BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 29 juni 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 23:04 schreef MMM het volgende:
Eerste helft slecht hoor, na de 0-1 begon het pas te draaien. Blind veel te laat bij die tegengoal, kon Cillessen niet veel aan doen. Vond hem wel matig keepen, leek erg onrustig. 

Verhaegh ook niks toegevoegd, doe mij maar weer Janmaat. Wijnaldum ook weer matig, maar nu de Jong niet meer zal spelen heb je niets anders..

Werd tijd dat Huntelaar het liet zien! Vond de Vrij en Indi goed spelen achterin.

Nu op naar de volgende ronde!
Fer met Clasie kan ook nog.
van geil
 van geil - zondag 29 juni 2014 - 23:56   quote  deeplink  
gunstig.
Costa rica Griekenland verlengen.
1-1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 juni 2014 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 22:57 schreef van geil het volgende:

[..]

en bewijst met 1mtr68 gelijk t gelul over Lamprou
Ochoa is 1,85...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 juni 2014 - 01:05   quote  deeplink  
Bovendien zijn die paar kleinere keepers die op topniveau overeind blijven uitzondering, geen regel.
sportverteller
 sportverteller - maandag 30 juni 2014 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 23:04 schreef MMM het volgende:
Eerste helft slecht hoor, na de 0-1 begon het pas te draaien. Blind veel te laat bij die tegengoal, kon Cillessen niet veel aan doen. Vond hem wel matig keepen, leek erg onrustig. 

Verhaegh ook niks toegevoegd, doe mij maar weer Janmaat. Wijnaldum ook weer matig, maar nu de Jong niet meer zal spelen heb je niets anders..

Werd tijd dat Huntelaar het liet zien! Vond de Vrij en Indi goed spelen achterin.

Nu op naar de volgende ronde!
De Guzman heeft het niet laten zien en ook Wijnaldum komt niet goed uit de verf. In de volgende ronde zou ik toch Clasie wel eens in die rol willen zien.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juni 2014 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 06:55 schreef sportverteller het volgende:

[..]

De Guzman heeft het niet laten zien en ook Wijnaldum komt niet goed uit de verf. In de volgende ronde zou ik toch Clasie wel eens in die rol willen zien.
Die komt helaas veel te kort voor dit niveau ... Het is niet voor niks dat Clasie de enige veldspeler is die nog geen speel minuten heeft gekregen samen met de wisselkeepers !!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juni 2014 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 23:04 schreef MMM het volgende:
Eerste helft slecht hoor, na de 0-1 begon het pas te draaien. Blind veel te laat bij die tegengoal, kon Cillessen niet veel aan doen. Vond hem wel matig keepen, leek erg onrustig. 

Verhaegh ook niks toegevoegd, doe mij maar weer Janmaat. Wijnaldum ook weer matig, maar nu de Jong niet meer zal spelen heb je niets anders..

Werd tijd dat Huntelaar het liet zien! Vond de Vrij en Indi goed spelen achterin.

Nu op naar de volgende ronde!
Vond de Vrij ook goed, BMI was maar matig. Die deed te weinig met de ruimte ...
sportverteller
 sportverteller - maandag 30 juni 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 07:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die komt helaas veel te kort voor dit niveau ... Het is niet voor niks dat Clasie de enige veldspeler is die nog geen speel minuten heeft gekregen samen met de wisselkeepers !!!
Het is mogelijk dat Van Gaal gezien heeft dat Clasie kwaliteiten tekort komt op dit WK-niveau, en daarom geen speelminuten krijgt. Ik denk echter dat het meer te maken heeft met de gewenste mix op het middenveld. Nu Nigel de Jong is uitgevallen, en zowel de Guzman als Wijnaldum (overigens om verschillende redenen) niet goed uit de verf kwamen, zou Clasie weer in beeld kunnen komen.

Overigens Blind was ook niet goed gisteren, maar met hem kun je nog in linies schuiven als dat aan de orde komt.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juni 2014 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 08:32 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Het is mogelijk dat Van Gaal gezien heeft dat Clasie kwaliteiten tekort komt op dit WK-niveau, en daarom geen speelminuten krijgt. Ik denk echter dat het meer te maken heeft met de gewenste mix op het middenveld. Nu Nigel de Jong is uitgevallen, en zowel de Guzman als Wijnaldum (overigens om verschillende redenen) niet goed uit de verf kwamen, zou Clasie weer in beeld kunnen komen.

