BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 oktober 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Hoe kom jij aan een vakantiefoto van Snees?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Liet zijn vrouw zien..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 oktober 2012 - 00:45   quote  deeplink  
Leuke foto. Hij lijkt op Kluivert.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 00:45 schreef FR-Henk het volgende:
Leuke foto. Hij lijkt op Kluivert.
Sprekend hè..d:-))
moa
 moa - donderdag 11 oktober 2012 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 00:34 schreef RenatoBos het volgende:
Dat denk ik ook..von Gahl ziet het dus meer als een oefenwedstrijd dan..?
Ach, oefenwedstrijd niet, hij zal heus wel zien dat Schaken bepaalde kwaliteiten heeft die erg nuttig kunnen zijn in bijv. een wedstrijd die op slot zit.

Maar het is idd. een wedstrijd waarin makkelijk wat uitgeprobeerd kan worden zonder het risico te lopen dat het je punten gaat kosten.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 12:29   quote  deeplink  
ee0b3cac0b8724fba7143f382f0dca40.png

persie.jpg

Als het aan Robin van Persie ligt, speelt het Nederlands elftal vaker wedstrijden in de Kuip.

In de kwalificatiecyclus naar het WK in Brazilië wordt het stadion van Feyenoord slechts één keer aangedaan en dat is komende vrijdag, als Andorra de tegenstander is.

Dat is zonde, vindt Van Persie. "Wat mij betreft spelen we daar vaker", zegt de spits van Manchester United tegen FCUpdate.nl over de Kuip. "En ik weet dat meerdere spelers er zo over denken. Dat merkte je woensdag ook, toen we daar trainden. Waarom ik liever in de Kuip speel dan ergens anders? Het veld is beter en het stadion is mooier."

Van Persie weet niet waarom het Nederlands elftal zo weinig wedstrijden in de Kuip speelt. "Daar hebben wij, als spelers, geen inspraak in. Geen idee wie daar over gaat."

Vier van de vijf thuiswedstrijden in de WK-kwalificatiereeks speelt Oranje in de ArenA. Ook de oefenduels met Duitsland en Italië, in november en februari, zijn in Amsterdam.
Bron:FRFanatic
piet de paler
 piet de paler - donderdag 11 oktober 2012 - 21:20   quote  deeplink  
ach ik zie die treurigheid morgen weer lopen,gaan benul van voetbal en in terurig commercieel oranje .Lekker stoer doen tegen een dwergvoetballand
En maar zingen bah ,ik hoop dat de spelers de grasdmat heel laten,en onze feyenoord spelers
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 oktober 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 12:29 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Als het aan Robin van Persie ligt, speelt het Nederlands elftal vaker wedstrijden in de Kuip.

In de kwalificatiecyclus naar het WK in Brazilië wordt het stadion van Feyenoord slechts één keer aangedaan en dat is komende vrijdag, als Andorra de tegenstander is.

Dat is zonde, vindt Van Persie. "Wat mij betreft spelen we daar vaker", zegt de spits van Manchester United tegen FCUpdate.nl over de Kuip. "En ik weet dat meerdere spelers er zo over denken. Dat merkte je woensdag ook, toen we daar trainden. Waarom ik liever in de Kuip speel dan ergens anders? Het veld is beter en het stadion is mooier."

Van Persie weet niet waarom het Nederlands elftal zo weinig wedstrijden in de Kuip speelt. "Daar hebben wij, als spelers, geen inspraak in. Geen idee wie daar over gaat."

Vier van de vijf thuiswedstrijden in de WK-kwalificatiereeks speelt Oranje in de ArenA. Ook de oefenduels met Duitsland en Italië, in november en februari, zijn in Amsterdam.
Bron:FRFanatic
Heeft Robin wel een groot punt. Vreemd......
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 oktober 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Middenvelder Jordy Clasie kritisch over spel Jong Oranje

clasie_jpg_1065756q.jpg

Jong Oranje is met één been geplaatst voor het EK in Israël volgend jaar door de 0-2 overwinning in en tegen Slowakije. Feyenoord-middenvelder Jordy Clasie speelde de hele wedstrijd, maar is ontevreden over het spel.
''We stonden de eerste 10 minuten echt te slapen. Ik vind niet dat we goed hebben gespeeld, zei de Feyenoorder na afloop. Volgens Clasie was Jong Oranje met name in de eerste helft erg slordig. Zij werden gevaarlijk doordat wij te veel fouten maakten''.
De Haarlemmer is ten slotte blij met het resultaat. ''We hebben onze kansen goed afgemaakt. Het is natuurlijk een goed resultaat. Dat is uiteindelijk het belangrijkste'', besluit hij in gesprek met Telesport.
Bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 oktober 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Mathijsen, Leerdam en Schaken in Oranje-quiz[/img]

