BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV----Ajax 16/08/2009

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 13:09   quote  deeplink  
1-1 tsja er is nog zeker niks aan de hand..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door freakie --
Bas12345
 Bas12345 - zondag 16 augustus 2009 - 13:22   quote  deeplink  
1-2 SUAREZ of eeen eigen goal van ooijer MAAR SUAREZ OOHO OHOH en die grens op het laatst wat een mongool een blinde aap ziet dat nog wel dat die voor ajax was die bal en vink fluit alles tegen onderhand die 1-1 had niet hoeven vallen dat was geen vrije trap en dan komt dzudzak aan met zijn gebit en schiet hem erin KUT ZOOi maar daarnaar suarez
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 14:29   quote  deeplink  
tsja bas we zegge zelf bij wedstrijden dat ze niet moeten zeuren en dat moeten wij ook niet.. 4-3 er is genoeg te verbeteren.. psv is altijd lastig als ze tegeen ons spelen.. maar suarez alss die nog meeer gaat scoren en zo gaat spelen dan is hij weg wat een geweldige gast maar tsja suarez zou wel zwak of matig gespeeld hebben volgens een zeker persoon.. Maar kreeg nou de statestieken van hem.. Met de goal van emanuelson hebben we mazzel gehad.. dat heeeft psv dan weer gehad met het 4 doelpunt..
marcorotterdam
 marcorotterdam - zondag 16 augustus 2009 - 14:31   quote  deeplink  
dacht dat het een makkie zou worden vandaag ? psv had er meer kunnen maken jammer
bully
 bully - zondag 16 augustus 2009 - 14:32   quote  deeplink  
jammer had ook temooi geweesd.
gelijk al 7 punten vrij staan van psv.
volgende wedstrijd in de arena is voor ons.
thedon
 thedon - zondag 16 augustus 2009 - 14:42   quote  deeplink  
was wel een mooie wedstrijd 1e helft voor ajax en 2e voor psv gelijkspel was verdiend geweest helaas
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 14:43   quote  deeplink  
haha marco rotterdam wie heeft dat hier gezegt? niemand he? mooi.. winnen jullie nou maar kunne jullie weekje hebben over dat jullie boven ajax staan..:| Denk ook dat ajax de wedstrijd op slot had kunnen gooien na die 1ste goal van suarez had het 2-0 kunne worden weer door suarez dus beetje heel erg dom ben je wel marcorotterdam.. je zou wel niet reageren..
marcorotterdam
 marcorotterdam - zondag 16 augustus 2009 - 14:45   quote  deeplink  
haha freakie ga je verlies nou maar effe verwerken
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 14:56   quote  deeplink  
oke dus krijg inderdaad als verwacht dom antwoordt terug maar inderdaad dat ga ik zeker doen net als dat jullie dat moeten als je bijvoorbeeld gelijk spelen tegen vitesse? is geloof ik grotere klap.. niet winnen van psv is mogelijk tegen feyenoord niet winnen ook hangt altijd een andere sfeer.. Maar ga het zeker verwerken en vindt het ook ku want ze begonnen zo goed...
sese
 sese - zondag 16 augustus 2009 - 15:03   quote  deeplink  
ajaxrulezz nu moet je praten over de wedstrijd van ajax jammer toch Psv is de baas van 020
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 15:05   quote  deeplink  
020 wie is dat sese?
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 15:06   quote  deeplink  
hoeveel doodspel momenten waren er eigeenlijk in voor psv?
sese
 sese - zondag 16 augustus 2009 - 15:09   quote  deeplink  
psv is altijd de baas gewees van ajax harder trainen nu gaat het beginnen
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 15:10   quote  deeplink  
altijd? wat waren de wedstrijden van vorig jaar dan?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 augustus 2009 - 15:42   quote  deeplink  
Ajax heeft het verlies aan zichzelf te wijten. Op beslissende momenten lieten bepaalde spelers steken vallen en sommigen stonden te ver van hun man wanneer een bal werd ingepasst door spelers van PSV. Hierdoor ben je telkens te laat bij een bal en loop je er dus als een kip zonder kop achteraan. Het is jammer, maar we moeten ons weer op de volgende wedstrijd richten. Er zijn nog 31 speelrondes te gaan, dus het kampioenschap is met deze wedstrijd echt niet verloren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door amsterdammer113 --
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 15:49   quote  deeplink  
zowiezo niet verloren bedoel je denk ik? we staan er nog steeds goed voo niks aan de hand.. tegen psv verliezen kan altijd.. Maar dat ajax dat zich aan zich zelf te wijten heeft kan 2 doodspel momenten waren doorslag gevend.. geweest is dat een kwaliteit? ja miss maar ook veel geluk..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 augustus 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 15:49 schreef freakie het volgende:
zowiezo niet verloren bedoel je denk ik? we staan er nog steeds goed voo niks aan de hand.. tegen psv verliezen kan altijd.. Maar dat ajax dat zich aan zich zelf te wijten heeft kan 2 doodspel momenten waren doorslag gevend.. geweest is dat een kwaliteit? ja miss maar ook veel geluk..
Niet alleen de dode spelmomenten waren doorslaggevend. Tijdens de wedstrijd zag je spelers vaak te laat aankomen bij een tegenstander wanneer de bal werd ingepasst. Als je dan al 2 stappen achterloopt zijn deze bijna niet meer in te halen. Toch rennen ze er als een kip zonder kop achteraan waardoor ze niet opletten wat er vervolgens achter hun oorspronkelijke positie gebeurde. Vaak ging daar namelijk alweer een tegenstander de ruimte in. Opvallend voorbeeld hiervan was Vertonghen. Affalay ontvangt een bal. Vertonghen staat niet direct op hem. Vervolgens past Affalay de bal terug en rent Vertonghen achter de bal aan en laat hij zijn directe tegenstander Affalay lopen, die vervolgens de ruimte krijgt om de bal terug te ontvangen. Dit zijn van die momenten die Ajax de das om doen. Ze waren wel fel, maar waren net elke keer een stap te laat. Daardoor was PSV vaker dreigend.

