BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Janssen misschien naar ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
freakie2
 freakie2 - dinsdag 17 mei 2011 - 13:27   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137580

Frank de Boer heeft zijn wensenlijstje voor aankopen
ingeleverd bij de directie en de eerste resultaten zijn geboekt, zo meldt De Telegraaf. Volgens het dagblad luistert de meest opvallende aanwinst naar de naam van Theo Janssen, smaakmaker van FC Twente. De international zou naar de club uit Amsterdam willen verkassen. Ajax is op haar beurt bereid de gelimiteerde transfersom van drie miljoen euro op tafel te leggen. "We zijn zeer geïnteresseerd in Theo", bevestigt De Boer.
petertje
 petertje - dinsdag 17 mei 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Wij ( Feyenoord ), willen hem ruilen voor El ahmadi...
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - dinsdag 17 mei 2011 - 14:45   quote  deeplink  
Ben benieuwd Janssen schreeuwde het uit klaar te zijn in nederland en dat Ajax geen stap hoger zou zijn!
Nu is de vraag is Theo inderdaad een volksjongen van het publiek die zich alleen sportief wil verbeteren of in een nieuwe competitie zijn kunsten wil tonen en kijken waar zijn plafond ligt.
Of toch gewoon die brood voetballer die voor de hoogste bieder speelt?
In dat geval veel succes op de tribune van de amsterdam arena Theo velen gingen je voor!
Ride
 Ride - dinsdag 17 mei 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Theo gaat eerder nog naar Fietstas.
Die krijgen € 50 miljoen om deze zomer te investeren in nieuwe spelers.
Dit is gewoon een spelletje van zijn makelaar om de marktwaarde omhoog te krikken.

alsof Ajax zit te wachten op een rokende, vette en met een verrotte knie speler als Jansen.
Hij heeft een fantastisch linkerbeen en zou een sieraad voor het NL elftal zijn als hij zijn carriere 1 nivo hoger serieus genomen had.
Nu speelt hij met 2 vingers in de neus bij Twente in onze competitie maar zal dat nooit halen in de UK of Spanje.
En Theo moet op rijafstand blijven van Arnhem, verder dan 2 uurtjes max gaat niet gebeuren.
Gelimiteerde transfersom van 3 miljoen betekend een vet salariseis.

Succes Theo maar niet bij ons. Wij hebben Eriksen. Zie afgelopen zondag wie de beslissende pass gaf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door Ride --
busje440
 busje440 - dinsdag 17 mei 2011 - 17:18   quote  deeplink  
wat wel je ruilen petertj 010 die hebben niks ja o,o
petertje
 petertje - dinsdag 17 mei 2011 - 18:34   quote  deeplink  
jullie willen El Ahmadi terug...
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - dinsdag 17 mei 2011 - 18:38   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax toch echt wel belangstelling heeft in Janssen dat hebben ze altijd al
gedaan met spelers van Twente alleen lukt het ze om bij die spelers in no-time alle kwaliteiten tot nul te reduceren.
Ben het wel met Ride eens dat het dom zou zijn van Ajax, 3 miljoen is in deze tijd dan misschien een koopje,maar niet voor een rokende en zuipende speler die veel kwaliteit heeft,maar niet half zo veel als hij zelf denkt en met twee jaar is hij op,een afschrijving van 1,5 miljoen per jaar,er zijn dagen dat ik minder uit geef!
En dat vitesse verhaal mmmmm daar kon wel eens een kern van waarheid in zitten dan is dat het geen waar de zaakwaarnemer nog niets over wilde zeggen en dan is ajax zijn tweede keus.
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 18:38 schreef Hooligan enschede het volgende:
Ik denk dat Ajax toch echt wel belangstelling heeft in Janssen dat hebben ze altijd al
gedaan met spelers van Twente alleen lukt het ze om bij die spelers in no-time alle kwaliteiten tot nul te reduceren.
Ben het wel met Ride eens dat het dom zou zijn van Ajax, 3 miljoen is in deze tijd dan misschien een koopje,maar niet voor een rokende en zuipende speler die veel kwaliteit heeft,maar niet half zo veel als hij zelf denkt en met twee jaar is hij op,een afschrijving van 1,5 miljoen per jaar,er zijn dagen dat ik minder uit geef!
En dat vitesse verhaal mmmmm daar kon wel eens een kern van waarheid in zitten dan is dat het geen waar de zaakwaarnemer nog niets over wilde zeggen en dan is ajax zijn tweede keus.
Met die over twee jar is hij op lul je gewoon de media na, wie zegt dat??? wie bepaalt of hij op is??..