Het Nederlands elftal speelt vrijdagavond de WK-kwalificatiewedstrijd in De Kuip tegen Andorra. Voor de Brutaaltjes was dit aanleiding om Joris Mathijsen, Kelvin Leerdam en Ruben Schaken te onderwerpen aan een Oranje-quiz. Hierin krijgen de spelers tien vragen over Feyenoorders in het Nederlands elftal. Benieuwd naar de winnaar?

RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Clasie toegevoegd aan selectie Van Gaal

Clasie2_1.jpg

Jordy Clasie meldt zich zaterdag in Noordwijk bij het Nederlands elftal. De middenvelder van Feyenoord gaat met Oranje mee naar Roemenië voor het belangrijke WK-kwalificatieduel. Clasie deed afgelopen donderdag nog met Jong Oranje mee in de play-offs wedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Slowakije.
De Feyenoorder was - net als onder andere Luuk de Jong - door bondscoach Louis van Gaal niet opgeroepen voor het 'grote' Oranje vanwege de belangen van Jong Oranje. Maandag speelt de formatie van bondscoach Cor Pot in Rotterdam de return van het tweeluik voor plaatsing voor het EK tegen de Slowaken, maar na de 2-0 zege in Slowakije lijkt een ticket voor dat EK zo goed als zeker.
Vrijdag won Nederland in de Kuip zonder Clasie met 3-0 van Andorra. De debuterende Ruben Schaken maakte één van de treffers.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Tevreden Janmaat staat basisplaats weer af

70747.jpg

Niet Daryl Janmaat, maar Ricardo van Rhijn is dinsdag tegen Roemenië de rechtsback van Oranje. Tegen Andorra mocht Janmaat de negentig minuten volmaken en hoewel hij dat niet slecht deed, kreeg hij na afloop te horen dat hij zijn basisplaats moet afstaan.
"Ricardo speelt tegen Roemenië", zegt Janmaat tegen FCUpdate.nl. "Dat hoorde ik net, de bondscoach heeft dat gezegd. Voor de wedstrijd was dat nog niet bekend, nee. Maar verder weet ik ook nog van niets, ik weet alleen de bondscoach dit gezegd heeft."
Door het nieuws van Van Gaal eindigde de avond met een domper voor Janmaat, maar over zijn spel tegen Andorra was de Feyenoorder best tevreden. "Het kan altijd beter, maar het ging aardig. Leuk om de volle negentig minuten te spelen in Oranje. En om een rechterkant te vormen met Ruben (Schaken, red.) is natuurlijk ook leuk. Dat voelde vertrouwd, zeker zo in de Kuip. We hebben geprobeerd ons eigen spel te spelen."
Tijdens zijn debuut, vorige maand tegen Turkije, werd Janmaat na 45 minuten gewisseld. Bondscoach Louis van Gaal was toen niet tevreden over hem en zei dat 'Janmaat zichzelf niet was'. Dat ging nu beter, vond de 23-jarige Feyenoorder. "Ik heb de kritiek van Van Gaal goed opgepikt, denk ik. Zo'n eerste wedstrijd in het Nederlands elftal is toch even spannend, misschien dat ik daardoor toen wat voorzichtiger was. Nu, tegen Andorra, probeerde ik vaak diep te gaan en voorzetten te geven. De bedoeling was om de schroom van me af te gooien en dat lukte heel aardig, vooral ook in de tweede helft."
Dat Oranje tegen Andorra niet verder kwam dan 3-0, noemt Janmaat 'mager'. "Je hoopt natuurlijk op meer goals. Maar het is heel lastig voetballen, het is moeilijk de vrije man te vinden tegen een ploeg die zo massaal verdedigt. Wat ik van het niveau van Andorra vond? Ach. Vergelijkbaar met een amateurclub, denk ik. Maar goed, we hebben weinig weggegeven en eenvoudig gewonnen. Al met al kunnen we dus wel tevreden zijn."
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 20:07   quote  deeplink  
Schaken haakt dag na droomdebuut af bij Oranje

schakennl245.jpg

Ruben Schaken mist dinsdag de uitwedstrijd van het Nederlands elftal in de WK-kwalificatie tegen Roemenië. De rechtsbuiten van Feyenoord heeft vrijdag een knieblessure overgehouden aan het duel met Andorra (3-0).

