BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 14 november 2012 - 22:13   quote  deeplink  
oranje is de betere....en ruim(heb de eerste helft niet gezien)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 november 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Zzzzzzz
van geil
 van geil - woensdag 14 november 2012 - 22:29   quote  deeplink  
0-0 dat telt tegen dld.

gudde kan weer fictief n paar ton transferwaarde bijschrijven...

de saaie wedstrijd zelf is iedereen overmorgen al vergeten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 november 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 22:23 schreef Stylzz het volgende:
Zzzzzzz
Goed plan..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 november 2012 - 22:40   quote  deeplink  
Saaie wedstrijd. Opvallend wel dat Janmaat en De Vrij in vergelijking met Van Rhijn en Heitinga veel verder naar voren durfde te verdedigen en te spelen.

Indi had Müller in zijn zak. Schaken was eerste helft redelijk, tweede helft kwam hij nauwelijks in het spel voor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 november 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Hopen dat Nelom ook nog opbloeit...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 november 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hopen dat Nelom ook nog opbloeit...
Ik vrees dat dat al gebeurd is
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 november 2012 - 00:18   quote  deeplink  
Laatste 12 minuten gezien, Janmaat toch weer frivool en vooruit spelend.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 november 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Jong Oranje tegen Spanje, Rusland en Duitsland

600x400-959487.jpg

Jong Oranje heeft zwaar geloot voor de groepsfase van het Europees kampioenschap in Israël. De ploeg van keuzeheer Cor Pot speelt komende zomer tegen Spanje, Rusland en Duitsland. In de andere poule nemen Israël, Engeland, Italië en Noorwegen het tegen elkaar op. De nummers één en twee van beide groepen plaatsen zich voor de halve finale van het toernooi. Het EK heeft van 5 tot 18 juni plaats in de speelsteden Tel Aviv, Petach Tikva, Netanya en Jeruzalem.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 december 2012 - 10:35   quote  deeplink  
Feyenoord hofleverancier onder Louis van Gaal

600x400-wd-1136198.jpg

Feyenoord leverde in 2012 vijf kersverse internationals af. Met Joris Mathijsen, die al jarenlang deel uitmaakt van Oranje, bleek dat aantal van zes ruim voldoende om hofleverancier te worden van bondscoach Louis van Gaal. Naast Martins Indi en De Vrij, waren er nog drie Feyenoorders die hun doorbraak beleefden in het Nederlands elftal. Jordy Clasie, Daryl Janmaat en Ruben Schaken over hun succesvolle jaar.

Jordy Clasie:,,2012 is echt een topjaar geworden. In mijn eerste jaar in het eerste elftal van Feyenoord draaiden wij echt een geweldig seizoen. De huldiging na de laatste wedstrijd tegen Heerenveen smaakte naar meer. Persoonlijk vond ik mijn debuut in Oranje tegen Turkije het hoogtepunt. Het Nederlands elftal bereiken, dat is toch waar alle voetballers het voor doen. Voor Feyenoord is het natuurlijk mooi, in één jaar vijf spelers die debuteren in Oranje. Het is geweldig voor de uitstraling van de jeugdopleiding.''

Daryl Janmaat: ,,Dit is tot nu toe echt het meest bijzondere jaar uit mijn voetbalcarrière geworden. Mijn transfer van Heerenveen naar Feyenoord, het feit dat ik meteen een basisplaats veroverde en vervolgens mijn debuut in het Nederlands elftal. Nee, daar ik had ik niet meteen rekening mee gehouden. Maar Gregory van der Wiel was na zijn vertrek bij Ajax niet zeker meer van een plek en vervolgens kwam ik in beeld. Mijn debuut was bijzonder, maar het duel met Duitsland zeker ook. Tegen zo'n sterk land lekker spelen, het was mooi.''