Begrijp me goed, van mij hoeft hij helemaal niet te komen omdat ik hem niet goed genoeg vind, jaja hij is niet goed genoeg voor Ajax.. Hij kan niet met teveel ruimte in zijn rug spelen en zet weinig druk op zijn eigen tegenstander..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 17 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Hij zuipt en rookt wiet en is binnenkort Ajaxied.

A'dam here I come.
Theo Janssen.
twente&ZO
 twente&ZO - dinsdag 17 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
Wie gaat naar AJAX ? Als meneertje die stap wil maken moet hij dat doen.
Mijn zegen heeft ie.... Past goed daar in Amsterdam met zijn hoge eigendunk en capsones !
Als je jezelf op die manier uitlaat over je eigen team maten en zelf niets hebt gedaan dan domweg ballen naar voren trappen...... Jammer dat hij zo naast zijn schoenen loopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 mei 2011 door twente&ZO --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 20:43   quote  deeplink  
Tjonge wat valt me dat tegen van Theo.
Zouden jullie Twente Fans Feyenoord hem wel gunnen
Wij zijn nog steeds een club van het volk
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Gaat niet gebeuren..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:16 schreef Hasjkoph het volgende:
Gaat niet gebeuren..
waarom niet hij gaat wel naar ajaxs en laat zijn roots in de steek
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

waarom niet hij gaat wel naar ajaxs en laat zijn roots in de steek
Hij wil waarschijnlijk zelf niet naar Ajax..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
ik hoop het maar.Bliven bi Twente of bij een club waar hij nog groter kan worden zonder rancune naar Twente......fe..noord
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
ik proef jalozie.. snappen jullie nog steeds niet dat wij de grootste zijn en blijven ??? 1 titel in de 7 jaar is altijd nog beter dan 1 in de 55 jaar... en zouden jullie Ajax al in halen.. dan zijn we minstens 3 generaties verder.. met andere woorden dat maken wij niet meer mee.. jullie kinderen niet.. en ik denk, niemand niet, daarbij 1 a 2 seizoenen slecht presteren, betekent ERG veel problemen... vergeet niet dat jullie paar jaar geleden ook BIJNA failliet waren
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 mei 2011 - 21:45   quote  deeplink  
ik proef jalozie.. snappen jullie nog steeds niet dat wij de grootste zijn en blijven ??? 1 titel in de 7 jaar is altijd nog beter dan 1 in de 55 jaar... en zouden jullie Ajax al in halen.. dan zijn we minstens 3 generaties verder.. met andere woorden dat maken wij niet meer mee.. jullie kinderen niet.. en ik denk, niemand niet, daarbij 1 a 2 seizoenen slecht presteren, betekent ERG veel problemen... vergeet niet dat jullie paar jaar geleden ook BIJNA failliet waren
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:45 schreef nummer10 het volgende:
ik proef jalozie.. snappen jullie nog steeds niet dat wij de grootste zijn en blijven ??? 1 titel in de 7 jaar is altijd nog beter dan 1 in de 55 jaar... en zouden jullie Ajax al in halen.. dan zijn we minstens 3 generaties verder.. met andere woorden dat maken wij niet meer mee.. jullie kinderen niet.. en ik denk, niemand niet, daarbij 1 a 2 seizoenen slecht presteren, betekent ERG veel problemen... vergeet niet dat jullie paar jaar geleden ook BIJNA failliet waren
wat een raar betoog,ik ben geen Twente supporter maar gunde ze zeer zeker de landstitel
Maar Theo naar ajaxs begrijp ik niet.Ik denk dat hij daar moet blijven.
En als hij weg wil Rotterdam is ook vanuit Arnhem te doen desnoods breng en haal ik hem elke dag.Deze speler pas bij een ploeg die wil knokken,
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:18 schreef piet de paler het volgende:

[..]

waarom niet hij gaat wel naar ajaxs en laat zijn roots in de steek
Z'n roots liggen niet bij Twente he, maar dat wist je wel toch..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
daarom wil ik hem elke dag naar Arnhem brengen
remco k
 remco k - dinsdag 17 mei 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Als ie naar Vitesse gaat, dan zou hij dat enkel voor het geld doen, en niet voor het sportieve, geen europees voetbal en totaal geen enkele garantie dat die versterkingen voor succes gaan zoregn..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
feyenoord zou graag een noeste arbeider zien,ik denk dat de pijn (hopelijk) bij Twente dan mindseris
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 17 mei 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Theo blijf bij Twente en als je ech echt echt weg wil welkom in Rotterdam
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 22:22 schreef piet de paler het volgende:
Theo blijf bij Twente en als je ech echt echt weg wil welkom in Rotterdam
Waarom zou hij naar Feyenoord willen?
Feyenoord is op dit moment geen stap hogerop en hij kan ook niet voor het geld gaan, want dat hebben ze simpelweg niet.
Dus is er lijkt me geen reden om daar heen te gaan..
R!ck
 R!ck - woensdag 18 mei 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:45 schreef nummer10 het volgende:
ik proef jalozie.. snappen jullie nog steeds niet dat wij de grootste zijn en blijven ??? 1 titel in de 7 jaar is altijd nog beter dan 1 in de 55 jaar... en zouden jullie Ajax al in halen.. dan zijn we minstens 3 generaties verder.. met andere woorden dat maken wij niet meer mee.. jullie kinderen niet.. en ik denk, niemand niet, daarbij 1 a 2 seizoenen slecht presteren, betekent ERG veel problemen... vergeet niet dat jullie paar jaar geleden ook BIJNA failliet waren
Ho man adem in adem uit je hebt de kampioenskriebels nog in je!
Oke nu normaal, je gelooft weer in de grootheidswaanzin van vele Twente-supporters ofniet? Of wil je dat juist?
Zodat jij kan zeggen: "Zie Ajax is de grootste".
Dit straalt redelijk veel af van disrespect!
En over dat geldproblemen, tjah is lastig met deze KNVB, laat Ajax eerst zelf alles op orde krijgen nu, ze draaiden flink verlies vorig jaar.
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 10:42   quote  deeplink  
m1gz58fad0kf.jpg
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - woensdag 18 mei 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 10:42 schreef Ride het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha super!!!
Trouwens nog gefeliciteerd aan alle 020-mafketels! Verdiend gewonnen zondag!
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - woensdag 18 mei 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Voor wat betreft Theo, ik denk niet dat Theo bij Ajax past. Ik zie het beeld van Theo in een Ajax shirt niet echt voor me. Denk dat ie wel zal gaan, maar dat het een fiasco gaat worden en hij eindigt op de tribune. Vind tegelijk dat hij uit respect voor Twente niet naar Ajax zou moeten gaan. Maar we weten allemaal dat echte clubliefde niet bestaat en het voor die jongens gewoon werk is. Als de concurrent mij morgen een dubbel salaris biedt dan ben ik ook overmorgen weg bij mn baas. Dat is realiteit. Persoonlijk zou ik echt heel diep teleurgesteld zijn in Theo als ie naar 020 gaat, maar..........Money rules the world !
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 12:17 schreef Sopaymontaña het volgende:

[..]

hahaha super!!!
Trouwens nog gefeliciteerd aan alle 020-mafketels! Verdiend gewonnen zondag!
Respect naar de uitsupporters die toch de huldiging bekeken

