BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Versterkingen 2011-2012

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Vitesse Nieuws
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - zondag 10 juli 2011 - 11:53   quote  deeplink  
Vitesse kan zich beter achterin versterken ! Denk dat dit op het moment de zwakke plekken zijn de selectie. Met: Bony, Pedersen, Chantura, Ibarra, Jenner en eventueel van Ginkel heb je redelijke aanvallende kwaliteiten lijkt me... Op het middenveld kunnen er nog wel wat ervaren / verdedigend ingestelde spelers bij, een Petrovic b.v ! Met Propper en v. Ginkel heb je ook al wel twee spelers die een aktie hebben en een goal kunnen maken. Ik zou Hofs er gewoon bijhouden, laat hem maar bewijzen dat hij het nog kan...
tomte
 tomte - zondag 10 juli 2011 - 12:18   quote  deeplink  
@forzavitesse hofs brengt ervaring en het is verder een jong elftal dus inderdaad bnog wat verdedigende spelers er bij we hebben vorig seizoen gezien hoe goed we daarin waren.

dus hofs kan je gebruiken snap nog steeds niet dat niemand zich gemeld heeft voor een zuiverloon. en zo zijn er nog wel meer spelers . en als je de basis compleet hebt misschien nog een paar voor de breete. als je een grotere club wil worden heb j ebreedere selectie nodig. daarom zeggen ze toch ook wel eens je bent zo sterk als het geen dat op de bank zit . aan gezien je toch wel een keer tegen een blesure aan loopt en of een schorsing dus is wel handig omdan wat meer spelers te hebben
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - zondag 10 juli 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Zuiverloon tekent vandaag bij Real Mallorca ! Ben bnieuwd of we Rajkovic nog terug gaan zien in Arnhem !?
tomte
 tomte - zondag 10 juli 2011 - 13:12   quote  deeplink  
oftewel gemiste kans dus
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - dinsdag 12 juli 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Deze week komt er duidelijkheid over Rajkovic. Daniels mee op trainingskamp en er is nu serieuze intresse in Derijck !
Koeng
 Koeng - dinsdag 12 juli 2011 - 13:52   quote  deeplink  
ja laten we hopen op rajkovic en derijck weet niet zo goed wat ik van daniels moet verwachten maar iig geen jonkie, gaman zou altijd nog een mooie aankoop blijven, op het middenveld moeten we wel versterking zoeken om te beginnen ronden ze hopelijk snel de transfer van petrovic af wat ik betwijfel er naast zou ik nou 2 middenvelders halen met wat ervaring en joel campbell lijkt me ook een leuke speler al is het voor het verbreedde van de selectie
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - dinsdag 12 juli 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Alleen wordt het zo wel weer een vreemdelingenlegioen... Maar jah, als v.d Brom er een team van kan maken, kan het ook best een succes worden...
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - dinsdag 12 juli 2011 - 16:51   quote  deeplink  
het kan geen succes worden, het gaat succes worden!
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - dinsdag 12 juli 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Ik zie het ook wel positief in eigenlijk... En slechter als afgelopen seizoen kan het niet gaan...
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - dinsdag 12 juli 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Las net op www.vitesse.nl bij de reaktie op het stukje over de training van vandaag, dat het gerucht gaat dat Boulahrouz naar Vitesse zal komen...
Koeng
 Koeng - woensdag 13 juli 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Boulahrouz naar vitesse lijkt me sterk
Rtl boulevard liet weten dat vitesse werk ging maken van arnoutovic lijkt me ook sterk
Net als ze zeiden swinkels an willen 2
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - woensdag 13 juli 2011 - 19:07   quote  deeplink  
Vitesse wint met 0 - 1 van FC Augsburg... Doelpunt: Bony !
Koeng
 Koeng - woensdag 13 juli 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Goed begin om te winnen van fc augburg nu hopen dat er deze week versterkingen komen
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - woensdag 13 juli 2011 - 19:16   quote  deeplink  
moet mooi doelpunt zijn geweest, wil em gauw zien!!
Juvanation
 Juvanation - donderdag 14 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
5-6 versterkingen ik zal er en paar noemen piet haal je transfervrij terug hij word toch niet betaald door die spanjaarden dus 25 mil nog in je zak op volgend timohty kost 700.000 clausule in zijn contract.daarnaast zou ik de huurling van chels terug halen rajkovic . middenvelders was te licht toch van wat er speelde huur fernando gago speelt weinig huur kosten bedraagt 1 miljoen .4 spelers die dragend voor je elftal kunnen zijn. gang van zaken binnen gaat helemaal nergens over ted je belooft dingen die je niet na komt jonnie jou wens ik erg veel succes voor jou hoop ik op europa
Koeng
 Koeng - donderdag 14 juli 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Denk je dat gago naar vitesse wil hahahahaha
tomte
 tomte - donderdag 14 juli 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Gewoon hofs voorn de breete halen . Die zuid afrikaan als die echt een.goede indruk achterlaat .dan.nog 1 verdediger . En.dan nog wat midden velders . Als je omhoog wilt heb je een.breedere selectie nodig . Talent en.ervaring en dan in verloop van tijd die talenten.met winst door verkopen want dat is het.plan.met die talenten en.dan die ouderen gebruiken als harde kern .
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - vrijdag 15 juli 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Hofs komt ws niet... Is alweer ff stil rond het cluppie ! Ook nog geen Merab in Duitsland... Het enigste positieve van de afgelopen dagen is de verplaatsing van Cat. 1 naar Cat. 2 ;-)
vitesse
 vitesse - zaterdag 16 juli 2011 - 15:53   quote  deeplink  
ik las net ergens dat ze Joshua McEachran van chelsea willen huren.
zou dat wat zijn? ken hem verder niet.
vitesse
 vitesse - zaterdag 16 juli 2011 - 15:56   quote  deeplink  
oh ik lees nu dat ie zelfde positie staat als propper en 18 jaar is dus dat schiet ook niet op. staat alleen maar ontwikkeling in de weg en die gaat met een jaar dan gewoon weer terug naar chelsea