Toch zie ik Ajax als 1 van de kanshebbers voor de titel en dat blijf ik ook na deze wedstrijd doen. Volgende week in eigen huis tegen Sparta, dus nu weer vooruit kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door amsterdammer113 --
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 16 augustus 2009 - 16:41   quote  deeplink  
PSV speelde gedreven bij Ajax gaven toch teveel mensen niet thuis helaas. Leek wel of die Dsuzdak overliep van de dope. Bakkal is een ster en Vertonghen liet Affelay teveel lopen. Wielaert is geen aanwinst en bij het derde doelpunt ging Stekelenburg niet vrijuit. Vink liet wel veel te veel toe op Suarez die blij mag zijn ongeschonden uit de strijd te zijn gekomen. Wat is die Ooijer een engerd pfff had gewoon een rooie kaart moeten krijgen net als Simons voor die tik op Suarez zijn knie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door sportdwaas --
ajaxrulezzz
 ajaxrulezzz - zondag 16 augustus 2009 - 16:51   quote  deeplink  
Het was gewoon een top wedstrijd

Ajax creeerde kansen uit bij Psv 3 doelpunten uit bij Psv foutjes aan beide kanten maar dat is logisch als je 2 teams heb die voor de aanval gaan
Het was een eneverende spectakelstuk die beide kanten op konden gaan
als je zegt dat niemand thuis gaf is dat onzin,beide teams streden ervoor
en speelde nogmaals vol op de aanval dus dat er dan foutjes erbij komen is normaal ze zijn geen robots die geen fouten maakte het was een Top wedstrijd

Ajax,Az,Twente en nu komt Psv erbij die gaan voor het kampioenschap
tussen die teams zijn er echte top wedstrijden te zien het kon alle kanten opgaan als je uit 3 keer scoort moet je eigenlijk minimaal 1punt meenemen maar ja 2 vrijetrappen gingen erin en we verloren nipt.een wereld van verschil was de wedstrijd vorig jaar bij Psv

En na 1 verliespartij doet niks af van de goede begin en goede voorbereiding de spelers zullen hier weer beter van worden en uit bij Psv kun je verliezen
en dat deden we helaas was gewoon een top wedstrijd en complimenten aan Psv
Ajax en Psv hielden juist wel goed thuis vandaan een goede wedstrijd

Ik zie Feyenoord nog niet zo snel zo'n top wedstrijd spelen die zouden daarin niet thuis houden.
ajaxrulezzz
 ajaxrulezzz - zondag 16 augustus 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Ajax heeft relatief een makkelijk programma nu Sparta,Heracles,vvv,ado,Roda,Willem11,Nac als we die winnen en de concurrenten laten wat punten liggen dat gaat het de goede kant op...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 16 augustus 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 16:58 schreef ovi het volgende:

[..]

Prima jongen die Ooijer ,die Suarez had dood moeten zijn!
Doe eens normaal.