Ruben Schaken: ,,Ik kan bijna niet kiezen wat nou het mooiste moment was op voetbalgebied afgelopen seizoen. Het seizoen met Feyenoord was natuurlijk geweldig met de tweede plek als terechte beloning. Ik speelde in 33 van de 34 duels, had echt mijn steentje bijgedragen. Maar mijn uitverkiezing voor Oranje, op 30-jarige leeftijd, was ook heel bijzonder. Mijn debuut tegen Andorra was mooi, zeker omdat ik direct scoorde. En natuurlijk het duel met Duitsland met Philipp Lahm als tegenstander. Het ging heel behoorlijk, al had ik hem nog meer pijn kunnen doen.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 januari 2013 - 12:55   quote  deeplink  
Hele Feyenoord-verdediging in Oranje

Ora.jpg

Bondscoach Louis van Gaal heeft de complete Feyenoord-defensie voorlopig uitgenodigd voor het oefenduel van 5 februari tegen Italië. Van Gaal heeft Daryl Janmaat, Joris Mathijsen, Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij geselecteerd. Naast deze vier verdedigers zijn ook de Feyenoorders Ruben Schaken en Jordy Clasie opgeroepen. Meest opvallende naam in de selectie van Oranje is Jonathan de Guzman. De oud-Feyenoorder speelt tegenwoordig voor Swanse City.

Verder zijn de gebruikelijke regiospelers als Dirk Kuijt, Kevin Strootman, Robin van Persie, Leroy Fer en Khalid Boulahrouz opgenomen in de groep van 23 spelers. Boulahrouz werd de laatste wedstrijden niet geselecteerd door Van Gaal. Oranje oefent op 5 februari in de Amsterdom aRENa tegen de Italianen.

Complete voorlopige selectie:
Aanval:
Huntelaar (Schalke), John (Benfica), Kuyt (Fenerbahҫe), Lens (PSV), V. Persie (ManU), Schaken (Feyenoord), V. Wolfswinkel (Sporting)

Middenveld: Clasie (Feyenoord), Fer (FC Twente), Van Ginkel (Vitesse), De Guzman (Swansea City), Strootman (PSV), Maher (AZ)

Verdediging: Blind (Ajaks), Boulahrouz (Sporting), Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, De Vrij (allen Feyenoord), Van Rhijn (Ajaks)

Doel: Vorm (Swansea City), Krul (Newcastle United), Vermeer (Ajaks)
Bron:Rijnmond.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2013 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 13:14   quote  deeplink  
Heeft ie zondag wel gekeken?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 januari 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:
Heeft ie zondag wel gekeken?
Hij ging vroegtijdig weg..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 13:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij ging vroegtijdig weg..
Na de sneeuw zeker.
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 13:22   quote  deeplink  
de guzman zit erbij,,,

al met al wordt t matig in Oranje.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 13:22 schreef van geil het volgende:
de guzman zit erbij,,,

al met al wordt t matig in Oranje.
realiteit.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 13:23   quote  deeplink  
Overigens is dat bij elk land zo, op Spanje en misschien Duitsland na.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 januari 2013 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Na de sneeuw zeker.
Yep, die kreeg ook een lading over hem heen..
Of het moet de gewoonte daar zijn vroegtijdig weg te gaan, want dat soort lui loopt altijd weg he..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2013 door RenatoBos --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 23 januari 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 13:22 schreef van geil het volgende:
de guzman zit erbij,,,

al met al wordt t matig in Oranje.
Premier League afgelopen tijd niet gevolgd? De Guzman doet het juist erg goed bij Swansea. Ben blij dat hij er ook eens bij zit. Wil hem graag eens aan het werk zien in Oranje.