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2011 door vitesse --
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - zaterdag 16 juli 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Bakkal ophalen bij p.s.v ?? Is daar een beetje op een zijspoor...
lereeeen
 lereeeen - zaterdag 16 juli 2011 - 20:59   quote  deeplink  
vitesse heeft het over versterkingen maar er komt niks,, Is het niet tijd nu om wat te halen dan?,,
ik dacht dat jordania in gedachten had over 3jaar kampioen ?
willemjoke
 willemjoke - zaterdag 16 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
ja het duurt nu wel er lang dat er wat bij komt ja maar ik hoop dat het goed komt
freakie
 freakie - zondag 17 juli 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 - 21:01 schreef willemjoke het volgende:
ja het duurt nu wel er lang dat er wat bij komt ja maar ik hoop dat het goed komt
Nog meer dan 1 maand en nu al ongeduldig.. wel zonde dat als je zoveel geld heb de spelers niet willen komen..
tomte
 tomte - zondag 17 juli 2011 - 04:57   quote  deeplink  
ok de twitter berichten :

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de_media/uit_de_media/kazaishvili_opnieuw_in_beeld_bij_vitesse.html

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de_media/uit_de_media/braziliaanse_tweeling_in_belangstelling_van_vitesse.html
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - zondag 17 juli 2011 - 09:15   quote  deeplink  
arsenal wil campbell ook hebben
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - zondag 17 juli 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Braziliaanse tweeling naar Vitesse... Weer hele jonge spelers, wordt tijd voor wat ervaring/routine...
Arie vitessss
 Arie vitessss - zondag 17 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
nu vitesse uit cat 1 is komt het goed.
nu mogen ze zonder dat de knvb ze op de vingers kijkt spelers kopen.
ik denk zelf ook dat merab druk geweest is om uit cat 1 te komen en daarom niet in duitsland is op komen dagen.
ForzaVitesse
 ForzaVitesse - zondag 17 juli 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2011 - 11:30 schreef Arie vitessss het volgende:
nu vitesse uit cat 1 is komt het goed.
nu mogen ze zonder dat de knvb ze op de vingers kijkt spelers kopen.
ik denk zelf ook dat merab druk geweest is om uit cat 1 te komen en daarom niet in duitsland is op komen dagen.
Hoop zeker dat je gelijk hebt...
tomte
 tomte - zondag 17 juli 2011 - 14:47   quote  deeplink  
leuk dat filmpje over de 2 broertjes op de site van vitesse. hoop niet dat dit net zo´n loze aankondiging is als met petrovic. eerst zien dan geloven.

