BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Versterkingen 2011-2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Vitesse Nieuws
devito026
 devito026 - donderdag 26 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
http://lesrosbifs.net/2011/05/where-next-steve-mcclaren-psv-eindhoven-vitesse-arnhem-celtic-sporting/
Thomas
 Thomas - donderdag 26 mei 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Artikel zegt vrijwel niks over dat McClaren rond is met Vitesse, ze noemen daar meer een aantal clubs die mogelijk wat kunnen zijn. En de vertaling komt niet helemaal overeen.
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - donderdag 26 mei 2011 - 22:33   quote  deeplink  
http://voetbalinfo.nl/nieuws/13048/steve-mcclaren-nieuwe-trainer-vitesse/
Het is nieuws van 17 mei
Dat is de link laten we hopen dat het echt zo is ? zou zeker mooi zijn
En gerucht dat bertrand Traore van chelsea in arnhem is geweest voor medische keuring
Nog meer geruchten of opties ?
Koeng
 Koeng - donderdag 26 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Traore is nu 15 jaar word september 16 is een beetje onlogisch ???
Thomas
 Thomas - donderdag 26 mei 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 22:33 schreef Vitessearnhem het volgende:
http://voetbalinfo.nl/nieuws/13048/steve-mcclaren-nieuwe-trainer-vitesse/
Het is nieuws van 17 mei
Dat is de link laten we hopen dat het echt zo is ? zou zeker mooi zijn
En gerucht dat bertrand Traore van chelsea in arnhem is geweest voor medische keuring
Nog meer geruchten of opties ?
Als ze dat bericht baseren op de eerder gegeven link, dan lijkt het me dat ze de tekst nogmaals eens wat beter mogen verwerken. Er staat nergens in dat bericht ook maar 1 ding dat ze eruit zouden zijn.
026-arnhem
 026-arnhem - vrijdag 27 mei 2011 - 00:22   quote  deeplink  
wat zou je moeten met iemand als traore??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door 026-arnhem --
kennyb
 kennyb - vrijdag 27 mei 2011 - 08:15   quote  deeplink  
granqvist mag voor 2 miljoen weg. Hij naast rajkoic en je hebt een van de sterkste verdedigingen van nederland...6
woutervitessefan
 woutervitessefan - vrijdag 27 mei 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Jan Vennegoor of Hesselink kan je ook halen Rapied Wien wilt van hem af en dan kan Vitesse ook weer 4-3-3 spelen.
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 31 mei 2011 - 10:58   quote  deeplink  
Als Steve mc Laren inderdaad naar Vitesse komt hebben ze daar een geweldige trainer aan, en zal zeker meer presteren dan dat Spaanse uilskuiken wat er nu zit.
vitesse 2013
 vitesse 2013 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Komt Jordania nog wel terug en krijgen we echte versterkingen of weer wat restjes van anderen ?!
026-arnhem
 026-arnhem - woensdag 01 juni 2011 - 10:14   quote  deeplink  
Vitesse heeft interesse in Vaclav Kadlec?
bit.ly/igkijG
en.wikipedia.org/wiki/Václav_Kadlec

Dit las ik net op twitter. Zou het wat zijn?? Zelfde club als waar bony vandaan kwam.

Edit; spelfout

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door 026-arnhem --
Thomas
 Thomas - woensdag 01 juni 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 10:14 schreef 026-arnhem het volgende:
Vitesse heeft interesse in Vaclav Kadlec?
bit.ly/igkijG
en.wikipedia.org/wiki/Václav_Kadlec

Dit las ik net op twitter. Zou het wat zijn?? Zelfde club als waar bony vandaan kwam.

Edit; spelfout
Ik kan vrij weinig van het artikel maken, maar meen iets van 6 miljoen euro te lezen? En een aanvaller, misschien hebben we meer iets nodig op andere posities op dit moment.
Koeng
 Koeng - woensdag 01 juni 2011 - 12:15   quote  deeplink  
Een aanvaller zou niet verkeerd zijn maar haal een aanvaller van rond de 26 deze kadlec is 19 jaar aangezien je gio hebt en pedersen waarvan pedersen teveel geblesseerd is is het niet verkeerd om naar een aanvaller te kijken. Maar probeer ervaring in de ploeg te brengen en geen talenten te kopen voor 6 miljoen
026-arnhem
 026-arnhem - woensdag 01 juni 2011 - 19:06   quote  deeplink  
Wie wilt ferrer??

http://bit.ly/jDBfej

Haha dit vind ik wel een goeie,
Moest ik even delen.

