BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 12 juli 2010 - 21:25   quote  deeplink  
en bert
MMM
 MMM - maandag 12 juli 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 20:13 schreef piet het volgende:
wat een arrogant, egoïstisch zooitje zeg is dat nederlands elftal, 1 uitzondering GIO///HELD
Onzin.
sevillana
 sevillana - maandag 12 juli 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juli 2010 - 13:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Iniesta heeft joodse trekjes, bah
mocht dat al het geval zijn, 't is mij dus niet bekend, zo lang ie niet voor 020 speelt of heeft gespeeld heb ik daar geen probleem mee. ik zou een speler van zijn kaliber graag bij ons zien spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Clasie, Janmaat, Martins Indi en Schaken in voorselectie Oranje

Feyenoord is met vier spelers vertegenwoordigd in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal, voor de aanstaande WK-kwalificatiewedstrijden tegen Andorra en Roemenië. Jordy Clasie, Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Ruben Schaken behoren allen tot de voorlopige selectie van bondscoach Louis van Gaal. In totaal zijn dertig spelers opgenomen in de voorselectie, onder wie ook oud-Feyenoorders Robin van Persie en Ron Vlaar. De definitieve selectie wordt op vrijdag 5 oktober bekend gemaakt.

stressbal_antistress_voetbal_zwart_oranje__69554.jpg
Het Nederlands elftal vervolgt de WK-kwalificatie na zeges op Turkije en Hongarije op 12 oktober met de thuiswedstrijd tegen Andorra. Dit duel wordt die dag om 20.30 uur gespeeld in De Kuip. De kaartverkoop voor deze interland is in volle gang. Kaarten zijn vanaf € 17,50 voor iedereen verkrijgbaar via de verkooppunten van Ticketbox, Primera winkels en de website van Ons Oranje. Vier dagen na het duel met Andorra speelt het Nederlands elftal uit tegen Roemenië.
Bron:Feyenoord blog
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 14:46   quote  deeplink  
0c7a0120390582e80cd4a44f088db0c4.png

KNVB-coach Ruud Dokter heeft een voorlopige selectie samengesteld voor de driedaagse oefenstage van het Nederlands elftal voor spelers onder 16 jaar.

De ploeg belegt van 8 tot en met 10 oktober een trainingskamp in Doorwerth.

De definitieve groep zal uit 32 spelers bestaan en wordt uiterlijk maandag 1 oktober bekendgemaakt.

De voorlopige selectie:
Keepers: Joost Meendering (Ajax AFC), Frans van Oldeniel (FC Twente Voetbalacademie), Yanick van Osch (PSV), Rick van der Mast (RJO Feyenoord/Excelsior), Robin Boot (Sparta Rotterdam).
Rick van der Mast
1112_c1_mast.JPG

Verdedigers: Leon Bergsma (Ajax AFC), Guido Janssen (Ajax AFC), Mauro Savastano (Ajax AFC), Hidde ter Avest (FC Twente Voetbalacademie), Mitchell Zwartepoorte (NEC/FC Oss), Amir Absalem (RJO Feyenoord/Excelsior), Melvin Kingsale (RJO Feyenoord/Excelsior), Bert Koomen (RJO Feyenoord/Excelsior), Calvin Verdonk (RJO Feyenoord/Excelsior), Joep van de Rande (RJO Willem II/RKC), Keziah Veendorp (RVO FC Groningen/Cambuur), Jeffrey Neral (Sparta Rotterdam), Leeroy Schorea (Vitesse/AGOVV).
Amir Absalem
1112_c1_absalem.JPG
Melvin Kingsale
1112_c1_kingsale.JPG
Bert Koomen
1112_c1_koomen.JPG
Calvin Verdonk
1011_c2_Verdonk.jpg