en klopt wel wat ted zegt weer talenten en ok buitenkansjes moet je pakken maar dat was met lopez en haruna en kingston toch ook?

en inderdaad ervaring is erg welkom
tomte
 tomte - zondag 17 juli 2011 - 16:26   quote  deeplink  
voor de mensen die in joel cambel geloofde :

eurosportmoves Eurosport Transfers
Deportivo Saprissa have confirmed that their young striker Joel Campbell will be signing for Arsenal for £930,000! tiny.cc/d4xl6 #afc
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - dinsdag 19 juli 2011 - 19:46   quote  deeplink  
en maar afwachten! pffff!!
arnhem naar de top
 arnhem naar de top - donderdag 21 juli 2011 - 23:07   quote  deeplink  
bulikyn?
raikovic?
en meer van ado worden genoemd
ben benieuwd
zal nu wel niet zo lang meer duren
ps; merab neem een beetje zon mee vanuit frankrijk wanneer je weer hier mag komen
freakie
 freakie - vrijdag 22 juli 2011 - 13:10   quote  deeplink  
Niet zo gek als de laatste dingen altijd gebeuren in de laatste 2 weken van de tansfermarkt.. En hoe lang hadden de teams ook al weer?
arnhem naar de top
 arnhem naar de top - vrijdag 22 juli 2011 - 23:59   quote  deeplink  
vanavond topoverleg vd brom en merab in duitsland !? (gerucht)
OBI7
 OBI7 - zaterdag 23 juli 2011 - 08:07   quote  deeplink  
Dat is gebaseerd op een bullshit twitter bericht
rustig
 rustig - zaterdag 23 juli 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Geduld is een schone zaak. Duidelijk is dat verdediging en middenveld versterkt moet worden wil men kans maken op europeesch voetbal. Anders gewoon weer ergens rechter rijtje.
Maussie1980
 Maussie1980 - zaterdag 23 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Lees overal de namen: Derijck, Rajkovic, Petrovic, Toornstra en zelfs Diarra... Allemaal niet haalbaar denk ik ??
Maussie1980
 Maussie1980 - zaterdag 23 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Het zal zeker een goed elftal kunnen zijn ;-)

ROOM

KASHIA DERIJCK RAJKOVIC BUTTNER

TOORNSTRA DIARRA PETROVIC

CHANTURA BONY PROPPER
vitessefan
 vitessefan - zondag 24 juli 2011 - 00:43   quote  deeplink  
Derijck en Toornstra komen niet naar Vitesse forget it.
Vitessearnhem
 Vitessearnhem - zondag 24 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
ik hoop op petrovic en rajkovic, als die twee komen heb je al 2 goede spelers voor het linker rijtje daarnaast hoop ik op nog een ervaren centrale verdediger zodat yasuda weer op links komt waar die toch een stuk beter speelt kashia op rechts en dan kan je buttner links half petrovic centraal en dan rechts ibarra of propper dan zou het al mooi team zijn. daar naast hoop ik toch dat de geruchten dat jvdb room niet goed genoeg vind en velthuizen graag wil terug halen waar zijn. met velthuizen in het goal staat er wel iemand, room komt heel onzeker over.

