BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 19 juni 2014 - 08:14   quote  deeplink  
Janmaat weer onzichtbaar, de Vrij had wel wat meer mogen doen bij de 1-1 (zeg niet dat hij de goal kon voorkomen) en hopen dat het meevalt met Indi.
MMM
 MMM - donderdag 19 juni 2014 - 08:16   quote  deeplink  
De Guzman opnieuw de zwakste, mag er van mij wel uit..
sportverteller
 sportverteller - donderdag 19 juni 2014 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 08:16 schreef MMM het volgende:
De Guzman opnieuw de zwakste, mag er van mij wel uit..
Vind ik ook. Ik zou Clasie wel eens op die plek en op dit niveau aan het werk willen zien.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 19 juni 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Sneijder was goed, beter dan De Guzman... Nee, dit was zo'n wedstrijd die je snel moet vergeten. Ik hou het toch op onderschatting. Ook al waren ze zich bewust dat ze met beide benen op de grond moeten blijven... dat is iets ontastbaars. Je onderschat iemand of niet, maar je kunt zoiets niet tegenhouden. Je kunt het hooguit proberen bij te sturen, maar dat kun je niet zelf. Dat kan volgens mij alleen maar door externe zaken. Als jij denkt dat je zo goed bent dat je misschien wel wereldkampioen kunt worden, waar je voor die tijd alleen maar op durfde te hopen, en je moet tegen een team wat je niet goed vind, moet je oppassen dat je niet jezelf overschat dan wel de ander onderschat..., maar jouw gevoel is maar moeilijk bij te sturen. Het is net als een stukje vlees. Je vindt het lekker of niet. Probeer dat maar eens te veranderen....

O ja, dat van Sneijder was sarcastisch, want die is niet in vorm... Komt hij ook niet denk ik, maar dat weten we pas als het zover is...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2014 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 juni 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 08:14 schreef MMM het volgende:
Janmaat weer onzichtbaar, de Vrij had wel wat meer mogen doen bij de 1-1 (zeg niet dat hij de goal kon voorkomen) en hopen dat het meevalt met Indi.
Cahill kwam uit de rug van Vlaar.
MMM
 MMM - donderdag 19 juni 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 10:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Sneijder was goed, beter dan De Guzman... Nee, dit was zo'n wedstrijd die je snel moet vergeten. Ik hou het toch op onderschatting. Ook al waren ze zich bewust dat ze met beide benen op de grond moeten blijven... dat is iets ontastbaars. Je onderschat iemand of niet, maar je kunt zoiets niet tegenhouden. Je kunt het hooguit proberen bij te sturen, maar dat kun je niet zelf. Dat kan volgens mij alleen maar door externe zaken. Als jij denkt dat je zo goed bent dat je misschien wel wereldkampioen kunt worden, waar je voor die tijd alleen maar op durfde te hopen, en je moet tegen een team wat je niet goed vind, moet je oppassen dat je niet jezelf overschat dan wel de ander onderschat..., maar jouw gevoel is maar moeilijk bij te sturen. Het is net als een stukje vlees. Je vindt het lekker of niet. Probeer dat maar eens te veranderen....

O ja, dat van Sneijder was sarcastisch, want die is niet in vorm... Komt hij ook niet denk ik, maar dat weten we pas als het zover is...
De Guzman was wéér de minste. Sneijder was tegen Spanje prima hoor, de tweede helft dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2014 door MMM --
MMM
 MMM - donderdag 19 juni 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Cahill kwam uit de rug van Vlaar.
Eens, maar daarna staat Cahill naast de Vrij, die doet verder niets meer terwijl hij er dichter op had kunnen zitten.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 19 juni 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 13:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens, maar daarna staat Cahill naast de Vrij, die doet verder niets meer terwijl hij er dichter op had kunnen zitten.
Eens.
MMM
 MMM - donderdag 19 juni 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 08:49 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik zou Clasie wel eens op die plek en op dit niveau aan het werk willen zien.
+1
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 19 juni 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 12:55 schreef MMM het volgende:

[..]

