BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 27 juni 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Dus je stelt dat donkere jongens het dan eerder veel warmer hebben dan blanke jongens, omdat hun donkere pigment veel warmer wordt. Zoals een witte en een zwarte auto..?

Lijkt me toch verdomd sterk Ariekoek :')
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 12:10   quote  deeplink  
Koekhappen , kijk maar uit voor Suarez
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 09:42 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja maar ik vroeg me af of donkere jongens misschien beter tegen warmte kunnen dan blanke jongens. Immers donkere oppervlaktes reageren anders op warmte dan witte. Waarom is het in witte gebouwen altijd koeler? En zo kunnen we nog wel meer voorbeelden op noemen, het is een stukje natuurkunde, maar ik weet niet of dat voor een menselijk lichaam ook opgaat. Of maakt dat niet uit omdat we allemaal het nederlandse klimaat gewend zijn?
donkere spelers zweten minder.
dat is n feit. dus minder vocht/energieverlies.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 juni 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Nee, dat is juist mijn vraag. Ik vraag me af of dat zo is of dat het inderdaad onzin is. Het zou zomaar kunnen dat donkere mensen beter bestand zijn tegen hitte, maar het kan ook zijn dat het maar net is wat je gewend bent en dat de tint (licht dan wel donker) niet uitmaakt. Ik weet het niet, maar als dat wel wat uitmaakt zou ik dat in Fortaleze wel degelijk laten meewegen als ik Van Gaal zou zijn, want die weersomstandigheden gaan ons nekken... De Mexicanen zullen er ongetwijfeld beter tegen bestand zijn, immers Mexico ligt nou eenmaal dichter bij de evenaar plus dat Mexicanen in het algemeen kleiner zijn, waardoor ze minder hoeven mee te sjouwen... lijkt mij eigenlijk wel logisch allemaal, wat dus betekent dat we ons er zo goed mogelijk tegen moeten wapenen. Je hebt meer aan een team wat qua niveau misschien 10 % minder is, maar qua fysiek 30 % beter...

Maar om een lang antwoord niet te lang te maken: ik vraag het me af (ondanks dat ik denk dat het niet zo is en dat het er vooral om gaat wat je gewend bent, oftewel huidskleur op zich doet er niet toe).
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 juni 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 12:15 schreef van geil het volgende:

[..]

donkere spelers zweten minder.
dat is n feit. dus minder vocht/energieverlies.
Heb ik nog nooit van gehoord. Is dat zo?
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 12:22   quote  deeplink  
nee, t is andersom.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 27 juni 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Er is geen verschil, huidskleur heeft meer invloed op vitamine opname van zonlicht.
Volgens mij kun je niet wennen aan te veel warmte.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 27 juni 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Het enige wat je tegen hitte kunt doen is zo weinig mogelijk bewegen,
in dat geval is het systeem dat Nederland speelt juist een voordeel.
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 13:26 schreef Gerard_FR het volgende:
Het enige wat je tegen hitte kunt doen is zo weinig mogelijk bewegen,
in dat geval is het systeem dat Nederland speelt juist een voordeel.
mmmm.
misschien Mulder maar n's laten invliegen
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 27 juni 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/26638-stefan-de-vrij-bij-20-grootste-talenten-van-dit-wk.html

quote:

Stefan de Vrij behoort tot de twintig grootste talenten van het WK in Brazilië. Dat vindt het Italiaanse Sky althans. Het medium publiceerde een lijst met de twintig meest getalenteerde spelers van dit WK en Feyenoorder De Vrij krijgt een eervolle vermelding.

'Gespeend en opgegroeid bij Feyenoord. Het WK vormt een springplank naar nieuwe bestemmingen voor de 22-jarige verdediger', zo wordt de Oranje-international geïntroduceerd. 'Het overtuigende karakter scoorde tegen Spanje', zijn verdere omschrijvingen.

Memphis Depay is de andere Nederlander die op de lijst staat. De naam van De Vrij wordt verder vergezeld door spelers als Xherdan Shaqiri (Zwitserland), Ahmed Musa (Nigeria), Marcos Rojo (Argentinië) en Joel Campbell (Costa Rica).
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 juni 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 13:12 schreef Gerard_FR het volgende:
Er is geen verschil, huidskleur heeft meer invloed op vitamine opname van zonlicht.
Volgens mij kun je niet wennen aan te veel warmte.
Tja, zo te horen van jullie is het dus niet zo én toch kan ik me best voorstellen dat een donkere jongen gemakkelijker van zijn warmte afkomt dan een blanke, vanwege het feit dat wit (licht dus) wel degelijk anders reageert op warmte dan zwart (oftewel donker). In dat geval zou het een criterium kunnen zijn als je (lees Van Gaal) de opstelling maakt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 27 juni 2014 - 14:57   quote  deeplink  
Nee Arie, 35°C=35°C en voor iedereen gelijk.
Jongere spelers kunnen misschien beter tegen de warmte,
in dat opzicht is Nederland dus ook in het voordeel.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 27 juni 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 13:40 schreef van geil het volgende:

[..]

mmmm.
misschien Mulder maar n's laten invliegen
Ha ha ha ha, dat ie een goeie !!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 juni 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 14:57 schreef Gerard_FR het volgende:
Nee Arie, 35°C=35°C en voor iedereen gelijk.
Jongere spelers kunnen misschien beter tegen de warmte,
in dat opzicht is Nederland dus ook in het voordeel.
Dat zeg jij. Ik weet zeker dat iemand uit Ivoorkust beter tegen die 35° kan dan iemand uit Alaska... Maar of dat nou door het lichaam komt of door wat die mensen gewend zijn... Het lijkt mij ook het tweede hoor, maar ik zou het andere ook best kunnen begrijpen....
Ach, Louis-tje zal hier toch niet naar kijken. Hij stelt de beste voetballers op en ik hoop maar dat hij die verdomde temperatuur niet onderschat. Ik heb er een hard hoofd in... (ach, ik heb sowieso een hard hoofd maar dat komt door die plank die er voor zit...)
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 27 juni 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Met je oren wapperen werkt ook goed tegen de hitte.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 27 juni 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juni 2014 - 15:58 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dat zeg jij. Ik weet zeker dat iemand uit Ivoorkust beter tegen die 35° kan dan iemand uit Alaska... Maar of dat nou door het lichaam komt of door wat die mensen gewend zijn... Het lijkt mij ook het tweede hoor, maar ik zou het andere ook best kunnen begrijpen....
Ach, Louis-tje zal hier toch niet naar kijken. Hij stelt de beste voetballers op en ik hoop maar dat hij die verdomde temperatuur niet onderschat. Ik heb er een hard hoofd in... (ach, ik heb sowieso een hard hoofd maar dat komt door die plank die er voor zit...)
Nu heb je het over mensen die een compleet ander klimaat gewend zijn, dan is het idd logisch dat er een verschil in beleving zit. Maar derde generatie Surinamers of Antillianen die hier geboren zijn, opgegroeid zijn en nu met hun blanke vriendjes een voetbalwedstrijd spelen in een ander, warm land, die hebben het ook gewoon warm.

Die zitten hier in Nederland toch ook niet al met 10 graden met de handschoenen op de fiets?
van geil
 van geil - vrijdag 27 juni 2014 - 19:11   quote  deeplink  
degene die ik ken wel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 juni 2014 - 22:14   quote  deeplink  
World Cup Review: Group Bs key tactical system, game-changing performance, best young player and XI

As the group stage comes to an end with two teams from each remaining in Brazil and the rest heading back home, we at Outside of the Boot have analysed each group, paying focus to four key aspects the primary tactical trend that was noticeably successful, the individual game changing performance that decided which way a result went, the most consistent and best young player across the three games (Talent Radar) with the players qualifying no more than 22-years-old and an XI of the best players from the group.

A website not too far from here didnt expect too much from the Dutch, but Louis Van Gaals men go through with maximum points, while the impressive South American side Chile are the second team in. Defending champions Spain were shockingly knocked out at the first hurdle while the weakest team in the group, Australia, surpassed expectations with their performances but finished with nothing. Robin Van Persie and Arjen Robben finish as the top scorers with three goals each while Jasper Cillessen, Claudio Bravo & Pepe Reina all finish with 1 cleansheet each.

Key Tactical System

While we have to pay tribute to the excellent Dutch attack and their two men up-front, the key tactical trend in Group B would be Louis Van Gaals excellent use of his full-backs. Many seem to over-look the difficulty in performing the role of full-backs in a 3-5-2 formation, but the Dutch seemed to have struck a perfect balance. They are able to contribute significantly in attack without over-committing while they are adept at getting back into position in a defensive capacity as well.

Daryl Janmaat and Daley Blind have thus excelled in their roles, particularly in their excellent opening win over defending champions Spain. Blind in particularly has been the stand-out performer with his two assists vs the Spaniards, but more so for his solid defensive contribution and reading of the game throughout.

Game-changing Performance

Though the first names that spring to mind are of Robin Van Perise & Arjen Robben, since were talking about game-chaging performances, we have to once again give credit to Daley Blind and his two excellent assists vs Spain. While both Van Persie & Robben have been excellent with their three goals, Daley Blinds performance really did change the game, first he got an assist at the best possible time to help the Dutch equalise before half-time and minutes after the restart his assist put them in front. Had these two goals not been created, we would have had a whole different story.

