BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Janssen misschien naar ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
goalgetter
 goalgetter - zondag 22 mei 2011 - 16:59   quote  deeplink  
Dat vind de Boer, maar de Boer is nu net een paar maandjes bezig, en moet zich nog bewijzen.Vermeer is geen sterke keeper. Ik vind het prima,krijgt Ajax alleen wat meer doelpunten tegen en dan die Volendammer als tweede keeper. Dat wordt lachen. Janssen, als ie geen kater heeft, op het middenveld en dan zeggen dat Ajax de beste is. Een ding is zeker. Het wordt wel vermakelijk voor de 15 miljoen niet ajacieden.
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 22 mei 2011 - 17:07   quote  deeplink  
let op janssen word een jood...
Daan1993
 Daan1993 - maandag 23 mei 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Nou jongens, het is zeker hij gaat naar Amsterdam.
Nu maar hopen dat hij alleen tegen twente niet goed speelt
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Lees net dat Twente Wijnaldum van Feyenoord wil als vervanger van janssen. Ik ben er wel voor. Vind het een goede speler en past wel bij Twente
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Janssen gaat 1.500.000 per jaar verdienen bij Ajax (en gratis bier en wiet).
Ajax kom op, zet open die geldkraan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 mei 2011 - 11:28   quote  deeplink  
En wat zou Wijnaldum dan moeten kosten?
Daan1993
 Daan1993 - maandag 23 mei 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Daar is nog niks over gezegd, maar ik dacht te lezen zelfs transfervrij omdat feyenoord in onderhandeling is met wijnaldum over contractverlenging
nummer10
 nummer10 - maandag 23 mei 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Twente krijgt het een beetje hoog in de bol... :)
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Brama, wijnaldum en Willem Janssen is een prima middenveld, lijkt me
Daan1993
 Daan1993 - maandag 23 mei 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Och sjongejonge wil je weer gaan provoceren??
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Daan Loat goan. Ze bint nig wies doar
nummer10
 nummer10 - maandag 23 mei 2011 - 12:47   quote  deeplink  
denk je dat goalgetter ? inderdaad bij Twente zijn ze niet goedwijs.. vooral die monsterman niet..
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Had je maar zo'n goeie voorzitter. Ik proef jaloezie
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Oh tip nummer 10!! je moet er wel aan denken dat je een asbak en bier in de kleedkamer zet. 1,5 miljoen per jaar kan dat er nog wel bij toch.
hospik
 hospik - maandag 23 mei 2011 - 13:57   quote  deeplink  
bedankt voor de tips goalgetter. Nou hup je klompen aan en snel op de trekker aan het werk. Kan je je lekker gaan verheugen op Wijnaldum hahahahaha
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 14:33   quote  deeplink  
hospik. dat zijn toch die homo's in het leger die met een rolletje verband rond huppelen en ja wijnaldum wil, als zo veel spelers, ook niet naar Ajax. lullig. Je vind het zeker een B-speler. Ook een beetje jaloers zeker. En dank je voor het compliment beter een goed boerenbedrijf dan werkloos drie hoog achter in de Javastraat in 020. Nog een tip! Ga naar je eigen forumpje i.p.v. van hier te lopen schreeuwen en verstandige mensen lastig te vallen.
Daan1993
 Daan1993 - maandag 23 mei 2011 - 15:44   quote  deeplink  
ey goalgetter, wat zei je ook alweer tegen mij? :P,, ik heb extra maar ff weer mn mond gehouden tegen die luitjes,, maar inderdaad, ze bint nig wies doar :P,, als ze dat kunnen verstaan dan vind ik het best knap aangezien ,, ach ja snap je wel :P.