Edit; hij is al weer weg gehaald van marktplaats..
Jammer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door 026-arnhem --
Vitessewordtkampioen
 Vitessewordtkampioen - donderdag 02 juni 2011 - 22:38   quote  deeplink  
Nasir Maachi van Zwolle dat is pas een speler die vitesse kan helpen op het middenveld en Stefan Radu van Lazio voor de verdediging
woutervitessefan
 woutervitessefan - vrijdag 03 juni 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Daniel Sturridge van Chelsea huren Bolton Wanders wilt hem nog een keer huren.
Hij is ook snel dan kan hij naast Bony staan die niet echt heel snel is.
026-arnhem
 026-arnhem - dinsdag 07 juni 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Nou de optie op aisattie is gelicht.
Iedereen blij/tevreden??
Ik iig niet. Ik vind het eigenlijk maar een beetje een prutser zoals ie bijna het hele seizoen heeft gespeeld.
hendriksie
 hendriksie - dinsdag 07 juni 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 12:02 schreef 026-arnhem het volgende:
Nou de optie op aisattie is gelicht.
Iedereen blij/tevreden??
Ik iig niet. Ik vind het eigenlijk maar een beetje een prutser zoals ie bijna het hele seizoen heeft gespeeld.
Ik ben het met jou eens..... Hij heeft dit seizoen weinig laten zien dus weggegooid geld
Thomas
 Thomas - dinsdag 07 juni 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juni 2011 - 14:26 schreef hendriksie het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens..... Hij heeft dit seizoen weinig laten zien dus weggegooid geld
Ik vond hem wel leuk beginnen, maar gaandeweg het seizoen is hij aardig weggezakt. Overigens wel met het gemiddelde niveau van de rest van het team... Heeft Ajax er iets mee te maken gehad...?
vites
 vites - dinsdag 07 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
Ik vind het goed dat ie blijft,
kan makkelijk met het niveau mee dat vitesse wilt gaan halen, wel vind ik hem alleen inbreng hebben als het gehele team goed speelt
lionel messi
 lionel messi - woensdag 08 juni 2011 - 09:46   quote  deeplink  
steve mclaren zou goede coach zijn voor vitesse heeft tenslotte al ervaring in de nederlandse competitie. ik zou op het middenveld nog 2 versterkingen halen zoals Diarra en Theo verdediging 2 Gaman en Vlaar of Kuipet 1 keeper zoals velthuizen dan heb je al een heel goed team staan dat mee kan draaien in de (sub)top. opstelling: Velthuizen, Yasuda, Gaman, Rajkovic,Kashia, aankoop, Lopez, aankoop, Assati, Gio, Bony, Pedersen. zou wel goed team zijn met Mclaren als coach dan draai je wel mee.
Koeng
 Koeng - woensdag 08 juni 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Speel jij altijd met 12 man haha ?
maar eens op het middenveld moeten ze zeker versterkingen halen laat ze maar daar het geld inpompen en gaman zou een goede aanwinst zijn daarmaast zou ik nog 2 sterke backs halen en de aanval versterken met een ervaren spits.
Ik vind het slim dat ze aissati gekocht hebben is zeker niet de minste maar heeft zich dit seizoen niet laten zien misschien volgend seizoen als die betere spelersom zich heen heeft aissati in vorm is gewoon een zeer goede aanwinst en dat zeker voor 1.5 miljoen , anders is die een goede bankzitter die wel wat extra's kan brengen.
Koeng
 Koeng - woensdag 08 juni 2011 - 13:55   quote  deeplink  
http://voetbalinfo.nl/nieuws/12873/clubs-staan-in-de-rij-voor-pavle-ninkov/
Zou een goede back zijn is al 26 jaar dus een beetje ervaring
http://voetbalinfo.nl/nieuws/11998/niet-advincula-maar-chavarri-mogelijk-naar-nederland/
Hier een 2de back zoals ik al zei graag te verwelkomen
http://voetbalinfo.nl/nieuws/13325/vitesse-in-gesprek-met-chelsea-over-kakuta/

http://voetbalinfo.nl/nieuws/12883/chelsea-en-vitesse-pogen-opnieuw-de-bruyne-te-strikken/
Vitesse mag 2 spelers huren van chelsea delac is weg matic is ook weg hopen dat rajkovic blijft en dan zou de bruyne als alles volgens plan verloopt van chelsea een zeer goede versterking zijn wel iets jong maar een groot talent.