Overigens Blind was ook niet goed gisteren, maar met hem kun je nog in linies schuiven als dat aan de orde komt.
Ik zou ook liever een Clasie op het veld ipv Wijnaldum of de Guzman ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 juni 2014 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juni 2014 - 22:57 schreef van geil het volgende:

[..]

en bewijst met 1mtr68 gelijk t gelul over Lamprou
Ok, dan kan ie dr gewoon niets van.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 juni 2014 - 09:50   quote  deeplink  
Gelul over Lamprou?
Wat bedoelt ie nou eigenlijk?
Klinkt als een frustie.
MMM
 MMM - maandag 30 juni 2014 - 10:32   quote  deeplink  
Lamprou kan er sowieso niks van.
van geil
 van geil - maandag 30 juni 2014 - 10:40   quote  deeplink  
haha..
wat n feest. net pas wakker.
Super Oranje!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juni 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Het was weer gezellig gisteren ...
van geil
 van geil - maandag 30 juni 2014 - 10:43   quote  deeplink  
absoluut.
wereldprestatie.
en als toetje , veel feestjes voor de liefhebbers hiervan!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 30 juni 2014 - 11:05   quote  deeplink  
Jullie onderschatten Wijnaldum. Zo slecht is hij niet. Hij is fysiek sterker (en vooral ook sneller) dan menigeen denkt. Clasie legt het op fysiek vlak af, maar ja... als Van Gaal dit wist had hij hem niet moeten meenemen... Ik wil hem wel eens op die plek zien... Tegen Costa Rica moet dat kunnen. Die kunnen we wel aan en Clasie is gretig. Die onderschat niemand, dus dat zou wellicht zelfs verstandig zijn...
MMM
 MMM - maandag 30 juni 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Wijnaldum voegde voetballend niets toe, heel matig.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 juni 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Verdedigend was hij samen met Blind verantwoordelijk voor de tegengoal. Reageerden beiden te laat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 30 juni 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Blind vond ik wel traaaaggggg. Hij was in mijn ogen de zwakke schakel...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juni 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Blind vond ik wel traaaaggggg. Hij was in mijn ogen de zwakke schakel...
Wijnaldum,Cillissen, van Persie en Verhaegh waren ook niks
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 30 juni 2014 - 15:31   quote  deeplink  
Wijnaldum viel best wel mee. Hij sprong er niet uit nee, maar dat hij slecht was, viel ook wel weer mee. Cillessen is hetzelfde verhaal. Heeft niet echt slecht gekeept, maar zeker ook niet goed... Van Persie had moeite en Verhaegh viel me niet echt op... Blind daarentegen viel me wel op, nadelig. Het zal echt niet meevallen met zulke temperaturen, maar ik vond wel dat hij het boegbeeld was van het spel tot aan de 1-0... niet vooruit te branden...
TheMenace
 TheMenace - maandag 30 juni 2014 - 17:29   quote  deeplink  
elke wedstrijd is het de lamme tegen de blinde.aan hondsdolheid geen gebrek.mexico de lamme althans 30 minuten voor tijd en orange de blinde maar jah das al het hele wk zo met hun antivoetbal en onkunde en mazzel,ze hebben geen enkele wedstrijd terecht gewonnen en ze hebben de schijtsrechters mee.het lijkt de knjb wel die fifa.maja mochten ze iets (winnen) dan krijgen weer te horen van de buitenlandse media hoe goed de bijlmeropleiding wel NIET is.volgend jaar weer helemaal niks voor feyenoord kunnen we ons daar weer lekker op frustreren nee als nerderland maar zo een nietszeggende titel krijgt waar ze helemaal geen recht op hebben.nou succes we spreken elkaar volgend jaar wel weer als we weer geen europees voetbal halen......

FEYENOORD TILL I DIE!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juni 2014 door TheMenace --
piet de paler
 piet de paler - maandag 30 juni 2014 - 17:32   quote  deeplink  
Finale tegen Frankrijk zit ik in Zeeland ,
TheMenace
 TheMenace - maandag 30 juni 2014 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 17:32 schreef piet de paler het volgende:
Finale tegen Frankrijk zit ik in Zeeland ,
maak je niet druk orange in de finale,dat gaat niet gebeuren, dat zou pas echt een schande voor het zgn totaalvoetbal zijn haha wat een gelul totaalvoetbal.......
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 juli 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 17:38 schreef TheMenace het volgende:

[..]

maak je niet druk orange in de finale,dat gaat niet gebeuren, dat zou pas echt een schande voor het zgn totaalvoetbal zijn haha wat een gelul totaalvoetbal.......
Dat zou een nederlaag voor jou zijn ja.
Als Oranje de finale zou halen hé ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 01 juli 2014 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 17:29 schreef TheMenace het volgende:
elke wedstrijd is het de lamme tegen de blinde.aan hondsdolheid geen gebrek.mexico de lamme althans 30 minuten voor tijd en orange de blinde maar jah das al het hele wk zo met hun antivoetbal en onkunde en mazzel,ze hebben geen enkele wedstrijd terecht gewonnen en ze hebben de schijtsrechters mee.het lijkt de knjb wel die fifa.maja mochten ze iets (winnen) dan krijgen weer te horen van de buitenlandse media hoe goed de bijlmeropleiding wel NIET is.volgend jaar weer helemaal niks voor feyenoord kunnen we ons daar weer lekker op frustreren nee als nerderland maar zo een nietszeggende titel krijgt waar ze helemaal geen recht op hebben.nou succes we spreken elkaar volgend jaar wel weer als we weer geen europees voetbal halen......

