BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Versterkingen 2011-2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Vitesse Nieuws
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - maandag 16 mei 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Vitesse wil deze transferperiode 5-6 versterkingen halen volgens van Leeuwen, het bedrag wat daarvoor weg is gelegd bedraagd rond de 25 miljoen zo meldde een aantal internetsites wie heeft suggesties ?
Thomas
 Thomas - maandag 16 mei 2011 - 16:24   quote  deeplink  
In- of exclusief onze geweldige trainer? ;)
suffering
 suffering - maandag 16 mei 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Schaars, Theo Janssen, Vlaar, Nicky Kuiper, Overtoom en Tadic
Martynvk
 Martynvk - maandag 16 mei 2011 - 16:32   quote  deeplink  
vervang die ferrer eerst maar voor een coach als co adriaanse.
willemjoke
 willemjoke - maandag 16 mei 2011 - 16:33   quote  deeplink  
velthuizen terug halen
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - maandag 16 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Inclusief een nieuwe trainer
Ferrer exit
Suggesties?
willemjoke
 willemjoke - maandag 16 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
ten cate
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - maandag 16 mei 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Nicky kuiper al opvolger van buttner die waarsschijnlijk vertrekt goed idee
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - maandag 16 mei 2011 - 16:41   quote  deeplink  
In ieder geval een trainer die ervaring heeft en van een jonge groep een team kan maken
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 17 mei 2011 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 mei 2011 - 16:28 schreef suffering het volgende:
Schaars, Theo Janssen, Vlaar, Nicky Kuiper, Overtoom en Tadic
Alleen Janssen zou gek genoeg zijn voor de rest zou geen enkele speler zo gek zijn om naar zoon tyfus club als Vitesse te gaan
Ps: ti's geen 25 maar 55 miljoen dat jullie krijgen van die belachelijke kut mafia uit rusland
willemjoke
 willemjoke - dinsdag 17 mei 2011 - 11:37   quote  deeplink  
velthuizen
Koeng
 Koeng - dinsdag 17 mei 2011 - 12:00   quote  deeplink  
55 miljoen te besteden
Ferrer eruit wat zal volgend jaar in arnhem te zien zijn, ik hoop spelers die t verschil echt kunnen maken
Doelstelling 1ste 6 eindigen dan moet er hard geinvesteerd worden en het team moet een echt team worden die elke wedstrijd bikkelen.
Een buitelandse coach is niet zo erg de voertaal is engels en verwacht niet dat je jordania 55 miljoen gaan besteden aan nl spelers. Laat ze lopez en rajkovic eerst langer behouden
Koeng
 Koeng - dinsdag 17 mei 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Steve mcclaren
Goede trainer ervaring nederlandse competitie en zelf aan gegeven terug te willen na nl
026-arnhem
 026-arnhem - dinsdag 17 mei 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Roorda zou ookwel versterking zijn. Heeft problemen met Jans dus mag goedkoop weg.
026er
 026er - dinsdag 17 mei 2011 - 17:26   quote  deeplink  
Wat dachten jullie van Bruma en van Aanholt dan? We kunnen wel wat verdedigers gebruiken!
Koeng
 Koeng - dinsdag 17 mei 2011 - 18:43   quote  deeplink  
Als nog gaman halen heeft vanaf winterstop een half jarig contract getekend want de fifa had besloten dat die alleen naar een binnenlandse club mocht, is zeker een versterking in de verdediging kan kashia weer naar rechts en yasuda op links als geen betere backs worden gekocht of als vervanger van rajkovic als die niet nog een jaar verlengen. transfervrij overnemen zou mooi zijn.
looy86
 looy86 - dinsdag 17 mei 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Wat dacht je van mahamadou diarra.....
Thomas
 Thomas - woensdag 18 mei 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Ik zou dan toch vooral voor een middenvelder met ervaring gaan, een bikkelaar á la Sansoni.
kepppin
 kepppin - woensdag 18 mei 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Steve mcclaren
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - woensdag 18 mei 2011 - 18:24   quote  deeplink  
Diarra is zeker een aanwinst, plus dat die transfervrij is.
Laat hem maar komen en dan idd nog een paar middenvelders met ervaring.
Steve mcclaren zou in mijn ogen ook een ideale trainer zijn. heeft zelf ook aangegeven het niet erg te vinden terug te gaan naar nl
Mss komt die als die hoort wat het beschikbare bedrag is en wat de ambities zijn kan met dit geld zeker een topper van vitesse maken.
Versteeg
 Versteeg - woensdag 18 mei 2011 - 19:42   quote  deeplink  
ja een goede traner
hendriksie
 hendriksie - woensdag 18 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
Pirlo is ook vrij!
gaat zijn contract niet verlengen bij ac milan
robv
 robv - woensdag 18 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Opstelling :Veldhuizen,Yasuda,Gaman,Kuiper,Lopez,Theo,Gio,Aissatti,Snijders,Pedersen,Propper
Bank : v.Ginkel,Bony,Room +2 nieuwe
hendriksie
 hendriksie - woensdag 18 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:08 schreef robv het volgende:
Opstelling :Veldhuizen,Yasuda,Gaman,Kuiper,Lopez,Theo,Gio,Aissatti,Snijders,Pedersen,Propper
Bank : v.Ginkel,Bony,Room +2 nieuwe
laat aissatti maar lekker bij ajax verrotten en zet propper terug naar middenveld en dan bony er bij in
go Jordania
 go Jordania - donderdag 19 mei 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 01:12 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Alleen Janssen zou gek genoeg zijn voor de rest zou geen enkele speler zo gek zijn om naar zoon tyfus club als Vitesse te gaan
Ps: ti's geen 25 maar 55 miljoen dat jullie krijgen van die belachelijke kut mafia uit rusland
Dit riekt naar oprechte jaloezie uit Nijmegen... altijd mooi.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 19 mei 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:05 schreef go Jordania het volgende:

[..]

Dit riekt naar oprechte jaloezie uit Nijmegen... altijd mooi.
Hij is een Feyenoorder..
Dus: FAIL!
go Jordania
 go Jordania - donderdag 19 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 23:56 schreef looy86 het volgende:
Wat dacht je van mahamadou diarra.....
Ja die had ik ook in gedachte. Hij is eind juni transfervrij en heeft het niet naar zijn zin bij Monaco. Bovendien een Vitesse verleden en altijd aangegeven nog eens terug te willen komen.
Verder misschien toch Theo Janssen (is 'ie lekker dicht bij huis)
Voor op de bank Vladimir Dvalishvili (transfervrije Georgische spits van Maccabi Haifa)
go Jordania
 go Jordania - donderdag 19 mei 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hij is een Feyenoorder..
Dus: FAIL!
oeps... nou jaloezie uit Rotterdam dan. haha
Koeng
 Koeng - donderdag 19 mei 2011 - 13:30   quote  deeplink  
Theo zijn vader is een echte feyenoorder en hy is er mee opgegroeid hy zelf is een echt arnhemmer en zou vitesse boven feyenoord kiezen anders was ajax ook geen optie neem ik aan
Loetje
 Loetje - donderdag 19 mei 2011 - 19:38   quote  deeplink  
ik heb allemaal zon vermoeden dat louis van gaal trainer wordt!

als hij dan 50 miljoen mag besteden moet tie wel wat goeds kopen in plaats van die onbekende spelers die eigenlijk niks toevoegen!

ik vind het wel erg jammer van de jeugdopleiding, zater toch mooie spelers bij die nu amper nog een kans krijgen
Koeng
 Koeng - donderdag 19 mei 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Laten we hoprn dat van gaal trainer word haha, ja maar eerste die echt geld koste was bony en kan ook wel wat extra brengen.
Van de jeugd opleiding is het wel jammer maar ajax jeugd kan toch ook in het eerste elftal komen, de jeug by vitesse word misschien verbeterd laten we het hopen.
woutervitessefan
 woutervitessefan - donderdag 19 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
is Honda niet wat zo'n speler hebben we wel nodig.
woutervitessefan
 woutervitessefan - donderdag 19 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 21:46 schreef hendriksie het volgende:

[..]