gewoon laat maar lekker praten xD
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 16:42   quote  deeplink  
thnx daan precies laat maar lullen.Twente heeft straks weer het sterkste elftal. Let maar op. Ben benieuwd wat Joop nog meer uit de hoge hoed tovert. Zoveel hebben we niet meer nodig. Als bij de voorhoede niets verkocht wordt is het een beresterk elftal.Dan halen we om te beginnen maar even de JC schaal op en dan zien we wel verder. Theo houdt het toch niet meer 90 minuten vol. Zoveelste miskoop van Ajax.
Joop heeft ze nog gewaarschuwd. Wij verkopen Twente niet meer aan Nederlandse clubs zei hij en dan toch volhouden. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten. In zijn hart is hij ook nog feyenoordfan. Zullen ze leuk vinden bij die mokummers
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 16:44   quote  deeplink  
Ik bedoel Twentespelers
hospik
 hospik - maandag 23 mei 2011 - 17:21   quote  deeplink  
Volgens mij ben jij gewoon een boeren knechtje goalgetter:-)
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 17:33   quote  deeplink  
misschien? You will never know (vertaald voor jou: je zult het nooit te weten komen)
Hoop dat je nog wel ff op dit forum blijft Pikkie. Ik vind dit wel gezellig.
hospik
 hospik - maandag 23 mei 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Ik spreek drie talen vloeiend en een beetje boers, dus jij en ik komen er wel uit. Gezelligheid kent geen tijd
Ztjes
 Ztjes - maandag 23 mei 2011 - 18:12   quote  deeplink  
http://m.ajax.nl/news/item/id/180912
Theo is ajaxied.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Ztjes --
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 18:30   quote  deeplink  
gelukkig pikkie. was al bang dat je ons ging verlaten
nummer10
 nummer10 - maandag 23 mei 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Hahaha en noe ook nog oe eighn speulers afkrakn ? Jaloers op jullie voorzitter ? Nee hoor integendeel met zoon voorzitter red je het niet... Truts me top 4 voor jullie als jullie geluk hebben.. en dat hoor ik meer hier in het oosten dus niet zo tof doen he
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
Je beheerst het Nederlands nog niet eens nummertje 10 gezien je taalfouten dus ga maar op een kinderforum. Leer je misschien nog wat. Eerst goed leren schrijven en dan terug komen. Nu lijkt het of ik met een mongool een discussie moet voeren en dat vind ik zielig en oneerlijk
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 19:57 schreef goalgetter het volgende:
Je beheerst het Nederlands nog niet eens nummertje 10 gezien je taalfouten dus ga maar op een kinderforum. Leer je misschien nog wat. Eerst goed leren schrijven en dan terug komen. Nu lijkt het of ik met een mongool een discussie moet voeren en dat vind ik zielig en oneerlijk
Ga serieus iemand niet afkraken op z'n spelling. Da's nl behoorlijk zielig..
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Dat van jou is ook niet best hasjkopje. Da's bestaat niet en nl??
Ik vind het inderdaad behoorlijk zielig voor hem en voor jou. Als iemand zijn taal niet beheerst heb ik geen hoge dunk van die persoon
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 21:21 schreef goalgetter het volgende:
Dat van jou is ook niet best hasjkopje. Da's bestaat niet en nl??
Ik vind het inderdaad behoorlijk zielig voor hem en voor jou. Als iemand zijn taal niet beheerst heb ik geen hoge dunk van die persoon
Via internet maakt het geen kut uit hoe je iets typt, als je het maar leesbaar is.
Da's is spreektaal en nl is een afkorting voor namelijk, wat wel gewoon Nederlands is, dus daarin faal je een beetje (en dan heb ik het over nl).
En bij jouw laatste zin staat er ook geen punt, terwijl dat wel hoort, dus hou alsjeblieft op met iemand afkraken op andermans spelling en grammatica, want het lijkt net of je zo wilt vluchten om een discussie met nummer10 aan te gaan.
En Hasjkoph is een naam en dus schrijf je die met hoofdletter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door Hasjkoph --
Ride
 Ride - maandag 23 mei 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Komt wel meer leven in het Twente gedeelte van headliner.
Dat kan nog leuk worden komend seizoen.

Heren en eventuele dames. Als jullie maar weer 2e worden achter ons vind ik alles best.