Mc claren heeft ook gezegd een terug keer naar de premiere league mooi te vinden en aston villa is zeer geinteresseerd in zijn diensten,
Laten we hopen dat die naar vitesse komt. De gesprekken met vitesse waren goed afgesloten.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138207
Zegt eigenlijk niks

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juni 2011 door Koeng --
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - donderdag 09 juni 2011 - 12:21   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139484

Laten we het hopen speelt mooi aanvallend voetbal en kan jonge talenten beter maken daarbij Komt er ook nog een clubicoon terug en vd brom- menzo zou een goed duo zijn
Thomas
 Thomas - donderdag 09 juni 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juni 2011 - 12:21 schreef Vitessearnhem het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139484

Laten we het hopen speelt mooi aanvallend voetbal en kan jonge talenten beter maken daarbij Komt er ook nog een clubicoon terug en vd brom- menzo zou een goed duo zijn
Misschien wil Menzo zelf nu te graag voor de groep komen in plaats van Van den Brom. Maar het duo klinkt wel goed, de trainer die het succes van AGOVV heeft opgezet naast de trainer die het succes daar heeft uitgebouwd en nu Europees heeft gehaald in Den Haag.
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - donderdag 09 juni 2011 - 13:38   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/06/09/2524579/steve-mcclaren-in-gesprek-met-vitesse

Mc claren zou mooi zijn daar blijf ik bij
tomte
 tomte - vrijdag 10 juni 2011 - 21:11   quote  deeplink  
vennegoor of hesselink voor de ervaring?
e.r
 e.r - vrijdag 10 juni 2011 - 21:18   quote  deeplink  
http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de_media/uit_de_media/bericht_van_de_directie3A_helaas_nog_geen_nieuws.html

nog steeds geen spannends nieuws over vitesse, had wel gehoopt wat te horen.
heb even nagedacht over alles maar zolang er geen nieuwe trainers zijn zal er voorlopig geen spelers komen want zeg nou eerlijk.
dit kan je niet aan merad,ted of paul overlaten.
als er een nieuwe trainer komt dan zullen ze pas spelers halen ik neem aan dat de trainers het hef in handen zal moeten hebben en de zijn eigen zegje wilt doen welke spelers er zullen komen waar hij mee wilt werken.

we wachten nog af.
hendriksie
 hendriksie - vrijdag 10 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/168654/Vitesse_zet_trainer_Ferrer_alweer_op_straat.html

EINDELIJK, het is alleen nog niet officiëel. Maar wel in de goeie richting
Goed begin van het weekend
026-arnhem
 026-arnhem - zaterdag 11 juni 2011 - 12:06   quote  deeplink  
Geldkraan Vitesse weer open

door Marcel van der Kraan
ARNHEM -  De Georgische multimiljonair Merab Jordania pompt de komende jaren nog miljoenen in Vitesse en verzekert de achterban dat hij op alle fronten blijft werken aan het ontwikkelen van een club die over drie jaar de Champions League in kan. Directeur Paul van der Kraan onthult vandaag hoe hij met een grootscheepse operatie de toekomst van Vitesse heeft veiliggesteld en zekerheden heeft gekregen van de clubeigenaar.

Merab Jordania
Foto: PICS UNITED
Jordania is en blijft, met behulp van zijn Russische netwerk in Londen en bij Chelsea, de meest vermogende privé-eigenaar van een voetbalclub in de eredivisie. In het afgelopen seizoen heeft hij al een vermogen bij de club in het Gelredome geïnvesteerd zonder dat het sportief succes heeft opgeleverd.
De wereld van Vitesse ziet er financieel totaal anders uit dan een jaar geleden, maar de vraag die de directie bezighield was, wat er gebeurt als Jordania opstapt of onverwacht wegvalt. Stort het voetbalbolwerk aan de Rijn dan als een kaartenhuis in elkaar? Paul van der Kraan, die eerder de club al redde van de ondergang, wilde van de vermogende Jordania grote zekerheden voor de toekomst hebben bij de miljoeneninvesteringen.
Heeft Jordania die gegeven?
Van der Kraan: Ja. Ik ben in gesprek gegaan met Jordania. Hij vond mijn vraag heel legitiem. Vitesse is als club groter dan alles. Jordania is hier om de club naar een hoger niveau te brengen, maar als hij ooit om wat voor reden dan ook wegvalt, moet Vitesse door kunnen. Hoe garanderen we de continuïteit? Dat was de kernvraag.