De dertigjarige Schaken meldde zich zaterdagmiddag nog wel in het trainingskamp van Oranje voor het komende duel in Boekarest. Na overleg met de medische staf bleek dat het duel met Roemenië te vroeg voor de Amsterdammer komt.

Schaken vierde vrijdag tegen Andorra zijn debuut voor het Nederlands elftal met de derde treffer van de wedstrijd. Zijn plek in de selectie van Oranje wordt ingenomen door Eljero Elia van Werder Bremen.

Doordat het onzeker is of Arjen Robben kan spelen tegen Roemenië, is het mogelijk dat bondscoach Louis van Gaal nog een extra aanvaller bij zijn keurkorps zal halen.
Bron:Voetbalprimeur 
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 oktober 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Clasie: Ben harstikke blij'

Natuurlijk ben ik hartstikke blij, zei Jordy Clasie zaterdagmiddag terwijl hij aansloot bij het trainingskamp van Oranje voor de belangrijke uitwedstrijd van het Nederlands elftal in de WK-kwalificatie tegen Roemenië.

jordy_clasie_oranje.jpg

Het was leuk geweest als ik maandagavond met Jong Oranje ten koste van Jong Slowakije het EK had kunnen binnenhalen. Maar dit is veel leuker.

Dit is toch het echte Oranje. Dat is toch een beetje het allerhoogste.

Clasie was basisspeler tijdens de interlands van het Nederlands elftal tegen Turkije (2-0) en Hongarije (4-1). De kleine middenvelder van Feyenoord miste vrijdagavond het duel met Andorra (3-0) omdat hij een dag eerder Jong Oranje moest versterken.

Bondscoach Louis van Gaal vindt het belangrijk dat de jeugdploeg van coach Cor Pot zich tijdens twee duels met Jong Slowakije voor het EK van volgend jaar zomer in Israël kwalificeert.

Met Clasie als controleur op het middenveld won Jong Oranje donderdag de uitwedstrijd in Slowakije met 0-2. Die marge moet voldoende zijn om maandag feest te kunnen vieren, stelde de tweevoudig international.
Bron:FRFanatic
van geil
 van geil - zaterdag 13 oktober 2012 - 22:41   quote  deeplink  
weer drie ton erbij op de balans.
tomson
 tomson - zaterdag 13 oktober 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Vertel ?
van geil
 van geil - zaterdag 13 oktober 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2012 - 22:42 schreef tomson het volgende:
Vertel ?
bedoel de transferwaardes stijgen...
feyenoord stijgt in aanzien door alle internationals.
tomson
 tomson - zaterdag 13 oktober 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Oke.. Elke euro is er een he.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 oktober 2012 - 01:38   quote  deeplink  
Vielen Dank Herrvon Gahl..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 oktober 2012 - 17:30   quote  deeplink  
2f6a86211ab00a2f6e5dc5eda9f585a4.png

anass_achahbar1.jpg

Nog geen tien minuten voor tijd in het veld komen en twee keer scoren. Dan mag je met recht een gouden wissel genoemd worden. Nick de Bondt flikte het namens het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar, tegen Polen. Door zijn goals won Onder 19 met 3-1 en werd het eerste EK-kwalificatietoernooi foutloos afgesloten.

Na de simpele zeges tegen Malta (5-0) en San Marino (4-0) en dus plaatsing voor de Eliteronde ging het tegen gastland Polen alleen nog om de groepswinst. Onder 19 liet er in Wronki geen misverstand over bestaan wie de betere van de twee was. Maar het krachtsverschil werd pas in de slotfase in de score uitgedrukt, door Nick de Bondt. ,,Twee fantastische treffers, zag KNVB-coach Wim van Zwam.