De Guzman was wéér de minste. Sneijder was tegen Spanje prima hoor, de tweede helft dan.
Vond jij Sneijder goed dan? Ik niet. En tegen Spanje had hij in de tweede helft wel een paar scherpe ballen, met name die hardloopgoal van Robben, en daarom krijgt hij van mij toch een 7 in die wedstrijd, maar hij speelt met zijn ziel onder zijn arm. Hij is niet happy. Hij is teleurgesteld en dat straalt hij uit... Zijn geluk is dat wij geen vergelijkbare vervanger hebben en die paar keren dat hij dan toch een goede pass geeft, is hij toch beslissend... Het jammere is dat hij beter moet kunnen, maar je ziet het grootste deel van de wedstrijd een gefrustreerde voetballer.... De Guzman heb je niet gezien, dus die was inderdaad nog slechter... Wijnaldum klopt op de deur, maar van mij mag Clasie een kans krijgen... Ik sta hier als Feyenoorder niet geheel neutraal in...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 19 juni 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 08:14 schreef MMM het volgende:
Janmaat weer onzichtbaar, de Vrij had wel wat meer mogen doen bij de 1-1 (zeg niet dat hij de goal kon voorkomen) en hopen dat het meevalt met Indi.
Cahill schoot hem daarentegen wel fántástísch binnen. Wat kon hij verder doen? Direct gevaarlijk kon haast niet... was hij wel, maar het kon haast niet. Het slappe verdedigen begon op het middenveld of zelfs in de aanval...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 juni 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 08:16 schreef MMM het volgende:
De Guzman opnieuw de zwakste, mag er van mij wel uit..
pfff, alles achteruit gespeeld. Je hebt er al 4 die de bal niet moeten hebben (BMI, De Vrij, Vlaar en De Jong) als ook De Guzman niets goeds met die bal doet, vind je het heel gek dat NL niet aan normaal voetbal toekomt. Het is niet voor niets dat wanneer Juve of Italië een dergelijk systeem hanteert, dat Pirlo vlak voor de verdediging staat. Of dat zelfs spelers als De Rossi een linie terugzakken. 4-5 spelers die moeite hebben snel een juiste oplossing te zien, das teveel. Dan kom je in de problemen, ook tegen Australië.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 19 juni 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 13:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens, maar daarna staat Cahill naast de Vrij, die doet verder niets meer terwijl hij er dichter op had kunnen zitten.
mwa, was een wereldgoal. Doe je weinig aan. Vond het geen fout. Schiet die Cahill hem 100x dan verdwijnt ie 99x in de tweede ring.
MMM
 MMM - donderdag 19 juni 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 16:18 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Vond jij Sneijder goed dan? Ik niet. En tegen Spanje had hij in de tweede helft wel een paar scherpe ballen, met name die hardloopgoal van Robben, en daarom krijgt hij van mij toch een 7 in die wedstrijd, maar hij speelt met zijn ziel onder zijn arm. Hij is niet happy. Hij is teleurgesteld en dat straalt hij uit... Zijn geluk is dat wij geen vergelijkbare vervanger hebben en die paar keren dat hij dan toch een goede pass geeft, is hij toch beslissend... Het jammere is dat hij beter moet kunnen, maar je ziet het grootste deel van de wedstrijd een gefrustreerde voetballer.... De Guzman heb je niet gezien, dus die was inderdaad nog slechter... Wijnaldum klopt op de deur, maar van mij mag Clasie een kans krijgen... Ik sta hier als Feyenoorder niet geheel neutraal in...
Sneijder was gisteren niet onaardig, tuurlijk kan en moet het veel beter. Sneijder moet meer en meer in het spel worden betrokken, al kan dat ook aan hem liggen.