Beginfase was duidelijk voor Ajax, mede gesteund door de zeer vroege goal die door PSV schlemielig werd weggegeven. Onbegrijpelijk op dit niveau, zoiets mag je gewoon niet gebeuren. Salcido en Isaksson waren duidelijk de mindere vandaag bij PSV. Gelukkig nam Afellay het elftal na een 15-20 minuten in een moeilijke fase op sleeptouw door het spel van PSV vorm te geven. Al met al een terechte overwinning voor PSV. Voetballend was PSV sterker.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 16 augustus 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 17:13 schreef ajaxrulezzz het volgende:

[..]

alleen feyenoorders kunnen zo gefrustreerd reageren

Ajax verloren en we kunnen gewoon normaal met de psv supporters discuseren
geen probleem

Alleen netzo als de feyenoord forum kunnen jullie alleen maar ruzie maken hatelijke berichten versturen als je iemand de dood in wenst zomaar dan ben je echt niet goed wijs en gefrustreerd Boudewijn ban een keer de rotte appels in plaats van de mensen die hier altijd inhoudelijk over voetbal praten!!!!!!!!!
Ajaxrulezzz het heeft geen zin op deze jongens te reageren. Ze hebben gewoon een steekje loszitten in de botte koppen van ze. PSV heeft vandaag helaas verdiend gewonnen en wij moeten weer vooruit kijken. Donderdag wacht voorronde EL en zondag staat Sparta thuis op het programma. Koppen omhoog en vol goede moed vooruit kijken.
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 17:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Doe eens normaal.

Beginfase was duidelijk voor Ajax, mede gesteund door de zeer vroege goal die door PSV schlemielig werd weggegeven. Onbegrijpelijk op dit niveau, zoiets mag je gewoon niet gebeuren. Salcido en Isaksson waren duidelijk de mindere vandaag bij PSV. Gelukkig nam Afellay het elftal na een 15-20 minuten in een moeilijke fase op sleeptouw door het spel van PSV vorm te geven. Al met al een terechte overwinning voor PSV. Voetballend was PSV sterker.
beide ploegen ongeveer evenveel kansen gehad, gelijkspel was beter geweest.
bully
 bully - zondag 16 augustus 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

beide ploegen ongeveer evenveel kansen gehad, gelijkspel was beter geweest.
verdiend telt helaas niet.
wie het meeste scoort die wint.
dus psv heefd verdiend gewonnen.
is gelukkig 1 wedstrijd en we hebben nog een heel seisoen om het goed temaken.
team is groeiende dus zie het nog niet zo negatief in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door bully --
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
ik kijk verder dan alleen score, gezien het wedstrijdbeeld en kansen vond ik een gelijk spel eerder terecht..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 16 augustus 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:31 schreef remco k het volgende:
ik kijk verder dan alleen score, gezien het wedstrijdbeeld en kansen vond ik een gelijk spel eerder terecht..
Meen je dit nou? Ook als je kijkt hoe de goals tot stand kwamen? Een blunder van Isaksson in de 2de minuut en een eigen goal van Ooijer. Alleen de goal van Emanuelson (knap ingeschoten trouwens) kwam door Ajax zelf tot stand. Verder voetbalde PSV zeker in de 2de helft een stuk beter dan wat Ajax gedurende het duel heeft laten zien.
Pietje
 Pietje - zondag 16 augustus 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Verdedigen is en blijft een probleem voor Ajax. Al vele jaren krijgen zijn (veel te) veel doelpunten tegen. Daar zijn duidelijk versterkingen nodig! Dat roep ik al jaren op dit forum. Het zal er, vrees ik, niet van komen dat er voor het afsluiten van de transferpriode nog een of meerdere broodnodige verdedigers bij komen. Of ik moet mij wel heel erg vergissen.
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:34 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Meen je dit nou? Ook als je kijkt hoe de goals tot stand kwamen? Een blunder van Isaksson in de 2de minuut en een eigen goal van Ooijer. Alleen de goal van Emanuelson (knap ingeschoten trouwens) kwam door Ajax zelf tot stand. Verder voetbalde PSV zeker in de 2de helft een stuk beter dan wat Ajax gedurende het duel heeft laten zien.
jij maakt zeker een grap, 2 goals van bakkal komen tot stand door fouten van de backs, en 2 keer vrije trap die steek had moeten hebben, ajax was beter de eertse helft psv de tweede helft, scheids gaat de fout in en had suarez penal moeten geven, en de zeikende ooijer had van het veld gestuurd moeten worden
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 17 augustus 2009 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

