BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic word een belangrijke speler voor Ajax, let maar op!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 14:55 schreef nummer10 het volgende:
echte spitsen zijn altijd appart Patrick... kijk maar naar jullie oude vertrouwde Kezman... ook zoon rare vogel.. Jol weet echt wel wat een pantelic kan die heeft hem in duitsland zien spelen (wij allemaal niet nahja bijna allemaal niet dan) en waarom zou hij anders zo geliefd zijn in duitsland ? als je zoveel scoort in duitsland ben je echt wel een goeie hoor
ja en daarom werd zijn contract ontbonden... naja we zullen zien wat de toekomst brengt ik vind hem tot nu toe bar slecht en hoop dat hij iedere week in de basis start bij ajax;)
Maxwell-fan
 Maxwell-fan - dinsdag 01 december 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 21:29 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Jij bent hypocriet Maxwell! Je doet je voor als een mengeling tussen Emile Ratelband en Bob Smalhout, maar je komt vaak met onrelevante onzin. Met de woorden die je gebruikt word je algauw serieus genomen door mede Ajacieden, maar als ik goed de post van je doorleest heeft niemand gelijk behalve jij.

Hoe durf je te beweren dat Pantelic zichzelf niet 'the man' vind? Ik heb overal gelezen dat hij Ajax op sleeptouw gaat nemen, Micky beter gaat maken en meer klapt dan Geert Wilders voor Femke Halsema!
Beter lezen vriend. Ik heb al eens in eerdere discussies met jou gemerkt en zelfs aangegeven, dat je ronduit slecht leest. Als je nou is wat rustiger gaat lezen, en vooral begrijpt wat een ander schrijft. Dat bespaart je onzinnigheid, misvattingen, onlogische en belachelijke beredeneringen als in de hier bovenstaande quote.

Wat betreft de uitspraken. Het geen wat Pantelic heeft gezegd - wat nagenoeg iedere speler wel zegt bij zijn nieuwe club - is dat ie de club wil gaan helpen, en daarnaast een voorbeeld wil zijn voor jonge spelers als Sulejmani. Dat is een verschil met de insinuatie die jij en patrickpsv maakt.

Ter info! Hypocrisie: het voorwenden van geloof, gevoelens, moraal of deugden zonder daar volledig achter te staan of de daaraan verbonden normen en waarden zelf in praktijk te brengen, in het bijzonder bij het bekritiseren van anderen. De term wordt vaak gebezigd in tegenstelling tot oprecht.

Mijn excuses voor de minachting in mijn post. Maar Ik heb lichtelijk het idee dat ik hier met zwakzinnigen aan het discussieren ben, in plaats van weldenkende figuren. Die te pas en ontepas - om het maar weer even oneerbiedig te zeggen - achterlijke en vaak doelloos opmerkingen ten toon spreiden.
Overigens, in het geval van Patrickpsv, is het wel duidelijk dat ie nergens anders mee bezig is dan anderen te willen provoceren. Wat ie blijkbaar vooral op een kinderachtige manier tracht. Als je alleen al zijn post in deze thread nagaat, zie je dat ie op geen enkele manier een logisch verband kan of heeft kunnen leggen. En zelfs punten die anderen aandragen niet kan weerleggen. Hier door draait het langzamerhand uit op een welles nietes twist. Waar hij(patrickpsv) kennelijk gewoon op uit is. Omdat meneer stug blijft in zijn kortzichtigheid. De discussie is bij deze van mij uit naar hem dan ook ten einde.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 15:54 schreef Maxwell-fan het volgende:

[..]
Overigens, in het geval van Patrickpsv, is het wel duidelijk dat ie nergens anders mee bezig is dan anderen te willen provoceren. Wat ie blijkbaar vooral op een kinderachtige manier tracht. Als je alleen al zijn post in deze thread nagaat, zie je dat ie op geen enkele manier een logisch verband kan of heeft kunnen leggen. En zelfs punten die anderen aandragen niet kan weerleggen. Hier door draait het langzamerhand uit op een welles nietes twist. Waar hij(patrickpsv) kennelijk gewoon op uit is. Omdat meneer stug blijft in zijn kortzichtigheid. De discussie is bij deze van mij uit naar hem dan ook ten einde.
dat vind jij, ik niet, ik heb gewoon mijn mening maar klaarblijkelijk mag dat niet en ga je mij afkraken, maarja het maakt mij niet uit wat je van me vindt, je geeft steeds kritiek over de poster zelf maar niet over de inhoud van de poster.
ajaxlove81
 ajaxlove81 - dinsdag 01 december 2009 - 17:38   quote  deeplink  
vind het echt een super spits en dat zeg ik al van begin af aan.
hij is balvast speelt goed samen en mist weinig kansen.
Wat nummer10 ook al zegt hij was niet voor niets zo geliefd in duitsland en herta heeft nu hhel veel spijt dat ze niet zijn ingegaan op zijn voorwaarden deze zomer
wij gaan heel veel plezier aan deze spits beleven.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 17:45   quote  deeplink  
we chelsea
ajaxlove81
 ajaxlove81 - dinsdag 01 december 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 15:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja en daarom werd zijn contract ontbonden... naja we zullen zien wat de toekomst brengt ik vind hem tot nu toe bar slecht en hoop dat hij iedere week in de basis start bij ajax;)
Waarom doet herta nu zoveel moeite om hem terug te halen dan?
omdat ze een spits als pantelic missen.
als je in wat zou het zijn? sez wedstrijden 3 assists en zes goals produceerd ben je in mijn ogen een hele goede spits.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 17:45 schreef ajaxlove81 het volgende:

[..]

Waarom doet herta nu zoveel moeite om hem terug te halen dan?
omdat ze een spits als pantelic missen.
als je in wat zou het zijn? sez wedstrijden 3 assists en zes goals produceerd ben je in mijn ogen een hele goede spits.
hij is niet super slecht, maar ook niet goed vind ik, en hij is arrogant en oud (dus biedt geen toekomst voor ajax)
ajaxlove81
 ajaxlove81 - dinsdag 01 december 2009 - 17:55   quote  deeplink  
Ben ik het niet helemaal met je eens hij is overtuigd van zijn kwaliteiten en is zelfverzekerd hij hheft veel kritiek gehad maar liet zich niet gek maken.
hij kan nog zeker 2 a 3 jaar belangrijk zijn voor ajax.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 17:55 schreef ajaxlove81 het volgende:
Ben ik het niet helemaal met je eens hij is overtuigd van zijn kwaliteiten en is zelfverzekerd hij hheft veel kritiek gehad maar liet zich niet gek maken.
hij kan nog zeker 2 a 3 jaar belangrijk zijn voor ajax.
ik hoop het voor jullie;) maar ben benieuwd.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 01 december 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 15:54 schreef Maxwell-fan het volgende:

[..]

Beter lezen vriend. Ik heb al eens in eerdere discussies met jou gemerkt en zelfs aangegeven, dat je ronduit slecht leest. Als je nou is wat rustiger gaat lezen, en vooral begrijpt wat een ander schrijft. Dat bespaart je onzinnigheid, misvattingen, onlogische en belachelijke beredeneringen als in de hier bovenstaande quote.

Wat betreft de uitspraken. Het geen wat Pantelic heeft gezegd - wat nagenoeg iedere speler wel zegt bij zijn nieuwe club - is dat ie de club wil gaan helpen, en daarnaast een voorbeeld wil zijn voor jonge spelers als Sulejmani. Dat is een verschil met de insinuatie die jij en patrickpsv maakt.

Ter info! Hypocrisie: het voorwenden van geloof, gevoelens, moraal of deugden zonder daar volledig achter te staan of de daaraan verbonden normen en waarden zelf in praktijk te brengen, in het bijzonder bij het bekritiseren van anderen. De term wordt vaak gebezigd in tegenstelling tot oprecht.

Mijn excuses voor de minachting in mijn post. Maar Ik heb lichtelijk het idee dat ik hier met zwakzinnigen aan het discussieren ben, in plaats van weldenkende figuren. Die te pas en ontepas - om het maar weer even oneerbiedig te zeggen - achterlijke en vaak doelloos opmerkingen ten toon spreiden.
Overigens, in het geval van Patrickpsv, is het wel duidelijk dat ie nergens anders mee bezig is dan anderen te willen provoceren. Wat ie blijkbaar vooral op een kinderachtige manier tracht. Als je alleen al zijn post in deze thread nagaat, zie je dat ie op geen enkele manier een logisch verband kan of heeft kunnen leggen. En zelfs punten die anderen aandragen niet kan weerleggen. Hier door draait het langzamerhand uit op een welles nietes twist. Waar hij(patrickpsv) kennelijk gewoon op uit is. Omdat meneer stug blijft in zijn kortzichtigheid. De discussie is bij deze van mij uit naar hem dan ook ten einde.
blablabla

Dit bedoel ik nou. Ik hoef geen pseudo pschologie te horen van jouw Maxwell, je moet gewoon reageren op het antwoord dat ik zeg.
Daan
 Daan - dinsdag 01 december 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Denk dat we deze topic maar beter kunnen sluiten. Het wordt te persoonlijk in mijn ogen.