Ik zou Clasie, de Jong en Sneijder wel willen zien op het middenveld.
MMM
 MMM - donderdag 19 juni 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 16:20 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Cahill schoot hem daarentegen wel fántástísch binnen. Wat kon hij verder doen? Direct gevaarlijk kon haast niet... was hij wel, maar het kon haast niet. Het slappe verdedigen begon op het middenveld of zelfs in de aanval...
Iets feller op Cahill zitten, hij had nu een paar meter afstand. Doelpunt had misschien dan nog niet voorkomen kunnen worden, maar toch. Vond het er slap uit zien.
MMM
 MMM - donderdag 19 juni 2014 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, was een wereldgoal. Doe je weinig aan. Vond het geen fout. Schiet die Cahill hem 100x dan verdwijnt ie 99x in de tweede ring.
Eens!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 19 juni 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, was een wereldgoal. Doe je weinig aan. Vond het geen fout. Schiet die Cahill hem 100x dan verdwijnt ie 99x in de tweede ring.
Kletspraat! Gewoon waardeloos verdedigd door Stefan de Vrij , te veel ruimte in de 16 .
Is een trekje waar hij wel vaker last van heeft !!! Overkomt hem ook te vaak bij Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 juni 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

pfff, alles achteruit gespeeld. Je hebt er al 4 die de bal niet moeten hebben (BMI, De Vrij, Vlaar en De Jong) als ook De Guzman niets goeds met die bal doet, vind je het heel gek dat NL niet aan normaal voetbal toekomt. Het is niet voor niets dat wanneer Juve of Italië een dergelijk systeem hanteert, dat Pirlo vlak voor de verdediging staat. Of dat zelfs spelers als De Rossi een linie terugzakken. 4-5 spelers die moeite hebben snel een juiste oplossing te zien, das teveel. Dan kom je in de problemen, ook tegen Australië.
Kan ik me in vinden. Als 1 van hen de bal in bezit heeft zie je te weinig verrassende openingen. Vlaar in de 2e helft 2 keer naar Depay geloof ik.
Handelingssnelheid en inzicht is tegen Australië onvoldoende gebleken. Gaat wat worden als een tegenstander óók druk op hen gaat uitoefenen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 juni 2014 - 19:00   quote  deeplink  
Communicatie probleem, gebeurd vaak als je met veel verdedigers tegen weinig aanvallers staat
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 juni 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Oranje netjes hoor 6 punten mooi doelsaldo, geplaatst voor de volgende ronde .GEWOON goed gedaan
van geil
 van geil - donderdag 19 juni 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 19:13 schreef piet de paler het volgende:
Oranje netjes hoor 6 punten mooi doelsaldo, geplaatst voor de volgende ronde .GEWOON goed gedaan
ja
van geil
 van geil - donderdag 19 juni 2014 - 23:08   quote  deeplink  
de kleding van de keeper van Uruguay . zo hoort t.
afleiding.. veel spelers schieten daardoor de bal naar hem toe.
MMM
 MMM - zondag 22 juni 2014 - 11:45   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling:
Jasper Cillessen; Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Daley Blind, Jonathan de Guzman, Nigel de Jong, Georginio Wijnaldum; Dirk Kuyt, Jeremain Lens, Arjen Robben.

Opa Kuyt, waarom?
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juni 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2014 - 11:45 schreef MMM het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Jasper Cillessen; Daryl Janmaat, Stefan de Vrij, Ron Vlaar, Daley Blind, Jonathan de Guzman, Nigel de Jong, Georginio Wijnaldum; Dirk Kuyt, Jeremain Lens, Arjen Robben.