jij maakt zeker een grap, 2 goals van bakkal komen tot stand door fouten van de backs, en 2 keer vrije trap die steek had moeten hebben, ajax was beter de eertse helft psv de tweede helft, scheids gaat de fout in en had suarez penal moeten geven, en de zeikende ooijer had van het veld gestuurd moeten worden
hahaha...ok, ik laat het hierbij als je het niet erg vindt...
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 17:55   quote  deeplink  
PSV-Ajax
Jammer van de weer eens mislukte verdedigings poging met vd wiel en wielaert. Deze twee spelers kunnen behalve stuntelen eigenlijk niet veel meer.
vd wiel is alleen maar aan het aanvallen in een wedstrijd waar hij weet dat de tegenstander ook aanvalt! defensief gezien is hij ECHT heel erg zwak. verkeerd positiespel, geen coaching van wielaert indien er iemand achter je loopt, wielaert die eigenlijk geen meter teveel loopt, en maar weer laat zien dat je bij de subtoppers kunt presteren, maar op de top gewoon tekort komt (kennedy,wielaert,lindgren etc).... en dan nog vertonghen die eigenlijk altijd goed is, maar dit keer als een gek achter appelvlaai aanliep. bij de 3e goal vond ik stekelenburg trouwens ook niet vrijuit gaan! de overige 3 goals zijn fouten geweest van de backs, centrale verdediger wielaert, en weer de ONNOZELE tackels van Enoh waaruit de vrije trap ontstond. ben nog steeds van mening dat Gabri snel moet spelen! door gestuntel hebben ze meer tegen hunzelf gespeeld dan tegen psv.
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:55 schreef Krunk het volgende:
PSV-Ajax
Jammer van de weer eens mislukte verdedigings poging met vd wiel en wielaert. Deze twee spelers kunnen behalve stuntelen eigenlijk niet veel meer.
vd wiel is alleen maar aan het aanvallen in een wedstrijd waar hij weet dat de tegenstander ook aanvalt! defensief gezien is hij ECHT heel erg zwak. verkeerd positiespel, geen coaching van wielaert indien er iemand achter je loopt, wielaert die eigenlijk geen meter teveel loopt, en maar weer laat zien dat je bij de subtoppers kunt presteren, maar op de top gewoon tekort komt (kennedy,wielaert,lindgren etc).... en dan nog vertonghen die eigenlijk altijd goed is, maar dit keer als een gek achter appelvlaai aanliep. bij de 3e goal vond ik stekelenburg trouwens ook niet vrijuit gaan! de overige 3 goals zijn fouten geweest van de backs, centrale verdediger wielaert, en weer de ONNOZELE tackels van Enoh waaruit de vrije trap ontstond. ben nog steeds van mening dat Gabri snel moet spelen! door gestuntel hebben ze meer tegen hunzelf gespeeld dan tegen psv.
Over de rechter kant met(v/d)wiel(aert) ben ik het met je eens, wat betreft stekelenburg zeker niet, hij stond bij de tweede goal verkeerd waardoor hij te laat kwam op de inzet van bakal, de eerste vrije trap was zeker niet onhoudbaar, aangezien het zij hoek is en bal niet volledig in de hoek zat en hij de bal kon zien aankomen, zie pro maar, ondanks dat hij zegt dat hij de bal laat zag komen, de derde goal was niet gewoon een houdbare bal maar een ordinaire blunder( ik weet dat steek je maat is, maar nu hou je hem echt de hand boven het hoofd). De 4e Goal was de enige die onhoudbaar was.
Ik zeg dus niet dat hij alle ballen moet hebben, maar als je een topkeeper wilt zijn moet je zeker in dit soort wedstrijden 2 van de drie houdbare ballen pakken.( kost ons nu gewoon punten)

Buiten zijn goal( fantastisch ingeschoten want technisch extreem moeilijk) was Urby de slechtste speler van het veld, hij had de taak verdedigend op Manolev te zitten, ga maar tellen want Manolev komt 6 keer op in de wedstrijd waarbij Urby geen enkele keer met hem meeliep 1 keer trekt Enoh?? onnodig aan de noodrem( 2e goal van dsudzak) en blundert stekelenburg, maar de fout begint dus bij Urby, en bij de 4-3 stond Urby op het moment van de voorzet ongeveer 20 meter weg bij Manolev, waardoor Atouba flink in de problemen komt en bakkal kan scoren, overigens was dit wel een overtreding op Wielaert.