Jammer inderdaad zoals Maxwell al aangaf en ik zal het wat netter formuleren; ik heb niet echt het idee dat er op hoog niveau gediscussieerd wordt, aangezien mensen hier intellectueel beperkt zijn, met nadruk op patrick.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 01 december 2009 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 18:40 schreef Daan het volgende:
Denk dat we deze topic maar beter kunnen sluiten. Het wordt te persoonlijk in mijn ogen.

Jammer inderdaad zoals Maxwell al aangaf en ik zal het wat netter formuleren; ik heb niet echt het idee dat er op hoog niveau gediscussieerd wordt, aangezien mensen hier intellectueel beperkt zijn, met nadruk op patrick.
Pfoe, was al bang dat Daan mijn naam zou noemen XD
Daan
 Daan - dinsdag 01 december 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 18:45 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Pfoe, was al bang dat Daan mijn naam zou noemen XD
Haha, die discussie met jou en Maxwell wordt ook te persoonlijk imo. Daar doelde ik ook op.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 01 december 2009 - 19:37   quote  deeplink  
kut kut, nu ga k toch met een rotgevoel naar bed.............
Daan
 Daan - dinsdag 01 december 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Hahaha :)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 20:46   quote  deeplink  
Hahaha:)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 01 december 2009 - 21:21   quote  deeplink  
Hahaha:)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 01 december 2009 - 21:21   quote  deeplink  
lach ik nu om mezelf?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 21:23   quote  deeplink  
wie weet
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 01 december 2009 - 21:25   quote  deeplink  
scary
freakie
 freakie - dinsdag 01 december 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Patrick in 1 ding heb je gelijk.. ajax moet geen toekomst zien in pantelic maar denk ook niet dat hij daarvoor is gehaalt.. hij is denk ik gehaalt op basis van 2 jaar en dat er dan andere jongere spelers zoals bodul of toch nog cvitanisch een stuk beter zijn..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 01 december 2009 - 21:50   quote  deeplink  
yep
reje
 reje - dinsdag 01 december 2009 - 23:32   quote  deeplink  
Pantelic is een goede speler. De negatieve mensen over hem lijken wel over weinig voetbalkennis te beschikken. Hij is echt een aanwinst! Hoop dat hij nog jaren voor Ajax blijft spelen!
ztje
 ztje - woensdag 02 december 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Geen enkel elftal presteert constant op de lange duur zonder ervaring in minimaal 2 linies. En Jol weet dat als geen ander. De jeugd heeft de toekomst, maar alleen als er ervaring in het veld staat om ze te sturen en te begeleiden. Alleen met jonge spelers gaat dit nooit lukken, kijk naar de laatste jaren bij Ajax.
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 12:29   quote  deeplink  
je heb een klein beetje gelijk reje en ztje.. Dat ajax geen kampioen wordt lag vorig jaar mede daar weinig ervaring maar de andere jaren hebben stam en davids mee gespeeld.. En gabri ook nog.. Dat pantelic jaren moet blijve spelen bij ajax vindt ik ook veel te snel gezegt maar hij heeft het 3 wedstrijden goed gedaan.. Dus als hij zo door gaat zeker contract aanbieden voor 2 jaar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2009 door freakie --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 02 december 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 november 2009 - 18:14 schreef patrickpsv15 het volgende:
Pantelic zegt: dit is pantelic! dit is wie ik ben!