Eerst schoot de Ajax-aanvaller de bal vanuit de stuit vanaf de zestien fraai in het Poolse doel. Niet veel later bekroonde De Bondt een counter met een hoog schot in de korte hoek. Met zijn doelpunten voorkwam hij een teleurstellend 1-1 gelijkspel. ,,Daar zouden we onszelf tekort mee hebben gedaan, vond Van Zwam. ,,We hebben veel kansen onbenut gelaten.

Anass Achahbar maakte in de eerste helft zijn vijfde treffer van dit minitoernooi door in de rebound toe te slaan, na een poging van Kyle Ebecilio. Onder 19 kreeg via onder anderen Achahbar en Brahim Darri kansen op meer, maar liet deze liggen. Aan de andere kant prikte Mariusz Stepinski, halverwege de tweede helft, wel raak. De 1-1 bleef lang op het bord staan, tot de ingevingen van De Bondt.

Statistieken:

Nederland Polen 3-1 (1-0).

Scoreverloop: 37. Achahbar 1-0, 67. Stepinski 1-1, 90. De Bondt 2-1, 90+1. De Bondt 3-1.

Geel: De Bondt (Nederland), Sulewski, Linetty (Polen).

Opstelling: Van der Hart, Disveld, Koch, Kongolo, Woudenberg (67. Hendrix), Ebecilio, El Hasnaoui (83. De Bondt), Aké, Boëtius, Achahbar, Darri.
Bron:FRFanatic
MMM
 MMM - zondag 14 oktober 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Verdiend ook meer speelminuten vind ik.
van geil
 van geil - zondag 14 oktober 2012 - 21:16   quote  deeplink  
sponsoren gaan ook internationals bij Feyenoord zien..
en n stukje merchandising.

win win situatie komt eraan,mits oranje goed presteerd,en uiteraard Feyenoord.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 15 oktober 2012 - 02:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 21:16 schreef van geil het volgende:
sponsoren gaan ook internationals bij Feyenoord zien..
en n stukje merchandising.

win win situatie komt eraan,mits oranje goed presteerd,en uiteraard Feyenoord.
Goede timing inderdaad, nu we een nieuwe shirtsponsor zoeken...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 oktober 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Janmaat over duel met Andorra: "Tevreden over mijn optreden"

thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.soccernews.nl%2Fuploads%2Fdaryl-janmaat(oranje)(1).jpg&key=4df79fc8053282e01564e1bca1b7ffeed8ba6fa2&tt=XL

Daryl Janmaat debuteerde vorige maand zeer ongelukkig in Oranje in de wedstrijd tegen Turkije (2-0 winst). Afgelopen vrijdag mocht de Feyenoord-verdediger tegen Andorra (3-0 winst) opdraven voor zijn tweede duel in het Nederlands elftal. Ditmaal kon hij wel met een goed gevoel terugkijken op zijn eigen spel.

"Ik was tevreden met mijn optreden, na rust kon ik een aantal keer aanvallend mijn steentje bijdragen", vertelde Janmaat in het Algemeen Dagblad. De rechtsback beseft dat het er dinsdag in en tegen Roemenië pas echt om gaat. "De overwinning tegen Andorra was logisch. In Boekarest gaat het er echt om. Winnen we daar, dan zijn we deze reeks richting het WK geweldig begonnen."

Naar verwachting moet Janmaat in Roemenië plaatsnemen op de reservebank. Hij zal waarschijnlijk vervangen worden door Ajacied Ricardo van Rhijn. Door het uit beeld raken van Gregory van der Wiel vecht het duo uit wie de nieuwe rechtsback van Oranje wordt.
Bron:Soccernews 
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 oktober 2012 - 15:51   quote  deeplink  
91bcfad6f72d027d9db061e2e825a174.png

Albert Stuivenberg, KNVB-coach van het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar, heeft achttien spelers geselecteerd voor de eerste EK-kwalificatieronde in België, die van 20 tot en met 29 oktober wordt afgewerkt.

Na twee Europese titels in successie met de voorgaande twee lichtingen, speelt Onder 17 in groep 3 achtereenvolgens tegen Letland (23 oktober, 16.00 uur), Litouwen (25 oktober, 16.00 uur) en gastland België (28 oktober, 18.00 uur). Het uiteindelijke doel is plaatsing voor het eindtoernooi in Slowakije. Dit toernooi wordt van 5 tot en met 17 mei 2013 gespeeld.