Mazzel
goalgetter
 goalgetter - maandag 23 mei 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Hasjkopje Ik hope dad je hed begreipt, dad hed moejleik lulle is als je niet kunt sgreiven.
Daan1993
 Daan1993 - maandag 23 mei 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Ey nummer 10 als je twents (boers zoals jullie het zeggen) wil gaan praten moet je het wel goed doen he, want dit was gewoon wartaal.
En qua spelling inderdaad who cares als je het maar kan lezen.
En dat wijnaldum verhaal dat ik zei dat hij transfervrij is klopt niet.
Hij moet 5 miljoen opleveren voor Feyenoord nu ook Everton en Psv in de race voor hem is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 24 mei 2011 - 06:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:51 schreef goalgetter het volgende:
Hasjkopje Ik hope dad je hed begreipt, dad hed moejleik lulle is als je niet kunt sgreiven.
Hier vlucht je weer weg..
Zielig hoor..
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 24 mei 2011 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 06:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hier vlucht je weer weg..
Zielig hoor..
Hier vlucht hij niet weg hoor maar hij geeft jou uitleg waarom hij dat vond.
Met deze zin vlucht jij zelfs weg omdat je daar even geen weerwoord op had
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 24 mei 2011 - 08:32   quote  deeplink  
Twente krijgt hier eindelijk een keer de deksel op de neus. Zelf altijd goedkoop willen shoppen en zelf de hoofdprijs vragen bij binnenlandse transfers.
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 24 mei 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Ja dat doet ajax toch ook als ze een speler aan psv en/of twente zouden verkopen, dus waar slaat deze opmerking op.
En dit was echt niet de hoofdprijs hoor want 3,2 miljoen voor de beste speler van de eredivisie is niks.
Maarja volgens mij snappen sommige mensen dat gewoon niet.
En dat goedkoop shoppen he, dat noem je nou goed scouten:
Kijk naar chadli, 500.000 ong dacht ik en kijk hoe goed die kerel is.
Ruiz van AA gent koste ook niet super veel maar is nu stukken meer waard.
De Jong van de graafschap is nu ook international dus levert ook wel meer op.
Maar er zijn ook wel misaankopen geweest hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door Daan1993 --
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 24 mei 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Precies Daan,
Een goede scouting levert de club geld op. Als je Suleymanie voor een godsvemogen (15 of 17 miljoen)koopt en hij trapt geen deuk in een pakje boter, gaat hij voor een schijntje weer weg en dat doet zeer bij een club. Elia 12 miljoen, Arnautovic 8 miljoen, Wielaart 5 miljoen enzovoort. en allemaal voor schijntje gehaald. Dat is verantwoorde scouting. Ajax heeft Janssen, maar ik moet het nog zien of deze 010fan
zich kan aanpassen in de Ajax cultuur.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 24 mei 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:51 schreef Daan1993 het volgende:
Ja dat doet ajax toch ook als ze een speler aan psv en/of twente zouden verkopen, dus waar slaat deze opmerking op.
En dit was echt niet de hoofdprijs hoor want 3,2 miljoen voor de beste speler van de eredivisie is niks.
Maarja volgens mij snappen sommige mensen dat gewoon niet.
En dat goedkoop shoppen he, dat noem je nou goed scouten:
Kijk naar chadli, 500.000 ong dacht ik en kijk hoe goed die kerel is.
Ruiz van AA gent koste ook niet super veel maar is nu stukken meer waard.
De Jong van de graafschap is nu ook international dus levert ook wel meer op.
Maar er zijn ook wel misaankopen geweest hoor.
Mijn opmerking was niet voor Theo bedoeld, maar voor Wijnaldum en Strootman.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 mei 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 mei 2011 - 22:51 schreef goalgetter het volgende:
Hasjkopje Ik hope dad je hed begreipt, dad hed moejleik lulle is als je niet kunt sgreiven.
en je wou zeggen dat dit klopt ??? whahahahahaha (ik lig STRIKE) ALMELO DE GEKSTE !!!
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 24 mei 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:12 schreef goalgetter het volgende:
Precies Daan,
Een goede scouting levert de club geld op. Als je Suleymanie voor een godsvemogen (15 of 17 miljoen)koopt en hij trapt geen deuk in een pakje boter, gaat hij voor een schijntje weer weg en dat doet zeer bij een club. Elia 12 miljoen, Arnautovic 8 miljoen, Wielaart 5 miljoen enzovoort. en allemaal voor schijntje gehaald. Dat is verantwoorde scouting. Ajax heeft Janssen, maar ik moet het nog zien of deze 010fan
zich kan aanpassen in de Ajax cultuur.
Er zijn zeker genoeg fouten in het scouting beleid van Ajax gemaakt, maar tussen 2009-2011 zijn bijv. Hunterlaar €27 miljoen, Heitinga €10, Vermaelen €13 en Suarez €26,5 verkocht. Trouwens is Wielaart voor €3,15 miljoen gekocht, als je bedragen vermeldt dan wel de correcte.
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 24 mei 2011 - 11:37   quote  deeplink  
10tje Hoe dom kun je zijn. Woon je begeleid of zo?
Ztje. Als het klopt samen 76,5 miljoen en dan in de rode cijfers. Lekker bestuurtje.
Ze weten wel hoe ze het geld moeten uitgeven.
goalgetter
 goalgetter - dinsdag 24 mei 2011 - 11:44   quote  deeplink  
Misschien moet er maar een nieuwe topic komen want deze klopt niet meer
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 24 mei 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 08:27 schreef Daan1993 het volgende:

[..]