Ik vind het wel zeer matig dat Schaken en Mathijsen nu zijn opgeroepen. Lijkt met totaal onnodig nu. Daar hebben we toch wel betere spelers voor?
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 13:23 schreef Stylzz het volgende:
Overigens is dat bij elk land zo, op Spanje en misschien Duitsland na.
daar weet ik echt weinig van,geloof t achter mekaar.

maar ik moet ver terug in mijn geheugen voor zo'n flets Oranje,,en zo jong.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 januari 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 12:55 schreef RenatoBos het volgende:
Hele Feyenoord-verdediging in Oranje

[ afbeelding ]

Bondscoach Louis van Gaal heeft de complete Feyenoord-defensie voorlopig uitgenodigd voor het oefenduel van 5 februari tegen Italië. Van Gaal heeft Daryl Janmaat, Joris Mathijsen, Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij geselecteerd. Naast deze vier verdedigers zijn ook de Feyenoorders Ruben Schaken en Jordy Clasie opgeroepen. Meest opvallende naam in de selectie van Oranje is Jonathan de Guzman. De oud-Feyenoorder speelt tegenwoordig voor Swanse City.

Verder zijn de gebruikelijke regiospelers als Dirk Kuijt, Kevin Strootman, Robin van Persie, Leroy Fer en Khalid Boulahrouz opgenomen in de groep van 23 spelers. Boulahrouz werd de laatste wedstrijden niet geselecteerd door Van Gaal. Oranje oefent op 5 februari in de Amsterdom aRENa tegen de Italianen.

Complete voorlopige selectie:
Aanval:
Huntelaar (Schalke), John (Benfica), Kuyt (Fenerbahҫe), Lens (PSV), V. Persie (ManU), Schaken (Feyenoord), V. Wolfswinkel (Sporting)

Middenveld: Clasie (Feyenoord), Fer (FC Twente), Van Ginkel (Vitesse), De Guzman (Swansea City), Strootman (PSV), Maher (AZ)

Verdediging: Blind (Ajaks), Boulahrouz (Sporting), Janmaat, Martins Indi, Mathijsen, De Vrij (allen Feyenoord), Van Rhijn (Ajaks)

Doel: Vorm (Swansea City), Krul (Newcastle United), Vermeer (Ajaks)
Bron:Rijnmond.nl
Heel de verdediging maar geen Mulder ! ! ! Ha ha ha goh zou het dan toch aan Mulder liggen? Nee natuurlijk niet, blijf hem maar lekker steunen . . .
van geil
 van geil - woensdag 23 januari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
:).verrassend.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 januari 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 13:14 schreef Stylzz het volgende:
Heeft ie zondag wel gekeken?
Ja, en het lag allemaal aan Mulder blijkbaar . . . Ha ha ha
Toppertje he die Mulder ! ! ! Maar ja het heeft niks met lef en uitstraling te maken toch?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 januari 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 18:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja, en het lag allemaal aan Mulder blijkbaar . . . Ha ha ha
Toppertje he die Mulder ! ! ! Maar ja het heeft niks met lef en uitstraling te maken toch?
nee, gewoon met kwaliteit.
craven
 craven - woensdag 23 januari 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Zonder Mulder zou mathijssen ook blunders maken, dat deed hij bij Malaga namelijk ook...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 17:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heel de verdediging maar geen Mulder ! ! ! Ha ha ha goh zou het dan toch aan Mulder liggen? Nee natuurlijk niet, blijf hem maar lekker steunen . . .
Kwats..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 00:24   quote  deeplink  
Boetius, Nelom en Vilhena in voorselectie Jong Oranje

600x200-kd-1266021.jpg

Jong Oranje opent het interlandjaar 2013 met een oefeninterland in en tegen Kroatië. Dinsdag 5 februari staan beide ploegen tegenover elkaar in Pula waar om 14.00 uur wordt afgetrapt in het Uljanik Stadium. Met deze interland werkt Jong Oranje toe naar het UEFA EK Onder 21 dat in juni in Israël plaatsvindt.

Voor de ontmoeting met de Kroaten heeft Jong Oranje-coach Cor Pot een voorlopige selectie van 27 spelers geformeerd. Vrijdag 1 februari maakt hij de definitieve selectie bekend.