dat is een arrogante uitspraak, ik vind dat hij zwaar overschat wordt.
Hij heeft het hele seizoen tot nu toe gemiddeld matig tot slecht gepresteerd.
Als hij een grote kans mist, loopt hij richting de middenstip en klapt(raar trekje, maar goed).
Nu scoort hij 3x tegen vitesse (niet alle goals zijn even mooi, er zit wel een mooi doelpunt bij), gaf een paar assistjes bij ajax - feyenoord, en nu vind hij zichzelf de man bij ajax. Sorry hoor maar dit is wel erg overdreven, en dan zegt Jol dat hij te vroeg werd bekritiseerd? als je 5 wedstrijden voor ajax hebt gespeeld en je mist de grootste kansen en hebt altijd grote praatjes, dan ben je niet ajax-waardig (niet Nederlandse-top waardig).
sorry het spijt me heel erg voor de ajax-fans die graag willen geloven dat ajax goede aankopen doet.
Ik begrijp niet helemaal wat er arrogant is aan de uitspraak "dit is Pantelic! Dit is wie ik ben!" Het enige wat hij hier doet is reageren op de kritiek van sommige nuttelozen die denken een speler op tv de grond in te kunnen boren alvorens hij een bal heeft geraakt en totaal niet weten wie Pantelic nu werkelijk is. Voor Ajax wordt hij in ieder geval steeds belangrijker. Dan wil ik nog even reageren op die klapjes waar jij het over hebt. Wanneer de intentie van een speler is de bal naar Pantelic te passen en dit mislukt dan klapt hij in zijn handen. Hiermee laat hij zien dat de intentie van die bepaalde speler goedbedoeld was en heeft dus alles te maken met het geven van vertrouwen richting zijn eigen teamspeler. Daarnaast vraag ik mij af of jij Pantelic in de eerste weken wel degelijk hebt gevolgd. Zoveel grote kansen heeft hij namelijk niet gekregen in die wedstrijden. De fouten die hij toen maakte waren vooral de ingepaste ballen die hij van zijn voeten liet lopen. Ik vind het overigens wel knap dat jij binnen 5-6 weken een speler ajax-onwaardig kan vinden terwijl een speler toch meestal even de feeling moet krijgen met het team. Het lukt maar weinig speler om direct beslissend te zijn voor een nieuwe ploeg waar ze net binnenkomen. Misschien ben jij gewoon 1 van de vele napraters van Derksen en consorten en moet je hem tot eind januari te tijd geven om zichzelf te laten bewijzen voordat je begint te brallen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 02 december 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 december 2009 - 17:49 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hij is niet super slecht, maar ook niet goed vind ik, en hij is arrogant en oud (dus biedt geen toekomst voor ajax)
Jij lult jezelf wel veel tegen volgens mij. Eerst is hij barslecht, dan weer niet superslecht maar ook niet goed. Weet je zelf wel wat je ons nu probeert wijs te maken???
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 13:49   quote  deeplink  
nee weet ie niet.. Maar snap hem wel.. In eindhove lopen er wel hele slechte spitsen rond.. Beetje frustratie.. Maar denk ook dat hij wil zegge hoe kan je nou zegge dat hij heel belangrijk gaat worde..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 02 december 2009 - 14:02   quote  deeplink  
Iedereen liep maandag over Derksen heen, maar ik ben het volledig met hem eens.

Ik weet dat er veelal jeugdspelers bij de genoemde 74 contractspelers zitten, maar ook die moeten allemaal betaald worden. Je hebt een Sulejmani voor een kapitaal gekocht en die moet nu leidzaam toe zien hoe Pantelic zijn plek inneemt(niet die van diepe spits, maar Suarez en Urby zijn vastigheden). Suarez creƫrt ontelbaar kansen in de zestien, maar moet nu vanaf de lijn komen. Er staat nu een houterige spits die terug kan kaatsen en zijn doelpuntje meepikt, maar ik weet zeker dat als Pantelic niet was gekomen, Ajax er nu veel beter had voorgestaan!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 13:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Jij lult jezelf wel veel tegen volgens mij. Eerst is hij barslecht, dan weer niet superslecht maar ook niet goed. Weet je zelf wel wat je ons nu probeert wijs te maken???
ik weet het niet ook niet met die man, maar hij is niet goed vind ik.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 13:49 schreef freakie het volgende:
nee weet ie niet.. Maar snap hem wel.. In eindhove lopen er wel hele slechte spitsen rond.. Beetje frustratie.. Maar denk ook dat hij wil zegge hoe kan je nou zegge dat hij heel belangrijk gaat worde..
slechte spitsen? yeah sure.. koevermans reis toivonen... topspitsen man! psv is een effectieve club!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 02 december 2009 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 14:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ik weet het niet ook niet met die man, maar hij is niet goed vind ik.
hahahahahahahahha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 02 december 2009 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 14:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

slechte spitsen? yeah sure.. koevermans reis toivonen... topspitsen man! psv is een effectieve club!
Ik vind wel dat ze aanvallender spelen sinds Rutten. De afgelopen jaren was het altijd tikkie breed, tikkie terug 1-0
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 14:14 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Ik vind wel dat ze aanvallender spelen sinds Rutten. De afgelopen jaren was het altijd tikkie breed, tikkie terug 1-0
ja klopt, dit jaar spelen we gecontroleerd aanvallend.
en dat komt de resultaten ten goede