Opa Kuyt, waarom?
Waarom die aversie tegen Dirk, ik lees vaker negatieve uitspraken, Dirk heeft gezegd ik kom naar Feyenoord maar we kunnen hem niet betalen.Tjamaar we meten met 2 maten. John Guidetti heeft 1 seizoen gevoetbald bij ons en komt ook niet voor een lager salaris! Wat is het verschil tussen een speler die nog steeds presteert en een speler die ......vul maar in, en ach club ee landsheer kunnen maar weinig mensen in hun mond nemen. Wat denk je van de uitspraak v v Persie ik kom ooit terug bij Excelsior? Tja we zien wel ik hoop alleen dat Oranje verder komt dan Frankrijk. En zet eens wat wedstrijden v Dirk bij Feyenoord of uit Turkije op de site.
Bedankt alvast
MMM
 MMM - zondag 22 juni 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2014 - 14:59 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Waarom die aversie tegen Dirk, ik lees vaker negatieve uitspraken, Dirk heeft gezegd ik kom naar Feyenoord maar we kunnen hem niet betalen.Tjamaar we meten met 2 maten. John Guidetti heeft 1 seizoen gevoetbald bij ons en komt ook niet voor een lager salaris! Wat is het verschil tussen een speler die nog steeds presteert en een speler die ......vul maar in, en ach club ee landsheer kunnen maar weinig mensen in hun mond nemen. Wat denk je van de uitspraak v v Persie ik kom ooit terug bij Excelsior? Tja we zien wel ik hoop alleen dat Oranje verder komt dan Frankrijk. En zet eens wat wedstrijden v Dirk bij Feyenoord of uit Turkije op de site.
Bedankt alvast
Omdat Dirk Kuyt absoluut niet goed genoeg meer is? Maar als jij Dirk Kuyt als linksbuiten (haha) in actie wilt zien op een wereldkampioenschap, prima.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 22 juni 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juni 2014 - 14:59 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Waarom die aversie tegen Dirk, ik lees vaker negatieve uitspraken, Dirk heeft gezegd ik kom naar Feyenoord maar we kunnen hem niet betalen.Tjamaar we meten met 2 maten. John Guidetti heeft 1 seizoen gevoetbald bij ons en komt ook niet voor een lager salaris! Wat is het verschil tussen een speler die nog steeds presteert en een speler die ......vul maar in, en ach club ee landsheer kunnen maar weinig mensen in hun mond nemen. Wat denk je van de uitspraak v v Persie ik kom ooit terug bij Excelsior? Tja we zien wel ik hoop alleen dat Oranje verder komt dan Frankrijk. En zet eens wat wedstrijden v Dirk bij Feyenoord of uit Turkije op de site.
Bedankt alvast
Ook ik begrijp niet waarom men Kuyt heeft mee genomen naar Brazilie ... Net zoals Huntelaar
Puur zonde ten opzichte van andere jongere spelers die mooi de ervaring op hadden kunnen doen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juni 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Maar de tendens is om deze man echt en label om te geven van ongewenst en uitgekotst door Feyenoord en daar ben ik niet mee eens. En je zal zien dat zijn vechtlust er nog is. En als de bondscoach het ziet zitten dan moet je wel iets kunnen ( ook al vindt ik Louis eng) hetzelfde doen we binnen Feyenoord met Immers maar bijna alle jeugd spelers gaan niet over op strijdlust, en denken dat alles gaat op techniek en dat is dus niet zo.............Ik spreek je over de wedstrijd van morgen en dan zien we wel ik denk dat we verliezen van een agressief spelend team en dat daar veel blessures van komen
MMM
 MMM - maandag 23 juni 2014 - 09:21   quote  deeplink  
Kuyt linksback..
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 juni 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Vreemd experiment, maar ja misschien is. v Gaal echt een genie
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 juni 2014 - 20:27   quote  deeplink  
V Gaal is dus een genie en Dirk geweldig gevoetbald , nou kom op anti Dirk mannen. Gewoon goed gevoetbald of niet.......
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 juni 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Uitstekend.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 juni 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2014 - 20:27 schreef piet de paler het volgende:
V Gaal is dus een genie en Dirk geweldig gevoetbald , nou kom op anti Dirk mannen. Gewoon goed gevoetbald of niet.......
zeker!
beter rendement dan als hij voorin staat, wat mij betreft een blijvertje.
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 juni 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Ik ga alleen feestvieren tussen de Haantjes ha ha
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 juni 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Zo, die Sneijder is echt over zijn top.
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 juni 2014 - 20:59   quote  deeplink  
NOS kreeg zeker twee voor de prijs van 1 toen ze de boer boekten.? Dr zijn toch ook wel gasten die wel wat zinnigs over voetbal kunnen zeggen, in plaats van die gasten die hun eigen, internationaal achterhaalde, systeem blijven ophemelen.....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juni 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2014 - 20:27 schreef piet de paler het volgende:
V Gaal is dus een genie en Dirk geweldig gevoetbald , nou kom op anti Dirk mannen. Gewoon goed gevoetbald of niet.......
Kuyt goed gespeeld. Slim van Van Gaal. Dirk heeft z'n energie nog.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juni 2014 - 21:13   quote  deeplink  
Depay voor Lens was 100% verbetering.
Wat was Lens slecht zeg.
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 juni 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juni 2014 - 21:13 schreef FR-Henk het volgende:
Depay voor Lens was 100% verbetering.
Wat was Lens slecht zeg.
Je begrijpt niet dat ie Boëtius thuis liet en dan lens meeneemt
van geil
 van geil - dinsdag 24 juni 2014 - 02:00   quote  deeplink  
twee overwinningen op hoger geplaatste teams op de FIFA wereldranglijst.
en de nr 1 Spanje zelfs gewipt.. gewoon n topprestatie.
Nu Mexico, ongeveer net zoveel punten als Oranje op deze lijst.
opnieuw n lastige klus. duimen maar weer.
MMM
 MMM - dinsdag 24 juni 2014 - 09:11   quote  deeplink  
Voetballend wel matig hoor, te vaak de bal blind naar voren. Maargoed, prima overwinning.