Stuivenberg begint met een nieuwe lichting Oranje onder 17 aan een nieuwe EK-kwalificatieronde. Na succesvolle jaren, waarin twee Europese titels op rij werden behaald, wacht weer een nieuwe uitdaging. De KNVB-coach kijkt met vertrouwen uit naar de te spelen wedstrijden.

,,Gastland België is met ons te vergelijken. Het is een talentvolle groep met nagenoeg dezelfde speelstijl. Tegen een dergelijke tegenstander krijg je ruimte om te voetballen. Dat is tegen Letland en Litouwen minder vanzelfsprekend. Zij houden de ruimtes klein en spelen meer op de counter. Dat zijn lastige wedstrijden, waar het belangrijk is om zelf snel te scoren."

Of Onder 17 er helemaal klaar voor is? ,,Dat moet blijken. Als iedereen hard werkt en doet wat hij moet doen, dan is de kans groot dan we ons plaatsen voor de volgende kwalificatieronde. Ik heb daar vertrouwen in, al is plaatsing niet vanzelfsprekend.

De twee voorgaande titels tellen voor Stuivenberg niet meer. ,,Dit is weer een compleet nieuw team, waarmee we opnieuw een proces zijn gestart. De vorige twee titels staan los van deze selectie. We moeten ons opnieuw bewijzen en hierin maken we nog dagelijks stappen.

De volgende spelers zijn geselecteerd:

Suently Alberto, Riechedly Bazoer (PSV), Max de Boom (RJO Heerenveen / Emmen), Damian van Bruggen (Ajax), Dabney dos Santos Souza (AZ), Stef Gronsveld (RJO Feyenoord / Excelsior), Indy Groothuizen (Ajax), Oussama Idrissi (RJO Feyenoord / Excelsior), Issa Kallon (Vitesse / AGOVV), Tim van der Linden (RJO Feyenoord / Excelsior), Justin Mathieu (RJO Willem II / RKC), Yesin Ben Mohamadi (Sparta Rotterdam), Rewan Amin Mohammed (RJO Heerenveen / Emmen), Thomas Ouwejan (AZ), Kenneth Paal (PSV), Jairo Riedewald (Ajax), Ali Ulusoy (RJO Feyenoord / Excelsior) en Melvin Vissers (Ajax).

De volgende spelers staan op de standby-lijst:

Rick Arnoldus (Sparta Rotterdam), Roland Baas (RVO FC Groningen / Cambuur), Jan Bakkema (RJO Heerenven / Emmen), Tristan Berghuis (PSV), Nagiër Bonevacia (Sparta Rotterdam), Jordy Bruijn (Ajax), Cihat Celik (N.E.C. / FC Oss), Hector Hevel (ADO Den Haag), Jeroen Houwen (Vitesse/AGOVV), Phebian James (RJO Feyenoord / Excelsior), Luuk Mohrman (RJO Willem II / RKC), Koen Muller (N.E.C. / FC Oss), Bart Nieuwkoop (RJO Feyenoord / Excelsior), Kasper Oldenburger (RVO FC Groningen / Cambuur), Donovan Olivieira (Sparta Rotterdam), Leroy Owusu (Ajax), Terry Lartey Sanniez (Ajax), Stijn Spierings (AZ), Finn Stokkers (Sparta Rotterdam), Achille Vaarnold (AZ) en Richaro Zivkovic (RVO FC Groningen / Cambuur).
Bron:FRFanatic
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 oktober 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Louis-van-Gaal-bondscoach-Nederland.png
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 oktober 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 19:02 schreef FR-Han het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Han..
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 oktober 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 19:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoi Han..
ha ouwe snavelt onder de lens verstoppert!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 15 oktober 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 19:02 schreef FR-Han het volgende:
[ afbeelding ]
heeft van Gaal nu een Haze(n)lip, of heb onze spammert Han weer een vreemde foto opgedoken?
van geil
 van geil - maandag 15 oktober 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 oktober 2012 - 19:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