Want de uitgaven zijn hier veel groter dan de inkomsten.
Ja. Het geld dat we tekortkomen, komt van Jordania. Hij legt alles bij. Maar we willen over drie jaar geen schuld hebben van bijvoorbeeld 30 miljoen euro. Het voetbalbedrijf Vitesse moet gezond zijn. Jordania zei tegen mij: Ik ben niet van plan hier binnen een paar jaar weg te gaan. De club is het belangrijkste dus zeg maar hoe je het wil hebben. Ik laat zien dat ik geen vluchtige voorbijganger ben.
Hoe zijn de afspraken geworden?
Jordania heeft zich op een fantastische manier opgesteld. Ik had bij zijn komst ook de nodige scepsis en heb zelf willen ontdekken hoe hij met Vitesse omgaat. Wat hij met de club voorheeft, is onvoorstelbaar. Als eredivisieclub mag je hier ontzettend blij mee zijn. Het wordt tijd dat het beeld van hem en Vitesse wordt bijgesteld. Daarom treed ik hiermee naar buiten. We hebben een set keiharde afspraken gemaakt.
- Vitesse levert op 15 juni een begroting in met een tekort. Maar onze begroting wordt vergezeld van een brief van Jordania met alle garanties voor de komende achttien maanden. Garanties voor alles wat er gebeurt binnen het voetbalbedrijf. Stijgen de kosten, dan neemt hij die ook voor zijn rekening.
- Twee keer per jaar zorgt Jordania voor een financiële buffer. Op 30 juni en op 31 december zorgt hij voor enige miljoenen op de rekening..
- Vitesse krijgt ter waarde van zon acht miljoen euro een van de modernste trainingsaccommodaties in heel Nederland. De trainingsaccommodatie laat hij bouwen, maar komt onder de bv Vitesse en daarmee is dat ook een grote investering in de club.
- Het spelersfonds is verdwenen. Alle spelers, ook de spelers die Jordania al heeft gekocht, zijn voor honderd procent eigendom van Vitesse. Ze worden dus gekocht met eigen geld van de club en vertegenwoordigen een waarde op de balans. Daarbij is ook weer de garantie van achttien maanden, zodat we nooit worden gedwongen om ze tussentijds te verkopen.
- Voordat Jordania kwam hadden we een schuldpositie met diverse leningen met rente. Op 30 juni vorig jaar was dat bedrag vijf miljoen euro. Jordania heeft de afspraak gemaakt dat de leningen nu versneld worden afgelost. Op 30 juni 2013 zal Vitesse geen lening meer hebben.
- De gelden die we van Jordania krijgen, vormen extra aandelenkapitaal (Agio, het bedrag dat een ondernemer boven de nominale waarde op een aandeel stort). De club hoeft die bedragen niet terug te betalen. Ten opzichte van een jaar geleden heeft Vitesse nu een positief eigen vermogen van zeven miljoen euro. De club maakt daardoor enorme stappen.

De herkomst van het geld baart u ook geen zorgen meer?

Dat onderzoek is door de KNVB gebeurd en door ons zelf gedaan. Wij weten dat er garantie is van een firma, waarvan we weten dat daar geld is. Ik heb dat zogenaamde verdienmodel, waarover sommigen speculeren, bij Jordania echt niet ontdekt. De KNVB wilde de zekerheid van de garantie onderbouwd hebben. Is ook gebeurd. En wij merken dat alles volgens afspraken binnenkomt.
Jordania en Vitesse willen nog steeds de Champions League in?