Talent Radar Best Young Player

The only two real choices for this award were Netherlands excellent young defenders and Feyernoord team-mates, Bruno Martins Indi & Stefan de Vrij; despite the latter even getting on the scoresheet weve picked the former as our Talent Radar Best Young Player. Bruno Martins Indis most memorable moment came in the Spain game where his death-stare went viral, its his equally terrifying defending that has impressed us. The man who caught our attention way back at the U-21 Euros replicated his performances back then with an assured and solid display. Bruno Martins Indi featured in our list of Talent Radar 25 Young Players to Watch at the World Cup, and here is a report of his performance against Spain alongwith Stefan De Vrij.

By Sami Faizullah on June 26, 2014@SamiFaizullah

http://outsideoftheboot.com/2014/06/26/world-cup-review-group-bs-key-tactical-trend-game-changing-performance-best-young-player-and-xi/
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2014 - 04:45   quote  deeplink  
...
MOCHT JE MEEDOEN - VERGEET NIET DE SPORTPOOLER IN TE VULLEN MET DE NIEUWE WEDSTRIJDEN!
...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Janmaat er naast ??? Wel een risico !!! Nog GEEN wedstrijd verloren met Janmaat bij Oranje. Dat wordt met de goden spelen voor van Gaal ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 juni 2014 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 08:40 schreef lijdensweg het volgende:
Janmaat er naast ??? Wel een risico !!! Nog GEEN wedstrijd verloren met Janmaat bij Oranje. Dat wordt met de goden spelen voor van Gaal ...
eigenlijk is alleen de Telegraaf die daar melding van maakt.
http://www.nu.nl/sport/3814341/kuijt-en-wijnaldum-trainen-mee-met-basisploeg-oranje.html
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 juni 2014 - 09:50   quote  deeplink  
Net even de VI uitzendingen zitten bekijken,kunnen jullie mij vertellen waarom die vd Gijp zo negatief is over het NL elftal' ? Al zijn grote verdedigers en ploegen met prachtige voorzetten zijn er allemaal uit. Hij roemt passes van spelers echter de 2 mooiste voorzetten komen vanaf Clasie en Blind. Ik denk dat Gijpie maar moet emigreren met zijn pseudo intellectuele opmerkingen en neem dan gelijk die Muldertjes mee. Wateren raar
Land Nederland waar elke vorm van euforie en nationalisme wordt neergeslagen ( soms verafschuw ik het maar soms knuffel ik mijn landje)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 09:50 schreef piet de paler het volgende:
Net even de VI uitzendingen zitten bekijken,kunnen jullie mij vertellen waarom die vd Gijp zo negatief is over het NL elftal' ? Al zijn grote verdedigers en ploegen met prachtige voorzetten zijn er allemaal uit. Hij roemt passes van spelers echter de 2 mooiste voorzetten komen vanaf Clasie en Blind. Ik denk dat Gijpie maar moet emigreren met zijn pseudo intellectuele opmerkingen en neem dan gelijk die Muldertjes mee. Wateren raar
Land Nederland waar elke vorm van euforie en nationalisme wordt neergeslagen ( soms verafschuw ik het maar soms knuffel ik mijn landje)
Dat jij die nog SERIEUS neem!! Lach ik al jaren om , die gek ...
Is nog nooit iets serieus uit zijn mond gekomen, laat hem lekker naar zijn hoertjes gaan.
MMM
 MMM - zaterdag 28 juni 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Geen Janmaat morgen maar Verhaegh, oke.. Vreemd. Janmaat speelt niet geweldig maar wel redelijk.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:
Geen Janmaat morgen maar Verhaegh, oke.. Vreemd. Janmaat speelt niet geweldig maar wel redelijk.
Risicootje!! Janmaat heeft nog NOOIT verloren bij Oranje als hij mee deed ...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 juni 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:
Geen Janmaat morgen maar Verhaegh, oke.. Vreemd. Janmaat speelt niet geweldig maar wel redelijk.
Telegraaf he... Andere media noemen t niet
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Telegraaf he... Andere media noemen t niet
Niet geschoten is altijd mis ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 juni 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:
Geen Janmaat morgen maar Verhaegh, oke.. Vreemd. Janmaat speelt niet geweldig maar wel redelijk.
Snap het ook niet echt. Janmaat speelt niet top, maar blijft wel overeind en is belangrijk met zijn loopvermogen. Verhaegh is eenzelfde type, maar eigenlijk net alles wat minder. Zeker aanvallend gezien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 juni 2014 - 18:59   quote  deeplink  
@Feyenoordpings beweert trouwens dat Janmaat dit donderdag al te horen heeft gekregen. Van Gaal zou niet tevreden zijn over zijn verdedigende prestaties.
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 19:04   quote  deeplink  
ben ik wel met m eens.
doet niet mee bij de opbouw. ik weet niet of die ander beter is daarmee?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 juni 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 19:04 schreef van geil het volgende:
ben ik wel met m eens.
doet niet mee bij de opbouw. ik weet niet of die ander beter is daarmee?
mwa, ik schrijf zijn mindere aandeel in aanvallend voetbal toch meer toe aan het gebrek aan voetbal bij de controleurs. Zowel De Jong als Wijnaldum/De Guzman versnellen het spel niet. Blind/Kuyt komen aanvallend ook weinig aan bod.
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 18:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
@Feyenoordpings beweert trouwens dat Janmaat dit donderdag al te horen heeft gekregen. Van Gaal zou niet tevreden zijn over zijn verdedigende prestaties.
.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 09:50 schreef piet de paler het volgende:
Net even de VI uitzendingen zitten bekijken,kunnen jullie mij vertellen waarom die vd Gijp zo negatief is over het NL elftal' ? Al zijn grote verdedigers en ploegen met prachtige voorzetten zijn er allemaal uit. Hij roemt passes van spelers echter de 2 mooiste voorzetten komen vanaf Clasie en Blind. Ik denk dat Gijpie maar moet emigreren met zijn pseudo intellectuele opmerkingen en neem dan gelijk die Muldertjes mee. Wateren raar
Land Nederland waar elke vorm van euforie en nationalisme wordt neergeslagen ( soms verafschuw ik het maar soms knuffel ik mijn landje)
Hij heeft een tunnelvisie wat betreft spelers uit de eredivisie. Die kunnen weinig goeds doen.
Messi en Ozil kunnen in zijn ogen nooit wat fouts doen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 11:38 schreef MMM het volgende:
Geen Janmaat morgen maar Verhaegh, oke.. Vreemd. Janmaat speelt niet geweldig maar wel redelijk.
Ik kan me niet herinneren dat ik die Verhaegh ooit heb zien spelen?
iig ook niet in negatieve zin opgevallen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 juni 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 20:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat ik die Verhaegh ooit heb zien spelen?
iig ook niet in negatieve zin opgevallen.
Heb je wedstrijden gemist
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 28 juni 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Heb je wedstrijden gemist
waarschijnlijk, maar hij is me totaal niet opgevallen, positief of negatief
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 juni 2014 - 21:08   quote  deeplink  
T kan niet zo veel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 juni 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 20:11 schreef van geil het volgende:

[..]

.
Ja, maar jij noemde zijn aandeel in de opbouw. Dat hoort bij zijn aanvallende prestaties lijkt mij.. ?
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja, maar jij noemde zijn aandeel in de opbouw. Dat hoort bij zijn aanvallende prestaties lijkt mij.. ?
nou nee. hoort bij de primaire taken.
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 21:12   quote  deeplink  
doorschuiven en opkomen noem ik aanvallende taken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 juni 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:11 schreef van geil het volgende:

[..]

nou nee. hoort bij de primaire taken.
Ja eens, maar zijn primaire taken kan je opsplitsen in een aanvallend deel en een verdedigend deel..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 juni 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:12 schreef van geil het volgende:
doorschuiven en opkomen noem ik aanvallende taken.
Opbouw is balbezit en balbezit is eveneens een aanvallend aspect.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 juni 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Janmaat eruit. Verlies dan maar. Vraag je om.
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Opbouw is balbezit en balbezit is eveneens een aanvallend aspect.
vind ik niet, en al zeker niet op eigen helft.
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:
Janmaat eruit. Verlies dan maar. Vraag je om.
dan kunnen we dat in ieder geval gebruiken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 juni 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:21 schreef van geil het volgende:

[..]

vind ik niet, en al zeker niet op eigen helft.
Dat kan.
van geil
 van geil - zaterdag 28 juni 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat kan.
dat blijkt :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 28 juni 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:50 schreef van geil het volgende:

[..]

dat blijkt :)
hehe ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juni 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:
Janmaat eruit. Verlies dan maar. Vraag je om.
van Gaal moet toch ook aan Feyenoord denken en zijn nieuwe werkgever Manchester United
tomson
 tomson - zondag 29 juni 2014 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juni 2014 - 21:17 schreef Stylzz het volgende:
Janmaat eruit. Verlies dan maar. Vraag je om.
Schijnbeweging :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0363318