Hier vlucht hij niet weg hoor maar hij geeft jou uitleg waarom hij dat vond.
Met deze zin vlucht jij zelfs weg omdat je daar even geen weerwoord op had
Nee, ik geef juist een uitleg, en dan komt hij met zo'n zin!
Dat gaat toch nergens over?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 24 mei 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:12 schreef goalgetter het volgende:
Precies Daan,
Een goede scouting levert de club geld op. Als je Suleymanie voor een godsvemogen (15 of 17 miljoen)koopt en hij trapt geen deuk in een pakje boter, gaat hij voor een schijntje weer weg en dat doet zeer bij een club. Elia 12 miljoen, Arnautovic 8 miljoen, Wielaart 5 miljoen enzovoort. en allemaal voor schijntje gehaald. Dat is verantwoorde scouting. Ajax heeft Janssen, maar ik moet het nog zien of deze 010fan
zich kan aanpassen in de Ajax cultuur.
Toen was het idd geen goed bestuur, maar dat gaat gelukkig weg, en je ziet nu al dat we niet meer van dat soort spelers halen.. En hij is het nu toch aan het maken?
Bijna iedereen zag niks meer in hem, er waren er maar een paar die wel iets in hem zagen.
En nu hij is eindelijk goed bezig en volgend jaar gaat hij vlammen.
PETER111
 PETER111 - dinsdag 24 mei 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:12 schreef goalgetter het volgende:
Precies Daan,
Een goede scouting levert de club geld op. Als je Suleymanie voor een godsvemogen (15 of 17 miljoen)koopt en hij trapt geen deuk in een pakje boter, gaat hij voor een schijntje weer weg en dat doet zeer bij een club. Elia 12 miljoen, Arnautovic 8 miljoen, Wielaart 5 miljoen enzovoort. en allemaal voor schijntje gehaald. Dat is verantwoorde scouting. Ajax heeft Janssen, maar ik moet het nog zien of deze 010fan
zich kan aanpassen in de Ajax cultuur.
Godsvemogen? Wat is dat dan?
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 24 mei 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:15 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mijn opmerking was niet voor Theo bedoeld, maar voor Wijnaldum en Strootman.
Aah okay nu snap ik hem.
Maar alsnog hoezo deksel op de neus ajax zou ook zo goedkoop mogelijk gaan shoppwn in NL
Daan1993
 Daan1993 - dinsdag 24 mei 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 10:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en je wou zeggen dat dit klopt ??? whahahahahaha (ik lig STRIKE) ALMELO DE GEKSTE !!!
Eeh nummer 10.
Nee dat klopt niet.
Hij deed na hoe jij zat te typen want dat sloeg nergens op.
Dit was niet eens bedoeld als twents.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 24 mei 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 17:41 schreef Daan1993 het volgende:

[..]

Aah okay nu snap ik hem.
Maar alsnog hoezo deksel op de neus ajax zou ook zo goedkoop mogelijk gaan shoppwn in NL
Andere clubs gaan nu eenmaal de hoofdprijs vragen aan clubs met succes en die ook nog geld hebben te besteden.
Bram Goudkamp
 Bram Goudkamp - donderdag 26 mei 2011 - 12:44   quote  deeplink  
Iedereen met levens ervaring weet dat een discussie met een ajaxied onmogelijk is. Mensen zonder verstand van voetbal, die dus voor ajax zijn, weten niet wat goed en slecht voetbal is. Dus je kan ze er ook niet op afrekenen. Bovendien is hun onterechte arrogantie een flink obstakel in een discussie. Glory hunters denken nou eenmaal dat ze alles winnen! En zo niet. Zijn ze volgend jaar wel voor de clubs die wel winnen! Dus probeer het nou maarniet. Iedereen weet dat ze tog ongelijk hebben!.
R!ck
 R!ck - vrijdag 27 mei 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 12:44 schreef Bram Goudkamp het volgende:
Iedereen met levens ervaring weet dat een discussie met een ajaxied onmogelijk is. Mensen zonder verstand van voetbal, die dus voor ajax zijn, weten niet wat goed en slecht voetbal is. Dus je kan ze er ook niet op afrekenen. Bovendien is hun onterechte arrogantie een flink obstakel in een discussie. Glory hunters denken nou eenmaal dat ze alles winnen! En zo niet. Zijn ze volgend jaar wel voor de clubs die wel winnen! Dus probeer het nou maarniet. Iedereen weet dat ze tog ongelijk hebben!.
Je scheert nu wel iedere AjaCied over een kam? Beetje jammer ;-) En natuurlijk ik erger me ook kapot als Twente-supporter and die provocaties van supporters die grappig willen doen. Maar je moet niet vergeten bij iedere club zitten dat soort supporters. Zolang je respect toont aan Ajacieden waarmee je normaal kan praten, dan kun je hele leuke discussies krijgen zonder al dat gezeik dat je nu krijgt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Janssen misschien naar ajax?









0.0068001