Middenvelders: Donny van Beek (Ajax AFC), Abdelhak Nouri (Ajax AFC), Pablo Rosario (Ajax AFC), Daan Boerlage (AZ), Sander Thomas (FC Twente Voetbalacademie), Danny van Haaren (RJO Feyenoord/Excelsior), Gustavo Hamer (RJO Feyenoord/Excelsior), Rick van der Meer (RJO Feyenoord/Excelsior), Jari Schuurman Klaveren (RJO Feyenoord/Excelsior), Marlon Slabbekoorn (RJO Feyenoord/Excelsior), Niek Favier (RJO Willem II/RKC), Louisben Jagt (RJO Willem II/RKC), Frenkie de Jong (RJO Willem II/RKC), Laros Duarte (Sparta Rotterdam), Sven van Doorm (Vitesse/AGOVV).
Danny van Haaren
1112_c1_haaren.JPG
Gustavo Hamer
1112_c1_hamer.JPG
Rick van der Meer
1112_c1_meer.JPG
Jari Schuurman Klaveren
1112_c1_schuurman.JPG
Marlon Slabbekoorn
1112_c1_slabbekooren.JPG

Aanvallers: Segun Owobowale (ADO Den Haag), Jan Verduijn (ADO Den Haag), Vince Gino Dekker (Ajax AFC), Ezra Walian (Ajax AFC), Michael Brey (AZ), Anthony Berenstein (FC Utrecht), Martijn Berden (PSV), Dani van der Moot (PSV), Youandi Renfurm (PSV), Tarik Bouhadan (RJO Willem II/RKC), Jovi Munter (Vitesse/AGOVV).
Bron:FRFanatic
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 september 2012 - 15:05   quote  deeplink  
Graver.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:05 schreef Bosifyable het volgende:
Graver.
Das nog een topic van voor jouw tijd d:-))
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:06   quote  deeplink  
OMG die hamer is zeker de nieuwe van Haaren..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:06 schreef Wim2 het volgende:
OMG die hamer is zeker de nieuwe van Haaren..
Verklaar jezelf..
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Verklaar jezelf..
Kijk naar z'n haar..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:36 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Kijk naar z'n haar..
Okay kijk naar diegene die daar boven staat dan..
Wim2
 Wim2 - donderdag 27 september 2012 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 17:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay kijk naar diegene die daar boven staat dan..
Ik zat naar de namen onder de foto te kijken... stom van mij..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 september 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 15:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das nog een topic van voor jouw tijd d:-))
Lees al vanaf 2009 mee.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 18:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Lees al vanaf 2009 mee.
Snap ik maat maar zag de data 's..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 27 september 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Ik ook, maar het blijkt maar weer dat dat niets zegt ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 september 2012 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2012 - 19:05 schreef Bosifyable het volgende:
Ik ook, maar het blijkt maar weer dat dat niets zegt ;)
Eens d:-)))))
Snees
 Snees - vrijdag 28 september 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Als vGaal nog een debutant zoekt waar hij mee op kan vallen.
Kongolo!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 september 2012 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 september 2012 - 23:53 schreef Snees het volgende:
Als vGaal nog een debutant zoekt waar hij mee om kan vallen.
Kongolo!
Indi deed dat goed toch..
Snees
 Snees - zaterdag 29 september 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Indi deed dat goed toch..
Hij hoeft niet meteen de basis.En anders kan die dreumes van psv er beter uit.Wij hebben betere dreumesen!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 september 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 september 2012 - 00:12 schreef Snees het volgende:

[..]

Hij hoeft niet meteen de basis.En anders kan die dreumes van psv er beter uit.Wij hebben betere dreumesen!
Willems! Onbegrijpelijk. Jongen kan nooit als beste LB van Nederland gezien worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 september 2012 - 00:14   quote  deeplink  
Uiteraard, je moet geen appels met rotte peren vergelijken natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Schaken voor het eerst in selectie Nederlands elftal

236931.jpg

Ruben Schaken is voor het eerst opgenomen in de definitieve selectie van het Nederlands elftal. De aanvaller, die wel al twee keer tot de voorselectie behoorde, kan daarmee in de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Andorra en Roemenie zijn officiële debuut maken voor Oranje. Ook Daryl Janmaat en Bruno Martins Indi ontvingen een uitnodiging van bondscoach Louis van Gaal, waarmee Feyenoord gedeeld hofleverancier is van de definitieve selectie van het Nederlands elftal.

De oud-Feyenoorders Ron Vlaar, Dirk Kuijt en Robin van Persie behoren eveneens tot de 20-koppige selectie, waarin Jordy Clasie ontbreekt. De middenvelder is opgenomen in de selectie van Jong Oranje, waar hij volgens Van Gaal een belangrijke rol vervult. 