De voorlopige selectie:
Patrick van Aanholt (Vitesse), Leandro Bacuna (FC Groningen), Marco Bizot (FC Groningen), Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Jeffrey Bruma (Hamburger SV), Jerson Cabral (FC Twente), Luc Castaignos (FC Twente), Virgil van Dijk (FC Groningen), Mitchell Dijks (Ajaks), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Johan Kappelhof (FC Groningen), Jürgen Locadia (PSV), Nick Marsman (Go Ahead Eagles), Miquel Nelom (Feyenoord), Bram Nuytinck (Anderlecht), Sergio Padt (AA Gent), Rajiv van la Parra (sc Heerenveen), Tonny Trindade de Vilhena (Feyenoord), Joël Veltman (Ajaks), Georginio Wijnaldum (PSV), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Género Zeefuik (FC Groningen), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk).
Bron:Network.to
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 25 januari 2013 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2013 - 17:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heel de verdediging maar geen Mulder ! ! ! Ha ha ha goh zou het dan toch aan Mulder liggen? Nee natuurlijk niet, blijf hem maar lekker steunen . . .
Misschien komt het omdat Vorm en Krul verder zijn dan Mulder. En Vermeer heeft toch ook meer ervaring, daarom zal van Gaal voor hem kiezen. Niemand beweert hier dat Mulder in Oranje moet. We zijn het slechts niet met jouw mening eens. Zeg voortaan eens wat anders dan steeds hetzelfde riedeltje...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 00:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kwats..
Natuurlijk, als je je zin niet krijg dan is het kwats . . . lekker simpel ! ! !
van geil
 van geil - vrijdag 25 januari 2013 - 22:02   quote  deeplink  
normaliter als je n complete verdediging neemt pak je de keeper erbij.

dat dit niet gebeurt,zelfs niet als derde keeper zegt veel over hoe van Gaal over Mulder denkt.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 22:02 schreef van geil het volgende:
normaliter als je n complete verdediging neemt pak je de keeper erbij.

dat dit niet gebeurt,zelfs niet als derde keeper zegt veel over hoe van Gaal over Mulder denkt.
van Gaal heeft het allang gezien . . .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 januari 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 18:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Natuurlijk, als je je zin niet krijg dan is het kwats . . . lekker simpel ! ! !
Das jouw mening, die ik niet deel..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 januari 2013 - 17:46   quote  deeplink  
cc158597d3e62279fde059f4529b806f.png

knvb.jpg

Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar oefent op woensdag 6 februari tegen Schotland. KNVB-coach Wim van Zwam heeft voor het treffen bij GVVV in Veenendaal (aftrap 18.30 uur) zestien spelers geselecteerd.

De volledige selectie:

Mickey van der Hart (Ajaks), Boy de Jong (Feyenoord), Sven van Beek (Feyenoord), Joshua Brenet (PSV), Daan Disveld (NEC), Menno Koch (PSV), Karim Rekik (Manchester City), Lucas Woudenberg (Feyenoord), Nathan Aké (Chelsea), Michael Chacon (RJO Heerenveen / Emmen), Abdel Malek El Hasnaoui (Ajaks), Joris van Overeem (AZ), Anass Achahbar (Feyenoord), Brahim Darri (Vitesse / AGOVV), Memphis Depay (PSV), Roy Talsma (Vitesse / AGOVV).

Stand-by:

Yassine Ayoub (FC Utrecht), Nick de Bondt (Ajaks), Huseyin Dogan (Sparta Rotterdam), Danzell Gravenberch (Ajaks), Nils den Hartog (Willem II / RKC), Jorrit Hendrix (PSV), Wesley Hoedt (AZ), Thomas Horsten (PSV), Sinan Keskin (Ajaks), Peter Leeuwenburgh (Ajaks), Mimoun Mahi (Sparta Rotterdam), Queensy menig (Ajaks), Rewien Ramlal (RJO Willem II / RKC), Joey Sleegers (Feyenoord).
JanM
 JanM - dinsdag 05 februari 2013 - 16:09   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/56882-vier-feyenoorders-in-basis-tegen-italie/

Janmaat, De Vrij, BMI (centraal!) en Clasie in de basis! En nou maar hopen dat er niemand geblesseerd raakt ...
JanM
 JanM - dinsdag 05 februari 2013 - 16:52   quote  deeplink  
Het centrum van de Oranje-defensie wordt woensdag tegen Italië gevormd door Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi.