FEYENOORD TILL I DIE!
Ik heb meer gehoord dat de opleiding van Feyenoord wordt geprezen

En uit welk afgedankt land kom jij?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 juli 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Ik verheug me op de clash Duitsland ( vermoeid) tegen jawel Frankrijk oude rivalen in oorlog en voetbal en je weet. Als 2 honden vechten om een been kan het Nederlands elftal ermee heen.......hup Holland
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 01 juli 2014 - 19:09   quote  deeplink  
Denk dat Colombia aan die kant van het schema de finalist wordt.
Worden mooie kwartfinales.
tomson
 tomson - dinsdag 01 juli 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juni 2014 - 17:38 schreef TheMenace het volgende:

[..]

maak je niet druk orange in de finale,dat gaat niet gebeuren, dat zou pas echt een schande voor het zgn totaalvoetbal zijn haha wat een gelul totaalvoetbal.......
Gaaaapp...zet je punt eens man.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 02 juli 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 juli 2014 - 19:09 schreef Gerard_FR het volgende:
Denk dat Colombia aan die kant van het schema de finalist wordt.
Worden mooie kwartfinales.
Denk ik ook ja..
Colombia - Nederland dus..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 juli 2014 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2014 - 00:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk ik ook ja..
Colombia - Nederland dus..
Colombia die Brazilie uit schakelt! Mooi man ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 02 juli 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Ik zit eigenlijk te hopen op een halve finale tegen Argentinië, die we dan met 1 - 5 afdrogen om vervolgens in de finale tegen de duitsers ook met 1- 5 te winnen. Dan hebben we alle landen waartegen wij ooit een wk-finale verloren, in één keer terugbetaald....., maar ik denk dat dat een utopie is..... wel een mooie....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 juli 2014 door Arie.Klooster --
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 02 juli 2014 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2014 - 12:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zit eigenlijk te hopen op een halve finale tegen Argentinië, die we dan met 1 - 5 afdrogen om vervolgens in de finale tegen de duitsers ook met 1- 5 te winnen. Dan hebben we alle landen waartegen wij ooit een wk-finale verloren, in één keer terugbetaald....., maar ik denk dat dat een utopie is..... wel een mooie....
Haha, dat is wel een mooie revanche ja ...
Dan gaan we daar maar voor !!!
sportverteller
 sportverteller - woensdag 02 juli 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/26709-de-vrij-bij-beste-verdedigers-op-wk.html

quote:
Stefan de Vrij is tot dusver een van de beste verdedigers op het WK in Brazilië. Dat blijkt uit de officiële spelersranking die door de FIFA wordt bijgehouden. De Vrij bezet op de ranglijst van beste spelers de zeventiende plaats en hoeft slechts zes verdedigers voor zich te dulden. De Feyenoorders is na Arjen Robben, die op de vijfde plaats staat, de hoogst geklasseerde Nederlandse international. De lijst van beste spelers op het WK wordt aangevoerd door de Colombiaan James Rodriguez, met het cijfer 9,79. De Vrij heeft na vier gespeelde wedstrijden een cijfer van 9,32. De spelersranking wordt samengesteld op basis van data-analyse, waarbij bijvoorbeeld elk balcontact wordt vastgelegd en beoordeeld.

De Vrij speelde tot dusver 347 minuten op het WK en legde daarin 37,4 kilometer af. Bijna 85% van zijn passes kwam aan op de plaats van bestemming. De goede prestaties van de verdediger blijven ook op social media niet onopgemerkt. Uit cijfers van de FIFA blijkt dat De Vrij tijdens het WK bijna 210.000 keer is genoemd op social media, een gemiddelde van 135 mentions per uur.