Het Nederlands elftal speelt op vrijdag 12 oktober om 20.30 uur in De Kuip tegen Andorra, waarna op dinsdag 16 oktober om 21.00 uur lokale tijd de uitwedstrijd tegen Roemenie op het programma staat. In de WK-kwalificatieronde bezet Oranje momenteel de tweede plaats in groep D, met zes punten uit twee gespeelde wedstrijden. 
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 05 oktober 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Opvallend, maar zeer mooi voor Ruben dat hij erbij zit.

Clasie zou waarschijnlijk niet veel minuten maken bij de interlands, dus heel gek is het niet dat Van Gaal hem nu liever daar ziet. Al is het wel een teken natuurlijk, want afgelopen interlands maakte hij wel de nodige minuten. Even pas op de plaats blijkbaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 05 oktober 2012 - 13:31   quote  deeplink  
Clasie uit piëteit met Afellay en Jong Oranje niet opgeroepen

Vrijdag, 5 oktober 2012 om 13:10

Bij de bekendmaking van zijn selectie voor de interlands tegen Andorra en Roemenië liet Louis van Gaal de naam van Jordy Clasie achterwege. De 21-jarige middenvelder van Feyenoord begon in september nog twee keer in vijf dagen tijd in de basis tegen Turkije en Hongarije en speelde niet slecht. Van Gaal legde echter uit waarom hij Clasie niet opriep voor de twee aankomende wedstrijden.

De bondscoach zei vrijdag tegen NUsport Clasie bij Jong Oranje te laten uit piëteit. Jong Oranje strijdt om een EK-ticket tegen de leeftijdsgenoten van Jong Slowakije en daar lijkt Clasie harder bij nodig dan bij het grote Nederlands elftal. Door ook Adam Maher te passeren, ontstaat bij Nederland ruimte voor Ibrahim Afellay.

Clasie zou de beste optie zijn op het middenveld van het grote Oranje tegen Andorra. Adam Maher is op dit moment fitter dan Afellay. Hij scoorde tegen RKC, speelt alles. Dus misschien was Afellay anders afgevallen. Hij moet alles spelen, topfit zijn. Dan is hij een geweldenaar, die klasse heeft hij. Ik heb hem geselecteerd om hem een stimulans te geven. Bondscoach Van Gaal hecht bovendien de nodige waarde aan het EK Onder-21.

Hij vindt het belangrijk dat jonge internationals ook in het team van Cor Pot ervaring opdoen en zo hun loopbaan kleur geven en ervarener worden. Jonge spelers komen veel meer aan spelen toe op zon EK. Denk je dat Clasie dat niet wil? Pot nam de twee middenvelders op in zijn definitieve groep, die in twee play-offwedstrijden moet zien af te rekenen met Slowakije om zich te plaatsen voor het EK 2013.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=174135
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 oktober 2012 - 14:03   quote  deeplink  
Drie Feyenoorders bij selectie Jong Oranje

20120810_clasie_vk_scaled_7.jpg

Jordy Clasie, Kelvin Leerdam en Miquel Nelom zijn door KNVB coach Cor Pot opgenomen in de definitieve selectie van Jong Oranje voor de play-offs wedstrijden om EK-kwalificatie tegen Jong Slowakije. Ook de oud-Feyenoorders Jeffrey Bruma, Jerson Cabral, Ricky van Haaren en Georginio Wijnaldum behoren tot de 23-koppige selectie. Jong Oranje speelt op donderdag 11 oktober in Senec eerst uit, waarna op maandag 15 oktober de return op het programma staat. Dit duel wordt gespeeld in het Sparta-stadion in Rotterdam en begint om 19.00 uur.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite 
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 oktober 2012 - 05:12   quote  deeplink  
Clasie: 'Accepteer uitleg Van Gaal volledig'

600x400-ll-1136735.jpg
Jordy Clasie heeft begrip voor het standpunt van Oranje-bondscoach Louis van Gaal. De middenvelder van Feyenoord is niet opgeroepen voor het nationale team en moet zich tevreden stellen met Jong Oranje.
"Het is jammer, maar ik accepteer de uitleg van de bondscoach volledig", vertelt de Feyenoord-aanvoerder tegenover NUsport. "Je hoopt natuurlijk bij het grote Oranje te mogen blijven, als je daar eenmaal een keer bij hebt gezeten. Ik heb erg genoten van mijn eerste week bij het Nederlands elftal, dat smaakte naar meer."

