uit dus wel.. als ieder media zegt dat ajax de telefoon maar uit mo0et zette en ze moeten vrezen na weer een goede wedstrijd dat suarez weg gaat dan moet je toch gaan twijfelen dat het idee dat suarez matig speeld niet helemaal waar is maar wacht op smart op het weekende waar jij speciaal voor mij de statestieken bijhoud voor mij en daarbij uitlegt waarom jij vindt dat suarez matig speeld.. ook na een hattrick na psv dan he;)
John2
 John2 - woensdag 12 augustus 2009 - 13:10   quote  deeplink  
Dit is nu de zesde keer! Dit was mijn mening op basis van wat "ik" heb gezien. Graag dit nu afsluiten en verder gaan met dit topic. Dank!
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 13:15   quote  deeplink  
dit gaat nergens over freakie. laat hem maar.
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 14:02   quote  deeplink  
Ja doe ik ook.. hij heeft toegegeven dat hij nu statestieken gaat bijhouden.. van hoe suarez speeld..
remco k
 remco k - woensdag 12 augustus 2009 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 23:51 schreef Krunk het volgende:

[..]

ook hier heb je gelijk.
mag ik wel even toevoegen dat de laatste 2 CV mannen fout stonden te dekken. en ook het positiespel achterin niet klopte.
bekijk op youtube de beelden maar eens.

dus het is niet alleen de doelman, denk dat hij gewoon op zichzelf gokte, en niet op die slappe hap met wielaert etc....
in een eerder bericht gaf ik dit ook aan, niet te vergeten dat de fout van het balverlies niet bij Aissati lag maar bij de Zeeuw die coachte niet dat er een man in zijn rug zat.
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 17:22   quote  deeplink  
klopt, ik zeg ook dat aissati niks verkeerds heeft gedaan.
hij kan moeilijk elke keer naar een bal toelopen, terwijl hij kan wegdraaien en dan voor meer dreiging kan zorgen.

steek zat er verder redelijk bij.
maar de fout lag echt bij de 2 CV mannen. ik heb het op de meter geanalyseerd. indien alderweireld ongeveer 2 sec eerder naar voren was gestapt.. dan had hij ruim 2,5 meter aan ruimte gewonnen.
hierdoor zou de hoek korter worden voor de rkc-er cuelaar, en zou de doelman de 1e hoek kunnen dekken.
jannes50
 jannes50 - woensdag 12 augustus 2009 - 17:24   quote  deeplink  
heb jij thuis ook zo een computer als bij Eredivisie live?
Krunk
 Krunk - woensdag 12 augustus 2009 - 17:31   quote  deeplink  
ik heb geen p.r.o. staan thuis.
maar heb wel de beschikking over software die is gemaakt door de leverancier van Agresso!

kan dus vrijwel alles indexeren, herberekenen, calculeren
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 21:34   quote  deeplink  
nou krunk dan vraag ik me toch af waarom jol aisattie weg haalt en niet de zeeuw..
remco k
 remco k - woensdag 12 augustus 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 21:34 schreef freakie het volgende:
nou krunk dan vraag ik me toch af waarom jol aisattie weg haalt en niet de zeeuw..
hij werd niet gewisseld om die fout, hij werd gewisseld omdat hij niet in de wedstrijd zat en niks kon openbreken, enoh werd gebracht voor iets meer zekerheid.
freakie
 freakie - woensdag 12 augustus 2009 - 21:48   quote  deeplink  
nee klopt zeker ja.. sorry had het meer in het algemeen:P je heb gelijk
Krunk
 Krunk - donderdag 13 augustus 2009 - 01:18   quote  deeplink  
enoh kwam er omdat bij de 1-1 (er waren volop kansen voor ajax, daar niet van) moest jol enige zekerheid hebben met 2 controlerende middenvelders.
de aanvallende impulsen van issy kwamen er niet zo best uit.
overigens is het doelpunt niet te wijten aan hem, maar aan de zeeuw, alderweireld en steek.
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:42   quote  deeplink  
Engelar speelt zondag definitief niet, jammer vind hem te langzaam en daar kan ajax mooi gebruik van maken.
Krunk
 Krunk - zaterdag 15 augustus 2009 - 02:00   quote  deeplink  
klopt. kunnen wij dus wel sno opstellen:)
marcorotterdam
 marcorotterdam - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:41   quote  deeplink  
psv kan zich opladen in eigen huis en emanuelson staat er in dus denk 5-1
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
denk dat jij de sportpooler gaat winnen:)
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 12:53   quote  deeplink  
haha ag ajax 1-0 voor dat mooi:D maar ff rustig blijven.. want we hebben nog niet gewonnen.. suarez speeld weer matig zeg:PxDxDxD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV----Ajax 16/08/2009









0.0137820