laat aissatti maar lekker bij ajax verrotten en zet propper terug naar middenveld en dan bony er bij in
Waarom Rajkovic niet?
Bij Chelsea komt hij er toch nog niet in.
Koeng
 Koeng - donderdag 19 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Ja 4-3-3 opstelling in de aanval zou je gio bony pedersen kunnen spelen en dan extra kopen omdat gio 18 is en pedersen veel geblesseerd al hoop ik dat dat volgend seizoen minder is . Verdediging rajko gaman kashia nog versterkingen tenzij yasuda constanter gaat voretballen en het middenveld verdediged zou je het contract van lopez kunnen verlengen en dan 2 andere kopen plus nog wat wissels
026-arnhem
 026-arnhem - donderdag 19 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Trainer; V gaal. Opstelling; room-yasude-rakko-gaman-kashia-nieuw-diarra-nieuw-chanturia-pedersen-bony

4-4-2 met ruit op midden en diarra als controleur
Koeng
 Koeng - donderdag 19 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
En laat ze van ginkel verhuren waar die hele seizoen in basis staat is nog niet fysiek sterk genoeg propper zouden ze ook kunnen verhuren in mijn ogen
hendriksie
 hendriksie - vrijdag 20 mei 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 21:30 schreef woutervitessefan het volgende:

[..]

Waarom Rajkovic niet?
Bij Chelsea komt hij er toch nog niet in.
omdat ik verwacht dat hij niet meer bij vitesse wil voetballen
woutervitessefan
 woutervitessefan - vrijdag 20 mei 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 22:00 schreef Koeng het volgende:
En laat ze van ginkel verhuren waar die hele seizoen in basis staat is nog niet fysiek sterk genoeg propper zouden ze ook kunnen verhuren in mijn ogen
Van Ginkel wel naar Excelsiot ofzo word hij de belangrijkte speler maar Propper moet je wel houden die kan het wel aan.
ZeikerT
 ZeikerT - zaterdag 21 mei 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 mei 2011 - 13:12 schreef go Jordania het volgende:

[..]

oeps... nou jaloezie uit Rotterdam dan. haha
Oh oh oh wat zijn wij in Rotterdam jaloers zeg. Jullie zijn met geld nog slechter dan wij.
Wij raken alles kwijt om dat een gok verslaafde financieel directeur is. Maar jullie hebben geld en doen daar alle verkeerde dingen mee. :P Reddevil is idd. Feyenoorder.

Jullie missen (net als wij) een sterke balafpakker op het middenveld en een spits die de goals maken kan. Schaars - Dost en een trainer ipv tuinkabouter en alles zal volgend jaar een stuk anders zijn oor jullie is mijn idee.
Senna1
 Senna1 - zaterdag 21 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
Ik lees steeds de naam Diarra, dat was inderdaad een goede voetballer, alleen is deze nog zelden fit. Dus niet doen. Ten Cate zou de boel vlot kunnen trekken, alleen hij is trainer af zegt hij zelf. Buiten een ervaren trainer zul je een ervaren doelman nodig hebben, want Room gaat die kar echt nog niet trekken.
go Jordania
 go Jordania - maandag 23 mei 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 mei 2011 - 12:10 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Oh oh oh wat zijn wij in Rotterdam jaloers zeg. Jullie zijn met geld nog slechter dan wij.
Wij raken alles kwijt om dat een gok verslaafde financieel directeur is. Maar jullie hebben geld en doen daar alle verkeerde dingen mee. :P Reddevil is idd. Feyenoorder.

Jullie missen (net als wij) een sterke balafpakker op het middenveld en een spits die de goals maken kan. Schaars - Dost en een trainer ipv tuinkabouter en alles zal volgend jaar een stuk anders zijn oor jullie is mijn idee.
Haha, probeerde me er alleen een beetje uit te lullen...
Met geld slecht presteren: vergeet niet dat in de zomer snel een paar spelers waren gehaald in in de winter nog eens een paar. 12 in totaal... Het is daarom tot nu toe los zand.
Balafpakker missen we inderdaad, Janssen zou daar goed in zijn en Schaars idd ook. Denk dat ze beiden goed samen kunnen met Aissati. Maar Janssen lijkt al erg concreet met Ajax. (edit: inmiddels rond zelfs volgens de Telegraaf)
Dost niet nodig, als Bony de goede aangevers heeft is hij een prima eerste spits.

Wat we missen zijn nog een paar echte winnaars, die willen vechten. Yasuda, Kashia en Rajkovic hebben dat, maar die dreigen het te verliezen door de mentaliteit van de rest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door go Jordania --
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - maandag 23 mei 2011 - 11:42   quote  deeplink  
laat ze spelers halen waar ze een samenwerkingsverband mee hebben van die braziliaanse club.
hendriksie
 hendriksie - maandag 23 mei 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 09:23 schreef go Jordania het volgende:

[..]