We willen een topclub worden, maar je kunt ook een topclub zijn in de top 5 van Nederland. Laten we dat eerst proberen. Komend jaar het linkerrijtje, dan weer een aantal plaatsen hoger en dan een plek in de top 5.
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - zaterdag 11 juni 2011 - 12:16   quote  deeplink  
mooi zo!!! geen engelse kut van een mc claren. geef mij john vd brom maar samen met menzo.
arnhem naar de top
 arnhem naar de top - zondag 12 juni 2011 - 13:32   quote  deeplink  
waarom is van gaal dan op gesprek geweest bij vitesse zijn 3 gesoprekken geweest hoor ik in de wandelgangen
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - zondag 12 juni 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Ik dacht dat vangaal er een jaar tussen uit ging vanwege zijn vrouw?
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - zondag 12 juni 2011 - 14:11   quote  deeplink  
al die geruchten daar word ik ook doodziek van. onderhand is de halve voetbalwereld al met vitesse in contakt geweest geloof ik. haha nou ik zie het wel wie er komen en gaan, heb er toch niks over te zeggen helaas, maar hoop wel dat ze eens snel met duidelijkheid komen.
willemjoke
 willemjoke - zondag 12 juni 2011 - 14:17   quote  deeplink  
dus ik ben niet alleen die er zo over denkt al die verhalen is niks
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - maandag 13 juni 2011 - 13:17   quote  deeplink  
http://voetbalinfo.nl/nieuws/13817/nottingham-forest-strikt-mcclaren/

Mcclaren valt af hopen op vd brom
Nibke
 Nibke - maandag 13 juni 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Van de Brom halen als coach, Wijnaldum en Fer van Feyenoord,(contracten lopen tot 2012)
zij zullen na een paar jaar het veelvuldige waard zijn van wat ze nu kosten en het zijn 2 Nederlandse spelers. ( Dat is ook wel eens leuk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juni 2011 door Nibke --
hendriksie
 hendriksie - dinsdag 14 juni 2011 - 12:31   quote  deeplink  
'Nederlandse club mengt zich in strijd om gewilde Club-aanvaller'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=139806
vitesse misschien?
Koeng
 Koeng - woensdag 15 juni 2011 - 11:31   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/168997/Jordania_Ferrer_moet_bereid_zijn_te_vechten.html

Is die nou aan het overwegen om ferrer een 2de kans te geven ? Dat is niet goed!!

Vargas zou zeker een goede aanvaller zijn erbij. zou heel mooi zijn.

Ik denk niet dat wijnaldum en fer de stap naar vitesse willen maken als vitesse volgend seizoen in t linkerrijtje eindigt en je ambitie uitspreekt dan zou je de nl topspelers uit de eredivisie misschien kunnen halen .
vitarnhem
 vitarnhem - woensdag 15 juni 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Er wordt geklopt op de deur van het paleis van de Tsjetsjeense leider. Gullit treedt binnen en weet hoe laat het is.

Kadyrov: "Rudi! Je hebt me teleurgesteld. Hoe heeft het zo ver kunnen komen?"

Gullit: "Nou, om te beginnen is hier helemaal niet zoveel te beleven als je beloofd had. Al die legeruniformen op straat stralen zo weinig uit. Kom een keer mee naar Amsterdam, toon ik je echte winkelstraten. Beter dat die ene kruidenier die hier drie uur per dag open is. En die ene stripclub heb ik inmiddels ook wel gezien. Kunnen ze nou echt niemand anders vinden dan die vrouw met papegaai op de schouder, glazen oog en houten been?"

Kadyrov: "Voetbal, Rudi. Ik heb het over het voetbal."

Gullit: "Oh, dat. Tsja, ik ben niet te benijden. Die topaankopen die je zou doen, zijn nooit gekomen. En ik kan van dit materiaal toch geen winnend elftal maken? Die gasten kunnen een schedel goed vooruit trappen, maar een bal?"

Kadyrov: "Daar had ik jou juist voor aangesteld! Maar je blijkt er niets van te kunnen!"

Gullit: "Vind je dat gek met zo'n trainingsveld? Een grote modderpoel. Daar kan toch niet op gevoetbald worden? Geen tribunes om het veld, geen faciliteiten. Zelfs bij Feyenoord was het niet zo'n puinhoop."

Kadyrov: "Rudi, je hebt het over de bouwplaats die ik je liet zien, waarop het nieuwe stadion moet komen. Nogmaals een teken dat je nooit op de training bent geweest."

Gullit: "Ja, maar door al dat reizen naar Nederland had ik veel rust nodig. En ik ben ook meer van de instelling: duels worden gewonnen op de wedstrijddag, niet op het trainingsveld."