Jong Oranje kan zich ten koste van Slowakije plaatsen voor het EK. Clasie ziet daar ook uitdaging in. "Ik ga nu gewoon een leuke week bij Jong Oranje tegemoet, daar ga ik me na onze uitwedstrijd van zondag tegen FC Groningen volledig op richten. Ik ben altijd gemotiveerd als ik voor Jong Oranje speel en dat is nu niet anders."

Van Gaal heeft de mogelijkheid om meerdere talenten over te hevelen naar het grote Oranje afhankelijk van de heenwedstrijd van de talenten. "Ik heb het gehoord", reageert Clasie. "Ik ga nergens van uit, maar mocht de bondscoach me volgende week alsnog oproepen, dan kom ik natuurlijk met alle plezier."
Bron:FR12
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 oktober 2012 - 10:56   quote  deeplink  
Ik ken maar een oranje van het voetbal en dat is Volendam.
Oranje is een speeltje van de volgevreten dictators van de KNVB,die niets hebben met het gepeupel dat naar voetbal wil kijken .Heb je de toegangsprijzen weleens gezien voor de oranje aapjes te mogen zien (niet racistisch)
Geef het voetbal terug aan het volk en tot die tijd bestaat oranje voor mij niet,
dat geldt ook voor le bleu
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 06 oktober 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2012 - 10:56 schreef piet de paler het volgende:
Ik ken maar een oranje van het voetbal en dat is Volendam.
Oranje is een speeltje van de volgevreten dictators van de KNVB,die niets hebben met het gepeupel dat naar voetbal wil kijken .Heb je de toegangsprijzen weleens gezien voor de oranje aapjes te mogen zien (niet racistisch)
Geef het voetbal terug aan het volk en tot die tijd bestaat oranje voor mij niet,
dat geldt ook voor le bleu
Ik ben 1 keer naar een wedstrijd geweest van Oranje. Was in De Kuip. Prijzen waren precies hetzelfde als voor een losse wedstrijd van Feyenoord.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 06 oktober 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2012 - 15:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik ben 1 keer naar een wedstrijd geweest van Oranje. Was in De Kuip. Prijzen waren precies hetzelfde als voor een losse wedstrijd van Feyenoord.
dat is volgens mij dan wel een tijdje geleden,volgens mij liggen de prijzen hoger voor een poule duel ?
Maar dan nog ,geef het volk brood en spelen de KNVB is rijk en zorg dat de minima hun helden kunnen zien.
Voor clubvoetbal ligt dat anders die moeten concurreren met elkaar.
Maar het Nederlands elftal is van een ieder.Of is dar voor een rechtse rakker te links gedacht ?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 06 oktober 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Rechts of links...Oranje heeft geen fuck met politiek te maken. Wel met sentiment.
Die dan weer goed geëxploiteerd wordt.
Doen we allemaal aan mee, of je het wilt of niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 oktober 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2012 - 17:58 schreef FR-Henk het volgende:
Rechts of links...Oranje heeft geen fuck met politiek te maken. Wel met sentiment.
Die dan weer goed geëxploiteerd wordt.
Doen we allemaal aan mee, of je het wilt of niet.
Niks met sentiment, ik heb daar niks mee..
Roodwit dat zijn de kleuren..
van geil
 van geil - zaterdag 06 oktober 2012 - 18:54   quote  deeplink  
oranje wordt rood wit.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 oktober 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2012 - 17:58 schreef FR-Henk het volgende:
Rechts of links...Oranje heeft geen fuck met politiek te maken. Wel met sentiment.
Die dan weer goed geëxploiteerd wordt.
Doen we allemaal aan mee, of je het wilt of niet.
Ik denk niet zo in de politiek ,maar wel een signaal naar de politiek dat er binnen al die bonden en bedrijven heel veel bobos zitten die allemaal een hoog salaris hebben.
het aantal commissariaten van een hoop mensen (betere kringen ) loopt de spuigaten uit.
Dat geldt zeer zeker voor de KNVB die niet transparant is met hun uitgaves.
Dat geldt zeer zeker voor de FIFA en EUFA.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 oktober 2012 - 14:10   quote  deeplink  
'Schaken, Janmaat en Martins Indi in basis tegen Andorra'