127.jpg
hospik
 hospik - woensdag 18 mei 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Hij gaat natuurlijk nooit naar 010, bij Ajax wordt er CL gespeeld dus dat zou een goede sportieve keus zijn. Ik ben alleen bang dat, zelfs als hij naar Amsterdam wil komen, hij serieuse aanpassings problemen gaat krijgen. Niet doen dus
anti010
 anti010 - woensdag 18 mei 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Ik zei het zondag al toen ik zelf in de ArenA zat. Janssen gedroeg zich super sportief, hij hielp spelers van Ajax overeind zelfs toen hij doorhad dat het met Twente niet meer ging lukken.En op de Vidiwall kreeg je een close-up van Theo toen de 3-1 viel en hij stond een soort van glunderend om zich heen te kijken. En heeft toen bij zich zelf gedacht hier wil ik graag voetballen volgend jaar met die uitzinnige supporters.Ik denk ook dat er voor de wedstrijd al contact is geweest.
biba1970
 biba1970 - woensdag 18 mei 2011 - 13:32   quote  deeplink  
ik ben er heel erg blij mee als theo na ajax komt en ja ik begrijp dat sommige tukkers daar boos over zijn maar ajax wordt de komende jaren kampioen van nederland en ik denk dat theo weet dat ze bij ajax aan een heel goed elftal gaan bouwen en daar wil hij graag bij zijn DENK IK
Sopaymontaña
 Sopaymontaña - woensdag 18 mei 2011 - 13:47   quote  deeplink  
weten jullie wat ik niet begrijp? waarom zegt iemand die ajax een warm hart toedraagt dat ¨ajax de komende jaren kampioen word´???? wat is dat voor onzin en begrijpt die persoon niet dat juist door dit soort arrogante uitspraken het grootste deel van nederland een hekel heeft aan 020. BIBA, 020 is zojuist kampioen geworden van NL, voor het eerst na 7 jaar. Verdiend, want ze hebben de meeste punten na 34 wedstrijden, maar vergeet niet en doe niet alsof ze nou zo geweldig waren het hele seizoen. Er was geen enkele club geweldig. Dus dit mapioenschap beste 020 mafketels is GEEN garantie voor de toekomst. Stop dus met arrogante uitspraken en wees gewoon realistisch.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 18 mei 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Sopaymontaña: wat is er niet realistisch om te zeggen dat Ajax de komende tijd kampioen wordt!!
PSV zit in hetzelfde straatje als 010.
Twente gaat zijn dragende spelers verliezen.
biba1970
 biba1970 - woensdag 18 mei 2011 - 14:35   quote  deeplink  
ik begrijp jou niet maar ik weet wel dat ajax de komende jaren kampioen wordt en stop met arrogante uitspraken ha ha ha ha ha ha
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 13:47 schreef Sopaymontaña het volgende:
weten jullie wat ik niet begrijp? waarom zegt iemand die ajax een warm hart toedraagt dat ¨ajax de komende jaren kampioen word´???? wat is dat voor onzin en begrijpt die persoon niet dat juist door dit soort arrogante uitspraken het grootste deel van nederland een hekel heeft aan 020. BIBA, 020 is zojuist kampioen geworden van NL, voor het eerst na 7 jaar. Verdiend, want ze hebben de meeste punten na 34 wedstrijden, maar vergeet niet en doe niet alsof ze nou zo geweldig waren het hele seizoen. Er was geen enkele club geweldig. Dus dit mapioenschap beste 020 mafketels is GEEN garantie voor de toekomst. Stop dus met arrogante uitspraken en wees gewoon realistisch.
Ajax en PSV hadden 10 punten meer gehad als de winterstop niet zo funest was qua verkoop en blessures.
Twente had dan nog steeds hetzelfde aantal punten gehad en gewoon 3e geweest wat prima is voor een topsubtopclub.
Zie Heerenveen ooit, WillemII ooit 2e, AZ, etc.. etc..etc..