Haha, probeerde me er alleen een beetje uit te lullen...
Met geld slecht presteren: vergeet niet dat in de zomer snel een paar spelers waren gehaald in in de winter nog eens een paar. 12 in totaal... Het is daarom tot nu toe los zand.
Balafpakker missen we inderdaad, Janssen zou daar goed in zijn en Schaars idd ook. Denk dat ze beiden goed samen kunnen met Aissati. Maar Janssen lijkt al erg concreet met Ajax. (edit: inmiddels rond zelfs volgens de Telegraaf)
Dost niet nodig, als Bony de goede aangevers heeft is hij een prima eerste spits.

Wat we missen zijn nog een paar echte winnaars, die willen vechten. Yasuda, Kashia en Rajkovic hebben dat, maar die dreigen het te verliezen door de mentaliteit van de rest.
je mist eigenlijk een type gatusso, want met een jordi lopez red je het niet
C. Eriksen
 C. Eriksen - maandag 23 mei 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 12:16 schreef hendriksie het volgende:

[..]

je mist eigenlijk een type gatusso, want met een jordi lopez red je het niet
Enoh misschien iets voor jullie?
hendriksie
 hendriksie - maandag 23 mei 2011 - 15:36   quote  deeplink  
Misschien is fernando gago iets van real madrid.
dit staat op voetbalzone.nl:
'De financiële huishouding van PSV is verre van positief, maar desondanks zou Fernando Gago een van de doelwitten voor komend seizoen zijn. De middenvelder van Real Madrid heeft van José Mourinho groen licht gekregen om in de zomer naat een andere club op zoek te gaan. De Argentijn ziet het wel zitten om in de Eredivisie aan de slag te gaan, al geniet de Premier League zijn voorkeur'
Alleen zal gago graag europees willen spelen denk ik....
tomte
 tomte - dinsdag 24 mei 2011 - 00:11   quote  deeplink  
er word hier te hoog gegokt.
zoals ik in die andere topic ook al zei... een zuiverloon voor een jaar vast leggen die zijn contract heeft ingelevert.
een castelen huren van hsv voor een seizoen met optie tot koop.
die gaman voor seizoen proberen.
misschien even in de bundesliga kijken wat daar op de bank zit en te huur of te koop is.
bij een club als wolfsburg of werderbremen zal nu best wel eenbankzitter te halen kunnen zijn.
dan is er nog die samenwerken met AP daar kan je misschien nog een speler huren.
dan misschien weer 3 spelers huren van chelsea.

eerder werd er ook een diarra geoppert..klinkt ook als een leuke optie voor een seizoen om te bewijzen dat hij fit is.
dan heb je een degelijke verdediger.
en gewoon even kijken in frankrijken sterkte en onderschatte competitie.

en dan misschien ene david mendes da silva terug halen naar nederland.

emnes en stam spelen in engeland ook niet veel zijn ook 2 nederlanders die misschien wel terug willen naar ons land.

en mochten er persee mensen zijn die een andere keeper willen. misschien ene optie om voor veel geld krul te huren van newcastle want die zit daar op de bank.

en aangezien riverola ook weg gaat misschien kijken of je boudewijn zenden los kan weken voor nog 1 a 2 seizoenen..

dan heb je een hoop ervaring en dan kan de eigenjeugd in vallen waardoor de ervaring op doen. en op den duur hun mannetje kunnen staan.

want eigen jeugd is wel degelijk belangrijk maar als het 1e niet presteerd gaat de jeugd wel verder kijken. zoals een debondt.
maar alleen maar spelers kopen dan vergeet je de jeugd dus een aantal ervaren spelers er bij halen voor de ruggengraat en dan eigen jeugd er bij houden.

lijkt mij een top idee voor het komende seizoen.

en misschien als trainers : stevens, tencate, koeman,adriaanse,de boer .

en vooral wel menzo behouden.
Koeng
 Koeng - dinsdag 24 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Piet Velthuizen: terug uit Alicante. foto: ANP

ARNHEM - Piet Velthuizen heeft al bijna drie maanden geen salaris ontvangen van zijn club Hèrcules Alicante uit Spanje.
Velthuizen verwacht dat Alicante, gedegradeerd uit de Spaanse Primera Division, het salaris niet meer kan betalen. "Ze hebben geen geld."

