BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic word een belangrijke speler voor Ajax, let maar op!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ztje
 ztje - woensdag 02 december 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Het welles niet spelletje hierboven slaat nergens op. Na een tiental jaren begin ik weer vertrouwen te krijgen in mijn Ajax. Eindelijk een bestuur met visie en een ervaren trainer aan het roer. Laat ik jullie uit de droom helpen. PSV is de laatste jaren dominant geweest door een defensieve (niet de mijne) spelwijze op de mat te leggen. Dit met een goede mix van ervaren trainers, ervaren spelers en weinig jong talent. Ajax werkte de laatste jaren met onervaren trainers (Blind, van Basten, etc.) stuurloos bestuur en te weinig ervaren spelers en teveel jong stuurloos talent. En ik roep niet gelijk dat Pantelic dit gaat oplossen, maar kan wel een schakel zijn in een constanter elftal. Het lijkt mij wel een speler die een leider kan en wil zijn.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen op mijn verhaal te vinden, maar dat gebeurt gemiddeld 1 op 100 en wij als ongeduldige supporters zitten hier niet op wachten.
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Toch wel weer gescoord.. heel rustig en kalm..
busje440
 busje440 - donderdag 03 december 2009 - 01:51   quote  deeplink  
Pantelic een belangrijke speler gaat worden bij Ajax.
schapio
 schapio - donderdag 03 december 2009 - 09:28   quote  deeplink  
pantelic wordt voor ajax heel erg belangrijk, ik denk dat hier weinig mensen het duits voetbal volgen anders was voor velen allang duidelijk dat ajax eindelijk weer een topspits gehaald heeft.
Is hier in duitsland nog steeds een hel grote meneer en hetha heeft spijt als haren op het hoofd dat ze hem hebben laten gaan.
Patrick heeft denk ik jaren onder een sten gewoond en nooit verder gekeken als eindhovuhhh
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 december 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Pantelic is voor AJAX van grote waarde, bij PSV en Feyenoord lopen bejaarde...................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic word een belangrijke speler voor Ajax, let maar op!!









0.0073060