heeft van Gaal nu een Haze(n)lip, of heb onze spammert Han weer een vreemde foto opgedoken?
dat zijn bafblaren..vrij normaal in de 020 cultuur.
van geil
 van geil - dinsdag 16 oktober 2012 - 19:46   quote  deeplink  
clasie niet in de basis.
tomson
 tomson - dinsdag 16 oktober 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Bruno in de 6e minuut al de reddert van oranje..
van geil
 van geil - dinsdag 16 oktober 2012 - 20:28   quote  deeplink  
0-2 indi
van geil
 van geil - dinsdag 16 oktober 2012 - 20:49   quote  deeplink  
gekke wedstrijd,,roemenie beter ,oranje efficient voorin.
1-3
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 oktober 2012 - 20:53   quote  deeplink  
wie scoorde die kopbal?stap net binnen maar zag nog net een flits...
tomson
 tomson - dinsdag 16 oktober 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Lens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 20:56 schreef tomson het volgende:
Lens
Thanks :)
Ik zit via een stream te kijken van Skysports UK maar die verslaggever raakt maar
niet uitgepraat over Indy,hij is helemaal lyrisch van hem en noemt hem indrukwekkend...

Goed of slecht nieuws ?
van geil
 van geil - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:39   quote  deeplink  
hij speelt niet goed,,,vlaar ook niet..
die goal was prima...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Ze spelen alle 22 niet goed.
van geil
 van geil - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:43   quote  deeplink  
mooi uitgespeelt...1-4
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:39 schreef van geil het volgende:
hij speelt niet goed,,,vlaar ook niet..
die goal was prima...
Ze hebben het over een zeer indrukwekkende 5de wedstrijd van Indy...'
Mja die Engelsen snappen het toch niet joh haha
van geil
 van geil - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:54   quote  deeplink  
ruime overwinning..interland erbij,doelpunt erbij..
goed voor de bmi statistiek...weer 3 ton erbij:)

gullit vond vlaar wel goed,,de boer indi..
vond t zelf slordig achterin,en n penalty tegen had zo gekunt.
maar boeien......weer n goede ontwikkeling!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:39 schreef van geil het volgende:
hij speelt niet goed,,,vlaar ook niet..
die goal was prima...
1 doelpunt tegen uit tegen een snoeihard Roemenië ?
Ze speelde allebij uistekend wat mij betreft,Heitinga en van Rhijn waren niet top de 2de helft..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:54 schreef van geil het volgende:

gullit vond vlaar wel goed,,de boer indi..
vond t zelf slordig achterin,en n penalty tegen had zo gekunt.
maar boeien......weer n goede ontwikkeling!
dat is wat ik gezien heb,tis geen Feyenoord VVV hoor Geile
van geil
 van geil - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ze hebben het over een zeer indrukwekkende 5de wedstrijd van Indy...'
Mja die Engelsen snappen het toch niet joh haha
dat is mooi....
als hij dan echt goed is,,zoals normaliter,,dan kijken ze echt de ogen eruit.
tomson
 tomson - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

1 doelpunt tegen uit tegen een snoeihard Roemenië ?
Ze speelde allebij uistekend wat mij betreft,Heitinga en van Rhijn waren niet top de 2de helft..
Niet top? Brandhout! Excuusneuzen...
van geil
 van geil - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat is wat ik gezien heb,tis geen Feyenoord VVV hoor Geile
hij speelde niet goed zei ik...zei niet dat t slecht was..
heb m beter gezien..was niet negatief bedoeld.
tomson
 tomson - dinsdag 16 oktober 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:56 schreef van geil het volgende:

[..]

dat is mooi....
als hij dan echt goed is,,zoals normaliter,,dan kijken ze echt de ogen eruit.
Zullen de Engelse scouts ook wel weer op de tribune zitten over 2 weken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 oktober 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:58 schreef van geil het volgende:

[..]

hij speelde niet goed zei ik...zei niet dat t slecht was..
heb m beter gezien..was niet negatief bedoeld.
Nou hij was de enige die verdedigde vanaf de middenlijn en dat vind ik toch een nieuwe
ontwikkeling van hem als back...Daarbij had hij een felheid en een snelheid das ongekend.
Prima 2de helft die ik gezien heb van hem... een 8,5
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 oktober 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 21:59 schreef tomson het volgende:

[..]

Zullen de Engelse scouts ook wel weer op de tribune zitten over 2 weken.
Zit er dik in,als hij zo doorgaat kan hij straks overal uit de voeten in de verdediging..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Oranje topic









0.0121760