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 december 2009 door patrickpsv15 --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 02 december 2009 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 14:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

slechte spitsen? yeah sure.. koevermans reis toivonen... topspitsen man! psv is een effectieve club!
Oww.....Reis.....is dat niet diegene die nu plotseling opeens best leuk speelt en is ovegeheveld van de b naar de a selectie?? laten we elkaar wel even sereius blijven nemen en deze jongen ajb niet directeen topspit noemen....
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 15:36 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

Oww.....Reis.....is dat niet diegene die nu plotseling opeens best leuk speelt en is ovegeheveld van de b naar de a selectie?? laten we elkaar wel even sereius blijven nemen en deze jongen ajb niet directeen topspit noemen....
klopt, maar psv heeft geen slechte spitsen dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg overdreven
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Als pantelic er niet had geweest had ajax er nu miss even goed voor gestaan.. dat is waar randwijk.. maar t gaat erom als pantelic zo blijft presteren dat dat in de resultaten ten goede komt.. Pantelic kan dan wel houtering zijn maar makaay of koevermans zijn ook niet bijster snel en goede dribbelaars.. vondt dat die 3 goals van pantelic egt goals die spitsen maken.. deed huntelaar btw ook bij ajax..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 16:41   quote  deeplink  
ze kunnen denk ik beter koevermans kopen.
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 16:44   quote  deeplink  
ja miss hadden ze dat moeten doen.. maar denk dat koevermans voor veel geld of pantelic voor nop t verschil maakte e ook nog eens zo is dat hij niet eens slecht is.. zo kan ajax bouwen aan een goede club en pantelic als nood oplossing gebruiken de eerste 2 jaar..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:23   quote  deeplink  
het is trouwens niet zo dat ik koevermans graag weg wil of zo ik hoop dat hij nog jaren blijft, maar ik denk dat je daar wel een punt hebt.
afcajaxjood
 afcajaxjood - woensdag 02 december 2009 - 17:25   quote  deeplink  
heb het altijd al gezegd wacht nou maar af,die Pantelic heeft meer klasse
dan de Feyenoord of psv spitsen...
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Ik snap jou punt ook patrickpsv.. denk ook niet dat hij naar ajax wil..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:27   quote  deeplink  
ik weet niet, als ajax hem een mooi contractje aanbiedt (leuk salarisje)...
ik weet niet of clubliefde nog zo belangrijk is tegenwoordig... ja het is wel belangrijk maar komt het ook voor bij spelers? velen doen het voor het geld...
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 17:27   quote  deeplink  
feyenoord kan ik begrijpen maar bij psv loopt er toch aardige spelers rond in de spits.. en met pantelic is het altijd afwachten.. denk ook dat het een goede speler is maar t is altijd afwachten ajaxjood..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 december 2009 - 17:25 schreef afcajaxjood het volgende:
heb het altijd al gezegd wacht nou maar af,die Pantelic heeft meer klasse
dan de Feyenoord of psv spitsen...
we chelsea
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 17:28   quote  deeplink  
tsja maar denk dat de overstap van psv naar ajax niks scheeld kwa nivo en ook niet kwa salaris dat hij zou willen vertrekken naar ajax maar tsja denk dat pantelic een goede speler is maar geen investering..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:30   quote  deeplink  
freakie je geeft wel snel reacties:p
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 02 december 2009 - 17:32   quote  deeplink  
en jij de meeste post per seconde hehe
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 02 december 2009 - 17:34   quote  deeplink  
;)
freakie
 freakie - woensdag 02 december 2009 - 17:35   quote  deeplink  
haha:P ja da doe ik maar ja ben er nu nog ff en heb managerspel aanstaan dus denk gaat ff wat typen!:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic word een belangrijke speler voor Ajax, let maar op!!









0.0079309