Velthuizen
Kashia - Aankoop - Rajkovic - Yasuda/Buttner
Aankoop/Propper/Ibarra - petrovic? - Buttner/Aankoop
Ibarra/Gio - Bony - Pedersen

dan Bony als aanspeelpunt net achter de vleugels.
de verdediging en het middenveld zijn allebei veel te zwak tot nu toe.
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - maandag 25 juli 2011 - 10:23   quote  deeplink  
transfer campbell naar arsenal afgeketst, misschien kunnen ze hem beter halen dan amrabat. net zo duur maar 5 jaar jonger en beter schat ik hem in. dus vitesse...
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - maandag 25 juli 2011 - 10:37   quote  deeplink  
blackburn rovers aan de haal met petrovic
arnhem naar de top
 arnhem naar de top - dinsdag 26 juli 2011 - 12:05   quote  deeplink  
zijn de pennen die naar ted zijn gestuurd wel gevult
gerucht bah iedere dag weer kijken wel 10 x hoop dat het deze week bekent word wie de versterkingen zullen zijn
willemjoke
 willemjoke - dinsdag 26 juli 2011 - 12:06   quote  deeplink  
ja we worden er een beetje moe van
v1nc3nt026
 v1nc3nt026 - dinsdag 26 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
een beetje heel erg!!
willemjoke
 willemjoke - dinsdag 26 juli 2011 - 12:20   quote  deeplink  
ja het is niks

zo heb ik mijn seizoen kaart ook nog niet binnen al wel over gebelt moet eind volgende week binnen zijn maar ik denk dat ik vrijdag er maar is langs ga
george hammer
 george hammer - vrijdag 29 juli 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Indien de komst van Rajkovic defintief is ziet de selectie er kwalitatief al behoorlijk uit. Er zijn 3 behoorlijk talentvolle keepers, In het centrum zijn Kashia en Rajkovic ruim voldoende , de backs zijn jong en talentvol met 2 jonge brazilianen achter de hand. Op het middenveld moet Pröpper op 10 en zich verder ontwikkelen en daar ik mis ik momenteel nog een middenvelder die de lijnen uitzet met defensieve kwaliteiten. Wellicht is Büttner een optie , hij ontwikkelt zich op dit moment uitstekend en zal een optie zijn voor de linkshalf positie. In de aanval zijn alle posities ruim bezet, wel mis ik een linksbuiten met scorend vermogen en een passeeraktie met een goede voorzet. Op rechts kan Chanturia een sensatie worden , hij heeft een fantatische passeeraktie maar zal dit wel rond of binnen de 16 meter moeten doen. Hij zal wel moeten gaan werken aan zijn overzicht en de bal sneller moeten spelen omdat hij anders elke wedstrijd een paar doodschoppen ontvangt met blessures tot gevolg. In het afgelopen jaar onder Bos en Ferrer is er veel te defensief gespeeld en de kwaliteiten van Vitesse liggen dit jaar voorin. Dit betekent dat van de Brom Vitese aanvallend zal moeten laten voetballen . Bovendien is Bony daar een uitstekend aanspeelpunt ,hij kan de bal zeer goed vasthouden waardoor de middenvelders kunnen aansluiten. Daar ligt mijn inziens dit jaar de grote winst. Van de Brom zal nu ook niet meer moeten vragen om versterkingen op een verdedigende middenvelder en eventueel een linksbuiten na en zijn jonge talentvolle selectie verder moeten ontwikkelen met aanvallend voetbal. Dan zal een positie in het linkerrijtje eenvoudig te halen zijn. Dan kan de leiding in de winterstop of volgend jaar afhankelijk van de ontwikkeling van de jonge talenten kijken waar de selectie nog versterkt moet worden om de Europese ambities waar te maken. Indien jonge voetballers niet aan de bak komen door een te grote selectie zullen zij zich ook niet kunnen ontwikkelen zie Pröpper verleden jaar.
arnhem naar de top
 arnhem naar de top - vrijdag 29 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
@george hammer
helemaal juist zie het ook zo dus ted als je dit leest wel een beetje opschieten graag wel voor de start van het seizoen anders heb je de eerste weken weer nodig om de ploeg een team te maken
Maussie1980
 Maussie1980 - zondag 31 juli 2011 - 11:41   quote  deeplink  
De selectie die er nu staat is echt niet goed genoeg voor het linker rijtje ! Een of twee blessures of schorsingen en Brom heeft al een probleem... Stel Bony en Chantura vallen een poosje weg, dan lever je al veel te veel in om fatsoenlijk mee te kunnen... Er moeten in elke linie minimaal 2 a. 3 spelers bij, lijkt me ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Versterkingen 2011-2012









0.0116751