Ajax zal de gedoodverfde favoriet zijn voor de volgende titel als het zijn belangrijkste spelers behoud.
Verthongen, Stekelenburg en Wiel + Janssen erbij met een nog ervarener Eriksen en Boilisen.
Enige wat we nog missen is een spits maar misschien komt Luuk nog wel over.

hahahahahahahaha
cerocincuentratres
 cerocincuentratres - woensdag 18 mei 2011 - 15:23   quote  deeplink  
Ajax mietjes, jullie denken dat jullie heel wat zijn omdat jullie eindelijk weer eens een keer kampioen zijn geworden, de realiteit is dat jullie hersenloze simpele zieltjes zijn, die het rolmodel van de zo gehate 020familie bevestigen. Kijk eens in de spiegel dan zie je hoe de definitie van dom er uitziet.
Als jullie hersens hadden dan beseften jullie dat je met geluk een keer kampioen bent geworden en voor het eerst sinds jaren boven Twente bent geeindigd. Biba1970 ik neem aan dat dit je geboortejaar is? Dan ben je al vroeg dement...
Ride met je stoere afbeelding met 2 pistolen durf je hier wel stoer te doen op papier, maar probeer eens te laten zien dat je iets van voetbal verstand hebt en doe anders iets minder stoer. 020-mietjes. Ajax is poep
biba1970
 biba1970 - woensdag 18 mei 2011 - 15:33   quote  deeplink  
hoe oud ben je kleuter ik lach om jou als ik zie hoe je nou op dit reageert och arme jongen jij krijgt nog veel problemen in dit leven en ga door met schelden ben je zo van dit forum verdwenen beste ceroincuentratus
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 mei 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:23 schreef cerocincuentratres het volgende:
Ajax mietjes, jullie denken dat jullie heel wat zijn omdat jullie eindelijk weer eens een keer kampioen zijn geworden, de realiteit is dat jullie hersenloze simpele zieltjes zijn, die het rolmodel van de zo gehate 020familie bevestigen. Kijk eens in de spiegel dan zie je hoe de definitie van dom er uitziet.
Als jullie hersens hadden dan beseften jullie dat je met geluk een keer kampioen bent geworden en voor het eerst sinds jaren boven Twente bent geeindigd. Biba1970 ik neem aan dat dit je geboortejaar is? Dan ben je al vroeg dement...
Ride met je stoere afbeelding met 2 pistolen durf je hier wel stoer te doen op papier, maar probeer eens te laten zien dat je iets van voetbal verstand hebt en doe anders iets minder stoer. 020-mietjes. Ajax is poep
Mag ik hier om lachen?

Ok:
Hahaha!

Sinds jaren boven Twente? Dat zijn er maar 3 hoor..
En leg maar uit waarom wij dom zouden zijn?
Jullie worden 1x kampioen en om me heen zie ik ineens mensen die voor Twente zijn.. Dat is dom!
En je hebt hier trouwens nog nooit gepost en het eerste wat je doet is iedereen uitschelden, die op dit forum (Dus ook het Ajaxforum) best vaak komen..
En als laatste zeg ik (Op de remco manier :P): Goede inhoudelijke reactie van je..
biba1970
 biba1970 - woensdag 18 mei 2011 - 15:40   quote  deeplink  
hasjkoph+10
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:23 schreef cerocincuentratres het volgende:
Ajax mietjes, jullie denken dat jullie heel wat zijn omdat jullie eindelijk weer eens een keer kampioen zijn geworden, de realiteit is dat jullie hersenloze simpele zieltjes zijn, die het rolmodel van de zo gehate 020familie bevestigen. Kijk eens in de spiegel dan zie je hoe de definitie van dom er uitziet.
Als jullie hersens hadden dan beseften jullie dat je met geluk een keer kampioen bent geworden en voor het eerst sinds jaren boven Twente bent geeindigd. Biba1970 ik neem aan dat dit je geboortejaar is? Dan ben je al vroeg dement...
Ride met je stoere afbeelding met 2 pistolen durf je hier wel stoer te doen op papier, maar probeer eens te laten zien dat je iets van voetbal verstand hebt en doe anders iets minder stoer. 020-mietjes. Ajax is poep
Op papier was Ajax ook de beste.