Irritante spelertjes van Chili..

Tegenvallers: Wijnaldum, Sneijder en Lens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 juni 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Selectie van Lens snap ik sowieso niet. En dan speelt hij ook nog. Ik zou Fer wel eens in de spits willen zien. Die goal gister was niet voor niets hé. Die oefenwedstrijd tegen Frankrijk (?), geloof ik, stond hij uit noodzaak ook een helft (2e) in de punt en ik was daar best gecharmeerd van....
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 24 juni 2014 - 11:24   quote  deeplink  
Nederland heeft drie doelpunten tegen, waarvan twee door onterecht gegeven penalty's. We mogen dan gerust concluderen dat "onze" jongens goed presteren op het hoogste voetbalniveau ter wereld. Helemaal als je ook de leeftijd en de internationale onervarenheid, voor dit tournooi, meetelt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 juni 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Mwah, veel kansen weggegeven hoor. Hadden er ook tien kunnen zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 juni 2014 - 12:53   quote  deeplink  
Oranje haalt het optimale eruit. We mogen blij zijn dat het lukt. Je moet het geluk altijd mee hebben, maar als we reëel zijn, zijn de meeste spelers nog niet zover dat ze wereldtop (kunnen) zijn. Ik heb nu wel hoop voor de toekomst, want deze jonkies doen het behoorlijk goed. Oké, de reden waarom wij het zo goed doen, komt bij Robben en Van Persie vandaan en dat zijn jammergenoeg nou net twee jongbejaarde voetballers... Maar ik heb wel weer hoop. Een paar nieuwe topspelers en we kunnen weer jaren mee...
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 24 juni 2014 - 13:15   quote  deeplink  
http://www.hardgras.nl/blogs/p-f-thomese/hom-kuyt/
van geil
 van geil - dinsdag 24 juni 2014 - 14:44   quote  deeplink  
10446016_523934454400980_3101578853099202141_n.jpg
gangbang style.
van geil
 van geil - donderdag 26 juni 2014 - 15:33   quote  deeplink  
t wordt extra zwaar volgens de berichten zal t heet zijn as zondag
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 26 juni 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Zonder dit racistisch te bedoelen en wellicht dat menigeen het belachelijk vindt dat ik dit vraag (vergeef mijn onwetendheid!):

Zal huidskleur nog wat uitmaken indien je in extreem hete temperaturen moet voetballen? Oftewel, zou het kunnen dat gekleurde jongens beter tegen hitte kunnen dan blanke jongens? Of zal dat niets uitmaken omdat wij (blank, geel of zwart) allemaal de nederlandse temperaturen gewend zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juni 2014 door Arie.Klooster --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juni 2014 - 19:35   quote  deeplink  
De gekleurde jongens zijn te lang in Europa dus aangepast aan het klimaat, je praat over 3generatie surinamers
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 juni 2014 - 09:42   quote  deeplink  
Ja maar ik vroeg me af of donkere jongens misschien beter tegen warmte kunnen dan blanke jongens. Immers donkere oppervlaktes reageren anders op warmte dan witte. Waarom is het in witte gebouwen altijd koeler? En zo kunnen we nog wel meer voorbeelden op noemen, het is een stukje natuurkunde, maar ik weet niet of dat voor een menselijk lichaam ook opgaat. Of maakt dat niet uit omdat we allemaal het nederlandse klimaat gewend zijn?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0269010