Dat is opvallend, aangezien Martins Indi bij zijn club Feyenoord meestal links achterin staat. Daar kiest trainer Ronald Koeman voor Joris Mathijsen centraal, maar Van Gaal houdt de routinier tegen Italië op de bank.

Van Gaal heeft inmiddels contact gehad met Koeman om te vertellen dat hij centraal achterin kiest voor Martins Indi in plaats van Mathijsen, liet hij weten tijdens een persconferentie in Noordwijk. "Ik kan me voorstellen dat hij daar niet helemaal blij mee is. Maar hij heeft niet gezegd dat ik het niet mag doen", citeert het ANP hem.

Op het middenveld kiest Van Gaal voor Adam Maher op de plek van Wesley Sneijder. De bondscoach heeft er alle vertrouwen in dat de jonge AZ'er deze rol goed kan invullen. "Mogelijk schakelt Maher bij balverlies wel nog sneller om. In dat geval scoort hij punten. Ik weet dat ik voor een onervaren ploeg heb gekozen. Toch denk ik echt dat we met deze jongens van een hele sterke tegenstander als Italië kunnen winnen."

(Bron: fcupdate.nl)

Sinds wanneer trekt Van Gaal zich daar iets van aan??? Enneh, wanneer selecteert hij Mulder///HELD! nou eens?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 februari 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2013 - 16:52 schreef JanM het volgende:
Het centrum van de Oranje-defensie wordt woensdag tegen Italië gevormd door Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi.

Dat is opvallend, aangezien Martins Indi bij zijn club Feyenoord meestal links achterin staat. Daar kiest trainer Ronald Koeman voor Joris Mathijsen centraal, maar Van Gaal houdt de routinier tegen Italië op de bank.

Van Gaal heeft inmiddels contact gehad met Koeman om te vertellen dat hij centraal achterin kiest voor Martins Indi in plaats van Mathijsen, liet hij weten tijdens een persconferentie in Noordwijk. "Ik kan me voorstellen dat hij daar niet helemaal blij mee is. Maar hij heeft niet gezegd dat ik het niet mag doen", citeert het ANP hem.

Op het middenveld kiest Van Gaal voor Adam Maher op de plek van Wesley Sneijder. De bondscoach heeft er alle vertrouwen in dat de jonge AZ'er deze rol goed kan invullen. "Mogelijk schakelt Maher bij balverlies wel nog sneller om. In dat geval scoort hij punten. Ik weet dat ik voor een onervaren ploeg heb gekozen. Toch denk ik echt dat we met deze jongens van een hele sterke tegenstander als Italië kunnen winnen."

(Bron: fcupdate.nl)

Sinds wanneer trekt Van Gaal zich daar iets van aan??? Enneh, wanneer selecteert hij Mulder///HELD! nou eens?
Als, als van Gaal het ooit presteert om Erwin Mulder op te roepen dan zal je zien dat het gelijk bergafwaarts gaat met het NL elftal . . . Dus beste Louis doe ons dat niet aan .
piet
 piet - dinsdag 05 februari 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Jong Oranje heeft vanmiddag de oefeninterland tegen Jong Kroatië met 2-3 gewonnen. Luuk de Jong en de debutanten Jürgen Locadia en Tonny Vilhena maakten de treffers voor het elftal van bondscoach Cor Pot, dat eerst nog op een 1-0 achterstand kwam. De tweede Kroatische treffer viel in de slotfase.

Vijf spelers maakten in het Kroatische Pula hun debuut voor Jong Oranje. Naast Locadia en Vilhena waren dit Bruns, Boëtius en Van der Hoorn. De oefeninterland maakt deel uit van de voorbereidng op het EK onder 23 in Israël waar Oranje komende zomer aan deelneemt.