2momenten zien veel mensen hier ook over het hoofd, en dat zijn de twee penalty's die suarez had kunnen krijgen, in de eerste helft bij die lob word zijn schotbeen gewoon hard weggetrapt door Ooijer en de overtreding van Ooijer in de 2e helft

Misschien moet Jol het verdedigend eens gaan proberen met Silva op rechts en Olequer in het centrum naast Alderweireld.
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
Ik zie ook liever Silva Oleguer Alderweireld Atouba.
Vond Atouba goed spelen voor de 1e keer. En idd Urby brengt wel veel mensen in de problemen. Hele knappe goal. Maar verder niks toegevoegd. Verder moet Enoh minder knullig gaan spelen, want hij is echt af en toe te knullig SNO ACHTIG!

Steek is een goede vriend van mij, maar waar hij mis zit geef ik dat ook aan.
Ik ken daarnaast vd wiel ook persoonlijk. Maar heb hem liever niet in de basis. En heb 1x Vertonghen ontmoet, aardige jongen.. maar geen idee waarom hij nou tegen Appelvlaai stond opgesteld? Want die is snel en behendig... vertonghen is sterk en schotkrachtig! Foutje van Jol?

De doelpunten van PSV zijn ontstaan door urby, maar alsnog niet gerepareerd door vd wiel wielaert. Steek heeft zijn best gedaan. Er hoeven trouwens op dat soort plekken ook geen vrije trappen te worden weggegeven. We zijn Sinterklaas niet
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
dat is inderdaad waar, maar zlefs tegen een tegenstander als vvv of volendam zul je toch altijd 1 of twee van deze vrije trappen weggeven.

Combinatie wiel en wielaert was inderdaad niet goed, maar misschien heeft Jol wel gelijk om ze vertrouwen te geven, ik bedoel Jol heeft wel de reputatie dat hij het vaak na een tijdje verdedigend juist goed voor elkaar heeft, beetje dubbelgevoel dus.

Enoh speelde ondanks z'n knullige "ongelukjes" wel een redelijke goede wedstrijd.

De Club Ajax (niet dit elftal) zou in normale doen zelfs tegen barcelona geen 4 goals tegen mogen krijgen, met andere woorden, genoeg werk nog aan de winkel voor Jol.
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 20:07   quote  deeplink  
mee eens ja. ajax zou met dit materiaal a.s. donderdag ook goed voor de dag moeten komen.
mijn opstelling staat in de andere topic, dat moet de definitieve samenstelling gaan worden vind ik.

enoh is echt knullig, niet de 1e keer. vdwiel wielaert gaat nooit goedkomen. en dat weet jol ook. daarom wil hij wielaert laten vervangen door een andere CV. Toby is in zijn ogen een speler met potentie, en die mag blijven. netzoals atouba een bekende en een aankoop van hem is.
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Olequer zat weer bij de selectie, misschien dat hij toch een kans gaat krijgen van Jol, zelfde verhaal een beetje als vorig jaar bij van Basten, blijkbaar geeft hij heel goed gevoel op training.

Enoh gaat ook echt wel goed komen, ik snap trouwen niet helemaal dat donald nog niet heeft gespeeld, hij liet een heel goede indruk achter in de voorbereiding en had in gister na 70 minuten best enoh of vertongen kunnen vervangen.
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 02:59   quote  deeplink  
waarom donald niet speelde lag aan de training.
ik heb inmiddels maarten gesproken namelijk!
donald was een hesje toegedeeld van de reservers.
eigenlijk zou aissati starten heb ik naderhand begrepen, waarom enoh begon heeft hij mij niet kunnen vertellen!
had liever Issi gezien. ajax kon geen combinaties maken, spel neerleggen en controleren.