Stefan de Vrij kan aanstaande zaterdag zijn vijfde wedstrijd op het WK spelen, als Nederland het in de kwartfinale opneemt tegen Costa Rica. De Feyenoorder speelde tot dusver in totaal zestien interlands, waarin hij één doelpunt maakte.
Sensi
 Sensi - woensdag 02 juli 2014 - 16:43   quote  deeplink  
Kijk is aan, doe dr maar gelijk 2 miljoen bij heheh..
van geil
 van geil - woensdag 02 juli 2014 - 22:24   quote  deeplink  
Nigel zullen we wel gaan missen
ar
 ar - woensdag 02 juli 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Messi! Messi! Clasie komt eraan!
van geil
 van geil - woensdag 02 juli 2014 - 22:38   quote  deeplink  
ik hoop t ,maar ik denk dat van Gaal terecht denkt dat Clasie fysiek tekort komt.
bij ons(feyenoord) is meestal t beste er af na 75 minuten.
laat staan in Brazilie
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 juli 2014 - 08:43   quote  deeplink  
Nou, dan wissel je het toch na 74 minuten?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 juli 2014 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2014 - 08:43 schreef Arie.Klooster het volgende:
Nou, dan wissel je het toch na 74 minuten?
Zo is dat! Clasie geeft tenminste alles voor Oranje en Feyenoord ...
MMM
 MMM - donderdag 03 juli 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Zou hem ook wel willen zien, slechter dan Wijnaldum en de Guzman kan ik me niet voorstellen.

Cillessen; Janmaat, de Vrij, Vlaar, Indi, Kuyt; Clasie, Blind, Sneijder; Robben & van Persie.

Zoiets? Tuurlijk Janmaat er weer in, Verhaegh voegt helemaal niets toe. Of Blind weer linksback, maar dat doet Louis sowieso niet denk ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 juli 2014 - 11:12   quote  deeplink  
Clasie en Blind kan niet samen. Dat hebben we in die laatste, of was het de eennalaatste oefenwedstrijd wel gezien. Dat is te licht. Maar ik vond Kuyt op linksback met Blind ervoor best goed... Ik vraag me dan ook af of Clasie gaat spelen, maar ik wil hem wel eens zien op dit wk. In dat geval zal Blind of Kuyt moeten wijken en ik weet niet of Van Gaal dat doet... Maar ik wil wel eens zien of Clasie het niveau aankan. Als Van Gaal hem dan toch een keer echt wil testen, zou ik het tegen Costa Rica doen. Die moeten we wel kunnen pakken. Dan is het verantwoorder (is dat wel goed nederlands?) testen dan als je hem tegen bijvoorbeeld Argentinië moet opstellen. En zo kan hij bijvoorbeeld Fer ook sparen....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 juli 2014 - 11:13   quote  deeplink  
Ik denk trouwens dat hij Guzman opstelt in plaats van Clasie... Maar misschien zet hij Blind er nu wel een keer naast zodat hij Clasie en de Guzman opstellen kan...

Maar dat doet hij niet want hij is lyrisch over Blind....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2014 door Arie.Klooster --
sportverteller
 sportverteller - donderdag 03 juli 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Met Kuyt en Blind in de basis heeft Van Gaal het voordeel dat hij zonder te moeten wisselen van systeem kan wisselen door spelers op een andere plek neer te zetten. Daar leent Clasie zich wat minder goed voor.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 03 juli 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Ik hoop op de volgende elf:

Cillissen

deVrij--Vlaar--BMI

Janmaat--Clasie--Sneijder--Blind

Robben--van Persie--Depay
MMM
 MMM - donderdag 03 juli 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2014 - 11:44 schreef lijdensweg het volgende:
Ik hoop op de volgende elf:

Cillissen

deVrij--Vlaar--BMI

Janmaat--Clasie--Sneijder--Blind

Robben--van Persie--Depay
Ik denk dat van Gaal vasthoud aan 5-3-2 en eventueel switchen naar 4-3-3.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 juli 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Blind en Clasie kan niet op het middenveld. Als Blind opgesteld wordt, moet hij linksback indien Clasie ook wordt opgesteld.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 03 juli 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Ik hou het op 4-3-3

Cillessen
Janmaat, De Vrij, Vlaar, Blind
Clasie, Sneijder, Kuyt
Robben, Van Persie, Depay

Clasie in de punt naar achteren en Sneijder naar voren, Kuyt pendelt heen en weer, al naar gelang we onder druk staan, dan wel hoe wij hun onder druk zetten....

Zo kan BMI gespaard worden plus dat er gemakkelijk van systeem te switchen is...

Ik verwacht in elk geval dat Kuyt op Ruiz komt te spelen. Dan zie je Ruiz niet weer, wat de bedoeling is. Costa Rica is zo afhankelijk van zijn creativiteit dat ze dan al vrijwel helemaal uitgeschakeld zijn qua drang naar voren. De verdediging moet die Campbell uitschakelen en we hebben ze in de pocket....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 juli 2014 door Arie.Klooster --
van geil
 van geil - vrijdag 04 juli 2014 - 19:10   quote  deeplink  
ik denk dat fer speelt als hij fit is.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 juli 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Is ie niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0285592