Kadyrov: "Je hebt van de dertien potjes er drie gewonnen! Dat kan toch niet?"

Gullit: "Ja, maar ik heb altijd het idee gehad, dat ik werd tegengewerkt. Scheidsrechters, clubofficials, mijn eigen spelers. Iedereen leek tegen me."

Kadyrov: "Dat klopt, je had ook veel vaker moeten verliezen! Die schitterende nederlaag van gisteren heeft me weer 2 miljoen opgeleverd. Die jongen had alleen wel de bal iets mooier in zijn eigen kruising mogen schieten."

Gullit: "Wacht eens even: jij gokte al die tijd tegen je eigen ploeg? Geen wonder dat ik geen kans maakte! Maar we kunnen de winst toch delen? Bleef ik nog even trainer, zorg ik ervoor dat we voorlopig blijven verliezen."

Kadyrov: "Sorry Rudi, maar ik ga nu voor Maradona. Die geeft me nog meer naamsbekendheid en heeft ook nul komma nul voetbalverstand. Hier heb je je 4 miljoen euro en succes bij de club van een vriend van me: Vitesse."

Gullit: "Kan ik daar aan de slag? Mooi, die hebben ook weinig ervaring met winnen. Woon ik gelijk dichterbij Amsterdam."

Kadyrov: "Het beste, Rudi. Vergeet je niet de Kalashnikov thuis te laten? Daar doen ze nogal moeilijk over op Schiphol."

Gullit: "Ik nam dat ding toch al nooit mee, paste niet goed bij de schoenen van mijn vrouw!"

dit stond op de site van elfvoetbal. als die gullit komt wordt het helemaal niets. Alleen al hoe hij praat over vitesse!

laten we maar hopen van niet
kepppin
 kepppin - woensdag 15 juni 2011 - 14:43   quote  deeplink  
denk je nou dat dit een waar gebeurd serieus gesprek is geweest?
tomte
 tomte - woensdag 15 juni 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Kopieer dan.alles het is/was een.colum niet een.interview
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - donderdag 16 juni 2011 - 18:30   quote  deeplink  
jordania adviseert aartsrivaal boekhoorn!!!! moet echt niet gekker worden!!!!
willemjoke
 willemjoke - donderdag 16 juni 2011 - 18:33   quote  deeplink  
waar heb je dat nou weer vandaag je moet is niet alles geloven wat er staat
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - donderdag 16 juni 2011 - 19:40   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/13922/jordania-adviseert-rivaal-boekhoorn/
jonkie88
 jonkie88 - woensdag 22 juni 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Duidelijk, van Gaal wordt het ook niet!

Hoelang moeten we nog wachten op versterkingen....

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/169666/Oliedollars_kunnen_Van_Gaal_niet_verleiden.html
Koeng
 Koeng - woensdag 22 juni 2011 - 19:11   quote  deeplink  
Vitesse en ferrer uitelkaar goed nieuws !!

http://www.vitesse.nl/nieuws/bericht/vitesse-en-ferrer-gaan-uit-elkaar/1579
Koeng
 Koeng - vrijdag 24 juni 2011 - 00:06   quote  deeplink  
Goed nieuws toch ? Ik zou het heel mooi vinden
http://www.gelderlander.nl/sport/vitesse/8985640/John-van-den-Brom-nieuwe-trainer-Vitesse.ece
vitesse92
 vitesse92 - vrijdag 24 juni 2011 - 12:08   quote  deeplink  
nieuw contract aanbieden: Lopez,Aissati,Rajkovic
nieuw halen:Roorda,Granqvist,Velthuizen, een goede spits zoals Vennegoor of Hesselink heeft tenminste lengt en Gaman die nu wel naar een buitenlandse ploeg mag en dat eerst niet mocht, en hopen dat de jeugd ook nog een beetje de kans krijgen
Koeng
 Koeng - vrijdag 24 juni 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Aissati is al verlengt rajkovic zijn ze in afwachting en lopez word wss niet verlengt omdat ferrer weg is en zelf hoop ik ook op gaman velthuizen en natuurlijk meer spelers die gekocht worden om eens aan een team te bouwen vennegppr of hesselink lijkt me niet geschikt een afmaker en bal vast iemand heb je al bony beter nog een bewegelijke spits

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Versterkingen 2011-2012









0.0080690