alderweireld en enoh zijn ok, maar moeten nog veel leren. dat zien we wekelijks.
dat een gabri overbodig is lijkt me een sterk verhaal, en dat oleguer weg moet is een misklopping van het management
freakie
 freakie - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:00   quote  deeplink  
krunk zou je aljeblief gewoon kunnen praten zonder jou beste vriend maarten enzo want lijkt wel alsof je het elke dag met hem over voetbal over de punten die wij hier aanstippen praat.. Als jij het over bal verlies lijden heb bij andere topic's hoeveeel balverlies denk je te lijden met aisattie..
freakie
 freakie - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:03   quote  deeplink  
Waarom is oleguer zo goed in jou ogen? want jol zou egt wel goed zien wat er minder is in zijn team en wie niet..
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 09:03 schreef freakie het volgende:
Waarom is oleguer zo goed in jou ogen? want jol zou egt wel goed zien wat er minder is in zijn team en wie niet..
en andere trainers zagen dat weer anders, ieder zo zijn mening over spelers toch??
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 09:00 schreef freakie het volgende:
krunk zou je aljeblief gewoon kunnen praten zonder jou beste vriend maarten enzo want lijkt wel alsof je het elke dag met hem over voetbal over de punten die wij hier aanstippen praat.. Als jij het over bal verlies lijden heb bij andere topic's hoeveeel balverlies denk je te lijden met aisattie..
freakie: gaat dat jou wat aan? ik heb trouwens alleen even een wetenswaardigheid over de training gemeld. indien dat jou niet interesseert kijk je toch verder! hoe moet je anders aan die info komen, van jou soms?!
en nee, ik heb het er weleens over met hem, maar niet over dit forum hoor... maak jezelf niet belangrijker dan het is. want jouw reactie slaat nergens op, vandaar mijn post hierop!
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

en andere trainers zagen dat weer anders, ieder zo zijn mening over spelers toch??
barca zag het zeker ook fout, AL DIE JAREN.
en andere trainers bij ajax ook.
prima toch dat is mijn visie.
heb inmiddels al ruim 2x uitgelegd waarom ik oleguer prima vind.
lees de topics zo hier en daar beter door!

want je hebt wel erg veel te melden
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 20:15 schreef Krunk het volgende:

[..]

barca zag het zeker ook fout, AL DIE JAREN.
en andere trainers bij ajax ook.
prima toch dat is mijn visie.
heb inmiddels al ruim 2x uitgelegd waarom ik oleguer prima vind.
lees de topics zo hier en daar beter door!

want je hebt wel erg veel te melden
ik ben het hierover met je eens hoor, volgens mij quote je de verkeerde:)
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:16   quote  deeplink  
nee ik verduidelijk even het punt voor freakie;)
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:20   quote  deeplink  
ok:)
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:26   quote  deeplink  
ja nu is het rustig he... de gebeten mensen reageren niet meer.
alleen offtopic uiteraard.
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2009 - 21:03   quote  deeplink  
ze zijn helemaal weg, jammer :)
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 21:04   quote  deeplink  
lol
freakie
 freakie - dinsdag 18 augustus 2009 - 23:04   quote  deeplink  
Ja was ff weg vissen op meervallen.. maar Krunk dat je er over praat met jou vriend steek is geen toegevoegde waarden.. vindt ik.. en of barca het verkeert gezien heeft.. nee waarschijnlijk niet want het laatste jaar speelde hij ook niet meer zo veel.. en dan speeld hij bij ajax om meer te spelen maar spelersworden ook minder.. makaay speelde ook goed maar hij doet het bij feyenoord ook niet goed.. oleguer is geen slechte speler maar niet dat hij veel beter is dat wielaert anders is de keus voor jol erg makkelijk.. Dus is geen mening want anders is voetbal altijd een mening van een trainer dus klopt niet helemaal hij moet keuzes maken en maakt en probeer de beste te maken voor zijn team denk dat er naast wieleart net veel betere spelers lopen dan oleguer maar die twee schelen elkaar helemaal niks..
Krunk
 Krunk - woensdag 19 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
oh en nog iets gevangen?
dat is geen toegevoegde waarde voor jou waarschijnlijk, je moet het goed zeggen.
een ander kan het wel interessant vinden betreffende inside info van een training of iets anders.
ik post ook niet alles hierzo wat hij zegt! dus indien het jou niet interesseert lees je er even overheen oke;)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 19 augustus 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 20:08 schreef Krunk het volgende:
oh en nog iets gevangen?
dat is geen toegevoegde waarde voor jou waarschijnlijk, je moet het goed zeggen.
een ander kan het wel interessant vinden betreffende inside info van een training of iets anders.
ik post ook niet alles hierzo wat hij zegt! dus indien het jou niet interesseert lees je er even overheen oke;)
...mij interesseert die zogenaamde zelfaangemeten inside info van jou ook geen ene moer....is namelijk helemaal niet te controleren....is overigens ook vaak "los zand" en erg onsamenhangend...maar ik lees er vervolgens met alle plezier overheen....behalve als ik even wil lachen over de stus die jij jezelf toch doorlopend probeert aan te meten....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV----Ajax 16/08/2009









0.0376100