schaken_jpg_1064777q.jpg

Naast de hoogstwaarschijnlijke terugkeer van de bannelingen Rafael van der Vaart en Nigel de Jong in de basis van Oranje, moet ook Ruben Schaken (30) er serieus rekening mee houden dat hij vrijdag aan de aftrap verschijnt tegen Andorra. De buitenspeler van Feyenoord verdringt in de Kuip in dat geval Luciano Narsingh als rechtsbuiten en kan zijn haasje voor zijn eerste interland tegemoetzien.
Louis van Gaal traint altijd met het oog op de wedstrijd. En dus lijkt de bondscoach op het veld van Quick Boys zijn strijdplan voor het niemendalletje met Andorra te hebben ontvouwd. Als de voortekenen niet bedriegen, iedereen fit blijft en Van Gaal de komende dagen niet van gedachten verandert, keept Maarten Stekelenburg, vormen Daryl Janmaat, John Heitinga, Ron Vlaar en Bruno Martins Indi de achterhoede en bezetten Rafael van der Vaart, Nigel de Jong en Kevin Strootman het middenveld. Klaas-Jan Huntelaar krijgt in de spits de voorkeur boven Robin van Persie en wordt geflankeerd door Schaken en Jeremain Lens.
Bron:FR12
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 10 oktober 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Mooi voor die gasten.
MMM
 MMM - woensdag 10 oktober 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Als ze maar niet geblesseerd raken!
Omekees
 Omekees - woensdag 10 oktober 2012 - 18:20   quote  deeplink  
Mooi voor Schaken! Lekker tegen Andorra een assistje geven en misschien een doelpuntje meeprikken :)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 10 oktober 2012 - 18:27   quote  deeplink  
Nou janmaat laat zien dat je v rhijn weg kan spelen uit oranje
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 10 oktober 2012 - 19:02   quote  deeplink  
En ineens is die graftak van een Strootman aanvoerder. Manman, doe dan van der Vaart of zo, iemand met wat meer ervaring.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 10 oktober 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Ja of gewoon iemand die wel goed presteert want zo goed is die tyfus strootman ook niet
Wim2
 Wim2 - woensdag 10 oktober 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe BMI het weer in Oranje gaat doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 oktober 2012 door Wim2 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 oktober 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Interesseert me geen tyfus ;)
van geil
 van geil - woensdag 10 oktober 2012 - 22:41   quote  deeplink  
goed voor de ontwikkeling en transferwaardes.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 oktober 2012 - 22:48   quote  deeplink  
slecht voor de hamstrings
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 oktober 2012 - 00:16   quote  deeplink  
Scoruh BRUNO en dan rennen en bovenop Kluivert laten vallen. Wordt die asbak sterk van.
moa
 moa - donderdag 11 oktober 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2012 - 19:02 schreef Bosifyable het volgende:
En ineens is die graftak van een Strootman aanvoerder. Manman, doe dan van der Vaart of zo, iemand met wat meer ervaring.
Het is ook wel een beetje een fantasie opstelling tegen Andorra he, zonder bijvoorbeeld Sneijder, Robben en Persie. Onder normale omstandigheden en tegen een tegenstander van formaat had Schaken er vermoed ik niet in gestaan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Dat denk ik ook..von Gahl ziet het dus meer als een oefenwedstrijd dan..?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 00:16 schreef FR-Henk het volgende:
Scoruh BRUNO en dan rennen en bovenop Kluivert laten vallen. Wordt die asbak sterk van.
Knietje tegen zijn klokkenspel..!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 oktober 2012 - 00:37   quote  deeplink  
BIMBAM....BIMBAM.....BIMBAM.....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 00:39   quote  deeplink  
45-f3234560ae409a4061508bc424222e98.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0122320