En de afbeelding snap jij niet.
Zal 'm wat groter maken voor je...

iamcruyffshirt1302272215.jpg
hospik
 hospik - woensdag 18 mei 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Cerocimasturbates is zelf poep
Ztjes
 Ztjes - woensdag 18 mei 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Twente hangt nu al aan het infuus.
Ze beginnen al te stuipen, omdat ze een misschien een speler kwijt raken.
goalgetter
 goalgetter - woensdag 18 mei 2011 - 15:51   quote  deeplink  
Theo mag voor mij naar Ajax net als Wielaart en Backicioglu al deden (of zo iets) hebben gedaan. Heeft Ajax veel geld gekost. Twente krijgt nog een paar centen voor een speler die niet in een groep past en al helemaal niets op heeft met een een trainer en bestuur. Die komt net als El hammie op de tribune omdat hij niet wil luisteren. Twente zal die drie miljoen pakken en als hij toch niet naar Ajax gaat komt er wel een andere goede middenvelder bij Ajax. Ik zou zeggen Ajax veel geluk er mee, en Twente kan weer een leuke aankoop doen. Ze krijgen er al een paar superspelertjes van Man United in bruikleen en ik heb het volste vertrouwen in de scouting van Twente. Theo, nog veel plezier in je veredere loopbaan, en als je niet te veel drinkt en snuift maak je er ook nog iets van mee
Ride
 Ride - woensdag 18 mei 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:23 schreef cerocincuentratres het volgende:
Ajax mietjes, jullie denken dat jullie heel wat zijn omdat jullie eindelijk weer eens een keer kampioen zijn geworden, Als jullie hersens hadden dan beseften jullie dat je met geluk een keer kampioen bent geworden en voor het eerst sinds jaren boven Twente bent geeindigd. Ajax is poep
Oh.. de tussenstanden AFC AJAX - Twente voor je in:

Landskampioensschappen is 30-1

Bekerwinst 18-3

JC Schaal 7-1

Europacup I 4-0
Europacup II 1-0
Europacup III 1-0
Europasupercup 3-0
Wereldbeker 2-0

Je zal eerst maar eens met respect moeten praten over onze Ajax voordat je met diarree loopt te gorgelen hier.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 18 mei 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Ey stelletje bloedkoppen!

Volgend jaar die tukkers helemaal kansloos!!!
Geen Janssen en Ruiz meer.
Alleen die wilde mafkees van een Douglas hebben ze nog.
Maargoed die kan alleen verdedigen en niet voetballen!

AJAX KAMPIOEN OLE OLE
AJAX KAMPIOEN OLE OLE
hospik
 hospik - woensdag 18 mei 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:58 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ey stelletje bloedkoppen!

Volgend jaar die tukkers helemaal kansloos!!!
Geen Janssen en Ruiz meer.
Alleen die wilde mafkees van een Douglas hebben ze nog.
Maargoed die kan alleen verdedigen en niet voetballen!

AJAX KAMPIOEN OLE OLE
AJAX KAMPIOEN OLE OLE
Oke!
R!ck
 R!ck - woensdag 18 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 mei 2011 - 15:58 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ey stelletje bloedkoppen!

Volgend jaar die tukkers helemaal kansloos!!!
Geen Janssen en Ruiz meer.
Alleen die wilde mafkees van een Douglas hebben ze nog.
Maargoed die kan alleen verdedigen en niet voetballen!

AJAX KAMPIOEN OLE OLE
AJAX KAMPIOEN OLE OLE
Ja en het topic voor mensen die niks zinnigs te zeggen hebben is een paar straten verderop...
hospik
 hospik - woensdag 18 mei 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Volgend jaar die tukkers helemaal kansloos!!!
Geen Janssen en Ruiz meer.
Alleen die wilde mafkees van een Douglas hebben ze nog.
Maargoed die kan alleen verdedigen en niet voetballen!

wel zinnig!
Ztjes
 Ztjes - woensdag 18 mei 2011 - 16:37   quote  deeplink  
R!ck effe wat zinnigs zeggen.

Muntjesman (en familie) trapt elke speler (bijv. Stam) na, die niet meer in zijn patroon past. Er zijn al spelersmakelaars die geen zaken meer met hem willen doen.
Nieuwe spelers inpassen kost tijd (en kan ook wel verkeerd uitpakken) en dan zijn jullie bij voorronde Cl nog niet zo ver als nu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2011 door Ztjes --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Janssen misschien naar ajax?









0.0068960