Opstelling Jong Oranje: Zoet; Leerdam, Van Dijk, Nuytinck, Van Aanholt; Van Haaren, Bacuna, Duarte; Van la Parra, De Jong, Wildschut.
Invallers: Van der Hoorn, Vilhena, Bruns, Boëtius, Locadia, Bizot, Bruma en Jozefzoon

Bron: AD

Klasse Tonny!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 februari 2013 - 17:20   quote  deeplink  
Doet ie goed..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 februari 2013 - 17:24   quote  deeplink  
Mulder in Oranje..!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 februari 2013 door RenatoBos --
JanM
 JanM - dinsdag 05 februari 2013 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2013 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:
Van Gaal sprak met Koeman over rol Martins Indi

[ afbeelding ]

Het centrum van de Oranje-defensie wordt woensdag tegen Italië gevormd door Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. Dat is opvallend, aangezien Martins Indi bij zijn club Feyenoord meestal links achterin staat. Daar kiest trainer Ronald Koeman voor Joris Mathijsen centraal, maar Van Gaal houdt de routinier tegen Italië op de bank.

Van Gaal heeft inmiddels contact gehad met Koeman om te vertellen dat hij centraal achterin kiest voor Martins Indi in plaats van Mathijsen, liet hij weten tijdens een persconferentie in Noordwijk. "Ik kan me voorstellen dat hij daar niet helemaal blij mee is. Maar hij heeft niet gezegd dat ik het niet mag doen", citeert het ANP hem.

Op het middenveld kiest Van Gaal voor Adam Maher op de plek van Wesley Sneijder. De bondscoach heeft er alle vertrouwen in dat de jonge AZ'er deze rol goed kan invullen. "Mogelijk schakelt Maher bij balverlies wel nog sneller om. In dat geval scoort hij punten. Ik weet dat ik voor een onervaren ploeg heb gekozen. Toch denk ik echt dat we met deze jongens van een hele sterke tegenstander als Italië kunnen winnen."

Vermoedelijke opstelling Nederland tegen Italië: Krul; Blind, Martins Indi, De Vrij, Janmaat; Strootman, Clasie, Maher; Lens, Van Persie, John
Bron:FCUpdate
Ga je bode nou nadoen? Dit had ik al gepost ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 februari 2013 - 17:44   quote  deeplink  
Aangepast d:-)
van geil
 van geil - dinsdag 05 februari 2013 - 18:51   quote  deeplink  
drie Feyenoorder in de verdediging....met zoveel goals tegen...hoe kan dat????

Clasie speelt er voor.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 februari 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2013 - 18:51 schreef van geil het volgende:
drie Feyenoorder in de verdediging....met zoveel goals tegen...hoe kan dat????

Clasie speelt er voor.
Geen probleem zonder Erwin Mulder . . .
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 05 februari 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2013 - 17:24 schreef RenatoBos het volgende:
Mulder in Oranje..!!!
Als je Oranje wil zien afglijden, moeten ze het zeker doen . . .
Wim2
 Wim2 - dinsdag 05 februari 2013 - 22:02   quote  deeplink  
Hoe laag zijn we gezonken dat Blind in Oranje staat..

Maar voor de rest natuurlijk een leuke selectie..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 februari 2013 - 22:21   quote  deeplink  
Immers in oranje ..
van geil
 van geil - dinsdag 05 februari 2013 - 22:24   quote  deeplink  
misschien met koninginnedag...:)
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 05 februari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2013 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:
Immers in oranje ..
Volgend jaar in de zomer, rustig brengen..
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 05 februari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2013 - 22:24 schreef van geil het volgende:
misschien met koninginnedag...:)
Hahaha
JanM
 JanM - dinsdag 05 februari 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 februari 2013 - 22:24 schreef van geil het volgende:
misschien met koninginnedag...:)
koningimmersdag?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0113968