Vanwege de degradatie mag de oud-doelman van Vitesse voor een gelimiteerde transfersom weg bij de club. Het zou gaan om een half miljoen euro. Velthuizen heeft een doorlopend contract tot medio 2014. Als Alicante zijn salaris drie maanden niet betaalt, mag Velthuizen transfervrij vertrekken.

De club verkeert in grote financiële problemen.

Voor de 24-jarige doelman uit Nijmegen bestaat belangstelling uit Duitsland en Spanje. Velthuizen sluit een terugkeer naar Nederland ook niet uit. Concrete belangstelling is er echter niet. Hij wordt wel in verband gebracht met Feyenoord, maar er is uit Nederland geen concrete belangstelling. Velthuizen verruilde in 2010 Vitesse voor Hèrcules Alicante. Een terugkeer naar Vitesse ziet hij wel zitten. "Die club zit in mijn hart."

Laatste zin zou mooi zijn
go Jordania
 go Jordania - woensdag 25 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Piet halen kan op zich geen kwaad. Je weet wat je in huis haalt en dat het waarschijnlijk een verbetering is t.o.v. je huidige keeper. Persoonlijk vind ik 'm een beetje lomp, maar hij kan erg goed ballen tegenhouden en straalt meer winnaarsmentaliteit uit dan Room; hij pakt dus meer punten voor de club.

Maar dan kun je Room natuurlijk wel helemaal afschrijven in Arnhem. Die gaat echt niet meer keurig terug op de bank zitten omdat 'meneer' Velthuizen terugkomt van zijn (mislukte) Spaanse avontuurtje.

Dus als ze Velthuizen halen, moeten ze Room denk ik minimaal verhuren. En dan hebben ze dus nog steeds een tweede keeper van niveau nodig. (wat nu ook zo is omdat Delac weg is)
Daarnaast weet ik niet of iedereen op een terugkeer zit te wachten. Bovendien is het nog maar de vraag of hij zijn niveau wel weer haalt en of hij goed ligt in de nieuwe groep.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door go Jordania --
026-arnhem
 026-arnhem - donderdag 26 mei 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Volgens de Engelse website Lesrosbifs, een website die de sporen van Engelse spelers en trainers in het buitenland volgt, zijn de besprekingen tussen Steve McClaren en Vitesse succesvol afgerond. Voor hoe lang hij zal tekenen is nog niet bekend.

Sinds zijn vertrek bij Wolfsburg word McClaren al aan clubs gelinkt zoals Juventus, Sporting Lissabon, maar ook PSV, FC Utrecht en Vitesse. West Ham United benaderde de trainer zelfs, maar daar bedankte de Engelsman voor.

Vitesse ziet hij niet als "één van de meest aansprekende clubs, maar het geld maakt veel goed," aldus de trainer die met FC Twente al succes in Nederland had. Naar verluid mag hij in Arnhem met 30 miljoen de transfermarkt op om een nieuw elftal te gaan bouwen en de top te gaan bestormen.

Ik vind het geweldig als het waar is.
Thomas
 Thomas - donderdag 26 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 14:54 schreef 026-arnhem het volgende:
Volgens de Engelse website Lesrosbifs, een website die de sporen van Engelse spelers en trainers in het buitenland volgt, zijn de besprekingen tussen Steve McClaren en Vitesse succesvol afgerond. Voor hoe lang hij zal tekenen is nog niet bekend.

Sinds zijn vertrek bij Wolfsburg word McClaren al aan clubs gelinkt zoals Juventus, Sporting Lissabon, maar ook PSV, FC Utrecht en Vitesse. West Ham United benaderde de trainer zelfs, maar daar bedankte de Engelsman voor.

Vitesse ziet hij niet als "één van de meest aansprekende clubs, maar het geld maakt veel goed," aldus de trainer die met FC Twente al succes in Nederland had. Naar verluid mag hij in Arnhem met 30 miljoen de transfermarkt op om een nieuw elftal te gaan bouwen en de top te gaan bestormen.

Ik vind het geweldig als het waar is.
Link graag naar de bron, naar het artikel waar het gelezen is. Maakt het ook voor anderen makkelijker te verifiëren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Versterkingen 2011-2012









0.0097730